Očitno je nekako prepoznaven.
[SlasH] je napisal/-a:Tu ni bila mišljena cena kot odločilni faktor, temveč zavest kupcev. Veliko kupcev določena znamka odvrne od nakupa; pa naj bo avto še tako dober.
To je stična točka med VW-jem in Hyundai-jem.
Vprašanje je predvsem kako bo zahodni trg reagiral na prihod tega avtomobila..
According to a company spokesman, the most expensive version of Hyundai's new flagship should come at around $40,000 USD depending on equipment (the V6 should sticker under $30K).
[SlasH] je napisal/-a:....
Moraš tudi vedeti, da v segmentu luksuznih vozil cena nima ključne vloge. Še več: ljudje so pripravljeni plačati več, le da bo vozilo res ekskluzivno.
....
INFINITI je napisal/-a:Sej ni skrivnost da tale avto ne bo imel prodajni uspeh v EU. Kot največji minus se lahko navede pomanjkanje Diesel motorja, ki je v skoraj 80 primerov glavni izbor pri nakupu v tej klasi. Kot drugo smo tukaj precej bolj obremenjeni z Image faktorjem avtomobila, pa tudi roko na srece so avto naredili za največji trg in to je ZDA.
Torej neke napovedi o dobri prodaji pri nas so popolnoma zgrešene že tako in tako
esem je napisal/-a:[SlasH] je napisal/-a:....
Moraš tudi vedeti, da v segmentu luksuznih vozil cena nima ključne vloge. Še več: ljudje so pripravljeni plačati več, le da bo vozilo res ekskluzivno.
....
Če bi nekdo naredil avto, povsem enakovreden S-u, a hkrati pol cenejšem, bi se krog kupcev S-a drastično zmanjšal. V takem primeru bi bil avto poceni in podcenjen - image/ekskluziva bi bil zastonj (ga itak ne bi imel), ostala bi kvaliteta samega avta.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov