Dirkalna Lada Granta MRNastala je 340 konjska Lada Granta s pogonom na vsa kolesa. Ruska ekipa MRMotorsport - Valery Kartashov je napovedala zaključek gradnje Lade Grante MR . Po poročanju naj bi bil avto zelo lahek in hiter. Reli avtomobil narejen na karoseriji Lade Grante ima pogon 4WD na vsa kolesa. Kombi limuzina je prejela tudi aerodinamični plastični karoserijski komplet, spojler, originalna bočna ogledala, zajemnike zraka na pokrovu motorja in strehi ter športni salon z zaščitno kletko. Pod pokrovom dirkalnika je 340-konjski turbo motor. Motor je združen s 6-stopenjskim sekvenčnim ročnim menjalnikom. Blažilniki Samsonas, Motec elektronika. Skupna teža vozila je 1254 kg. Lada Granta MR, je bil ustvarjen za rusko prvenstvo v reliju v razredu "Absolute" in bo prvič nastopila leta 2021.
https://vk.com/rcinews?w=wall-41070777_250518


LADA Granta je prejela modifikacijo PrimaLado Granto VIS-2349 Prima je razvilo in sestavilo podjetje Promtech, ki ima odobritev podjetja vtoVAZ za izdelavo nadgradenj za tovorna in specialna vozila serije VIS. Tovornjak Grantu ni bil raztegnjen v območju medosne razdalje, temveč v zadnjem previsu - ta pristop je tehnološko veliko preprostejši. Podaljšanje nikakor ni vplivalo na nosilnost - avto lahko še vedno prenaša do 780 kg. Hkrati je povečana tovorna ploščad , ki omogoča premikanje večjih tovorov. Dolžina standardne različice VIS-2349 pri osnovni modifikaciji znaša od nosu do repa 4450 mm, medtem ko je lahko dolžina Prime 4950 mm ali 5150 mm, odvisno od modifikacije, torej 500 ali 650 mm več. Na voljo tri možnosti za nadgradnjo - hladilnik, industrijski tovornjak ali evro šotor. Prostornina tovornega prostora je od 4,4 kubičnih metrov za hladilnik in do 6,7 kubičnih metrov v različici šotora.
https://vk.com/rcinews?w=wall-41070777_250835

Tovarna avtomobilov v Iževskem praznuje 55 obletnico21. oktobra 1965 je bil podpisan ukaz o organizaciji proizvodnje avtomobilov v Iževskem. Vzpostavili naj bi proizvodnjo avtomobilov v povezavi s povečanjem blaginje in povpraševanja med prebivalstvom takratne Sovjetske Zveze ter ustvarili notranjo konkurenco za avtomobile AZLK in VAZ. Isto leto se je začela gradnja novega obrata s podporo Dmitrija Ustinova, ministra za obrambno industrijo ZSSR. Glavni takratni dobavitelj in izvajalec za opremo avtomobilske tovarne v Iževskem je bil francoski Renault. Prvi avtomobil, ki ga je izdelala tovarna avtomobilov Iževsk , je s tekočega traku zapeljal 12. decembra 1966 - to je bil Moskvič 408. Kasneje so sestavljali Moskvič 412, Izh-2125 "Combi", prvi sovjetski lahki komercialni kombi Izh-2715, pickup Izh-27151 in Izh-2126 "Oda".
V novejši zgodovini je tovarno pred propadom rešilo podjetje AvtoVAZ, ki je leta 2011 postal lastnik podjetja Iževsk. Že leta 2012 je obrat začel s proizvodnjo limuzin Lada Granta. kasneje se je začela tudi proizvodnja avtomobilov, ki temeljijo na platformi zavezništva Renault-Nissan.
Leta 2015 je iz tovarne zapeljal prvi serijski avtomobil Lada Vesta limuzina. Dve leti kasneje se je družina Vesta dopolnila še z dvema modeloma - Vesta SW in Vesta SW Cross. Lada Vesta SW Cross je postala petmilijonti izdelan avtomobil podjetja Iževsk, ki je tekoče trakove zapustil decembra 2017. 25. aprila 2018 se je začela proizvodnja limuzine Lada Vesta Cross.
https://vk.com/rcinews?w=wall-41070777_251140https://group.renault.com/en/our-company/locations/izhevsk-2/http://www.ladaizhevsk.ru/
