Tommy, prav imaš, eno so pobožne želje, drugo pa realnost...ampak k temu se bom vrnil kasneje. Omenil si najmočnejši motor pod VWjem - bugattijev 1000+ konjski motor, in ga primerjal z Alfinim 1.75 Tbijem...hja, to ni bilo ravno objektivno, saj 1.75 še zdaleč ni najmočnejši motor koncerna Fiat - to so Maseratijevi in Ferrarijevi motorji, kateri pa so, glej ga zlomka, že bili vgrajeni v Alfine avtomobile - konkretno 8c. To me popelje nazaj k realnosti, ker mislim, da se vsi strinjamo, da so realne možnosti, da bi bil Bugattijev motor kdajkoli vgrajen v Alfo, tudi če jo VAG res kupi, praktično nične.
Druga stvar, malo za šalo malo zares - če Top gear ni neko merilo za avtomobilske standarde... a fifth gear pa je ali kaj?
No nazaj k bolj resnim temam, in sicer to o realnosti. Če bi Vag res kupil Alfo, ali res misliš(te), da bi VAG želel obuditi športno, prestižno znamko v stilu Maseratija (kar je Alfa nekoč bila), da bi delali konkurenco BMWju, Mercedesu, Audiju...? bojim se da ne, saj bi po mojem mnenju (in mislim, da je to tudi najbolj realna opcija) VW želel imeti neko cenejšo, športnejšo znamko, nekaj v stilu današnjega Seata. In ravno to mi zbuja zelo velike pomisleke, saj mi celotna prodajna paleta Seata ni ravno smiselna - če karikiram, Seat trenutno prodaja Ibizo (ki je bolj ali manj preoblečen Polo), Leona (Golf), Alteo (Golf plus), Exeota (stari A4), in Alhambro (Sharan). Mislim, da nisem izpustil nobenega modela, kakorkoli, lahko vidimo, da manjkajo resnično športni modeli - kupeji, kabrioleti... kar je malo čudno, glede an to, da naj bi bil Seat športna znamka - sploh, če pomislimo, da ima VW v svoji paleti Scirocca in dve verziji Golfa Cabrio - Golf cabrio in Eos. Ta prodajna politika Seata me rahlo skrbi, sploh če pomislim, da Seat trenutno ni ravno najbolj prodajno uspešen. Ravno ta seatova prodajna uspešnost še dodatno povečuje možnost, da bi bila Alfa le nadomestek za Seata. In ravno zaradi tega sem proti temu, da bi VW kupil Alfo - če že mora biti tako, da je Alfa le rebadge neke druge znamke, potem naj bo rebadge Fiata, ki je vsaj italijanska znamka in kot taka bliže Alfi, kot pa VWja. To je realnost.
Če pa se povrnem k pobožnim željam - te izgledajo nekako tako, da Alfo kupi nekdo tretji, ji da večje količine denarja, potem pa ji pusti proste roke, tako pri dizajno, kot pri tehniki...vendar pa se bojim, da je to utopija, nažalost
Aja, še glede Gallarda Valentino Balboni - super avto, vendar pa je to limitirana serija, limitirane serije pa zna uspešno proizvesti tudi koncern Fiat - že prej omenjena 8c. Kar poa se tiče običanjega Gallarda -ravno tako super avto, vendar pa se je pri njem izkazala še druga stvar, ki me skrbi pri nemškem lastništvu italijanske znamke - če se ne motim, je prodaja Gallarda močno upadla, ko je koncern VAG začel prodajati Audija R8 - konkurenca znotraj koncerna, seveda ustvarjena tako, da gre prodaja v korist nemcen in v škodo italijanom. Namerno ali ne, v to debato se nebi spuščal, se pa bojim, da Vag ne bi ravno forsiral italijanske znamke v škodo nemškim.
Če povzamem - če Alfa ni več to, kar je bila, je bolje, da z njo eksperimentira Fiat, kot pa da bi postala low budget rebadge neke druge znamke - pod Fiatom je vsaj high budget rebadge
