For je napisal/-a:Ja ...to z lakom so tudi velike razlike. To sem že enkrat omenil.... ko sem emozulovo astro videl sem bil čist šokiran koliko je popikana.
Moj 308 pa nima nič takega ...metor je napisal/-a:Z pooblaščenim servisom peugeot tudi sam nimam dobrih izkušen in jim ne ravno zaupam. Na rednem servisu povprašam, če je že posodobitev za navigacija, povejo da ziher je. Ok priklopi na tester, menda niso dobili nobene oz. , da ni še izdane posodobitve. Računajo 25€ za priklop na tester, še sprejeto. Drugič kličem, čez kakšen mesec in mi potrdijo, da je posodobitev, peljem tja in spet mi niso posodobili. Menda se bojo še enkrat pozanimali, klica še nisem dobil. V motor natočili kakšne 4dcl preveč olja še kaj bi se našlo. Bi menjal pooblaščen servis samo spet ne vem kam, je skoraj vse isti k.... ali še šlabše.
Poraba je meni zaradi zime poskočila za 5dc. @for Po moje je to pač normalno za ta motor, ker bi bilo pri meni gotovo isto, če bi imel avto zunaj na večjem - , kot ti.
Normalno? Ja, seveda je normalno če te prepričajo v to Kot marsikaj drugega ...."tko mora biti, nimaš kaj..." tiho bodi in plačaj
To ne more biti normalno in jaz to ne sprejmem kot normalno. Ko je motor dobival te nagrade je najbrž bilo poletje. Če bi to doživeli kar mi tukaj pišemo, mogoče bi razmislili o tem.... nabijem jih!
Ne spomnim se prejšnje zime...če so tudi bile tako nizke temperature? S tem motorjem sem eno zimo že dal skozi in ne spomnim se da bi opazil to cukanje.
Glede olja .... ne vem, res ne vem .....ni mi jasno!? Izgleda, da na Peugeotu imajo tekmovanje kdo bo dal več noter
Že tretjič ali četrtič zahtevam da na nalog napišejo "3,3 in nič več" ozirmoma za 1.2 VTI "3.0 in nič več"
Dvakrat je bilo v redu, zadnjič pa ne.
Ravno danes grem vlečt olje ven....2 deci dam ven, počakam pol ure - še vedno ne vidim do kam je, merilna palčka je cela umazana. Še dva deci vzamem, počakam pol ure merilna palčka še vedno komplet umazana Vzamem še dva deci (vse skupaj 6) ...in ne da se mi več ....bom jutri pogledal.
Olje se mi pa zdi čist črno po dobrih 1000 km.... ne vem če je to normalno?
A lahko kdo zanesljivo oceni tisto olje ki sem ga potegnil ven? Kakšen mehanik mogoče? Ne bi zdaj to dajal na kakšno analizo ...tolk hudo za enkrat ni. Bi pa pokazal kakšnem ki se spozna na to...
Groza, groza in še enkrat groza! Bom videl če je preveč olja lahko vzrok za to cukanje pri hladnem motorju.
pleomax je napisal/-a:Ko berem tvoje poste for se mi zdi,da vse kar gre narobe s tvojim avtom,je zaradi servisa. Menjaj ga. Mi smo zadovoljni z našim pooblaščenim. Že 5 peugeotov se je vozilo tja redno. Meni je odličen ta 1.2 THP in ogreje se hitro. Sestra ni nikoli rekla,da bi ji kaj cukal ali pa se počasi ogrel,ker v bistvu se sam motor zelo hitro ogreje. Vem da je neka fora,da so prav skonstruirali ta motor tako,da se hitro ogreje,da poraba ni prevelika.
For je napisal/-a:Punto ....
2000 km sem naredil z 6 deci preveč olja ...
Zate pleomax pa samo tole https://www.avtomobilizem.com/novice/vr ... 8-10-2016/pleomax je napisal/-a:Servis,s katerim smo mi zadovoljni je v Podlehniku (peugeot Toplak). Tale motor mi je odličen,ker sem ga vozil,pred tem pa THP 150,ki je isti šmorn kot 1.6 THP 125,samo da je močnejši. Oba se mi zdita dobra,samo 1.2 bolje potegne na avtocesti. Porabo ima 150 višjo za 2 litra po tamalem. Odšteti je pa potrebno to,da je ta THP v 207 cc bil,ki je težja od 308 in to tudi prinese kak dl zraven. Očitno že ne gre za slab motor,če je že odkar je ven prišel proglašen za najboljši motor do 1.4L prostornine. Torej boljši od ostalih 4-valjnikov in 3-valjnikov. Predvsem pa je tih. V moji 208 je atmosferec veliko glasnejši,pa vendar mi ni moteče. Ampak vsakemu svoje. Meni je všeč 3-valjni,tebi ne. So pa sami pri peugeotu dejali,da do 1.2 prostornine je smiselno,pod pa ne,ker poraba goriva narašča. Saj je bil tudi tukaj članek kako bodo prostornine mogli povečat,ampak pol jih je slabo bralo,da ne bodo delali motorjev POD 1.2L,ne pa da bodo vse dalo na 1.6. In več. Niso vsi downsizingi fail
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov