Pozdravljeni, sam bom tudi urejal uvoz lastnega vozila v nemčijo, ter zaenkrat samo zbiram informacije z vseh koncev =)
(v obdobju enega leta je potrebno urediti uvoz, če ne, se ne smeš voziti po Nemčiji, ker v Sloveniji te pa tako ali tako čaka kazen v primeru policijske kontrole, ker si dolžan urediti vsako spremembo dokumentov v roku 30 dni, in v Sloveniji ne moreš imeti registriranega vozila če nimaš vsaj začasno prijavljeno bivališče, kar pa spet pride do težav glede DURS-a =)
v glavnem
Na Landramtsamtu na bavarskem so mi rekli:
- vozilo mora imeti še veljaven tehnični pregled pred uvozom
- homologacijski karton (obvezno)
- kupoprodajno pogodbo
- tehnični pregled (TÜV SÜD, Dekra in podobni)
okvirni strošek postopka uvoza znaša cca. 200€ (tehnični, uvoz)
zavarovalnice so veliko dražje (imel sem nekaj mesecev v Nemčiji zavarovanega tovornega Sprinter-ja 418 (lastnik mi je pustil tablice/zavarovanje) s 180ps na zavarovalnici Allianz s polnim kaskom za 4760€ oz. plačeval sem na trimesečje, nakar sem naredil uvoz v Slovenijo (cca. 3400€) in plačujem polni kasko v Sloveniji 1800€)
http://www.preisvergleich.de/versicheru ... rsicherungpreneseš si lahko bonifikacijo iz Slovenije, dobi potrdilo iz slovenske zavarovalnice, če nisi imel nobenega škodnega primera (povzročitev prometne nesreče)
tudi dobiš veliko popustov (poročen status, otroci, stanovanje v lastništvu, asistenca autoclub oz. amzs, u/s bahn karte, poklic,..
Letna dajatev/Steuer se tudi razlikuje od regije kjer živiš, mene pride cca. 430€, ki pa se plača mesec ali dva kasneje (pošta/položnica)
http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw.phpMoraš imeti tudi Eko vinjeto za mestna središča (ki naj ne bi bila tako učinkovita =/
http://www.umwelt-plakette.de/http://www.avtomobilizem.com/novice/nem ... 8-04-2014/Mislim, da je to vse, kar vem, najbolje pa je seveda iti sam na lov za informacijami, ker to so samo smernice =) )
Lp