Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Sr nov 08, 2023 7:02 pm

Jaz osebno gledam vseeno opcijo 1.2 z ročnim, ker je dejansko dober menjalnik. Včasih so pežoji meli grozne menjalnike, zdaj so to dejansko poštimali. Tako da ni neke potrebe po avtomatiko za mene osebno. So pa Aisin drgač super menjalniki, niso najhitrejši (kot dsg), so pa bolj zanesljivi vsaj koliko iz prakse opažam. Mene bolj skrbi sam 1.2 3 cilinder mlinček, ker je meu kar nekaj problemov v preteklosti, upam da so to sedaj že poštimali. Drugače presenetljivo dobro vleče glede na to da ima 3 cilindre, sicer ma še zmerj prednost v nižjih obratih 1.3 tce, predvsem v prožnosti in mirnosti, ampak 1.2 tudi ni slab, čisto spodobno.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a RUNAČ Sr nov 08, 2023 8:04 pm

MHEV so verzije s 136 KM, katere imajo sedaj verigo namesto problematičnega jermena pri teh motorjih, bo pa očitno v tem avtomobilu zaenkrat samo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Kar sem uspel ujeti med trenutnimi ponudbami na trgu med avtomobili Stelantis grupe, ima pa kombinacijo ročnega menjalnika in 1.2 136 KM motorja zaenkrat samo Opel mokka.

Sem pa opazil še eno stvar zdajle med ogledom cenika P308. 130 KM verzija ima avtomatika EAT8, MHEV pa e-DCT, se pravi novi je varianta z dvojno sklopko. Ve mogoče kdo proizvaja ta menjalnik?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3287
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a McLaren Če nov 09, 2023 6:48 am

To da majo zdej verigo se nic ne pomeni. Nedolgo nazaj je blo ogromno motorjev z verigo, katera pa je bila daaalec od vzdrzljive. In za Stellantis ne bi dal roke v ogenj da so nardili tako kot mora bit.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Firediver Če nov 09, 2023 7:19 am

Vsaj luščila se ne bo, torej je korak naprej.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Če nov 09, 2023 9:38 am

Sej sploh mi ni jasno zakaj so šli na mokri jermen oni in Ford. Kaj je prednost mokrega jermena mi še nobeden ni znau razložiti. :roll:
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Firediver Če nov 09, 2023 9:48 am

Meni pade na misel samo prihranek prostora (poenostavitev mehanike), ker ni zunanjih jermenic in rahlo tišje delovanje.
Je pa res, da vroče olje ne more delovati blagodejno na material jermena, bo pa to bolj ugodno pri ketni.
Ampak tudi ketna - sicer "suha" - ni večna.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Gapiii Če nov 09, 2023 10:09 am

RUNAČ je napisal/-a:MHEV so verzije s 136 KM, katere imajo sedaj verigo namesto problematičnega jermena pri teh motorjih, bo pa očitno v tem avtomobilu zaenkrat samo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Kar sem uspel ujeti med trenutnimi ponudbami na trgu med avtomobili Stelantis grupe, ima pa kombinacijo ročnega menjalnika in 1.2 136 KM motorja zaenkrat samo Opel mokka.

Sem pa opazil še eno stvar zdajle med ogledom cenika P308. 130 KM verzija ima avtomatika EAT8, MHEV pa e-DCT, se pravi novi je varianta z dvojno sklopko. Ve mogoče kdo proizvaja ta menjalnik?


Živjo, evo...

Pri razvoju dvosklopčnega 6-stopenjskega samodejnega menjalnika e-DCT ni sodeloval Aisin, temveč je razvoj potekal s Stellantisovim sestrskim podjetjem Punch Powertrain. Proizvodnja menjalnikov se tako seli v francoski Metz, kjer naj bi na letni ravni izdelali do 600 tisoč samodejnih menjalnikov e-DCT. Kasneje naj bi njihova sestava stekla tudi v italijanskem obratu Mirafiori v Torinu.

Menjalnik e-DCT je kompaktnih dimenzij ter se ga lahko z minimalnim posegom uporablja tudi pri priključnih hibridih ali v neelektrificiranih pogonih. V Stellantisu bodo sprva Punchev samodejni menjalnik s 6-prestavami uporabili pri Peugeotu, ki bo ta menjalnik vgradil v modele 208, 308 in kasneje še preostale modele s pogonsko opcijo blagega hibrida.

Vir: https://www.avtomobilizem.com/novice/vs ... 2-10-2023/
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a RUNAČ Če nov 09, 2023 12:30 pm

Točno tegale članka se spomnim, da sem ga ob objavi preletel, ampak včeraj ga pa nisem uspel najti.

@Gapiii, hvala :)
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Pe jun 24, 2011 11:09 am

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a DX5050 Če nov 09, 2023 5:36 pm

void je napisal/-a:Sej sploh mi ni jasno zakaj so šli na mokri jermen oni in Ford. Kaj je prednost mokrega jermena mi še nobeden ni znau razložiti. :roll:


Manjše trenje, nižja poraba, nižji izpusti... Kao... :|
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3793
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Blinder Če nov 09, 2023 5:57 pm

Zakaj "kao"? Imaš podatek, da ni tako?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Če nov 09, 2023 5:57 pm

Gapiii je napisal/-a:
RUNAČ je napisal/-a:MHEV so verzije s 136 KM, katere imajo sedaj verigo namesto problematičnega jermena pri teh motorjih, bo pa očitno v tem avtomobilu zaenkrat samo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Kar sem uspel ujeti med trenutnimi ponudbami na trgu med avtomobili Stelantis grupe, ima pa kombinacijo ročnega menjalnika in 1.2 136 KM motorja zaenkrat samo Opel mokka.

Sem pa opazil še eno stvar zdajle med ogledom cenika P308. 130 KM verzija ima avtomatika EAT8, MHEV pa e-DCT, se pravi novi je varianta z dvojno sklopko. Ve mogoče kdo proizvaja ta menjalnik?


Živjo, evo...

Pri razvoju dvosklopčnega 6-stopenjskega samodejnega menjalnika e-DCT ni sodeloval Aisin, temveč je razvoj potekal s Stellantisovim sestrskim podjetjem Punch Powertrain. Proizvodnja menjalnikov se tako seli v francoski Metz, kjer naj bi na letni ravni izdelali do 600 tisoč samodejnih menjalnikov e-DCT. Kasneje naj bi njihova sestava stekla tudi v italijanskem obratu Mirafiori v Torinu.

Menjalnik e-DCT je kompaktnih dimenzij ter se ga lahko z minimalnim posegom uporablja tudi pri priključnih hibridih ali v neelektrificiranih pogonih. V Stellantisu bodo sprva Punchev samodejni menjalnik s 6-prestavami uporabili pri Peugeotu, ki bo ta menjalnik vgradil v modele 208, 308 in kasneje še preostale modele s pogonsko opcijo blagega hibrida.

Vir: https://www.avtomobilizem.com/novice/vs ... 2-10-2023/


ojojoj, js se ne bi igrau s temi menjalniki. to bo svašta. Aisin je Aisin.
Js sm že skoraj 95% odločen da naročim obični ročni 1.2, dokler se še da, ker bi znali to skenslat. :roll:
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a RUNAČ Če nov 09, 2023 7:45 pm

Kaj potem misliš kupiti še varianto z "mokrim" jermenom?
Nimaš nobenih pomislekov glede tega?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a pleomax Če nov 09, 2023 8:02 pm

Jaz furam 2015 verzijo tega motorja. Ima drug jermen, ki je bil načet in menjan na pooblaščenem servisu pod vpoklic. Menjan pa je bil na mislim da 78.000 in starosti dobrih 7 let. Sedaj bomo pa videli kako bo. Malo pregledujem na drugem sorodnikovem 3008 s tem motorjem in avtomatikom letnik 2022. Sedaj je na enih 30.000 se mi zdi. Zaenkrat izgleda enako.
Avta ne bom menjal še minimalno 1 leto, kjer pa mislim, da če bom želel avtomatika, ne bom več dobil tega klasičnega z 8 prestavami. Me zanima, če se bo na avtocesti tisti dvosklopčni tudi vozil pri 2100 obratih v zadnji prestavi kot avtomatik z 8 prestavami. Bom pa poskusil tudi ročni menjalnik. Trenutno sem s tem menjalnikom zadovoljen, veliko boljši kot na prejšnji 208-ki.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Če nov 09, 2023 11:29 pm

RUNAČ je napisal/-a:Kaj potem misliš kupiti še varianto z "mokrim" jermenom?
Nimaš nobenih pomislekov glede tega?


Mislim da so do sedaj do neke mere verjetno že rešili ta problem s tem jermenom. Blo je en kup modifikacij glede jermena skozi leta. Če pa niso, pol pa bolj da nehajo delat avte. Če ga naročim danes bo šel v proizvodnjo februarja 2024. Valda je 10 let dost da zdej pa te zadnje variante nimajo tega problema valda
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void To nov 14, 2023 9:47 pm

No kot mehanika me je zanimalo kaj je fora v tem jermenu, ker do sedaj nisem imel posla s temi 1.2 puretechi, ker so se problemi tako zgodaj pojavljali da so to popravljali pooblaščenci.

Ja ta jermen je kr problem, sicer je ta problem luščenja do neke mere sedaj odpravljen, probali so en kup jermenov, dejansko je najslabši bil ne prvi, ampak baje drugi s katerim so probali popravit prvega. to je bilo tam leta 2015 - 2018. Sedaj je baje zadnja varianta jermena, ki je prva z minimalnimi izboljšavami. Zmanjšali so interval iz 180k na 100k, menjajo ga preventivno in to časti PSA tam pri cca 60-80k. Preverja se ga vizualno, ko odviješ čep se vidi jermen in z merilom, kjer se meri mejna vrednost nabrenjenosti. Aja pa bog ne daj da uporabiš napačno olje, 1.2 pure zahtevajo specialno PSA formulacijo ki je prav narejena z namenom za mokri jermen. Edino pravo olje je Total Ineo First 0w-30 oz. v najnovejših euro 6.4. Total Ineo Xtra First 0W-20. Ampak mislim da se lahko brez problema tako tanka 0w-30, ker je to 0w-20 olje izključno zaradi ekologije.

All in all, treba je menjat jermen vsakih 80k, spucat karter i sito po vsaki menjavi jermena in redno čekirat na vsakem servisu stanje jermena. Ni glih posrečen dizajn bi človek reku.

Posledice so pa kobne lahko za motor, starvacija z oljem zaradi zamašenega sita uničuje motor malo po malo, ko enkrat posveti lučka za pritisk olja je že prepozno, ker je škoda že narjena, tisoče in tisoče kilometorov brez pravega pritiska in s tem mazanja bo počasi uničilo ležaje, honanje na cilindru, pojavi se hudo žretje olja in to je to. Da ne govorimo da lahko zaštopa vakum pumpo in s tem odpovedajo bremze. Tako da, treba je pazit na jermen, pa je motor čist okej. Ni pa to motor za nekoga ki zanemarja servise ali pa pelje avto k lokalnemu mehaniku ki nima blage veze o tem motorju.

Aja koliko sem zasledil jermeni ne pokajo, prej ko jermen poči koščki jermena zamašijo sito in posledice so znane. Tako da, tiha smrt po obrokih.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a emozul To nov 14, 2023 10:42 pm

Skratka, jaz bi se jih zaenkrat še izogibal.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void To nov 14, 2023 10:59 pm

Še ena anomalija me je ful zmotila, tale motor ima samo 3,25L olja v NA varianti in 3.5L v turbo varianti. Zakaj tako malo na tako obremenjenem 3 cilinderskem motorju, ne vem. Ne razumem tega.

Za primerjavo, 1.3 tce 140 ima kar 5.5L olja. Sej ima en cilinder več, ampak vseeno. Čudno.

Osebno 1.2 puretech niti podrazno ne bi vozu dlje kot 10k km brez servisa oz. 1 leto.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a RUNAČ Sr nov 15, 2023 6:22 am

@Void; Palec gor z moje strani, da si se res poglobil v problematiko teh motorjev in tudi to, kako preventivno preprečiti morebitne težave.

Na podlagi tega še razmišljaš o nakupu 308, ali te je to zdaj odvrnilo od vsega skupaj?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Firediver Sr nov 15, 2023 7:30 am

Količina olja je taka - sklepam - zaradi kompaktnosti motorja in posledica je tudi manjša teža olja. Dlakocepsko, ampak konstruktorji gledajo na vsak gram. Tudi sicer nisem zasledil, da bi bili ti motorji žejni olja, da bi bilo potrebno kaj viška med servisi.
Seveda je bolje, da je olja več, ni pa to dizaster zaradi tega. No, za koga pa že...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Sr nov 15, 2023 9:02 am

RUNAČ je napisal/-a:@Void; Palec gor z moje strani, da si se res poglobil v problematiko teh motorjev in tudi to, kako preventivno preprečiti morebitne težave.

Na podlagi tega še razmišljaš o nakupu 308, ali te je to zdaj odvrnilo od vsega skupaj?


Ubistvu ne, ni me odvrnilo, zato ker sm se v dveh salonih pomenil z serviserji in prodajalci, PSA ima pravilo preventivne menjave jermena v času garancije. Pri večjem servisu ki pride na cca 60k(vsi filtri, svečke, antifriz in bremz olje), ti bonus zamenjajo še jermen in vso drugo periferijo ki pride zdravn. Tako da načeloma imaš 120k garantiranih da bo vse uredu z jermenom.

Poleg tega je zadnji updejt jermena bil poleti 2022, zdaj naj bi zdržali jermeni 100k, koliko naj bi bil tudi predviden interval. Verjetno pa še vedno preventivno menjajo jermen, ker niso zihr če bo ta jermen zdržal :lol: Pač praksa iz terena prvo, pol pa naprej.
Nova verzija EB3, ima ketno in še ene par drugih updejtov, ampak je zaenkrat na voljo samo kot v obliki blagega hibrida -> ta opcija je dražja od 1.5 hdi 130 variante. Nima smisla.

Se pa trenutno vseeno odločam med ročnim 1.2 130 in 1.5 130 dizlom, razlika ni tako velika spet. cca 1800e. Če primerjavo pa 1.2 eat8 in 1.5 eat8 je pa razlika samo 1000e.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov