Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 Če maj 31, 2007 7:19 am

Pozdravljena esem in Max!

Tisto o laboratorijih in drugih zadevah o preverjanju ter preizkušanju so mi natrosili na LPP-ju in Direkciji za ceste. Ne vem kolko poznate pravilnik o skladnosti vozil, ampak tam piše, da je za posamično odobritev potrebna, kar se tiče npr. čelnega trka - inženirska ocena, kar pa po pravilniku pomeni strokovna ocena o izpolnjevanju predpisanih zahtev, ki jo opravi strokovnjak na podlagi izkušenj na področju vozil ob uporabi uveljavljane inženirske prakse.

Uz dužno poštovanje gospon Max, kot rečejo naši bratje, ne razumem najbolj vašega stavka: ... računaš da boš podrl steno z glavo ...!? S tem postom želim podati le svoje ugotovitve o mojem razumevanju o pravilnikih, ki jih izdaja Vlada (ministrstvo), v praksi pa se le-tega izvajanja otepajo. A SEM IZPADEL, KOT DA BOM PODRL Z GLAVO KOGA??? To je za mene ena mala žalitev, nespoštovanje, pa tudi izraz tiste preklete slovenske nevoščljivosti in večpomembnosti ...

BTW je pa moj projekt v prvi vrsti Hoby in ne nekakšen element zdravljenja kompleksov kot morda opažam pri drugih ... Poziv za skupno gradnjo replice pa po mojem mnenju tudi ni izpadel kot poziv k napadu na Državo!

Za zanimivost pa prilagam seznam zahtev za posamično odobritev unikatnih vozil in preglednico vseh zahtev ter vrtso postopkov ugotavljanja skladnosti vozil. Za replice in kit car-e glejte pod M1, kaj pomeni p/i/x pa je tudi obrazloženo.

Pozdrav vsem, Boris.
Priponke
pravilnik_2.JPG
Preglednica zahtev z vrsto postopka
pravilnik_1.JPG
Seznam zahtev - besedilo
 
Uporabniški avatar
andsuzuki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po jan 15, 2007 2:31 pm
Kraj: Goriška

Napisal/-a andsuzuki Če maj 31, 2007 7:27 am

Kako je pa s tem http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1076210# ? Se lahko registrira kaj takega? Mislim da je podvozje original zastava, samo body je iz plastike, če se ne motim
4x4 2.0TDI
LP Andrej
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 Če maj 31, 2007 8:02 am

Ej, zdaj se že počutim kot kakšen poznavalec teh reči :D . Kolko jaz razumem homolagacije, pri predelavi vozil oz. ob uporabi podvozja drugih, kao že legaliziranih vozil, ni toliko problemov, če se bistveno ne poseže v varnost in delovanje v vozilo donatorja. Problem se pojavi pri posebnih vozilih, kot so npr. AC Cobra ali Lamborghini Diablo, kjer je pa ena specifičnost in je praktično nemogoče vzeti neko drugo podvozje (npr. za Diablota je v svetu popularni Fiero) legaliziranega vozila.

Problem in ovire se torej pojavijo tedej, ko bi si vi sami najprej zvarili okvir - šasijo, sami izvedli obese in sami napravili plastiko - body. In prav tu zahtevajo inženirske preračune in ocene, za plastiko pa homologacijo, da po eventualni nesreči nebi ostri deli plastike še bolj poškodovali ostalih delov in ljudi.

Ok, popolnoma razumem in po eni strani je vredu, ker bi si potem ljudje res zvarili doma bogsigavedi kaj. Ampak moti pa me, da se pa naši že omenjeni carji niti ne potrudijo sploh tega posli iti (mislim na LPP-ju in RTI-ju). Še bolj pa mi ni razumljivo, da ravno tak komplicirajo pri izdelavi replice, kar pa pomeni, da dobesedno kopiraš izdelavo nekega avtomonila in pri tem ne odkrivaš tople vode (npr. za Diablota že lahko dobiš skorajda industrijske načrte, plastika za njega pa je za njega tudi že homologirana oz. pridobljen TUV).

Če se lahko registrira to vozilo za katerega sprašujete, pa je potrebno najprej preveriti, ali je kdaj že bilo registrirano, katere vse papirje ima in vse to še preveriti na Direkciji za ceste. Ker namreč postopek je takšen, da daste vi vlogo na Ministrstvo za promet in ceste, potem vas napotijo na LPP ali RTI na strokovni pregled in šele nato dobite papirje za legalizacijo kar pa pomeni, da ko boste prišle na tehnični pregled bilokje v Sloveniji in bodo vtpkali v njihov sistem vseh legaliziranih vozil to vozilo z vsemi podatki, boste lahko dobili registracijo oz. nazovi to: za to vozilo plačali cestnino. Pa seveda tudi zavarovalnica mora registrirati samo legalizirana vozila, katera imajo ravno tako v svojem seznamu vozil. Zapleteno, ni kaj.

Pozdrav, Boris.
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po jan 14, 2008 7:15 pm

Za zanimivost pa prilagam seznam zahtev za posamično odobritev unikatnih vozil in preglednico vseh zahtev ter vrtso postopkov ugotavljanja skladnosti vozil. Za replice in kit car-e glejte pod M1, kaj pomeni p/i/x pa je tudi obrazloženo.


lambostyler69 od kot pa ti te obrazci
 
lambostyler69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr maj 30, 2007 6:29 am

Napisal/-a lambostyler69 To jan 15, 2008 7:37 am

Zdravo!

Obrazci in druga pojasnila ter kontaktne tel. št. se nahajajo na spletni strani Direkcije RS za ceste: www.dc.gov.si. Spletna stran točno za Pravilnik za ugotavljanje skladnosti vozil, pa je tule: http://www.dc.gov.si/fileadmin/dc.gov.s ... _vozil.pdf

Lep pozdrav in veliko uspeha, če se boš odlačil za projekt izdelave unikatnega vozila.

PS.: Samo na glas razmišljam: Upam, da imaš denar in čas za to ...
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 To jan 15, 2008 7:40 pm

sej zdle sam mal razmišljam o tem ku trenutno nimam ne dnarja ne časa
let the good times roll
 
alexx-dj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So dec 08, 2007 8:07 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a alexx-dj So jul 12, 2008 1:50 pm

ciao,

jst sm mel v planu naredit tudi en projekt...pac ni da imam dosti denarja ne nix...samo bom placal vse kar mam samo da naredim avto kot da hocem jst :D

sm sol pogledat in se pozanimat na prvo avto....za vgradnjo drugih motorjev in podvozja....dovol je pooblasceni varilec...to bi pomenlo....ce hocemo mi naredit komplet podvozje moramo imet enega inzenjirja ki nam bi to narisal in enega pooblascenega varilca da nam bi to naredil....

tko so oni meni rekli...kr ce se kaj zgodi z vozilom...bo kriv pooblasceni varilec ne pa Pro avto ...

tko da vse se da...samo mene me zanima kje lahko jst dobim enega inzernjirja ki bi mi to naredil....mislim jst imam nekako skice ze narejene....samo bi rabu eno "šolano osebo" da mi to anrise v detajlih in naredi....

tko da mojstri ....vse se da :D samo je treba iskat....:D
 
alexx-dj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So dec 08, 2007 8:07 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a alexx-dj So jul 12, 2008 6:59 pm

http://www.karoserije.si/html/dejavnost.html

ewo tle pise tko....preverte se sami :D

prototipna in serijska proizvodnja :D

in se neki malo bolj gor pise za papirje :D

ce oni naredijo...lahko oni izdajo tako receni TUV =D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jul 12, 2008 8:55 pm

Zanimivo

Zanimiv je tudi njihov ponekod pompozni stil predstavitve - npr "Podjetje se nahaja na razpotju med Evropo in Daljnim vzhodom".
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Ne jul 13, 2008 10:00 am

ma mal bo treba pocakat da grejo teli starcki na lpp in rti u penzijo,pol jih bomo pa itak mi nadomestil, :oops: pol bojo pa se itak vecji problemi, zaradi nase slovenske zakompleksanosti in fausije,(v stilu naj se sosedu krava crkne),ker se nikol ni blo kasnej boljs, kot so oblubljal vsi, ki so kaj gdajkoli kaj obljubljali...lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr nov 04, 2009 8:55 pm

a je ze kaj novga na to temo?
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr nov 04, 2009 9:46 pm

Kje si pa ti to najdu :shock: Gravedigger :)

Vejetno bi bila ena od poti tudi kontkat na strojno fakulteto v LJ, v laboratorij za vrednotenje konstrukcij ali pa laboratorij za strojne elemente, ki je v povezavi s štuendti, parimi diplomskimi nalogami in nekaj magistrskih dizertacij sestavil svoje vozilo (google ga najde pod student roadster) in ga tudi uspešno homologiral ter registriral in spravil na cesto. Vse postopke za custom made avto zato verjetno poznajo v nulo in te lahko napotijo na prave institucije ter ti verjetno pripravijo tudi vse potrebne izračune in potrdila o izpravnosti konstrukcije, vozila, štrlečih delih, svetlobnih telesih, bla bla bla... http://www.fs.uni-lj.si/fakulteta_za_st ... oratoriji/ tu najdeš laboratorije in njihove kontakte.

LP
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr nov 04, 2009 10:02 pm

Misak je napisal/-a:Kje si pa ti to najdu :shock: Gravedigger :)


Jaz sem mu jo "prikopal" s temlem (v temi je govora prav o tem)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 33#1237533
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov