


Vozilo deluje na prvi pogled zelo športno-agresivno, vendar še vedno dokaj elegantno. Nameščeni estetsko-aerodinamični dodatki t.i styling kit z imenom TRIBAL, zajema sprednji in zadnji odbijač, stranske pragove, zadnji spojler ter mrežice. Kit deluje zelo zajetno in masivno, vendar ‘‘nenapihnjeno’’. Velike zračne odprtine na zadnjem delu stranskega praga ter sprednjem in zadnjem odbijaču vizuelno sovpadajo z ‘‘odprtinami’’ na 19 palčnih petkrakih športno-elegantnih platiščih. Tovarniško oblikovan zadek avtomobila, je oblikovan kot nalašč v prid namestivi ogromnega spojlera, zato le-ta ni izostal tudi pri tej predelavi.
Zadnji del izpušnega sistema z dvema okroglima zaključkoma, je nameščen centralno v sredini zadnjega odbijača. Športni izpuh, kakor tudi aerodnimični dodatki, so proizvod Carzone Specials, seveda pa ima demo vozilo vgrajeno še ostalo opremo priznanih proizvajalcev:
• KW - športno nastavljivo podvozje
• ACE Attack - platišča 7.5x19 s pnevmatikami Yokohama AVS Sport 235/35/19
• FGA Motorsport - povečanje moči motorja iz 120 na 160 KM
• Eurolite - svetlobni efekti (meglenke, osvetljeno podvzje)
Megane II Carzone Specials po izgledu vsekakor sodi med evropske različice F&F, zato tudi ne preseneča, da so pri Carzone Specials že napovedali vgradnjo t.i. sistema NOS.
Mnenja?
