edit mod
Predhodnega posta se NE citiraNa žalost je res.
V Slovenijo pripelješ lahko Vesto samo kot fizična oseba, kot pravna, oz. podjetje ali uvoznik pa ne, zaradi Renaulta. Nivo spravijo v Slovenijo pod posebnimi pogoji, kot specialno vozilo za gasilce.
Renault je prevzel AvtoVAZ, in prepovedal prodajo Lad, ki so narejene na Reanultovih osnovah izven Rusije. Takšna odločitev je verjetno izrazito politična, kajti Renault se verjetno boji Ameriških sankcij, ki poskušajo hromiti rusko gospodarstvo in poglabljanje sodelovanja EU z Rusijo, oz. da se ta na škodo Rusije čim bolj omeji.
AvtoVAZ tako lahko v EU prodaja samo Nivo in Vesto, kar sta na ruskih osnovah. Granta pa je že malo zastarela in bi bila cenovno nezanimiva, ker se za avtomobile, ki niso narejeni v EU plačuje 25% carino. Lada tukaj izgubi cenovni boj, poleg tega pa je trenutna politika Renaulta, da ima v EU samo eno cenovno ugodno znamko, to pa je Dacia in jo ščiti.
.
Za Lado v koncerenskem okviru trenutnih politik v EU ni prostora, kljub temu pa Rusom uspe prodati v EU preko svojih prodajalcev okoli 5000 lad letno.
Ker so v veljavo stopile strožje ekološke norme to za trenutne Lade pomeni še večje davke, kar cene Veste približuje 17-18. 000 evrom. Nove ekološke prilagoditve trenutne ponudbe, ki jo zaradi še dovolj velike mere ruske originalnosti Lada lahko prodaja v EU, to je Veste in Nive, pa se po mnenju Rusov ne izplačajo, zato se bo uradni uvoz v EU drugo leto ustavil.
Uradno samo trenutno, do prihoda novih modelov. Nove Nive, oz. 4x4, električnih vozil itd. Seveda pa bodo vse nove Lade na Renaultovi osnovi z renaultovo mehaniko in vse to podobne trditve glede na trenutne odločitve postavlja pod vprašaj.
Nemški uvoznik še bije bitko, odločitve se lahko še spreminjajo, tudi v Renaultu, vendar politika EU Rusiji po ameriškem diktatu ni naklonjena. V to se seveda šteje, predvsem, omejevanje prodaje ruskih proizvodov v EU.
Jaz ostajam optimist, nekaj Lad se v EU uvozi direktno, mimo uradnih uvoznikov, tudi modela Xray, ki je zgrajen na Renaultovi osnovi, predvsem za Slovaško in Češko, kjer lokalno podjetje samo prilagodi vozila, to pa ceno požene na 18 000 eur.
Tako Lada ostaja v EU po prodaji butično vozilo, ki ga kupijo največji zanesenjaki. In očitno nas ni malo
Lada klubi živijo po večini dežel EU in so glede na število vozil kar ena zanimiva, že skoraj subkultura.
Jaz ostajam optimist. Kljub zelo verjetni vsaj začasni ustavitvi prodaje Lad v EU, vsaj preko trenutno Ladine mreže in preusmeritvi trenutnih Ladinih prodajalcev v EU na prodajo kitajskih električnih vozil, to naj bi bila rešitev za njihov nadaljnji obstoj in podjetij posameznikov.
Mogoče za tem stoji logična odločitev in upanje mnogih Ladinih fanov, da se tako na nek način preko političnih izgovorov sesuje in skoraj preko noči ukini preostala ladina prodajna mreža, servisna ostaja in da bi se mogoče prodaja Lade preusmerila v Renaultove in Dacijine salone z pozicioniranjem Lade nekje vmes med Renault in Dacio. Držim pesti in upam na ta scenarij, ki se zdi iz vidika biznisa najbolj logičen, kajti Renault je za Ladin delež plačal zelo veliko, postopno ga povečuje in tudi uspešnost te znamke mora biti v interesu koncerna, pač, gre se za dobiček.
Je pa seveda zelo pomemben, očitno najpomembnejši faktor, politika in interesi naših trenutnih šefov, to pa so vsekakor ZDA s svojo okopatorsko vojsko v Evropi, okoli 50 000 ameriških vojakov, ki nas menda varujejo. Seveda, varujejo, ameriške interese....
Lada klub Slovenija v letu 2018/19:
- Lada slovenija
- Lada slovenija
- Lada slovenija
- Lada slovenija
- Lada klub slovenija
- Lada slovenija