Pa meni je Rapid (=Seat Toledo) čist fajn avto, sam nekako ni našel svoje pozicije. Podobno kot pred časom recimo Opel Signum, ki je bila zgolj drugačna verzija Vectre, sedaj Ford z modelom Ka+ počne isto, vendar je tu bolj izrazita nizkocenovnost napram Fiesti. Ponudba 2 podobnih avtomobilov ene znamke v istem velikostnem razredu kvečjemu zmede kupce, ki imajo (sicer hvalabogu) že tako veliko izbire med posameznimi znamkami. Čeprav je Octavia malo večja, je po mojem mnenju Rapid predstavljal zgolj alternativno izbiro.
Glede financiranja pa nebi zgubljal besed. Vsi so videli samo tistih 1% na mesec, pod površjem drobnega tiska se omenja 30% polog, globoko brskanje pa pokaže še plačilo zadnjega obroka v višini 20% vrednosti razen, če daš potem avto v polog za novega, pa se ti odbije zadnji obrok od ocenjene vrednosti. Seveda so obresti, na papirju nekaj nižje napram konkurenci. Pač klasični 6-letni lizing z višjim zadnjim obrokom.
Scala pa ni posrečeno ime, dobim tagoj asociacijo na Yugo Skala 55
sprednji del po fotografijah pa izgleda, kot da bi sprednji del Seata na silo fotošopal v Škodo. Ne neki preveč lepo.