Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
oscar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr nov 17, 2004 11:48 pm
Kraj: cvičkova dežela

Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a oscar Po nov 14, 2005 1:01 pm

A je kdo mogoče že kdaj občutu oziroma vidu razliko v vožnji z halogenkami in xenon lučmi? Poraja mi se uprašanje ali so xenonke "vredne svojega denarja"?
Na ebayu se najde ker nekaj komplet luči z moduli in žarnicami za mondeota mk3 za dokaj soliden geld.
A je napeljava ista kot za halogenke? Konektor na lučeh saj na sliki zgleda isto.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 9:09 am

Napisal/-a yurchek Po nov 14, 2005 1:48 pm

razlika je očitna...če pa je vredno svojega denarja pa ne vem :oops: ponoč in pa po megli se ful pozna....drugač pa ne vem kako je pri fordu, te luči delujejo na visokih voltažah tam okol 20000V in rabiš pretvornik, ne vem a je v tvojih lučeh že zraven, pa še kontrola višine snopa, ki je ne boš imel in pa pranje luči, ki je obvezno. Vem da pri cliotu 2 paše vijak na vijak....
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 3:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po nov 14, 2005 1:54 pm

Sam sem si na A4ko pred kakim mescem montiral Xenon kit. Vse ti pove dejstvo da jaz na svojem avtomobilu več ne bom imel drugih luči kot xenon. Znaki se svetijo že nja 100m daleč, tablice vidiš veliko prej, odsevniki, črte na cestah so veli bolj opazne.

Sam sem kupil kit, ki ti za vgradnjo vzame okoli 10 minut.

Xenon deluje na 12000V, v tem kitu pa dobiš tudi pretvornik.


Če je vredno svojega denarja - DEFINITIVNO.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 3:37 pm

Napisal/-a no_name Po nov 14, 2005 3:31 pm

jst mam tut xenonke (original). nikoli več navadnih! svetijo kot bi bil dan. pa še svetloba je bela in ne rumena. :lol:
 
Uporabniški avatar
Crazy Frog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne avg 28, 2005 6:58 pm

Napisal/-a Crazy Frog Po nov 14, 2005 3:37 pm

Courage™ : Kaj mi lahko poveš, kje se to najbolj splača kupit, pa kako se gibljejo okvirne cene?
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 3:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po nov 14, 2005 4:01 pm

Cene za kit se na ebayu sučejo okoli 200 €. Jaz sem zanj plačal 250 € tukaj v Sloveniji. Imaš na voljo kit od 4000K do 12000K. Odvisno kaki snop svetlobe hočeš imeti. 4000K je rumeno, 12000K je pa vijolično. Jaz sem vzel 8000K, malo bolj modro kot original pa sem zelo zadovoljen.


Sicer pa besede niso nič, ob priliki lahko demonstriram.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 3:39 pm

Napisal/-a APN Po nov 14, 2005 4:42 pm

Enkrat XENON , 4ever Xenon , dokler ne pridejo LED .
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 3:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po nov 14, 2005 4:45 pm

APN je napisal/-a:Enkrat XENON , 4ever Xenon , dokler ne pridejo LED .


Ja, samo ne vem če že bojo tak hitro LED luči. Sem zadnjič glih gledal reportažo o tem, pa se govori da še ne bojo tak kmalu.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 3:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Po nov 14, 2005 5:19 pm

To je res kot dan in noc! Nasledni avto bom mel s ksenonkami :) Sestri svetijo kratke ksenonke tako kot men dolge luci! Oboje na Meganih! Tako da niso razlike v fokusih!
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
M-Fan
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Če okt 20, 2005 4:45 pm

Napisal/-a M-Fan Po nov 14, 2005 5:58 pm

Sam to ti povem-xenon žarnica lahk stane tut 60.000. SIT res je da je garancija 5 let. ampak tm k boš tut kupoval maš tut tako garancijsko pogodbo? ASK YOURSELVE
RX-8 ...::LEPOTICA IN ZVER::... RX-8

Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po nov 14, 2005 6:16 pm

kako pa se kaj vidi ta bela svetloba ksenonk v dežju? se vidi boljše od navadnih "rumenih" žarnic, ali enako? ker do sedaj sem vedno imel vtis teh raznih žarnic z belo svetlobo, da poslabšajo vidljivost v dežju, napram "rumenim"

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 11:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po nov 14, 2005 6:28 pm

Courage™ je napisal/-a:Cene za kit se na ebayu sučejo okoli 200 €. Jaz sem zanj plačal 250 € tukaj v Sloveniji. Imaš na voljo kit od 4000K do 12000K. Odvisno kaki snop svetlobe hočeš imeti. 4000K je rumeno, 12000K je pa vijolično. Jaz sem vzel 8000K, malo bolj modro kot original pa sem zelo zadovoljen.


Sicer pa besede niso nič, ob priliki lahko demonstriram.

kje si jih pa kupu
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 9:09 am

Napisal/-a yurchek Po nov 14, 2005 6:57 pm

M-Fan je napisal/-a:Sam to ti povem-xenon žarnica lahk stane tut 60.000. SIT res je da je garancija 5 let. ampak tm k boš tut kupoval maš tut tako garancijsko pogodbo? ASK YOURSELVE


v oglasniku jo dobiš po 10000sit.....in sicer skor kere kol znamke..osram, philips itd...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4291
Pridružen: So mar 02, 2002 6:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po nov 14, 2005 7:02 pm

hja..vse lepo in prav, ampak naj mi s prve roke pove nekdo, kako je s tem na tehnicnem. ti upgrade-i namrec niso homologirani. za homologacijo so namrec se vedno potregni avtomatsko nastavljanje visine snopa, pa tudi pranje zarometov, se mi zdi.

pa se kako je z zivljenjsko dobo fokusa? zarnica namrec gori z drugo temperaturo, ki je dalec od tiste, za katero sta bila narejena fokus in steklo zarometa...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 9:09 am

Napisal/-a yurchek Po nov 14, 2005 7:28 pm

žarnica gori z manjšo temperaturo cca 35w moči ma.....Drgač pa tile kiti ne gorijo povsem enako kot original xenonke, sploh pa ni lih lepo če nimaš leč.....itak pa je boljše kot navadne halogenke v vsakem primeru. aja pa ne vem če je kje pogojeno v ccpju da maš pranje in pa nastavitev snopa, res pa je da ni homologirano in se tudi ne da. ampak se še ni tok razpaslo da bi pregledoval....
Zadnjič spremenil yurchek, dne Po nov 14, 2005 7:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
cliouser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr apr 13, 2005 7:38 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a cliouser Po nov 14, 2005 7:28 pm

dobek je napisal/-a:hja..vse lepo in prav, ampak naj mi s prve roke pove nekdo, kako je s tem na tehnicnem. ti upgrade-i namrec niso homologirani. za homologacijo so namrec se vedno potregni avtomatsko nastavljanje visine snopa, pa tudi pranje zarometov, se mi zdi.

pa se kako je z zivljenjsko dobo fokusa? zarnica namrec gori z drugo temperaturo, ki je dalec od tiste, za katero sta bila narejena fokus in steklo zarometa...


Ja itak fokus mora bit prilagojen xenon zarnicam.

Glede tehnicnega jaz nisem imel problemov letos (julij). Imam naknadno vgrajene xenon brez pranja itd... na cliotu :!:
Tako da letos je slo brez problema skozi, kako pa bo cez dve leti pa se ne vem ;)
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 9:09 am

Napisal/-a yurchek Po nov 14, 2005 7:31 pm

cliouser: zakaj bi mogu bit prilagojen? to pa ne razumem.....moj frend z nickom APN ma že 2 takšen kit v neprilagojenih fokusih, pa jim nč ne manjka....
 
cliouser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr apr 13, 2005 7:38 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a cliouser Po nov 14, 2005 8:11 pm

yurchek je napisal/-a:cliouser: zakaj bi mogu bit prilagojen? to pa ne razumem.....moj frend z nickom APN ma že 2 takšen kit v neprilagojenih fokusih, pa jim nč ne manjka....


No nekaj

Citiram uporabnika DonFilipo z foruma www.rk.avtomobilizem.com:

Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).

tudi v parabole gre xenon. xenon porabi 35W, ce so parabole plasticne, je zelo verjetno, da se dobo stopile, ampak danes vecinoma niso vec plasticne. ce mas eno zarnico, potem pride v postev tudi bixenon (gor sm razlozu).

Vec pobrskaj na forumu. Mislim da je oz. je bil registriran tudi na avtomobilizem.com pod obstoječim imenom
;)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 7:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po nov 14, 2005 8:16 pm

mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 10:27 pm

Napisal/-a splash Po nov 14, 2005 8:30 pm

xenon-----> word.

bixenon------> two words. :D

res. xenon je dobra stvar. vse se veliko bolj vidi. res pa je tudi, da če se ponoči pelješ nasproti avtu, ki ima xenon luči, tudi slabše vidiš. sploh pa če ima prižgane dolge, ki te že navadne itak čist zaslepijo, xenonke, pa se še bleščijo zraven, tko da moraš čist ustavt, ker se ne vidi totalno nič.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov