Vse skupaj je zelo obetavno. Vendar tole ne diši več po nizkocenovnem avtomobilu, cene bi znale biti precej vštric s Cliotom. Notranjost je nekje med Dustrom in Cliotom. Preseneča prikazana električna ročna zavora. Negativno pa res štrleč touch screen, dosti huje kot v Fordu. Situacija s vstavljenim pametnim telefonom na vrhu armaturke mi deluje bolj praktično.
Glede na to, da se je velika večina novih avtov v zadnjih treh letih podražila za vsaj 1000 - 1500 eur, bo pri Sanderu zanimivo videti cenik ob domači predstavitvi.
Če pogledaš cenik clia, se recimo ta niti ni spet toliko podražil glede na prejšnji model. Sicer gre za isti koncern, pa še Dacia je pozicionirana. Kot pravim, bomo videli.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."
Moje mnenje je da se bo podražila tam 500eur. Duster se tudi ni veliko. Ja max oprema .... samo je pa tudi neprimerno bol opremljen kot predhodnik. Sandrero ... poglejte kak spisek opreme ima .... top oprema zna biti tam 15500.
Avto bo postavljen na platformi sedanjega Clia/Capturja kar pomeni najbrž podobno prostoren prtljažnik, blizu 400l. Kar bi ob izvedenki Stepway lahko pomenilo konkurenco manjšim SUV-om, tam pa redne cene za malo več opreme hitro skočijo proti 20.000€.
No pa se lahko samo vgriznem v jezik glede na včeraj napisabo. Zjutraj sem na Renaultovi strani nekaj hotel preveriti v cliovem ceniku in čisto začuda imajo od tega tedna naprej vsi 1000 eur višjo ceno.
Očitno so spucali čisto vse zaloge in zdaj lepo dvignili cene.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."
Kul prenova, Stepway zgleda prav hudo, pa predvsem končno všečna notranjost. Dobra fora s tistim predalčkom/nadstreškom za telefon, me zanima ali je to samo holder ali omogoča še kaj več. Brezžično polnjenje bi blo super, mogoče celo hlajenje (bi prav prišlo ob uporabi navigacije). Čeprav je to verjetno malce utopično pričakovat
Uau, sama presenečenja letos. Bmw je spredaj postal ogaben, vw je z golfom oblikovno tudi zašel (v celoti) in potem pride nizkocenovna dacia sandero. Kar se zunnajosti tiče, lepša od marsikaterega dražjega avtomobila. Bravo. Nisem pričakoval sploh, da bi dejansko kot celota imela še dobro opremo. Dobro opremljena ima več opreme kot povprečni audiji, bemvejčki
V tem videu se govori o začetni ceni 8.690 € (francoski trg). Kar presenečen. Torej Stepway bencinar, ročni menjalnik, vsa oprema po mojem videnju napovedujem nekje 13.000€. V videu je tudi prikazano dvojno dno prtljažnika, po 2 kljukici za obešanje na vsaki strani, vidni so tudi kaveljci za protrditev tovora
Evo, konfigurator, pa cenik sta že na voljo na dacia.si. Moram pojest besedo glede cene. Sem se malo poigral in polno naložen Sandero Stepway bencinar ali plin pride 15.000€. Oprema glede na ceno ni slaba. Pogrešam gretje sedežev, zatemnjena stekla, pa poklopna ogledala. Vendar lahko rečem kar veliko od avta. Motor isto kot pri Cliu so dal nazaj TCe 90. Najbolj gola verzija je 9000€. V tej bleščeči oranžni barvi dobro izpade na slikah.
To ni 0.9 motor, je 1.0 Tce, ampak je moč sedaj zmanjšana na 91 konjev, očitno zaradi ekologije. V primeru plinskega pogona je moč na bencinski pogon enakih 91 konjev, medtem ko ima ob delovanju na plin 100 konjev.
Hvala za info @nejc1. Mi ni bilo čisto jasno na začetku. Sepravi so zgolj zmanjšali moč podobno kot pri 1.0 TSI (iz 115 na 110 konj). Vendar z oznako TCe 90 verjetno povzročajo zmedo, ker najbrž veliko ljudi misli, da so stare motorje dal nazaj v ponudbo. Kot kaže, gre res za okoljske norme.
Po eni strani zelo lepo presenečen, po drugi strani razočaran.
Sramotno je da je sploh na voljo ročno nastavitev ogledal. A smo leta 1990 ? Namesto da bi tlačili ročno zavoro na gumb notri, bi raje ponudili akrtivni tempomat.... aja ne, ta bo na voljo čez 4 leta ko pride novi facelift, ker prostor za tipke je na volanu.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?