Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4356
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2023 Toyota C-HR

Napisal/-a Firediver Če maj 16, 2024 8:49 am

Posplošuješ, ker gledaš samo večji doseg in ceno avtomobila, takole čez prst.
Ne upoštevaš pa, da rabiš močnejši priključek za (hišno) polnjenje, pa občasno polniti na javni polnilnici in občasno klasičen avto za dolge relacije, kjer tudi večji EV ne pride v poštev. Recimo, da sem navedel samo največje faktorje.

Mimogrede, 2x 40 do 50km na dan je zelo malo če upoštevašm moje dnevne potrebe po prevozu na podeželju. Za mestno uporabo pa bo kar ok.

Torej, doslej imamo nekatere faktorje, da EV ni zame: zakalkuliranje pri porabi, premajhen EV, služba je kriva. Vse to zato, ker sem bolj za ogrevane sedeže kot pa za ogreto kabino.

Mislim, da imava oba prav. Vsak za svoje potrebe.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3585
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2023 Toyota C-HR

Napisal/-a ban Če maj 16, 2024 9:00 am

Pa še tole se ti lahko pripeti, če imaš smolo
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/k ... ici-423823
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1122
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: 2023 Toyota C-HR

Napisal/-a cc09 Če maj 16, 2024 9:34 am

Torej, doslej imamo nekatere faktorje, da EV ni zame: zakalkuliranje pri porabi, premajhen EV, služba je kriva.

Aha, se pravi, sploh ga nimaš, samo teoretiziraš.
150-200 km na dan, tudi pozimi, zmore vsak rabljen EV za 15-20 jurjev. Napolneš ga zlahka čez noč z vsako pametno polnilnico za jurja. Na leto je to 40-50,000 km. Samo na gorivu prišparaš vsaj 3 jurje.
Tudi če kupiš novega za 40 jurjev (z ogrevanimi sedeži) je mesečni obrok na ekoskladu 380 evrov, brez da daš en evro pologa.
200 km tudi pozimi seveda zmore tudi vsak nov za 25-30 jurjev, obrok 270 evrov.
4000 km mesečno je pa kolk goriva?

Kdor v teh časih dela 150-200 km na dan, ima doma kje polnit in plačuje za nafto je ali b**** ali pa ne ve kaj bi z denarjem. Zdaj me pa bannajte, mi je vseeno...

Za male km, ali pa če delaš med tednom recimo 2 km, čez vikend pa velikokrat greš res daleč, vsaj 200 km v eno smer, je pa v redu tudi (cenejši) hibrid.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4356
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2023 Toyota C-HR

Napisal/-a Firediver Če maj 16, 2024 10:58 am

- 150 do 200 km na dan, ampak ne vsak dan. Torej, avto mora toliko zagotoviti in to tisti dan, ko je največ v uporabi ampak spet, to ni vsak dan.
- če je to na leto 20-25.000 prišparam (razpolovim tvojo oceno) letni prihranek 1500€.
- da pozimi zdrži 200km na dan, mora imeti uradnega dosega koliko? 350km da smo na varni strani?
- če vzamem 40000€ in je mesečni obrok 380€, bo obrokov vsaj za 9 let. Super. No, če v tem času upoštevam letni prihranek 1500€, bo obrokov še vedno vsaj za 6 let. Seveda, če ne upoštevam stroška elektrike, torej gorivo še vedno ni zastonj, če polniš avto doma.

Bom zelo na hitro posplošil: Če bi vzel EV z zame prekratkim polovičnim dosegom do 100km na dan in recimo, da je cena takega vozila ravno polovična (pa ni, je višja), bi teoretično odplačal v dosegljivem roku (3 let?). Ampak kaj, ko bi bil avto zame neuporaben...

Če že sprašuješ:
4000 km goriva je mesečno:
- bencinar s porabo 6l/100km: 369,84 €
- dizel s porabo 5l/100km: 296,80 €

Če pa jaz preskaliram na zame realnih 2000 km mesečno:
- bencinar s porabo 6l/100km: 184,92 €
- dizel s porabo 5l/100km: 148,40 €

Kdaj se mi povrne EV za 40000€ ?

Že res, tukaj ne pride do izraza ali ogrevani sedeži ali topla kabina, pa vendarle poskušam razmišljati racionalno in nerazsipno s stroški.

Disclaimer: Jaz zagovarjam EV in napredek glede tega, samo malce prezgodaj je zame, ker mi stroškovno in po zmogljivostih še ne gre skozi glede na moje potrebe.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1122
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: 2023 Toyota C-HR

Napisal/-a cc09 Če maj 16, 2024 11:05 am

2000 km mesečno, in tistih 200 na dan, še to ne vsak dan, narediš brez problema z rabljenim leafom, ki stane 15 jurjev, še lažje z zoetom za kakih 17-18 (s kupljeno baterijo). Tudi kako polnjenje vmes ni neka tragedija. Če narediš 200 km v dnevu to pač ni 16 ur vožnje, da ne bi imel kdaj polnit.
Če hočeš novega imaš e-c4 za nekih 25-26 jurjev, ki ima še 50% večjo baterijo od tistega leafa.
Za 20,000 km na leto ne rabiš električnega za 40 jurjev. Je tudi tist za 15 dovolj.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov