Pred tremi leti sva bila z ženo na potovanju po zahodnem delu ZDA, ki sem ga podrobneje opisal v temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=56289, potem pa je prišel čas za otroka in potovanja so za nekaj časa stopila v ozadje. Pred iztekom ženinega porodniškega dopusta ter ob obilici mojega lanskega dopusta pa sva se zopet odločala za daljše potovanje in ob alternativah Avstraliji in Novi Zelandiji sva se zopet odločila za ZDA, na potovanju pa sta se nam pridružila še prijatelja. 27.4 smo tako preko Brnika in Frankfurta prispeli v Denver, kjer se je začelo naše tritedensko popotovanje – okvirna pot je označena na spodnjem zemljevidu.
Let je bil super, tudi najmlajša je bila odlično razpoložena, le zaspati ni mogla od vsega dogajanja okoli nje. Vstop v državo je bil brez posebnosti, le birokracija ter vrsta nam je vzela dobro uro. Potem smo se odpravili do rent-a-car agencije Dollar, kjer smo imeli rezerviran mini-van (enoprostorec velikosti Espacea). Kot sem omenil že v drugih temah smo rezervacijo avta opravili preko angleškega potovalnega agenta, kjer smo dobili izvrstno ceno le 650€ z vsemi možnimi zavarovanji, neomejenim številom voznikov ter polnim tankom bencina. A pri najemu se je zapletlo, saj naše rezervaciji (kao) ni bilo nikjer in tudi naš print vavčerja so gledali kot tele nova vrata. Seveda nam je prodajalec v tem času ponudil veliko različnih možnosti najema, po »special price« le 50% višji od naše. Ker je bila takrat v Angliji noč tudi klic na agencijo ni obrodil sadu, a po enournem vztrajanju ter posegu njegove nadzornice se je rezervacija čudežno našla. Sledilo je pregovarjanje o konkretnem modelu. Ker nisem hotel podpisati, preden nisem videl konkretnega avta, so me najprej poslali do Chryslerja Pacifice, a sem prodajalcu hitro razložil, da to pa že ni mini-van, ampak le crossover z 7 sedeži. UPS, napaka, se je opravičil, ter mi pokazal dva nova modela Town&Country, enega osnovna verzija, ter drugega kao večjega in z boljšo opremo(vsa vrata se odpirajo na elektriko, DVD predvajalnik, zložljivi sedeži,…), seveda z dodatnim doplačilom. OK, to je že boljše, novi T&C je naslednik pri nas znanega Voyagerja in po testih najboljši od Mini-vanov, ki so na voljo za izposojo. Vedel pa sem tudi, da obstaja le ena dolžina, tako da sem se seveda mrtvo hladno odločil za osnovno varianto. Sledilo je še dodatno prodajanje – navigacija? Ne hvala, imamo zemljevide. Greste čez Rocky Mounatains? Da; obvezno 4WD, ker je lahko sneg! Ha, ha, tudi pri nas imamo sneg, ni panike, če pa bi že vzeli 4WD pa bi ga vozili po terenu, to pa se tako ne sme, kajne?; Prelazi, 5 ljudi, 175 KM bo premalo, najmanj V8!, ja pa ja, v SLO imam 64KM pa gre 110 milj na uro, potem bo tudi 175KM dovolj za 75 milj/h. Sedaj se je tudi prodajalec predal, in nam kot znak opravičila za težave in izgubljeni 2 uri brezplačno ponudil de-lux verzijo, kar smo potem seveda sprejeli. Tako, avto smo dobili, v njem sicer ni bilo obljubljenega DVD predvajalnika, a važno je bilo, da smo se le odpravili v hotel spat, saj je bil ura po našem času že 4 zjutraj, mi pa še nismo zatisnili očesa. Naslednji dan pa je predvsem naju s prijateljem čakal precej naporen dan.
notranjosti avta, tudi mi smo pospravili desni srednji sedež v tla, velik predal pod levim srednim sedežem pa uporabljali kot hladilnik za hrano in pijačo