tudi če imaš plastične mora bit železen rob spodaj tam kjer je praga konec, zdej ne vem kakšne prage plastične maš, original al oni športni pragi iz poliestra? drugače se pa lahko tudi podstavi pod traverze ki so pod dnom vozila ali pa pod sprednji ali zadnji most-samo previdno v teh primerih!
Technologic je napisal/-a:Kak menjaš gumo če maš plastične prage in z dvigalko ne_moreš?
Če na avto navesiš kup plastike ki ovira dvigovanje vozila/menjavo koles... investiraš še 100 EUR za krokodila ali kakšno drugo dvigalko ki ti omogoča dvig avtomobila brez da polomiš pol plastike. Če kupuješ prave tuning dodatke pa imajo vsi predvideno mesto za podlaganje dvigalke in so te skrbi odveč.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Sprašujem ker razmišljam da bi popravil rjo na pragovih-zbrusil, poštrihal in zaščitil potem pa kar prag iz polisestra kupil in ga namontiral ter štrihnil.
Daj na tla kake deske, zapelji gor tako da bo avto par cm višje, pa porini dvigalko pod prag, zadaj imaš sigurno kako mesto za dvigalko, drugače pa lahko dvigneš tudi na nosilnih delih podvozja, seveda s kako dilco da ne spraskaš vse.
Za kateri avto pa gre?
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Beri kaj sem napisal. Stvar še ni tako daleč, samo zanima me kako je z tem. Pragovi če jih kupiš univerzalne se samo nataknejo (nalepijo) in prinitajo ali je treba še kaj kitat itd. da sklada z avtom.