Napisal/-a Mare9mm Po apr 06, 2009 9:35 pm
Te podaljški, ki so na slikah iz avto.neta niso originalna Renault oprema.
Nekako bi verjetno šlo, če bi kje na svetu obstajal Twingo, pri katerem lahko tako zunanjost naročiš, ko kupuješ novega in da je to zajeto v tipski homologaciji. To bi pomenilo, da tudi na R.servisu rečeš, da se ti je polomil prednji podaljšek in ti ga naročijo z normalno kataloško. V tem primeru to ni tako.
Tudi, če jih dela Fazer ali pa MS Design ali pa XY podaljške prav samo za twingota, če ne pride avto tak iz tovarne, to kar se tiče homologacij ni original in je potrebno upisat pod predelavo.
Kar se pa tiče starejših vozil, pa je tako, da lahko prometnik vseeno oceni, da gre za predelano vozilo in podvomi v tehnično ustreznost teh kosov. Zato te lahko napoti na tehnični pregled. Tam ti povejo, da ne najdejo nikjer nobenih Renault oznak in da potrebujejo izjavo od proizvajalca vozila, da je to original. Potem moraš na pooblaščeni servis, kjer oni pregledajo avto, poslikajo in skupaj zahtevate od Renault Nissan Slovenija, da potrdi, da je to zares originalni Renault del. (Če bi seveda šlo za originalne dele, tukaj pa temu ni tako). Ko imaš potrdilo proizvajalca in pa potrdilo uradnega servisa, da je del bil strokovno vgrajen, greš nazaj na tehnični, da ti potrdijo, da se je prometnik motil, potem pa daš še prošnjo na LPP, da ti v potrdilo o skladnosti (po domače homologacijski kartonček) zavedejo originalno dodatno opremo pod predelave in jim predaš vso pridobljeno dokumentacijo.
Imam izkušnje s tem, predvsem pa radi policaji sedaj to delajo malo starejšim terencem, ki imajo 80% vgrajene kakšne stopnice, sprednje bullbare ali kakšne druge stvari, ki danes po euro standardih in merilih za varnost pešcev več ne pijejo vode, pred 10 leti pa nisi mogel imeti džipa brez teh dodatkov.
...ampak to je samo moje mnenje.
