Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
scorpion king
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne apr 03, 2005 10:13 am
Kraj: ljubljana

Barvanje letvic in lkjuk v barvo avta

Napisal/-a scorpion king Če mar 06, 2008 12:26 pm

Živjo!

Zanima me sledeče: mam pač obične črne letvice pa kluke. A če dam js to ličarju prebarva v barvo avto a bo to kul al se lahko kej začne luščit? Je to priporočljivo delat al ne?
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Če mar 06, 2008 12:31 pm

živjo,

ja zmerom obstaja varianta da se bo luščilo, sam če je prav narejeno ni problema, to pomeni da mora biti pod špric kitom ustrezen primer za ustrezno plastiko.

Jaz sem dal brez primerja, pa se mi letvice na odbijačih začele luščiti po 1 mesecu, letvice na vratih (isto narejene kot na odbijačih) pa so sedaj po 2 letih še vedno ravno take.
 
Uporabniški avatar
scorpion king
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne apr 03, 2005 10:13 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a scorpion king Če mar 06, 2008 12:43 pm

Sepravi ni problemov če dam enmu normalnem ličarju k nardi tko k je treba. Namreč na reno servisu mi je un rekel da ni variante da se nebi luščlo vse...

Komu v okolici ljubljane bi pa to lahko dal nardit? pa kolkiko prbližno pride?

hvala...
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Če mar 06, 2008 12:59 pm

Sepravi.....so problemi, ker ponavadi rukne-mo gor primer za plastiko tisti ku je pr roki obstajajo pa primerji za ABS, Polietilen, polipropilen.......
Drugače pa mislim da bodiš za VW prav klike za barvat, so brez strukture, pa že pripravljenje za barvat, sigurno pa ni tolk obstojno kot original ker če hočeš imeti prav gladke je treba špric kit dat pa rata kr debl nanos potem, in ko se kaj olušči je grdo videti.

Ma v okolici Ljubljane na vem...ma vpraši malo ker se ne da prav vsaku to delat sploh če maš kljuke kjer je potrebno obloge vrat stavt dol. Drugače pa mislim da kja za ene 100-150€ (po je cena za golfa V) odvisno kakše so letvice (imajo kromirano črtico, so lepljene, so privijačene, so nataknjene, potem lahko jih sam pobarvaš da je še zmerom videti strukturo, ali hočeš prav gladke.....pa kljuke če so enodelne ali dvodelne, kako je z snemanjem kluk). Povej kakšen avto pa ti bom lahko kaj bolj natančno povedal (pa še če je akril barva al baza lak)
 
Uporabniški avatar
scorpion king
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne apr 03, 2005 10:13 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a scorpion king Če mar 06, 2008 1:05 pm

Avto je clio 3 (nov model), trivratni model. Rad bi pa dal arvat tko da je gladko ja, da je kvalitetno in lepo zgleda.

Sodeč po znanju bi rekel da se ti tut s tem ukvarjaš, tko da če nisi preveč iz lj se lahko midva zmenva...
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Če mar 06, 2008 2:15 pm

Sam imam 5 vratnega stilota..in prav tako kot ti nameravam barvati kluke in letvice. Klical sem že use možno in najcenej pride v šentvidu (170€) kar se tiče ljubljane....drugače pa naredi ličar iz MB-ja use to 120€...samo mu je treba avto tam pustit par dni čez teden, to je pa težko izvedljivo. Sam imam drugače bočne letvice z čepki pritrjene, sprednje in zadnje pa "zahaklane". Prav tako imam dvodelne kluke. iščem pa še naprej, kdo bi to za manj naredu kot 170. lp
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Če mar 06, 2008 2:30 pm

denčo je napisal/-a:Sam imam 5 vratnega stilota..in prav tako kot ti nameravam barvati kluke in letvice. Klical sem že use možno in najcenej pride v šentvidu (170€) kar se tiče ljubljane....drugače pa naredi ličar iz MB-ja use to 120€...samo mu je treba avto tam pustit par dni čez teden, to je pa težko izvedljivo. Sam imam drugače bočne letvice z čepki pritrjene, sprednje in zadnje pa "zahaklane". Prav tako imam dvodelne kluke. iščem pa še naprej, kdo bi to za manj naredu kot 170. lp


dj če boš kej najdu za manj kot 170 sporoč tlele, k jst morm tut letvice na mojmu stilotu pobarvat...sj cena za trivratnega ne bi smela bit velik drugačna,ne? ;) :D
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Če mar 06, 2008 2:36 pm

denčo: ker ličar v šentvidu pa je to? sm kle doma pa morm dat neki druzga barvat pa me zanima če je to isti k sm se že šou zment z njim dons al je še kšn drug...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če mar 06, 2008 2:39 pm

u kranju na remontu sicer drago plačaš.. sam naredijo pa u nulo.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
scorpion king
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne apr 03, 2005 10:13 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a scorpion king Če mar 06, 2008 2:39 pm

kje v šentvidu je to? namreč sem iz šentvida pa i mi blo idealno da ga kle enmu poturim.
A ma mogoče tut koncesijo? ker me je ruknu en na parkingu pa morm dt ocent in bi vseskupi naredu...
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Če mar 06, 2008 10:32 pm

Malo je že dolgo od tega ko sem se zanimal bom pa sigurno do jutri zvečer najdu cifro in vam jo napišem (šentvid) lp
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Pe mar 07, 2008 11:34 am

Lj js ti razdrem pa dol poberem zadeve,poštriham kvalitetno in nazaj montiram in te pride 100 eur pri meni ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Pe mar 07, 2008 1:04 pm

Black_Racer® je napisal/-a:Lj js ti razdrem pa dol poberem zadeve,poštriham kvalitetno in nazaj montiram in te pride 100 eur pri meni ;)


Iz kje pa si, pa kolk cajt to traja?
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Pe mar 07, 2008 2:00 pm

scorpion king je napisal/-a:Avto je clio 3 (nov model), trivratni model. Rad bi pa dal arvat tko da je gladko ja, da je kvalitetno in lepo zgleda.

Sodeč po znanju bi rekel da se ti tut s tem ukvarjaš, tko da če nisi preveč iz lj se lahko midva zmenva...


Hmm...kvalitetno in lepo izgleda...to je sedaj težko rečt, zade morde bo uredu en ličar bo pa takoj vidu da so ble štrihane letvice, ker vsaka barva ma ene 5 odtenku, no ma pustimo stat to. JA clio mislm da ma une kluke kjer je treba oblogo razmontirat.

Lahko se zmeniva...sam mislim da sem mal delč sem iz okolice Postojne, s tem da sedaj ta sneg je nabral precej dela tko da kakšen mesec ne pride v upoštev.

Drugače je pa najcenejš varianta da vse to snameš dol sam, neseš do enega ličarja (s katerim se prej dogovoriš), pa še tam lahko daš eno roko za brusit, ker je precej vogalčkov.....pa bo najcenejša varianta....če ne polomiš vseh čepku, ker potem lahko rata najdražja varianta ;)
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Pe mar 07, 2008 3:01 pm

Black_Racer® je napisal/-a:Lj js ti razdrem pa dol poberem zadeve,poštriham kvalitetno in nazaj montiram in te pride 100 eur pri meni ;)


imaš zs! lp
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Uporabniški avatar
eMarek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr mar 05, 2008 4:53 pm

Napisal/-a eMarek Pe mar 07, 2008 3:28 pm

v okolici mokronoga bi mi en "majstr" za 200 do 300€ poštrihal komplet vse letivce, in odbijače... ampak brez šrickita! torej pravta da ne?
kje bi bil na dolenjskem kakšen "majstr", ki bi to naredil kot se to mora narediti? :P
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M So mar 08, 2008 8:58 pm

Brez šprickita pravš,prov rad bi te vidu pol čez kakšen cajt,ko bi se vse lušit začelo.

Če se barva plastiko se jo ponavadi tudi zbrusi malo preje z vodobrusnim,nato se nanese primer za plastiko,nato šprickit,zbrusi se na vodo nato pa pol bazo,pa lak čez bazo.V kit se dodad tudi elastik aditiv.
 
SENSEI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 22, 2006 9:54 pm

Napisal/-a SENSEI To mar 11, 2008 8:26 pm

Kakšne pa streljate tukaj - se vidi da nihče od vas ni ličar, če pa je, je pa zelo bogi na znanju.

prva zgrešena teza:
na plastiko je potrebno dati špric kit (brizgalni kit), če ne se bo vse luščilo
- no tole je največja laž. Kako bo držalo na plastiko sploh ni odvisno od špric kita ampak od plastik primerja (temeljna barva za plastiko). Vse letvice, ki so gladke in so nepoškodovane se lakirajo brez špric kita, enostavno zmatirati, plastik primer pa barva, zdej ali acryl ali basa/lak ni pomembno.

druga zgrešena teza
plastika se pobrusi z vodobrusnim papirjem potem se nanese primer
- nihče, ki ima vsaj malo v glavi, ne bo plastike obdeloval z vodobrusnim papirjem, še najmanj, če je plastika groba - strukturna. Špric kit se ne prime 100% na preveč fino obdelane površine. Ma kakšno vodno brušenje pred nanosom špric kita, granulacija brusnega papirja max P400 (bolj fino ne).

tretja zgrešena teza:
v kit se doda tudi elasto-aktiv
- najbolj nesmiselno je dodajanje elasto-aktivnih snovi med samo eno komponento pri popravilu oziroma ličanju. Če želimo doseči efekt elastičnosti, potem je potrebno dodati elasto-aktiv med vsako komponento posebej, torej med temeljno barvo za plastiko, potem med špric kit, nato med barvo, če uporabljamo navadno (acryl) ali pa med prozorni la,k če uporabljamo dvokomponentno barvo.

četrta zgrešena teza:
en ličar bo takoj videl da je bilo lakirano ker ima vsaka barva ene 5 odtenkov
- ja my ass bo videl po odtenku, sploh dandanes, ko se barve toliko razlikujejo. Kar poglejti si nove avtomobile kako velika je razlika med odbijačem in na primer bokom ali blatnikom - najmanj nekaj tonov. Plastika vedno malo spremeni ton barve oziroma nianso in to je povsem normalno. Če ne bo nekdo res extremno zgrešil ton barve ne bo tega nihče opazil, niti najbolj izkušen ličar. Prej je to opaziti ko se letvica malo bolje pogleda pod različnimi koti in se vidijo (po navadi) razni micro risi ali od obdelave špric kita ali kakšne druge obdelave tudi od brušenja smeti, ki nastanejo med lakiranjem in se potem brusijo ter polirajo.

peta zgrešena teza:
sam si pripravi plastiko za lakiranje in nesi ličarju da ti samo polakira
- razlika v ceni sploh ne bo velika, nikakor pa ne boste dobili garancije na opravljeno storitev. Noben pameten ličar ne bo dal garancije na delo, ki ga ni sam opravil od začetka do konca. Lahko se vam potem zgodi, da se bo barva luščila in dejansko ne zaradi vaše napake ampak ličarjeve, le ta pa se bo izgovarjal, da niste dobro pripravili, oziroma obdelali površine in da ste sami krivi. Kdor ne zna in se ne spozna naj pusti delo strokovnjakom, dobili boste garancijo in lahko boste reklamirali delo v kolikor to ne bo dobro narejeno, drugače pa se lahko pod nosom obrišete.

šesta zgrešena teza:
obstajajo primerji za ABS plastiko, pa PP plastiko, pa EPDM plastiko, pa ......
- obstaja čisto navaden plastik primer, ki prime na vse plastike pa še od domačega proizvajalca je - MOBIHEL. V 10 letih dela z njim niti ene reklamacije, prej ko smo pa uporabljali različne primerje za različne plastike, so pa bili problemi non stop.

sedma zgrešena teza:
je treba v špric kit dati in potem rata debel nanos
- nanos je toliko debel kot ga nanese ličar. Debelejše nanose dajejo tam kjer priprava metal kita ni 100% in potem se kdaj kr malo bolj nalije špric kita in to je to. Če je predpriprava dovolj natančna in na fino obdelana sploh ni potrebno dati v špric kit, ampak si lahko pomagamo z transparentom (predlak), ki ima skoraj identično funkcijo kot špric kit, ali se enostavno nanese samo en nanos špric kita, ki se potem obdela na vodobrusni papir in polakira. Sej pa ne bomo nanašali milimeterske debiline ampak mikronske.

osma zgrešena teza:
če je plastika groba je potrebno na debelo dati špric kit
- kaj še nihče ni sliša,l da se da z brušenjem tisto grobo strukturo povsem zgladiti. Še najmanjši problem je to na letvicah, ki imajo majhne površine napram odbijačem. Enostavno se začne brusiti z bolj grobim brusnim papirjem, nato pa vsako naslednjo plast malo bolj finega in ko pridemo do nekje granulacije 240 je povsem dovolj za normalen ali celo tanek nanos šprickita, ne pa debel, ki se bo globinsko potem sušil še naslednja dva meseca.

deveta zgrešena teza:
...namreč na reno servisu mi je un rekel da ni variante da se nebi luščlo vse...
- ko vam nekaj takšnega reče nekdo, ki se ima za ličarja, se enostavno obrnite in poiščite drugega, ker tole so besede ali totalnega amaterja ali vajenca, ki se še uči ali pa lenobe, ki se mu ne da delati oziroma ima dovolj €.

A imate dovolj ali vas še kaj zanima :lol:

lp
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black To mar 11, 2008 10:31 pm

Ličar,pred prvo fazo si še nekaj pozabil!
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® To mar 11, 2008 11:01 pm

kako se ti da to vse pisat :P :lol:
1 3 5
2 4 6 R
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov