a4 je napisal/-a:po mojem mnenju v zakonu ni zapisano nič o zadnjih lučeh. policaje moti le to da luč prihaja iz pozicije kjer so ponavadi meglenke
nesporazum med proizvajalcem in policaji
Tomas214 je napisal/-a:... (sam v zakonu nisem razbral točne definicije dnevnih luči)...
NejcZ je napisal/-a:Zadnje luči pač morajo bit..
(6) Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi lučmi za dnevno vožnjo. Kot luči za dnevno vožnjo se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.
Tomas214 je napisal/-a:Danes sem dobil odgovor na mojo pritožbo. Na kratko povedano se postopek ustavi, ker iz zbranih dejstev in dokazov izhaja, da dejanje ni prekršek V obrazložitvi se vidi da so se pozanimali tudi pri prodajalcih in prebrali zakon o varnosti cestnega prometa. Tako da se bom od zdaj naprej lepo vozil z dnevnimi lučmi podnevi, in če me bo kdo ustavil mu bom samo pokazal ta list, da jih malo poučim .
a4 je napisal/-a:to bi moral VW dat v vsak avto, da pol lahko policaji berejo...
esem je napisal/-a:To je najmanj v primerjavi s tem, da ob mraku in v tunelih ljudje pozabijo, ker jim pač sveti spredaj, preklopit na navadne luči in se v mraku vozijo brez luči zadaj. S stališča varnosti bi tu dal črno piko tudi vsem znamkam s takimi lučmi oz njihovim projektantom.
esem je napisal/-a:BTW - kako je s tem, ko vklopiš še navadne luči in jih spet izklopiš (ob izhodu iz tunela npr) - ostanejo dnevne še prižgane oz se spet prižgejo ali ne? Mislim, da se npr Twingu ne in se voziš brez dnevnih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov