Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Lasko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To jun 12, 2007 8:09 pm

Dober servis za Hyundai Accent

Napisal/-a Lasko To jun 12, 2007 8:14 pm

Pozdravljeni :)

V kratkem bom kupil star Hyundai Accent. Ker ga nameravam nekaj časa voziti ga bom preventivno dal na obsežni servis.

Ali mi lahko prosim zaupate kje bi se našel dober in poceni serviser. Lokacija je Ljubljana vendar sem se pripravlen avto odpeljati tudi recino 100km stran.

Hvala in lep pozdrav.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed To jun 12, 2007 9:01 pm

šubelj - domžale

jaz imam z elantro same dobre izkušnje pri njemu.
 
touran
Novinec
 
Prispevkov: 406
Pridružen: So feb 21, 2004 8:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a touran Sr jun 13, 2007 7:09 am

ac špan brezovica
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 13, 2007 11:13 am

Atu šublju pelji v Domžale; daleč največ izkušenj ima in po mojih izkušnjah vedno poštima. Kak Špan? Cene navite pa 0 izkušenj z znamko :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr jun 13, 2007 11:34 am

ma ja. špan je tudi mene vedno razočaral... kar ne vem kdo je slabši špan ali na hat-u
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 13, 2007 12:20 pm

na HAT-u delajo z levo roko,meni so že en avto zjebali, pa same pizdarije;nimajo pojma o pojmu -po mojem so oni najhujši servis za Hyundai kar jih je bilo.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Sr jun 13, 2007 3:19 pm

Pa kaj ti je. Kupiš star avto in ga daš na pooblaščen servis?
Raje ga pelji k navadnemu avtomehaniku. Ga bo ravno tako dobro porihtal( če ne celo boljš), pa 3×manj te bo stalo!
Hyundai na Brnčičevi - ti so se meni že 2×zasrali zaradi zares slabo narejenega dela. Oni ne vidijo moje Lantre nikoli več!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 13, 2007 4:20 pm

paskvale je napisal/-a:Hyundai na Brnčičevi - ti so se meni že 2×zasrali zaradi zares slabo narejenega dela. Oni ne vidijo moje Lantre nikoli več!


Jaz sem tem tipom na HAT-u že x-krat povedal da bodo tako zgubili stranke ampak ne j... oni 5%.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
janezjanez
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jun 14, 2007 2:03 pm

servis

Napisal/-a janezjanez Če jun 14, 2007 2:33 pm

Jest sem peljal na servis v HAT ,ker je accent neki nagaju in so zadevo takoj in strokovno popravili.
Zelo sem zadovoljen z njihovimi uslugami saj mislim da so edini ker vgrajujejo vso robo original kar drugi servisi ???..
Imel sem pa nekaj konfliktov z drugimi serviserji ker so me nategovali za cene in čas popravila,pozabili so naročiti senzor zraka.

J,M.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jun 14, 2007 3:13 pm

No nas veseli zate.
O kvaliteti HAT si lahko prebereš kaj se je dogajalo meni tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &showall=1


Epilog njihove "strokovne" in nepotrebne zamenjave polosi je pripeljal do tega da mi je potem teklo olje iz menjalnika in sem se z njimi predrkaval in puščal avto tam po cele tedne brez rezultata.
Med drugim je bila naša zadnja pisna komunikacija sledeča:
Rdeče obarvan tekst je moj odgovor na njihove opazke:

Spoštovani g. Kranjc


Končno sem utegnil si vzeti nekaj časa, da odgovorim na vaš uraden dopis glede mojega vozila Hyundai Coupe KMHJG31FPYU208463 .

V dopisu je namreč navedena vrsta stvari s katerimi se enostavno ne strinjam.


“Na vozilu so nameščene pnevmatike in platišča, ki niso skladna z dimenzijami, ki so bile s strani proizvajalca vozila, uradno homologirane.”

To ne drži. Platišča so od renomiranega proizvajalca O.Z. ter imajo idealen ET, kakor tudi uradno homologacijo za ta model vozila. Tudi pnevmatike so dimenzije, ki je predpisani za to platišče s strani proizvajalca O.Z.
To se lahko utrdi tudi iz priloženega TuV homologacijskega obrazca, kakor tudi vpisa v prometno dovoljenje vozila. Nenazadnje je veliko Coupejev s to dimenzijo platišč, ki nimajo nobenih težav. Če bi bila platišča neustrezna - nebi imela homologacije (vaša sodelavka je tudi imela takšna platišča in gume).


“Na vozilu so spredaj nameščeni neoriginalni zavorni diski in zavorne obloge.Tresenje pri zaviranju povzroča stanje sprednjih zavor.”

Zavorne ploščice in diski so zopet od priznanega proizvajalca znamke EBC, ki tudi večini dirkalnih moštev niso neznana. Zopet gre za homologirano zamenjavo. Zavore so popolnoma v redu, do tresenja pa prihaja zaradi očitne napake na pesti. Namreč kakor sem že prej komuniciral z vami – predlani sem se kljub mojemu prepričevanju na servisu, da z zavorami nekaj ni v redu (bile so nameščene originalne), obrnil na cesti, ko se je razlepljena zavorna obloga zagozdila v zavorno čeljust in sem tvegal hudo nesrečo. Vaš servis je nato takrat zamenjal ploščice in »drejal diske« . Diski so bili tako šlampasto drejani in montirani, da je volan tresel, vendar se je to pripisovalo temu, da originalna platišča niso idealno poravnana. Poleti sem kupil platišča O.Z. na katerih se je zaradi bolj nizkoprofilne gume podvozje začelo še bolj tresti.
Bili so zamenjani končniki, kar pa ni odpravilo težave. Tresljaji so se vse bolj stopnjevali do te mere, da je avto že poskakoval po cesti. Kljub večkratnemu obisku servisa mi niste rešili zadeve. Nazadnje sem vgradil EBC zavorni sistem, ki je drastično odpravil tresljaje. Za poprejšnje poskakovanje koles, pa se je izkazalo krivo šlampasto drejanje starih diskov in montaža, saj sem med zamenjavo videl veliko količino kovinskih opilkov od drejanja in umazanije na starih diskih.
Ker se platišče jasno montira preko diska se je na obodu to odstopanje poznalo in je zato platišče poskakovalo. Takšni tresljaji so pripeljali, po mojemu mišljenju do trajne poškodbe peste, saj tudi sedaj ko imam ponovno originalna platišča in zimske gume volan trese med zaviranjem.




“Ob prevzemu vozila je bila leva polos izven svojega ležišča. Namestili smo jo in dolili 0,1 litra olja”

Problem polosi se sedaj vleče že pol leta in je postalo že naravnost absurdno vse skupaj. Ta problem imam od tedaj ko ste mi zamenjali polosi, češ da je to vzrok tresenja volana, kar se je izkazalo kot slaba odločitev. Poskakovanje je ostalo, za opravljeno delo in dele sem takrat veliko plačal, sedaj pa imam zato še težavo z izpadanjem polosi in iztekanjem olja iz menjalnika. Pozivam Vas, da si pogledate izdane naloge na vašem servisu, saj mislim, da sem bil zaradi tega pri vas že cca 10 krat!
Nenazadnje sem po zadnjem prevzemu vozila PONOVNO doživel iztekanje olja in izpadanje polosi, kar naj bi bilo po vašem odpravljeno. Naj ponovim še enkrat – prvo izpadanje polosi in iztekanje olja sem doživel na parkirišču, ko sem enostavno premaknil vozilo na drugo pozicijo; ni bilo nobene hitre vožnje, divjanja ali česarkoli drugega. Ostra vožnja torej tukaj nima absolutno nobene in nikakršne veze; nenazadnje se vozim v koloni vsak dan v službo in nazaj – o kakšno ostri vožnji je torej tukaj govora?


o Slabo držanje smeri je posledica optične nastavitve in širših koles.
Stanje geometrije podvozja je izven tovarniških normativov zaradi uporabe vozila.

Geometrija podvozja je bila v takšnem stanju zaradi tega, ker vaš servis ni opravil ustrezne “optike” po zamenjavi polosi in homokinetičnih zglobov. Vozilo nima slabe lege, temveč ste se peljali okoli servisa kjer so v asfaltu kolesnice in jih seveda širše gume bolj grabijo.

Ropot s podvozja je prisoten pri vožnji po neravninah.

Na to sem že prej opozarjal na servisu in ropot je še vedno prisoten danes. Na lastne oči sem videl, ko je uslužbenec vašega servisa dvignil vozilo na dvigalu pred poslopjem in z roko potolkel po končniku, ki je več kot očitno pokvarjen. – Zanima me zakaj tega niste popravili in kako ste nazadnje uspešno opravili nastavitev podvozja kljub temu, da se je ne sme opravljati na vozilu z takšno okvaro?
Problem ponovne okvare končnika je po mojem mnenju tudi tesno povezan z pesto na levi strani vozila.



Delovanje zavor: je ustrezno in v dovoljenih odstopanjih, razen ročne zavore levo-potrebno je popravilo.

Zopet – zakaj ni bilo popravilo opravljeno? Ravno pri tej zadnji predaji vozila sem tudi opozoril, da je potrebno zamenjati svečke v motorju (na prejšnjem rednem servisu to ni bilo storjeno kljub temu da gre za predpisan interval) – zakaj to ni bilo storjeno?

Kolesni ležaji so brezhibni.

Upam da veste zakaj, namreč teden dni prej sem na vašem servisu zamenjal dva kolesna ležaja – spredaj levo in zadaj desno (neznosno brnenje o kateremu sem pisal). Opravljeno delo sem tudi pošteno plačal.



Na vozilu so nameščeni vsi štirje neoriginalni blažilniki.

Vozilo ima originalne blažilnike, ki jih vgrajujejo v tovarni. Nikoli niso bili menjani ali kaj drugega. Rad bi vedel na podlagi česa ste napisali to trditev.

Na levem prednjem kolesnem zglobu polosi je počen obroček senzorja ABS.

ABS deluje normalno. Sprašujem se kako je prišlo do takšne poškodbe, ker je pred zamenjavo polosi in homokinetičnih zglobov ni bilo.

V zvezi z drugimi vozili Hyundai, lahko podatke o servisni zgodovini vozila posredujemo le lastniku vozila.

Tega tudi ne razumem ker gre za popolnoma normalno poizvedbo ali je vozilo OK ali ne in ne za državno skrivnost ali pa za zdravinško zaupnost. To da bi kupil avto in da mi potem poveste, da je avto dejansko problematičen je nelogično mar ne?

Upam, da sem bil dovolj jasen pri vseh komentarjih. Čudi me, da Vas ne zanima zamenjava vozila za drugo vozilo znamke Hyundai. Nenazadnje bi pri temu zaslužili provizijo, kakor tudi obdržali stranko. Sklicevanje na neoriginalne dele se mi zdi neutemeljeno in pot manjše linije odpora, saj so vsi deli dokazano boljše kakovosti kakor originalni in povečujejo pasivno ter aktivno varnost vozila. Med drugim sem jih vgradil tudi zato, ker poznam precej ljudi, ki s temi deli na temu na takšnem vozilu niso imeli absolutno nobenih težav. Ravno tako so vse te težave nastale na originalnih delih in ne sedanjih.
Zavore pa kakor sem omenil; ne bom imel takšne, da me spravljajo v življensko nevarnost kakor se je to zgodilo pri originalnih (ki so se že razlepile že večkrat in ne samo enkrat – poglejte slike v prilogi).

Ker je vozilo očitno v istem stanju kot preden sem vam nazadnje predal vozilo; -izpadanje polosi, iztekanje olja, tresenje – me zanima kako vi vidite rešitev zame.
Namreč takšno vozilo ne morem prodati naprej, vi ga pa - ali nimate interesa ali pa ga ne enostavno ne znate popraviti. V temu primeru sem očitno bil precej naiven, saj sem brezveze vztrajal, da servise opravlja pooblaščeni serviser – v čem je potem smisel kakovosti in zadovoljstva v vožnji na katerega se sklicujete v svojih reklamah? Da ne rečem kakšno luč meče ta “kakovost” na znamko in servis, ko je avto več na servisu kot na cesti. V podjetju me niti več ne sprašujejo kje imam avto ker poznajo odgovor. Pa veliko število oljnih flekov in luž na parkirišču tudi precej jasno pove sramotno zgodbo. Kakor tudi smrad po ožganem olju med vožnjo.
Ljudje razbijejo avtomobile tudi do “totalke” pa jih dobijo nazaj brezhibno popravljenje, jaz se pa ukvarjam z enim in istim že pol leta brez napredka in na račun moje denarnice ter mojega časa.
Za vse kar sem napisal obstajajo materijalni dokazi (kopije nalogov, računi, datumi in fotografije).
Tukaj bi Vas resnično prosil za komentar in prosim poskušajte se postaviti v moj položaj.

S spoštovanjem,
XXXXXXXX
Uni.dipl.oec.


Na sestanku potem so se opravičevali tudi za svoje neznanje glede tega da za coupe podvozje blažilnike dela nemški Sachs - tu so me namreč obdolževali da nimam originalnih vzmeti itd.Na koncu sem zahteval odkup vozila in sem kupil Novejšega Coupeja od prodajalke na HAT-u. Zmenila sva se še, da naredi servis na svoj račun in to je to.
No servis je bil pa opravljen takole:

Zamenjali so jermen, da je škripal; o kakšnem dodatnem nastavljanju še slišali niso - novi jermen se namreč po cca 1000 km ponovno našpona, ker se raztegne; oni so meni trdili da prvič za to slišijo.
Pri trivialni menjavi žarnice v konzoli so polomili nosilce na lajsni, da štrli ven.
Čep za nalivanje olja na motorju sploh ni bil pravilno nameščen in zategnjen - in bi lahko kdarkoli ven padel.
Predidene zamenjave svečke sploh niso opravili in še bi lahko našteval o njihovi strokovnosti....
Niti na pamet mi ni prišlo ponovno peljati avto tam na popravilo oz reklamacijo, zato sem zahteval rezervne dele in odšel na servis kjer so vse porihtali kakor je treba.


Skratka servis HAT je PODEN OD PODNA!!!!!!! Sedaj avto servisiram pri drugemu pooblaščenemu serviserju in sem končno zadovoljen.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 139 gostov