Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr dec 05, 2007 7:04 pm

Meni se ne zdi nič posebnega..Bo pa zanimivo videti kako bodo ljudje sprejeli ta avtomobil. Ali se bo Hyundai uveljavil kot izdelovalec vozil višjega kakovostnega in cenovnega razreda ali jih čaka podoben polom kot VW-ja s Phaetonom?
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr dec 05, 2007 7:21 pm

Phaeton in Genesis po ceni, ki je bila glavni faktor VW poloma, sploh nista primerljiva. Poleg tega ima genesis zagotovljeno tržišče v Koreji in na Kitajskem. Poloma gotovo ne bo, bo pa morda presenetljivo uspešen.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr dec 05, 2007 7:55 pm

Tu ni bila mišljena cena kot odločilni faktor, temveč zavest kupcev. Veliko kupcev določena znamka odvrne od nakupa; pa naj bo avto še tako dober.
To je stična točka med VW-jem in Hyundai-jem.
Vprašanje je predvsem kako bo zahodni trg reagiral na prihod tega avtomobila..
Let there be rock!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr dec 05, 2007 8:29 pm

Očitno je nekako prepoznaven. Ko sem moji mami ( ki nima poja o avtomobilih pa še slabo vidi :D ) pokazal slike, je takoj rekla, da je to Hyundai :shock: ...ni nič kaj ekstra dizajn, je pa ušečen večini, in nima nekih ekcentričnih poskusov azijskega pojmovanja lepote v sebi, kot nekateri korejski izdelki. Vsekakor ni slab avto, prodajan pa vsaj v evropi ne bo kaj preveč, ker je preveč značkarjev pri nas.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr dec 05, 2007 11:14 pm

Očitno je nekako prepoznaven.


Ja zelo je prepoznaven. Resnično ne moreš podvomiti, da je azijskega porekla. :) Po vrhu vsega pa s tem logotipom izgleda še povsem kitajsko.

Vse polno drugih avtov je prepoznati v njemu. Že spet kopirajo, da kar glava boli... :jao:

To je čista predrznost kar te korejci delajo. Sploh ne bi našteval na kaj vse spominja. Sam v sprednjih lučeh vidim celo najnovejšo Bmw-jevo trojko. :lol:

lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 06, 2007 7:14 am

[SlasH] je napisal/-a:Tu ni bila mišljena cena kot odločilni faktor, temveč zavest kupcev. Veliko kupcev določena znamka odvrne od nakupa; pa naj bo avto še tako dober.
To je stična točka med VW-jem in Hyundai-jem.
Vprašanje je predvsem kako bo zahodni trg reagiral na prihod tega avtomobila..


Točno o tem govorim. Dejstvo je, da ljudje plačujejo znamko, image itd. Znamka/image ima določeno ceno - ta se kaže v prodaji novih avtov za višjo ceno od konkurence - in tega VW ni upošteval - hotel je iti po bližnjici in se je pri tem močno opekel. Če so avti enako kvalitetni - kdo bi kupil Phaetona, če stane praktično enako kot S ali 7? S tem si je sam močno zmanjšal že itak ozek krog potencialnih kupcev!

In če bi Phaeton stal manj, ne bi popušil, ker tudi večino značkarjev zmanjka ob dobrih argumentih. Phaeton je bil od ostalih enostavno dražji, saj si s 7 ali S kupil tudi neko dozo image-a, tega pa pri nakupu Phaetona nisi dobil - kljub podobni ceni - dobil si torej manj (+novo, nepreverjeno) za enak denar. Trg pač tako deluje - tudi sama značka ima pri marsikom določeno ceno, pa naj se s tem strinjamo ali ne.

Tako je bilo mišljeno, ko sem rekel, da je bila cena glavni faktor VW poloma. Bolj natančno - glavni faktor je bilo zelo zgrešeno tržno pozicioniranje, ki se je laikom kazalo kot neustrezna cena glede na image. Na silo in na brzino se stopnic ne da preskakovat.


Tega problema pozicioniranja, čeprav z namenom dviganja image-a znamke, so se pri Hyundai-u lotili bolj pametno in zato previdneje - še vedno upoštevajo razliko v ceni, ki jo znamki/image-u dodaja trg. Genesis bo stal dosti manj kot primerljiva konkurenca - verjetno bo cena primerljiva z za dober razred nižjimi podobno opremljenimi in motoriziranimi avtomobili, morda celo nižja. In ko se bo enkrat prijel, tudi v ZDA, kjer je manj značkarjev, so na konju. Njihovo resnost kaže že to, da uvajajo RWD in večjega kupeja hkrati - kritična masa za preboj je dosti večja kot pri VW.

According to a company spokesman, the most expensive version of Hyundai's new flagship should come at around $40,000 USD depending on equipment (the V6 should sticker under $30K).



Oblika je res malo eklektična in od vsepovsod pobrana, vendar je solidna, nevtralna, okusna, preverjena. Spomnimo se, kako so zgledali prvi Lexusi - kot neki SsangYong kloni MB-jev - pa tega ni dosti nazaj. Prav tako so hoteli dvig image-a, a ob "svežini" in "originalnosti" oblike, ki sta kljub vsemu z Genesisom povsem neprimerljivi. Tudi tu Hyundai ne ponavlja tujih napak oz. hitro dohiteva ostale.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če dec 06, 2007 12:07 pm

Da razčistimo nekaj nejasnosti : PHAETON je cenejši kot A8, in toliko bolj serija 7 oz razred S – proti MB je cenejši za cca 20 % oz bolj praktično za razliko se lahko kupi dobro opremljen GOLF oz skoraj osnovno različico PASSAT-a.

V tem razredu igra pomembno vlogo image + prepoznavnost – tu brez dvoma MB razred S vodi.
Čeprav tako BMW kot AUDI ponujata v določenih segmentih pripadajočih lastnostih boljše rešitve, v seštevku vseh lastnosti MB nudi najboljše razumevanje pojma »lukszuz«. Slednje prodaja samo potrjuje

PHAETON je bolj kot resnična konkurenca nastal kot želja "šefa" – narediti »naj« VW – in čeprav mu s tehničnega vidika + lastnosti ni veliko očitati, je povsem jasno, da VW z vidika image + prepoznavnost ne moreš enačit z luksuzom. Tako je v najboljšem primeru postal »žrtveno jagnje« za dvig ugleda znamke. Čeprav prodaja na domačem trgu še zdaleč ni slaba – prodaja se bolje kot cenejše limuzine razreda nižje (C6, S80) ali bolje kot odličen avto istega ranga LEXUS LS (oktober 2007 = 222 :24)

In če se vrnemo k HYUNDAI-u: LEXUS ima tehniko in image (ki je zame v določenem segmentu boljši kot pri MB razred S) HYUNDAI proti LEXUS-u praktično nima »orožja« (mogoče cena) poleg tega gre za prvi poizkus proti generacijam in letom prisotnosti na tržišču (LEXUS).

Skratka : uspeh »naj« HYUNDAI-a na največjem EU tržišču se mi zdi zelo vprašljiv – LEXUS-a lahko vzamejo za merilo uspeha, če dosežejo PHATEON-a premagajo sami sebe – kar ne bi bilo za EU trg nič slabega.

Z vidika današnjih dejstev + trendov pa je »naj« HYUNDAI na EU trgu »obsojen« na neuspeh.
Sicer pa: pustimo se presenetit !

LP
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 06, 2007 12:36 pm

Sej ni skrivnost da tale avto ne bo imel prodajni uspeh v EU. Kot največji minus se lahko navede pomanjkanje Diesel motorja, ki je v skoraj 80 primerov glavni izbor pri nakupu v tej klasi. Kot drugo smo tukaj precej bolj obremenjeni z Image faktorjem avtomobila, pa tudi roko na srece so avto naredili za največji trg in to je ZDA.
Torej neke napovedi o dobri prodaji pri nas so popolnoma zgrešene že tako in tako
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če dec 06, 2007 12:36 pm

VW si je s Phaetonom polomil zobe, ker se je želel prikazati kot izdelovalec nadstandardnih vozil višjega cenovnega razreda (čeprav še vedno nekoliko cenejši od glavne konkurence). Ljudje enostavno niso sprejeli VW-ja kot premijskega izdelovalca vozil. Večina avtomobilističnih medijev je hvalila Phaetona. Kupcev le to ni prepričalo. VW je v zavesti kupcev izdelovalec dobrih in zanesljivih vozil; nikakor pa ni izdelovalec luksuznih vozil. Zato tisti, ki kupujejo takšna vozila niso pristali na Phaetona. Moraš tudi vedeti, da v segmentu luksuznih vozil cena nima ključne vloge. Še več: ljudje so pripravljeni plačati več, le da bo vozilo res ekskluzivno.

Toyota je z blagovno znamko Lexus šolski primer kako je potrebno postaviti luksuzno blagovno znamko. Začeli so v letu 1989 kot cenejša alternativa dragim EU vozilom. Poglavitno dejstvo je bilo, da so začeli na trgu ZDA, kjer so, kot si že sam ugotovil, manj "mahnjeni" na znamke. Za uspešen prodor na trg EU so potrebovali kar nekaj časa. Predvsem so se morali znebiti oznake plagiatorja MB-jev. To jim je tudi uspelo.

VW bi morda uspel s podobno strategijo, ki pa seveda ni smiselna, če vemo, da ima v lastništvu tudi Audi. Menim, da se je VW povsem zgrešeno lotil izdelave takšnega vozila.

Hyundai bo, kot so že mnogi rekli, dobro prodajal ta model na azijskih trgih in v ZDA. V EU bo avto predstavljal cenejšo alternativo EU znamkam. Morda bodo odščipnili del prodajne pogače, a menim, da Hyundai s tem modelom še ne bo spremenil image-a, ki ga ima v očeh potrošnikov. Morda jim bo to uspelo čez nekaj let, ko bodo predstavili še nekaj modelov. Po drugi strani pa se pojavi problem, da bodo z novo podobo začeli izgubljati dosedanje kupce. Z zviševanjem kakovosti pride do zvišanja cen. Je vprašanje, če bodo sedanji kupci pripravljeni plačati več..
V spletni avtomobilistični reviji Winding-Road je bil pred časom zelo zanimiv članek na temo Hyundai-jevega razvoja.

Abarth: Primerjava Hyundai-ja in Lexusa ni povsem na mestu. Lexusu se je že useplo uveljaviti kot izdelovalec premijskih vozil, a so za to porabili kar veliko časa. Ne smeš pozabiti, da je Lexus na trgu ZDA prisoten od leta 1989. Sprva je za Lexus veljalo, da je predvsem cenejša alternativa EU vozilom. Šele s časom in z primerno trženjsko strategijo jim je uspelo priti do statusa, ki ga imajo dones. Hyundai je z Genesisom na tisti točki, kjer je bil Lexusu leta 1989.

Ima pa Hyundai zagotovo dovolj tehnologije in znanja.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 06, 2007 1:07 pm

[SlasH] je napisal/-a:....
Moraš tudi vedeti, da v segmentu luksuznih vozil cena nima ključne vloge. Še več: ljudje so pripravljeni plačati več, le da bo vozilo res ekskluzivno.
....


Kot povsod ima tudi tu cena ključno vlogo. Govorim o cenovni razliki image-a, ekskluzive, ki jo je VW napačno ocenil in ponudil premajhno razliko v ceni. Če bi nekdo naredil avto, povsem enakovreden S-u, a hkrati pol cenejšem, bi se krog kupcev S-a drastično zmanjšal. V takem primeru bi bil avto poceni in podcenjen - image/ekskluziva bi bil zastonj (ga itak ne bi imel), ostala bi kvaliteta samega avta. Ljudje tudi niso toliko neumni, da bi brez potrebe plačevali dosti več. Nekaj za znamko/image že (npr 30-40%), a ne preveč. Zelo majhen trg pokriva klientela, ki ji je predvsem do ekskluzive in bi zato dali dosti več denarja. Njim tudi MB S verjetno ne zadošča. Značkarjev v tem razredu je pa verjetno še manj in so bolj porazdeljeni.

Sam image ima svojo ceno, ki se jo da izračunat (npr na primeru Phaetona, Lexusa, bodočega Hyundai-ja), VW pa je to stopnico hotel na silo preskočit, ne upoštevaje izkušenj (npr Lexusa). Genesis že tu ne ponavlja napak, niti pri motorizaciji (kasneje gotovo bodo hibridi in tudi dizel) in dizajnu (pogojno), počakajmo še ostalo. Osebno sem prepričan, da bo razvoj "branda" bistveno hitrejši kot pri Lexusu - ne toliko količinsko (saj ima Lexus že xx modelov) kot glede na začetne pogoje in cilje.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 1:09 pm

INFINITI je napisal/-a:Sej ni skrivnost da tale avto ne bo imel prodajni uspeh v EU. Kot največji minus se lahko navede pomanjkanje Diesel motorja, ki je v skoraj 80 primerov glavni izbor pri nakupu v tej klasi. Kot drugo smo tukaj precej bolj obremenjeni z Image faktorjem avtomobila, pa tudi roko na srece so avto naredili za največji trg in to je ZDA.
Torej neke napovedi o dobri prodaji pri nas so popolnoma zgrešene že tako in tako


Po mojem pa predvsem ciljajo na domači trg. Že Azera/Grandeur je v Ameriki redek pojav.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če dec 06, 2007 3:55 pm

esem je napisal/-a:
[SlasH] je napisal/-a:....
Moraš tudi vedeti, da v segmentu luksuznih vozil cena nima ključne vloge. Še več: ljudje so pripravljeni plačati več, le da bo vozilo res ekskluzivno.
....


Če bi nekdo naredil avto, povsem enakovreden S-u, a hkrati pol cenejšem, bi se krog kupcev S-a drastično zmanjšal. V takem primeru bi bil avto poceni in podcenjen - image/ekskluziva bi bil zastonj (ga itak ne bi imel), ostala bi kvaliteta samega avta.


Že res, a po drugi strani bi avto, ki bi bil sicer po kvalititi in zmogljivosti enakovreden MB S-u, izgubil na image-u (kot si sam omenil), ker bi bil dostopen prevelikemu krogu ljudi. Avtomobil s ene bi več smatarl za luksuzno vozilo, temveč za kvalitetno vozilo, ki je navoljo širšemu krogu ljudi. Veliko dobrin je ekskluzivnih, ker niso dostopne vsem. Zato še vedno vztrajam, da v segmentu luksuznih vozil cena ni najpomembnejš dejavnik.
Luksuzni avtomobili se v očeh kupcev diferenciirajo glede na image, ki ga imajo (zgodovina znamke, uspešnost v moto-športu, kakovost in že omenjena redkost).
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr jan 09, 2008 1:10 pm

@ s|ash

phaeton je luksuzni avto, poglej v zadnji ali predzadnji auto bild (nemška izdaja)

so mel a8 s klaso pa ne vem kaj še pa so rekli da bi phaetona vzeli (gledal so vsa razmerja ker so bli rabljeni avti)

glede tega hyundai-a pa se mi zdi da spredj na s klaso vleče (tist grill pa to), zadej je pa čisti bmw 5 sploh iz strani


Slika

Slika

pa še spredj

Slika

Slika


ne vem no, men se zdi totalna kopija bmw 5 in s klasse


aja, logotip je pa itak od bentley-a :)

mogu bi bit firme BBM

Bentley Bmw Mercedes
Zadnjič spremenil splash, dne Sr jan 09, 2008 6:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Bota
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So apr 27, 2002 10:12 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Bota Sr jan 09, 2008 3:32 pm

Me čudi, da ni nihče Lexusa zraven prilimal :

Slika
Slika
LP, Bota
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 09, 2008 4:06 pm

Od bote primerjva je na mestu, pri tisti od splasha pa se trudim a nekako ne najdem prave podobnosti. 8)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 09, 2008 7:09 pm

Mene pa čudi, da ni nihče Infiniti zraven prilimal :

Slika
Slika[/quote]


WOOOOW - Ugotovili smo da so BMW,LEXUS,INFINITI in HYUNDAI eden in isti avto. :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Sr jan 09, 2008 7:16 pm

Če bo tud po drugih lastnostih tako podoben avto tem znamkam pa za manjšo ceno mislm da bo to nova prodana uspešnica.. :D
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jan 09, 2008 7:48 pm

Meni pa se boljša zdi tale primerjava.
Čeprav je skoraj nemogoče da bi kopirali, saj je bil Genesis že dolgo v razvoju, LS pa tudi ni nevem kako star.

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jan 09, 2008 8:21 pm

sprednje luči so pa skor iste, kot jih ima Corsa
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 09, 2008 9:09 pm

Če ne bi bilo tistega "znaka" spredaj bi bil izrezan Mercedes. Tista značka pa je iz slik zelo podobna tisti od Minija
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov