Pretirano objokovanje za staro slavo ter iskanje izgubljene identitete v poslovnem svetu pač ne prinaša dobička, še najmanj pa v avtomobilski branži. Iskanje image-a v slavnih obdobjih zgodovine, pri tem pa pozabljati na trende sedanjosti, pač ni primarno vodilo uspešnih proizvajalcev - produkt je potrebno razviti v skladu s potrebami današnjega potrošnika (oglaševanje slavne preteklosti je lahko samo pika na i - npr MB, BMW, ipd).
Današnji bolniki, kot npr Saab ali v tej temi obravnavana Lancia, s kolcanjem po starih časih izpadajo patetično. Kdo se še spominja znamke, katere delež kupcev ima 60% visokošolsko izobrazbo? Kdo se še spominja uspehov iz rally-ja v 80-ih? Omenjeni znamki sta žal v zadnjih letih ustvarjali modele, ki so redko množičneje uspevali zunaj matičnih dežel. Več ali manj sta ves svoj čas porabljali za pozicioniranje svojih znamk, neupoštevajoč želja širše populacije kupcev. Neumestno bi bilo braniti politiko podjetij, da sta iskali specifičnost trga - padajoči tržni deleži ter padajoč image v glavah kupcev pač pove največ.
Pričujoči Chrysler Delta je najbrž začetek reševanja, do včeraj še nemogočega. Takšni ukrepi so najbrž v danem trenutku najoptimalnejši. Stari grehi neaktivnosti nekaterih znamk so privreli na dan, potrebni so odločni rezi, z varčevalnimi ukrepi na vseh področjih. Vendar, kot je omenjal že znani nemški manager (Piech) ob združitvi koncernov Fiat - Chrysler (tedaj tudi ambicije po Oplu), 3 bolniki še ne ustvarijo 1 zdravega človeka!
http://www.autoevolution.com/news/piech ... -6643.html