Verjetno bi se jo res dalo narediti malo lepšo - ampak avto gladko prevzame titulo za najlepšega v razredu. A tokrat je tehnika tista ki je v ospredju (končno RWD/AWD osnova!) - QV model je tehnično v sami špici tega ranga, in nisem mislil, da bom kdaj to lahko rekel za Alfo v bližji prihodnosti. Številke govorijo same zase:
3.0 biturbo, 510 konjev, 3,9 s do 100 km/h (ročni menjalnik?). Vektorski diferencial zadaj, aktivna aeorodinamika, večino avta iz aluminija in karbonskih vlaken, karbonske zavore, 50:50 razporeditev teže, najboljše razmere masa/moč v razredu, pa še cel kup tehnikalij se najde, ki jo naredijo dostojenga konkurenta ostalim športnim modelom v tem rangu.
Zelo nezančilo na italjane - ampak tokrat ga pri tehniki prav nikjer niso vsekali mimo. So se mogoče končno naučili kje so ga biksali vsa ta leta... V gibanju pa zgleda še boljše -
https://www.youtube.com/watch?v=WGbf-qUxD8ETa avto pomojem predstavlja izjemno pomemben korak za znamko. QV bo vejetno hitrejša na progi kot M3, vsaj po števlikah sodeč? In primerjava Alfe z M divizijo se je zdela še nekaj dni nazaj nekaj povsem nerealenga. Zdaj samo še rabi dobro dodatno opremo in predvsem razširiti paleto modelov.
Na tak način se proslavi 105 letnico pomojem. In komaj čakam na dirketno primerjavo na progi med M3 in QV. Dva prisilno polnjena 3.0 motorja, eden vrstni šestvaljnik, drugi V6, prvi nemški, drugi italjanski, oba avta s podobno filozofijo - minila so desetletja ko smo nazadnje lahko spremljali take primerjave, upam da ta ne bo zadnja.