davorz je napisal/-a:Kasko zavarovanje pri nizko cenovnih avtih še ni problem, večji problem (denarno) nastane, ko zavaruješ star avto, ki je kot nov stal ogromno denarja, saj se kasko računa po nabavni vrednosti avtomobila vsako leto, ni važno koliko je ta avto še vreden.
Zato gledano se kakšnega Audi-a S8 '95 letnik res ne splača zavarovati kasko, saj je nov stal npr. 80.000€, in bi znesek kaska prišel višji kot je avto sam vreden. Pri teh manjpih nizko cenovnih avtih, ko je bila nabavna cena avta okoli 10.000€ še ni tako hude razlike.
Upam da si sam prav to predstavljam, in da sem napisal na razumljiv način.
LP
Obitna franšiza je na AK polici izražena v procentih (%). Običajno gre za 0, 1, 2, 4, 8 ali 16 procentno odbitno franšizo.
Kaj to pomeni poglejmo v primeru: Imate avtomobil, katerega nova nabavna cena je 3.000.000 SIT in sklenili ste AK zavarovanje z 1% odbitne franšize. Odbitna franšiza se vedno računa od nove nabavne cene vozila, v vašem primeru je to 1% od 3.000.000 SIT, kar znese 30.000 SIT ("znesek odbitne franšize"). To je znesek, ki ga v vsakem primeru uveljavljanja škode po osnovnem polnem AK zavarovanju plačate vi.
Kaj to pomeni v praksi si poglejmo na dveh primerih:
1.primer: Na vozilu je za 40.000 SIT škode. Sami plačate odbitno franšizo v višini 30.000 SIT, in od zavarovalnice dobite izplačano 10.000 SIT.
2.primer: Na vozilu je za 1.000.000 SIT škode. Sami plačate odbitno franšizo v višini 30.000 SIT, in od zavarovalnice dobite izplačano 970.000 SIT!
Višina odbitne franšize vpliva tudi na ceno osnovnega polnega AK zavarovanja. Manjša kot je odbitna franšiza, višja je cena.
Po izkušnjah priporočamo sklepanje AK zavarovanja z 1% odbitne franšize, za to kar privarčujete v razliki med ceno za 0% odbitne franšize, pa si raje privoščite kakšno od kombinacij AK zavarovanja.
Nekatere zavarovalnice izplačujejo škodo za primere požara, viharja, toče, kraje in objestnega dejanja celo brez odbitne franšize.
ALIEn3001 je napisal/-a:Dejcc pozabil si vprašati, kako je s kaskom, če imaš na avtomobilu nehomologirane dodatke![]()
![]()
Naj te pomirim, načeloma ni težav dokler kater od teh dodatkov ni kriv za nesrečo. Samo v pešce se pa le ne zaletavat preveč, da ne boš naredil totalke iz Puntiča.
dejcc je napisal/-a:ALIEn3001 je napisal/-a:Dejcc pozabil si vprašati, kako je s kaskom, če imaš na avtomobilu nehomologirane dodatke![]()
![]()
Naj te pomirim, načeloma ni težav dokler kater od teh dodatkov ni kriv za nesrečo. Samo v pešce se pa le ne zaletavat preveč, da ne boš naredil totalke iz Puntiča.
Nimam takih dodatkov=) (več).
eclipse_R
Dobra razlaga, samo nekaj še. Naprimer da ti 1x ocenijo totalko, avto pa kot vemo je še za pokrpat in ga z tistim denarjem popravim. Je to ok in če imam še kdaj nesrečo (bognedaj, samo primer) spet skasiram totalko?
ALIEn3001 je napisal/-a:dejcc je napisal/-a:ALIEn3001 je napisal/-a:Dejcc pozabil si vprašati, kako je s kaskom, če imaš na avtomobilu nehomologirane dodatke![]()
![]()
Naj te pomirim, načeloma ni težav dokler kater od teh dodatkov ni kriv za nesrečo. Samo v pešce se pa le ne zaletavat preveč, da ne boš naredil totalke iz Puntiča.
Nimam takih dodatkov=) (več).
eclipse_R
Dobra razlaga, samo nekaj še. Naprimer da ti 1x ocenijo totalko, avto pa kot vemo je še za pokrpat in ga z tistim denarjem popravim. Je to ok in če imam še kdaj nesrečo (bognedaj, samo primer) spet skasiram totalko?
Kot prvo moraš ponovno skleniti kasko (enaka cena!!), kot drugo pa gre spet na isti način. Pač ekonomska totalka takoj, ko je malo več pleha zvitega. Če se sproži airbag pa kar na odpad z njim. Če seveda imaš airbag
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost