Žal, nisem poznavalec, še posebej nimam pojma kar se tiče dizlov. Ne maram jih!
Ker v ponudbi ni več 1.6 THP 125 KM, bi se odločil za močnejšo verzijo 1.6. Ker sem kar precej kilometrov naredil z 1.6 in zdaj imam 1.2 sem definitivno za 1.6. To je vse kar lahko povem.
Tale trivaljnik ki je izrinil 1.6 THP 125 iz ponudbe je po mojem mnenju traparija. Ne morem načudit zakaj so to naredili.
Ne me narobe razumeti. Daleč od tega da je motor slab. Tudi novinarji ga kar hvalijo. Mene je pač razočaral v primerjavi z 1.6 THP.
Zakaj?
pol litre več porabi
pogrešam največji navor pri 1400 obratov (1.2 ga ima več, ampak pri 1750)
dizelski prizvok
vibracije
glasnejši pri pospeševanju
speljevanje je malo zahtevnejše
veliko več dela je z ročico menjalnika (vsaj 2X več)
ko recimo po parkingu iščeš prostor in spustiš nogo z plina v prvi ali drugi prestavi, je prehiter ...kot da bi bil pod zaugom. Meni zelo moteče
recimo pri 106 km na uro kaže 2200 obratov, 1.6 je bil točno na 2000
Sta pa tudi dve pozitivni
pri večji hitrosti je bolj odziven (če hočeš pospešit. ....6 KM več)
in zdi se da je tudi pri višji hitrosti in višjimi obrati malo tišji kot 1.6
For je napisal/-a:Meni je prirasel k srcu in prav žalosten sem da je to moj zadnji Peugeot.
Moje izkušnje s servisno mrežo Peugeot, in službo za reklamacije Peugeot Slovenija so milo rečeno grozljive, in zaradi tega za to znamko ne bom nikoli več dal svojega denarja.
For je napisal/-a:
V bistvu me najbolj zmoti to navdušenje nad motorjem, ki je mene čist razočaral. .......
ecoblue je napisal/-a:@For šlamparije na servisih se pri vseh znamkah pojavljajo, po moje zaradi preslabega vodenja(organizacije) delavnic in prevelike obremenitve mehanikov. Gnečo imajo veliko, časa pa malo.
ecoblue je napisal/-a: imam pa jaz pri reševanju reklamacij z mojim VW kar dobre izkušnje. Če v prvi fazi ne gre z določeno avtohišo, se v drugi fazi na uvozniku na tehnični službi potrudijo za rešitev.
ecoblue je napisal/-a:For je napisal/-a:Meni je prirasel k srcu in prav žalosten sem da je to moj zadnji Peugeot.
Moje izkušnje s servisno mrežo Peugeot, in službo za reklamacije Peugeot Slovenija so milo rečeno grozljive, in zaradi tega za to znamko ne bom nikoli več dal svojega denarja.
Opazil sem da reševanje reklamacij je postalo ključno za ohranjanje stranke, eni prodajalci se tega zavedajo drugi malo manj. Danes se splošna kvaliteta vseh izdelkov niža in zelo redko se pojavi, da ko kupiš novo stvar ni (vsaj) manjšega popravila ali reklamacije.
Čeprav se najdejo kakšni, ki ne prenesejo objektivnih kritik določenih značk, imam pa jaz pri reševanju reklamacij z mojim VW kar dobre izkušnje. Če v prvi fazi ne gre z določeno avtohišo, se v drugi fazi na uvozniku na tehnični službi potrudijo za rešitev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 115 gostov