Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gasilko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če mar 30, 2006 2:43 pm
Kraj: maribor

hladilnik vode pušča

Napisal/-a gasilko Če mar 30, 2006 2:50 pm

zanima me če ima kdo izkušnje z popravilom hladilnika in kako se to obnese,gre za hyundai lantro
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 8:34 pm

Napisal/-a danny Če mar 30, 2006 5:10 pm

To je odvisno od hladilnika do hladilnika... zato ti bi najbolje znal svetovati mojster ki to dela... Tako da se zapelješ tja, in se mogoče lahko ugotiv, če se sploh da popravit.... drgač pa novga gor...
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Če nov 17, 2005 12:26 am
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante Če mar 30, 2006 5:11 pm

Najbolš kr do kšnga majstra ti bo on njabol znau povedat.
LP
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
gasilko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če mar 30, 2006 2:43 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a gasilko Če mar 30, 2006 5:59 pm

hvala sicer sem iz maribora pa me zanima če je kakšen mojster v bližini
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:00 am

Napisal/-a tony1 Če mar 30, 2006 9:04 pm

Popravilo hladilnika je misija nemogoče.

1. varianta je vlitje "tesnilca" v hladilnik (domača varianta bi bila paprika v prahu), ki naj bi zamašil mini luknjice... Že zdrava pamet pa pove, da boš tako zamašil tudi hladilne kanale v motorju, kar se bo poznalo, ko bo sredi poletja hladilni sistem nekega dne najbolj obremenjen in ti bo spet razfukalo vse skupaj. V totalu nisi nič naredil.

2. varianta je popravilo. Če je hladilnik počil na kakšnem spoju med aluminijem in plastiko je orenk popravilo spet nemogoče. Če je kje mini luknjica v samem kovinskem satovju hladilnika ti bi kak majster znal kaj popraviti, ampak zadeva bo držala max. kak mesec dni. Stran vržen denar, skratka.

3. varianta je nakup rabljenega kilerja, zanj boš verjetno dal kakšno tretjino cene novega. Ga boš pa kar težko dobil, ker se avto ponavadi razbije na sprednjem koncu, lanter pa še ni veliko na odpadih. Tako je zadevi rešil bratranec (prej je neuspešno poskusil še 2. varianto), po enem letu je bila zadeva hin. Spet stran vrežn denar.

4. in edina varianta. Kupi nov hladilnik (ponavadi je vsak nov ponaredek boljši od zgodnjenega starega kilerja). Ker hyundai po teoriji nima dragih delov, naj bi original (ugibam) stal cca. 30k sit. Jaz ti lahko samo svetujem, da izkašljaj $$$ in imaš mir vsaj za naslednjih 10 let. ;)
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 10:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W Če mar 30, 2006 10:00 pm

Sem slišal da se da dobit neka tekočina, ki jo vliješ notri v hladilnik in se oprime sten in ti začne tesnit vsako luknjo!!
325i Coupe
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:00 am

Napisal/-a tony1 Če mar 30, 2006 10:05 pm

Beri mojo 1. točko :?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 11:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 30, 2006 10:24 pm

imel not tesnilec
hladilnik nehu puščat
avto normalno hladil
ventilator normalno pržigu
gretje normalno delu
hladilnik spet spustu ko sem RAZBIL avto
tko da če ne pušča res velik daš komot not tesnilc sam deli po navodilih pa ne kupuj unga tesnilca od unga primorca ki je mercedes gor na flaški jest sm mel not od firme PRESTONE pa se je obnesu je pa res da se je že pri velik renojih kateri imajo vodne puše zabil hladilnik ko so dajal nit tesnilec ampak to pa zato ker od vodnih puš ful rja odstopa pa je že tko vse osran pol pa še tesnilec not je pa zabit
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 3:38 am

Napisal/-a xyxyxy Če mar 30, 2006 11:01 pm

Če je hladilnik še v dobrem stanju, se splača dat popravit, Če je popravljeno tako kot treba, ne bo držalo samo en mesec ampak je kar za stalno. Na razne tesnilce pa kar pozabi, ker boš naredil več škode kot koristi.
 
gasilko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če mar 30, 2006 2:43 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a gasilko Pe mar 31, 2006 1:15 pm

Več glav več ve danes ko smo demontirali masko in ventilator sem ugotovil da pušča kar na treh mestih na dveh sicer malo slini na enem pa kar lepo zamaka vse to je na kovinskem delu brez vidnih zunanjih poškodb zato bom verjetno nabavil novega(orginal del 45k neorginal 55k :shock: ) sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah
 
Bele
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po avg 29, 2005 7:19 am
Kraj: NM

Napisal/-a Bele Po apr 03, 2006 6:34 am

Mislm da ti je najboljša varianta tesnilc.To ti bo zihr zatesnilo luknje...lastne izkušnje, pa do zdej ni blo težav z hlajenjem
 
Uporabniški avatar
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 866
Pridružen: Če apr 21, 2005 10:25 am

Napisal/-a svadreb Po apr 03, 2006 11:51 am

gasilko je napisal/-a:... sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah


Barva antifriza nima veze z njegovimi lastnostmi.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 4:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po apr 03, 2006 11:58 am

Poskusi na kakšnem odpadu najti drug hladilnik, ki ne pušča. Sam sem ga dobil za celega jurja, skupaj s termostikalom. Ventilator pa seveda prešravfaš na novega.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 9:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz To apr 04, 2006 9:58 pm

Punci je tud puscal na uno-tu, pa sm tesnilec dal notr, pa hladi in dela ko majka
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 11:40 pm

Napisal/-a čare To apr 04, 2006 10:20 pm

svadreb je napisal/-a:
gasilko je napisal/-a:... sem pa slišal zanimivo novico da rdeči antifriz razjeda aluminij in da se je že zgodilo več okvar na alu glavah


Barva antifriza nima veze z njegovimi lastnostmi.
no ja no pa ulij u novga citroena petrolov antifriz pa boš pol povedu kje ti vse pušča recimo citroen ma do enga letnika eno barvo z enimi lastnostmi od tistga letnika naprej druga barva druge lastnosti,če ma reno plavga dolivi plavga če daš rumenga obstaja možnost da se ti kej zabije,če WV nima G12 antifriza not pol bo hitr kakšno dihtngo požrlo.... sicer pa ker so cene antifriza na črpalkah in na servisih približno enake je bolš se zapeljat do servisa pa kupit liter originala kot pa čez par tisoč kilometrov kej druzga menjat zarad antifriza.A ja pa če se mogoče spomneš prve favoritke so mele vse problem z tesnili glave ker jih je antifriz prežrl in načel tud glavo ko so pri škodi to dojel so zamenjal antifriz pa teh težav ni blo več,tko da če že morte kupovat antifriz na črpalkah kupujte OMV nikakor ne PETROL to ni reklama ampak praksa
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 1:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po apr 10, 2006 1:45 pm

Kar jaz vem, je tesnilec tekočina, ki se vlije v antifriz, in nima nobenega škodljivega vpliva na hlajenje. Tesnilec reagira šele z zrakom in zapacka špranjo, luknjico, slabo tesnilo, ... dokler je pa lepo v kanalih zalit, pa ne zamaši kanalov in črpalke.
Tesnilec je flaška cca 1-1,5 dcl in stane cca 1 jurja.
Ga ravno moram nabavit za fotrovo felicijo 1.3 ker mu pušča hladilnik, ampak to bolj malo. Avto je 10 let star in mu je počasi začelo zmanjkovati hladilne tekočine, tko po malo, recimo kakšen deci na teden ali pa še manj.
Preden kupim in vlijem noter, sem tukaj na forumu malo pobrskal če obstaja že kakšna novejša zadeva, ker tale tesnilc obstaja že vsaj 15 let, sem tesnil še 101 in yugota, čeprav se je dal kiler od teh avtov cinit, ker je bilo bakreno vse skupaj, ampak če je malo puščalo, je bilo hitreje popravljeno s tesnilcem, pa je dobro držalo in avto ni zakuhal zarad tega :)
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: Po apr 10, 2006 1:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Po apr 10, 2006 2:20 pm

na petrolovi pumpi maš za 1.5 ksit tesnilec - dela preizkušeno!!!!
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:00 am

Napisal/-a tony1 Po apr 10, 2006 4:04 pm

reber: a ti misliš, da v motorju pa ni zraka?
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 1:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po apr 10, 2006 10:19 pm

Je, ampak sigurno ne toliko kot izven sistema kjer je zunanji zrak, ki ima obilo kisika.
Zakaj pa misliš, da radiatorji v hiši pri centralni kurjavi znotraj ne rjavijo? enostavno zato, ker je stara voda ki nima več viška kisika, če pa naliješ novo vodo bo pa nekaj časa rjavelo.
Vsekakor je zadeva narejena tako, da deluje, oziroma naj bi delovala tako kot pravijo, kaj pa je danes problem narediti eno kemično substanco da deluje po željah :P
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov