Danes sem šel probat še Astro 1.4T 150 Enjoy (lansko leto 1.4T 125 in 1.6 CDTi 136).
1.Motor me nikakor ni prepričal. Ker z zadnjima dvema avtoma, Mito 1.4T 135 230Nm in Clio 197 nekje 180-190Nm (in nekje 160KM, glede na to Astro), nisem bil posebej zadovoljen, sem mislil da bo 245Nm kaj bolj čutit. Kje pa, še napram Cliu ni čutit navora.
Tako da za tiste, ki rabijo, da avto gre, ko pritisneš plin, sta primerna samo najboljši 160 dizel in 200 bencinar. Pa seveda 250 GSi, če bo sploh prišel.
Takole iz spomina je sicer težko primerjat, ampak bi rekel, da se vozi enako kot 125 varianta, edino štoparica prinese razliko.
80-120 2.+3. sem nameril 5,5s, 125 naj bi imel 6,6s. Prestavil sem pri 6500, mogoče bi bilo pri nižjih obratih celo bolje, enkrat vmes sem bolj na približno, nekje 85-125 samo v 3. nameril 5,0s.
Glede na to da ima turbino in niti ne tako malo konj, sem mislil da bo prinesel vsaj malo užitka, ampak vse do 6500 je vse skupaj ena žalost.
Mogoče Dynamic s Sport gumbom stvari nekaj spremeni, ker pri Mitu je bilo po vklopu Dynamic načina kot dan in noč.
Ampak to so vse če-ji, če hočeš bit res siguren, vzameš 1.6T Dynamic.
2. Poraba je enaka kot pri 125, 8l. Decimalke je brezveze pisat, čim mal bolj pohodiš, gre čez 8l, ampak več kot 8,3l nisem videl, čim se začneš umirjeno vozit, pade pod 8l. Na koncu mislim da je bilo 7,8l.
Ampak pri taki vožnji, ker je v Kranju veliko prometa (šel sem tudi proti Domžalam kjer se mal bolj odpre, ampak imaš tudi 70-80 voznike), imam tudi s Cliom 10l. Čez hribe kjer imam vsakodnevno 13l (pa tudi če ga žgem samo po ravninah ni nič bolje), bi ta že skoraj moral prit na 9l. Res max je verjetno 10l, ampak avto niti ni namenjen taki vožnji.
Je pa poraba v vsakem primeru odlična, z Mitom nisem prišel pod 10l (skupno povprečje v mojem lastništvu pa 10,7l), pa je bil še malenkost počasnejši (pač 15KM manj).
Kdor pravi, da ima s tem ali s 125 6l, pa bolje če si kupi 1.0 105, s katerim se po vsej logiki s 6l hitreje premikaš. Z 8l se pa že da lepo vozit.
3. Turbo lag, vsekakor je prisoten, ni pa moteč. Ker avto takoj po pritisku plina začne pospeševat, in tudi ko se vklopi turbina, je preskok komaj opazen. Ampak da res čutiš in slišiš da se zažene turbina, pa traja nekje 1,3-1,5s, in to sem meril vsaj 10x, večinoma je pokazalo 1,35s.
1.4 MultiAir ni imel tega problema, oz. je bilo to max 0,2s.
Pa pri 80 sem v 3. do 6. probaval kako odziven je na stopalko za plin, je povsem neodziven. Recimo Clio 2.0 še v 5. zagrabi, mogoče tudi 6. čim si enkrat proti 3000.
Ostale ugotovitve pa:
1. Avto ni povzročal nobenih vibracij, sem imel s sabo USB s komadi kjer mi pri Cliu vse vibrira, in je bilo tukaj tudi pri glasnosti 25-30 vse ok.
2. Pri sedežih, kot je bilo na tem forumu že večkrat omenjeno, je potrebno nekaj premisleka.
Ti Enjoy sedeži vsekakor niso neudobni, so vsekakor boljša izbira kot Innovation sedeži, ki so tudi za suhe ljudi preozki. Čeprav v konfiguratorju zgledajo po obliki povsem enaki.
Potem imaš pa še ergonomske športne in AGR, katere je v SLO verjetno nemogoče sprobat. Ergonomski športni, glede na konfigurator, imajo podaljšan sedalni del, ter bolj izbočene boke pri hrbtnem delu. Tako da verjetno niso slabi in bi morali biti kvečjem boljši kot Enjoy.
3. Menjalnik, nov je seveda povsem brez problemov, kako bo s tem M32 pri nekje 100.000km, pa samo bog ve.
4. Radio nima fizičnega gumba za pavzo, samo na touchu, ima samo gumbe za skladbo naprej in nazaj ter izklop. Res pa da tudi izklop lahko prevzame funkcijo pavze, ker tudi v tem primeru ostane v spominu.
5. Sklopka je precej mehka, to niti ni slabo, sploh v gostem prometu, ampak sam sem navajen na trdo. Res pa da se na vsako lahko hitro navadiš.
6. Asistenčni sistemi mi niso všeč. Večkrat je opozarjal na nalet, čeprav ni bilo nobene nevarnosti, samo avto ali pešec v bližini, katere moraš kot voznik itak opazit.
Ne vem, celokupno je meni avto soliden. Motor sem pa v vsakem primeru hotel vzet 1.6T 200. Na Youtube sem sicer našel samo 1.4T 125/150 tunan na 200. Ampak je tudi to dovolj da imam vsaj eno predstavo, gre približno tako kot Golf 6 GTI 210 in malenkost slabše kot Focus ST 250. Od Golfa 7 220 naprej je pa že drugi rang.
https://www.youtube.com/watch?v=9pOO2dXn-JMPa tukaj 1.6T do 130:
https://www.youtube.com/watch?v=U_vevqxhkmQ