Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio To nov 06, 2007 6:13 pm

jaz sem pa vidu staro corvetto verjetno tudi okrog l.98 s slo registracijo v kopru ena črna...samo zdej je že dolgo nisem vidu....uglavnem registracijo je mela slovensko KP
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To nov 06, 2007 7:32 pm

EE je možno ja sem že ene 6 let v LJ okolica tak , da sem pozabil ja to pa je možno na Floridi so SLO podjetja ja in ena kar dobro dela jo poznam enega lastnika le te in je že nekaj vozil uvozil pa se ne splača raje sedaj uvaža IT opremo.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr nov 07, 2007 12:00 am

xxxl je napisal/-a:... no v glavnem ... lahko se kurte in ne vem kaj zraven počnete ... ampak legalno pridobiti homologacijo za vozilo z ameriškega trga pač žal ni mogoče ...
... preklical vse možno in enostavno pridobil takšno informacijo ...
... 1. bi moral zamenjat vsa svetlobna telese (op.prev. luči)
... 2. zamenjat stekla (v kolikor nimajo E oznake in kakor jaz vem vozila za USA nimajo)
... 3. zamenjati števec iz MPH v KM/H
... 4. pridobiti od Slo. zastopnika potrdilo, da je EURO motor (ki ga pa ne dajo, če ni bilo vozilo namenjeno za evropski trg in ker seveda ščitijo lastno pipo iz katere se cedita med in mleko)
... in seveda plačati pred vsem tem 10% carine (na ceno vozila z prevozomm) ... na ta znesek +20% DDV in na ta kompleten znesek +DMV
... recimo novi Jeep Grand Cherokee 5.7 Overland stane v USA cca. 42.000$ oz. cca. 29.000EUR (vir KellyBlueBook) ... z zgoraj omenjeno kalkulacijo (in prevozom) bi stal cca. nekaj preko 44.000EUR ... pri nas je akcijska cena takšnega vozila cca.52.000EUR (da pri tem že "prihranite 6.000EUR)... s tem, da ima USA avto več opreme že v štartu ... :shock: se pravi razlika vsaj 8.000EUR ... :twisted:
... da ne govorimo o rabljenih ... kjer je razlka še večja (ker vozila v USA malce več zgubijo na vrednosti)
... ampak ne bo šlo ... ker to je "Jelovica" (za vse tiste ki se spomnite reklame) :lol:
... "keep on dreaming" :sadd





Po tej tvoji logiki potemtakem nikoli noben ameriski avto ni in ne bo vozil po slovenskih cestah mimo uradnih uvoznikov...


No, ni cisto tako: nemska firma

http://auto-mandt.com

dela predelave, homologacije, TUV certifikate za ameriska vozila ze prek 30 let, poglaj si malo na njihovi strani, kako to izgleda.


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr nov 07, 2007 12:07 am

silencer_ je napisal/-a:Bolj kot za kupit, se zaenkrat zanimam le za info koliko bi me prisel Subaru Legacy 2.5 B4 (ce lahko se ceno za GT) , ker ga Evropi ni mozno kupit.

Nekaj debate je tudi ze bilo na temo, ce lahko tak avto sploh homologiramo v Sloveniji/Evropi. Ali je to sedaj potrjeno in ali se lahko pojavijo tudi kaksne neprijetnosti pri samem uvozu?

Sem opazil, da se teh novih Subarujev (npr 3.0 masina) v Slo sploh nic ne prodaja. So se dokaj novi verjetno in folk to kup za dl cajta...
Na www.autotrader.com sem jih pa nasel kar veliko. A v Ameriki vsi prodajajo avte k majo enkrat 40k km narejenih?

10x
lp




Takole je s tem: ameriski leasing nasplosno dopusca tam 10-12-tisoc milj na leto torej ima avto po 2 letih tam 22-25K milj kar je nekako 40K kilometrov. Vecina ljudi tega ne preseze, saj ima tukaj vsak tam po 2 ali celo 3 avte (govora je o srednjem in visjem sloju prebivalstva) - tako, da malo vozis enega pa drugaga in te omejitev miljaze ne prizadene prevec. Ce presezez dovoljeno miljazo te udarijo po zepu, no, pa ne prehudo...


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr nov 07, 2007 12:14 am

Courage™ je napisal/-a:Odpres firmo na nekih otokih, jo das v mirujoce stanje pa avto registriras na firmo, polek tega da bos mel tuje tablice ti niti policaji ne bojo mogli gnjavit.



Zakaj "enih otokih", ce lahko uradno kot tujec naredis svoje podjetje v ZDA ? Trenutno so najbolj atraktivne drzave Delaware, Nevada in Wyoming, ki tujcev, ki
stalno zivijo zunaj ZDA, sploh ne obdavcujejo!

Stroski registracije so nekaj sto zelencev, zadeva je izpeljana v tednu dni.


No, vec o tem je na:

http://delreg.com


Tukaj je za drzavo Delaware - navajam v originalu:


1. Delaware is considered the most attractive state in the nation for organizing.
2. Delaware courts have a reputation of reaching reasonable and fair conclusions when construing the corporation laws.
3. Only one incorporator is required. A corporation may be the incorporator.
4. There is no minimum capital requirement.
5. The franchise tax compares favorably with that of other states.
6. For companies doing business outside of Delaware, there is no corporation income tax.
7. Delaware has no sales tax, personal property tax or intangible property tax on corporations.
8. No taxation upon shares of stock held by non-residents and no inheritance tax upon non-resident holders.
9. A corporation may keep all of its books and records outside of Delaware.
10. You may have a principal place of business/address outside of the State of Delaware as well. (Depending on the nature of your business activities, qualification to do business in your state as a "foreign" corporation may be required. Please check with your local authorities).




LP iz Chicaga!
 
ocean
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To mar 29, 2005 9:14 pm

Napisal/-a ocean Sr nov 07, 2007 5:15 pm

chgotom...že več k en tedn nazaj sm ti PM poslou, pa ga še nisi odpru, pa te prosm če ga lahk pogledaš, pa mi sporočiš kej več o tem;)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr nov 07, 2007 5:55 pm

chgotom je napisal/-a:
xxxl je napisal/-a:... no v glavnem ... lahko se kurte in ne vem kaj zraven počnete ... ampak legalno pridobiti homologacijo za vozilo z ameriškega trga pač žal ni mogoče ...
... preklical vse možno in enostavno pridobil takšno informacijo ...
... 1. bi moral zamenjat vsa svetlobna telese (op.prev. luči)
... 2. zamenjat stekla (v kolikor nimajo E oznake in kakor jaz vem vozila za USA nimajo)
... 3. zamenjati števec iz MPH v KM/H
... 4. pridobiti od Slo. zastopnika potrdilo, da je EURO motor (ki ga pa ne dajo, če ni bilo vozilo namenjeno za evropski trg in ker seveda ščitijo lastno pipo iz katere se cedita med in mleko)
... in seveda plačati pred vsem tem 10% carine (na ceno vozila z prevozomm) ... na ta znesek +20% DDV in na ta kompleten znesek +DMV
... recimo novi Jeep Grand Cherokee 5.7 Overland stane v USA cca. 42.000$ oz. cca. 29.000EUR (vir KellyBlueBook) ... z zgoraj omenjeno kalkulacijo (in prevozom) bi stal cca. nekaj preko 44.000EUR ... pri nas je akcijska cena takšnega vozila cca.52.000EUR (da pri tem že "prihranite 6.000EUR)... s tem, da ima USA avto več opreme že v štartu ... :shock: se pravi razlika vsaj 8.000EUR ... :twisted:
... da ne govorimo o rabljenih ... kjer je razlka še večja (ker vozila v USA malce več zgubijo na vrednosti)
... ampak ne bo šlo ... ker to je "Jelovica" (za vse tiste ki se spomnite reklame) :lol:
... "keep on dreaming" :sadd





Po tej tvoji logiki potemtakem nikoli noben ameriski avto ni in ne bo vozil po slovenskih cestah mimo uradnih uvoznikov...


No, ni cisto tako: nemska firma

http://auto-mandt.com

dela predelave, homologacije, TUV certifikate za ameriska vozila ze prek 30 let, poglaj si malo na njihovi strani, kako to izgleda.


LP iz Chicaga!


kot so mi razlagal na lpp-ju, ma nemčija neke posebne zakone glede usa avtomobilov, ker imajo tm usa vojaške baze. In če plačaš nekaj več cestne takse in podobnega lahko pri njih registriraš ameriški avtomobil

ker je treba razumet, da je slovenija ena posebna država, kjer je treba homologirat tudi tisto, kar je že bilo homologirano v drugi državi EU

je pa treba bit 10000000% da boš lahko avto pri nas registriral, preden ga kupiš v zda in ti potem stoji na dvorišču
podpis
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun Sr nov 07, 2007 8:10 pm

Kar se tiče US avtov pri nas je kar problematično glede uvoza, tako kot je napisal že xxxl...
Pred časom sem pomagal pri uvozu GMCja iz USA, pridobil sem potrdilo o izpolnjevanju Euro 2 norme iz Nemčije od GM Europe. Pri predstavništvu GM JV Evropa (Slovenija) je bila izjava pred cca. 3. leti, da jim ni v interesu da bi se tak avto uvozil in da mi ne mislijo izdajat certifikatov. Števci so že bili km/h ter mph, evropskih luči ni bilo možno dobiti, razen zadnjih, zadnje so se kupile v Avstriji in namontirale, inštalirala se je zadnja meglenka, električar je predelal blinkerje, da niso skozi svetili. Na sprednje luči pa smo dali lasersko vgravirat oznake od Jeep Grand Cherokeeja tako da so bile vpisane E oznake in podobno, naknadno so bili tudi vgrajeni vzglavniki. Torej avto je izpolnjeval vse tehnične predpise in vseeno ni bilo možno narediti homologacije, čeprav so nas 4 krat pošiljali sem pa tja, končni odgovor je bil, avta ni možno homologirati, ker nima pozicijskih luči.

Sam sem pred 3 leti kupil v Nemčiji avto, ki je bil izdelan v USA za US tržišče, ter nov uvožen v Nemčijo. Tri leta sem se vozil na nemške tablice nakar sem ga pred mesecem homologiral in registriral. Rečeno mi je bilo da me kot ''jedva'' spustijo, čeprav ni vse tako kot bi moralo biti. Ob homologaciji so bile popisane vse oznake na svetlobnih telesih, steklih, vzglavnikih in varnostnih pasovih ter vnešene v centralni računalnik... od ministrstva bi naj bilo odrejeno da se US vozila ne smejo homologirat.

Torej po legalni poti je možno vozilo iz USA uvoziti in registrirati pri nas samo, če je lastnik vozila, ki ga uvaža lastnik vsaj 6 mesecev in je imel v teh 6 mesecih začasno ali stalno prebivališče v državi od koder se uvaža!

Pri homologaciji je potrebno po novem imeti na tipsko tablico vgravirano oznako evropske homologacije za posamezno vozilo, problem je v tem da vozila iz USA tega nimajo, da pa se pomučkat glede kake Corvette, Viperja, Hummerja in drugih US vozil, ki so bili uradno namenjeni evropskemu trgu.
 
anfakabl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če mar 08, 2007 9:32 am

Napisal/-a anfakabl Sr nov 07, 2007 10:57 pm

Hja...očitno bo potem USA avte potrebno registrirati v USA:) Pa ne rabiš potem kle nobene homologacije delat..pa si naj tale slovenski homolomo zatlačjo vse skup nekam, sj nvem kaj bi reku o takih kre*enih. :evil:

Titih nekaj dolarjev za odprtje podjetja, pa si pripelješ zadevo sem in jo samo zavaruješ. :) Hja no sej sliš se že preprosto...
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Sr nov 07, 2007 11:46 pm

emm kako ga je pa potem tale reg.?

Slika
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Če nov 08, 2007 5:19 am

ocean je napisal/-a:chgotom...že več k en tedn nazaj sm ti PM poslou, pa ga še nisi odpru, pa te prosm če ga lahk pogledaš, pa mi sporočiš kej več o tem;)



Imas PM... Sorry, nisem takoj pogledal vseh PMov.


Generalno pa vsem, ki sprasujejo, po koliko je ta in oni avto v ZDA:

Za novejse avte so glavne strani

http://cars.com

http://autotrader.com

http://ebaymotors.com


in za starodobnike ter dele zanje:


http://www.hemmings.com/

http://ww2.collectorcartrader.com/

Ko isces, vpisi ZIP kodo 60647, to je downtown Chicago in potem glej denimo v radijusu 100 milj.

Ko najdes, ker te zanima, mi poslji PM in se dogovorimo glede nabave in prevoza. V kolikor je avto v okolici 100 milj ti ga grem lahko pogledat in poslikat.



LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Če nov 08, 2007 5:38 am

Tayfun je napisal/-a:Kar se tiče US avtov pri nas je kar problematično glede uvoza, tako kot je napisal že xxxl...
Pred časom sem pomagal pri uvozu GMCja iz USA, pridobil sem potrdilo o izpolnjevanju Euro 2 norme iz Nemčije od GM Europe. Pri predstavništvu GM JV Evropa (Slovenija) je bila izjava pred cca. 3. leti, da jim ni v interesu da bi se tak avto uvozil in da mi ne mislijo izdajat certifikatov. Števci so že bili km/h ter mph, evropskih luči ni bilo možno dobiti, razen zadnjih, zadnje so se kupile v Avstriji in namontirale, inštalirala se je zadnja meglenka, električar je predelal blinkerje, da niso skozi svetili. Na sprednje luči pa smo dali lasersko vgravirat oznake od Jeep Grand Cherokeeja tako da so bile vpisane E oznake in podobno, naknadno so bili tudi vgrajeni vzglavniki. Torej avto je izpolnjeval vse tehnične predpise in vseeno ni bilo možno narediti homologacije, čeprav so nas 4 krat pošiljali sem pa tja, končni odgovor je bil, avta ni možno homologirati, ker nima pozicijskih luči.

Sam sem pred 3 leti kupil v Nemčiji avto, ki je bil izdelan v USA za US tržišče, ter nov uvožen v Nemčijo. Tri leta sem se vozil na nemške tablice nakar sem ga pred mesecem homologiral in registriral. Rečeno mi je bilo da me kot ''jedva'' spustijo, čeprav ni vse tako kot bi moralo biti. Ob homologaciji so bile popisane vse oznake na svetlobnih telesih, steklih, vzglavnikih in varnostnih pasovih ter vnešene v centralni računalnik... od ministrstva bi naj bilo odrejeno da se US vozila ne smejo homologirat.

Torej po legalni poti je možno vozilo iz USA uvoziti in registrirati pri nas samo, če je lastnik vozila, ki ga uvaža lastnik vsaj 6 mesecev in je imel v teh 6 mesecih začasno ali stalno prebivališče v državi od koder se uvaža!

Pri homologaciji je potrebno po novem imeti na tipsko tablico vgravirano oznako evropske homologacije za posamezno vozilo, problem je v tem da vozila iz USA tega nimajo, da pa se pomučkat glede kake Corvette, Viperja, Hummerja in drugih US vozil, ki so bili uradno namenjeni evropskemu trgu.



Najprej bi me zanimalo, katero slovensko ministrstvo je izdalo taksno "odredbo", ki je tako zelo usmerjena proti US avtomobilom? Zunanje? Ce je temu res tako, bodo ZDA zelo "vesele", kako jih Slovenija obravnava in bo to prava tema za razgovor med Secretary of State in slovenskim zunanjim ministrom Ruplom!

Problem je v tem, ker izgleda slovenske oblasti ne locijo, ali pa nocejo locit, uvoza avtomobilov iz tam neke Culukafrije (beri zastarelih) in pa avtov iz ZDA, ki so ze zdaj nad evropskimi normami glede izpuha in tudi varnosti. Posebej californijski standardi o cistem izpuha so najstrozji na svetu! Izgleda pa, da ne zadovoljujejo slovenskih homologatorjev...


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če nov 08, 2007 8:33 am

@8AK: kakor jaz vem je to begunjski gt in... je uvozen preko Nemcije pred enim/dvema
letom(a)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če nov 08, 2007 10:44 am

Off:
Ameriški avtomobili niso nad evropskim standardom emisij. Edino kjer je kalifornijski standard nekoliko višji je v izpustu delcev. O co2-ju pa sploh ne moremo diskutirati, zaradi tega, ker so ameriški avtomobili zelo slabi ko gre za porabo. Vemo pa, da je bistveni parimeter za količino izpusta co2-ja ravno količina porabe.


On:
Torej kako sedaj. Se da uvoziti ali ne?! Samo prek nemčije, pa še to ne vse???
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun Če nov 08, 2007 12:09 pm

Najprej bi me zanimalo, katero slovensko ministrstvo je izdalo taksno "odredbo", ki je tako zelo usmerjena proti US avtomobilom? Zunanje? Ce je temu res tako, bodo ZDA zelo "vesele", kako jih Slovenija obravnava in bo to prava tema za razgovor med Secretary of State in slovenskim zunanjim ministrom Ruplom!

Problem je v tem, ker izgleda slovenske oblasti ne locijo, ali pa nocejo locit, uvoza avtomobilov iz tam neke Culukafrije (beri zastarelih) in pa avtov iz ZDA, ki so ze zdaj nad evropskimi normami glede izpuha in tudi varnosti. Posebej californijski standardi o cistem izpuha so najstrozji na svetu! Izgleda pa, da ne zadovoljujejo slovenskih homologatorjev...


V bistvu ne ministrstvo ampak direkcija RS za ceste, v zakonu in predpisih nikjer ne piše nič o šipah in svetilih, itd., piše samo da morajo tako vozila iz EU ter ostala izopolnjevat Euro 2 normo ter imet vzglavnike. Sedaj pa se že pojavljajo problemi pri US vozilih, ki so že bila registrirana v EU. Oni si pač to razlagajo kot zaščita trga. No še večji problemi pa so pri privatnem uvozu iz EU v USA, kar je več ali manj nemogoče razen, če je avto bil izdelan za USA tržišče ali če ga uvoziš po Clintonovem zakonu, kjer ga uporabljaš samo za track days...
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Če nov 08, 2007 1:51 pm

Mene tudi zanima, je potemtakem sploh možno na nek normalen in ne super kompliciran in dolg način v SLO registrirati avto uvožen iz ZDA ali se ne da ?
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Če nov 08, 2007 3:49 pm

Sonny je napisal/-a:Mene tudi zanima, je potemtakem sploh možno na nek normalen in ne super kompliciran in dolg način v SLO registrirati avto uvožen iz ZDA ali se ne da ?



Se, na sledece nacine:


1.) Prek Nemcije, s tem ,da gor vso papirologjo porihtas aka http://auto-mandt.com
Sicer traja.

2.) V USA naredis svojo firmo za nekaj sto $ in pripeljes avto na USA tablice in se s takim vozis. Vmes pa uvozno papirologijo urejas pod 1.).


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če nov 08, 2007 4:49 pm

Pa še jaz en off:

Ne ustvarjat neke iluzije, da Evropa zapira svoj trg. Če je kdo zaprt, so američani. Nikoli niso bili naklonjeni uvozu iz evrope, kolikor ga je bilo, pa je bilo zelo komplicirano. To je tudi en od razlogov, da večina američanov ne ve kje je Evropa. Še dobro da imajo internet, ker prej je bilo z mediji enako. Samo notranji.

Če bi bili ameriški avti tako dobri, se ne bi američani z nekaj več dolarji vozli z evropejci.

Za tiste, ki pa iščete dober stari muscle car, pa si nabavite kakšnega starega SL-a, bo veliko boljši, pa še problemov bo dosti manj. Velja pa tudi preko luže za naj-oldija. Spet za tiste, ki imajo nekaj več, reveži se vozijo s starimi mustangi.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Pe nov 09, 2007 12:18 am

xxxl je napisal/-a:
Po tej tvoji logiki potemtakem nikoli noben ameriski avto ni in ne bo vozil po slovenskih cestah mimo uradnih uvoznikov...


No, ni cisto tako: nemska firma

http://auto-mandt.com

dela predelave, homologacije, TUV certifikate za ameriska vozila ze prek 30 let, poglaj si malo na njihovi strani, kako to izgleda.


LP iz Chicaga!


... moj prispevek se ni nanašal na logiko ampak na dejstva in postopek kako to poteka pri nas (v Sloveniji) ... kako v Nemčiji ne vem ... in če omenjeno podjetje (http://auto-mandt.com ) tudi to dela verjetno to tudi zaračuna (menjave luči itd. ... vprašanje ali kalkulacija znese ... :?
... 1. nakup vozila v USA in prevoz preko USA do pristanišča in prevoz do "Bremenhafna" (piši kao što govoriš) in nato prevoz do omenjenega podjetja v Nemčiji ... plačilo storitve (ne vemo koliko) ... in nato prevoz v SLO (cca 400 eur na kamiončki, če imaš veze in poznanstva) ...
... 2. po neki logiki (ja sedaj govorim o logiki ;) ) bi moral biti US Title napisan na neko nemško podjetje, če hočemo vso homologacijo in TUV certifikate pridobiti v Nemčiji, da bi nato pridobili nemški Brief na svoje ime ...
... tukaj se mi poraja naslednja misel :?: :? ... nemškemu podjetu (ne vem še kateremu) bom moral po vsej verjetnosti nakazati denar za nakup vozila v USA, kjer ga bo le-to podjetje napisalo na svoje ime (se pravi v da bo njihovi lasti) in potem lahko upam, da ga bodo prepisali na mene ... ker vem da "švabo" ne bo zalagal svojega denarja zame ... yeah right :P ... pa ne mi omenjat kakšne pogodbe ipd., ker bodo itak v nemščini, pa dobi pravnega prevajalca itd itd ... 8)
... 3. in če bo vse po sreči ... bom dobil vozilo na svoje ime ... nemški Brief itd. homologacijo ... in potem pa vse dajatve plačal še v SLO ... in ga končno registiral ... ;)
... ni kaj ... sila enostavno ... samo je malce preveč "če-jev" in "mogoče-jev" ... ;)

Lp




Ne, ne narobe sklepas. Ok takole je:

1.) Predpostavimo da imas registrirano podjetje v Delaware, USA za nekaj 100 zelencev z imenom SMESKO Inc.

2.) Ameriski Title - predpostavljam, da ves kaj je to, no za ostale, ki ne vedo: to je tukaj kot nek LASTNISKI LIST, ki nesporno dokazuje lastnistvo avta. Torej, na Title bo napisan lastnik SMESKO Inc. c/o Janez Kranjski, President.
Lastnistvo ni sporno, gor je tvoja firma in ime/priimek, Title dobist tako dalec pred tem, preden bo avto sploh prispel v Evropo. Ameriska carina tako uradno ne spusti ven nobenega avta, ki nima cistega Title oz pisanega brez LIEN-ov (tj bremenitev raznih bank itd). Ker je avto placan je Title cist in in tu ni spornih zadev.

3.) Registracija tukaj. Ta se dokazuje s Certificate of Registration, ta je obvezna, ce hoces avto potem vozit tu v ZDA ni pa obvezna, ve hoces avto dat na ladjo in izvozit iz ZDA.


Avto ti lahko posljemo brez C.of Registration, brez Title pa ne!

In take papirje potem dobi nemsko podjetje, ki ureja homolgacijo, tu ni "mutenja".


LP iz Chicaga!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov