Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 9:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr avg 02, 2006 6:37 pm

... ti samo vozi, ni problema...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 5:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr avg 02, 2006 6:44 pm

ninos je napisal/-a:Danes sem pogledal navodila in mi piše da je max dovoljena obremenitev 50 kg....nosilci imajo verjetno prav tako omejitev 50 kg. Torej, ali bi lahko bilo kaj narobe če dam gor 80 kg....kaj se lahko zgodi. Tako naložen se bi peljal na morje....in po avtocesti ne bi vozil preko 130 km/h.


Če ne boš močno zaviral ali se - bog ne daj kam zaletel, potem ne bi smelo biti nevem kako narobe. Ob ekstremnih situacijah pa zna vse skupaj odfrčati iz strehe. Je pa brzina 130 za moje pojme precej visoka, nevem pa kaj boš na strehi prevažal. Zračni upor zna biti kar velik in posledično tudi (pre)obremenitev prtljažnika in sila na streho.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 9:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr avg 02, 2006 6:46 pm

Na splošno lahko rečemo, da je to odvisno od širine in dolžine strešnega kovčka in seveda od dolžine palic strešnega prtljažnika.
Nosilnosti strehe, ki jo določa proizvajalec v nobenem primeru ne smete prekoračiti.
Namig!
Primer preprostega izračuna:
Teža vašega strešnega prtljažnika 8,00 kg
Teža vašega strešnega kovčka 12,00 Kg
Teža vaše prtljage 40,00 kg
Streho vašega vozila smo obremenili s 60,00 kg.
Pazite, da strehe ne preobremenite. Nosilnost strehe določa proizvajalec vašega vozila in jo preberete v navodilih za vaše vozilo.
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 1:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Če avg 03, 2006 1:11 am

Mislim, da lahko brez problema preobremeniš za 20-30% vendar boš toliko % moral tudi počasneje voziti. Ziher je ziher. Te zadeve so precej predimenzionirane zaradi dinamičnih obremenitev. Če voziš počasneje, je dinamičnih obremenitev manj, kar pa pomeni, da lahko povečaš statično obremenitev. Seveda to ne gre v nedogled. Če boš dal na streho 200kg bo seveda zdržala streha in nosilci, prav tako prtljažnik, vprašanje pa je, kaj bi se zgodilo med vožnjo. Mogoče zelo zelo počasi, če ni nobene luknje na cesti in ostrega zaviranja in zavijanja, ampak taka vožnja je neuporabna, mogoče za kakšnih par kilometrov, nikakor pa ne za na avtocesto.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
Bostyancek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: So apr 10, 2004 8:49 pm
Kraj: savinjska

Napisal/-a Bostyancek Če avg 03, 2006 10:09 am

sej pomoje ni tak problem sama trdnost strehe, večji problem je samo težišče avta, saj mu ga s tem močno zvišamo, kar pa ni vredu v ovinkih.
VOLK JE CEL, KOZA PA SITA
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 5:19 pm

Napisal/-a protonika Če avg 03, 2006 2:01 pm

Jaz se takšnih hecov ne bi šla. Sploh zdaj napovedujejo slabše vreme in te dobi kakšen sunek vetra brrrr.
Če se boš pa že odločil, pa pazi, da boš imel res poštene nosilce oz. prtljažnik, da ti ne bo tega dol ruknilo z vsem tovorom vred. Ne kupit kakšnih nosilcev v Obiju ali Baumaxu.
 
Uporabniški avatar
GapsoN
Novinec
 
Prispevkov: 484
Pridružen: Če sep 11, 2003 8:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GapsoN Če avg 03, 2006 10:52 pm

En obrtnik, ki nam je delal streho na garaži je na avto naložu neki žlebov, itd... med vožnjo je znižal streho avta... Zdej se pa sam odloči, če bi rad mel cabrio...
GapsoN ™
Nobody else

Živim da vozim
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov