valvoline je napisal/-a:Zakaj je pr nas predelava 3x do 5x dražja kot v državah iz ex yu,bolgarije itn? Sistemi pa enaki? Vas ni sram? Ja no,švoh konkurenca verjetno.
Makedonija: 450-550 evrov sekvenčni sistemi z okroglim tankom vse všteto zravn tudi homologacija.
https://www.facebook.com/pages/Makplin- ... 8474253915
http://www.plimont.com.mk/index.php?page=prices
Srbija: 400-500 evrov
http://www.autogasgta.rs/
http://www.lovatogas.co.rs/
Dobr strižete vaših strank svaka čast.
Octavian9 je napisal/-a:Velikokrat sem že zasledil podatek, da se investicija v LPG sistem bencinskega motorja povrne v 30.000 ali še celo manj prevoženih kilometrih.
Prav nikoli pa še nisem zasledil, da bi kdorkoli ponudil toćno primerjavo prihranka pri vožnji na LPG in bencin. Ampak pri tem bi bilo zanimivo prebrati primerjavo z vsemi dodatnimi stroški, ki jih prinese uporaba LPG. Tu mislim na stroške homogolagcije vozila, nakup olja za mazanje (hlajenje) ventilov, porabe bencina ob zagonu motorja in prvih trenutkih vožnje, dodatnih stroškov servisov, vgradnja novih svečk z višjo toplotno vrednostjo primernih za LPG, dodatnih poti za nastavitev predvsem novo vgrajenih sistemov s katerimi je pogosto na začetku delovanja precej težav itd.
Po mojih izkušnjah in prevoženih točno 100.000 km z vozilom predelanim na LPG in zabeleženih prav vseh stroških in prevoženih km je presečna točka bistveno višje kot pri 30.000 km. V mojem primeru je bila presečna točka pri 68.393 km. Ob tem je bila poraba LPG v tem času za 24,39% večja, kot bi bila poraba bencina.
Moje vozilo je bilo predelano v Sloveniji, homologirano v Sloveniji, vgrajen pa sistem Zavoli in ves čas servisirano pri pooblaščenem serviserju.
Zato še enkrat ali je kdorkoli res točno primerjal vse povezane stroške ali gre večinoma za zelo pavšalne odgovore o povrnitvi investicije v LPG sistem?
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov