Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 18, 2008 4:40 pm

Touran 1.9 TDI 105 KM Highline + paket lux + še nekaj dodatkov ker ne vem vse dodatne opreme na pamet, kupljen Januarja 2007. Opisane napake imaš v tej temi, vse odpravljene na uradnem servisu v Mariboru - Avto Jarc. Probleme ima mat od 16.000 km dalje -> zdej jih je nekje 34.000.

Drugi: Seat Leon 1.9 TDI Nitro Reference, Seat Drev, april 2007, tudi 34.000 prevoženih, seznam napak imaš tudi v spisku. Vse opisane težave opažam zadnje leto - torej med 20.000 in 34.000 km. Vse kar je blo popravljeno, so popravljali pri Drev.

@Karl: glej glede porabe za tourana glede nato da je res težek, je poskok porabe za 105 KM motor normalen, ker sem vozil 2.0 TDI Alteo in sem držal porabo pod 5l, pa je mela R17 Gume. Ampak still, še vedno pije motor 1.9 TDI motor s 105 KM v Leonu debel liter več, kot je bil 1.9 TDI s 110 KM v Toledu prejšnje generacije - ko sem rekel, kamot pod 4.5.

@Karl glede oken: to da zaradi kluke v vratih šumi js razumem - pač zaradi sila všečne oblike, plačaš davek na šumenju. Ampak da morem js med vožnjo Celje Maribor vsakič na obeh straneh med vožnjo okne dvigovat ker mi sicer po bč piha pa ni res. Sej pol k jih "priviješ" drži 3 dni, po je pa spet isto.

hladni je napisal/-a:koncern se je začel očitno zajebavat, prioritete so postavljene drugje, z vsako generacijo nekaj zaserjejo. To se vidi predvsem v avtomehaničnih delavnicah, ki so nabito polne, sploh pri dražji znamki me to zelo čudi. Skratka gledat proti japoncem oz. eksotiki, to je zdaj trend. Vaga ne kupim več nikol.

Kakšne maš pa ti težave - za okna si pisal?
Zadnjič spremenil Kael, dne To nov 18, 2008 4:48 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 18, 2008 4:47 pm

sonic je napisal/-a:Kael, te lahko vprašam koliko je avto točno star?
Pa kje je bil izdelan? (to se vidi po VIN številki: na koncu je šest cifer, pred njimi pa črka - je W, P, B ali kaj drugega?)

vsi seati so iz Španije (iz Catalonie, ne vem mesta)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 18, 2008 4:49 pm

sašo5 je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Kael, te lahko vprašam koliko je avto točno star?
Pa kje je bil izdelan? (to se vidi po VIN številki: na koncu je šest cifer, pred njimi pa črka - je W, P, B ali kaj drugega?)

vsi seati so iz Španije (iz Catalonie, ne vem mesta)

Ja js tut ne vem za kater avto bi imel - ker kolikor tudi jaz vem, delajo vse Seate v Španiji, tovarna pa se nahaja v mestu Mortello.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 18, 2008 6:16 pm

@hladni: Golf V 1.9 TDI DSG 7 prestav ma pa en drug sodelavc. Prevozu še ni 10.000 km, s tem dejansko tip fura k bebec - do konca kuk gre po avtocesti (men noben nebo reku, da je za dizla oz. katerkol avto dober, da ga teraš do toliko kolikor zmore in to ves cajt - od cela do kopra), normalno po mestu, relacije tuk da ga ne fukne s ceste. V menjalniku je že pri 3.000 km pokal - je bil na servisu, cvilil armorziter - je bil na servisu,... tak da dejansko ne vem, kaj s tem dogaja. Zdej bo KARL reku, da se da vse odpravit. Ja se strinjam, da se da vse odpravit - dober sej v končni fazi, men še na nobenem Seatu ni crknal nič takega, da se nebi peljat mogu - tut brez sklopke sem se prpelu v 3 prestavi z ibizo do doma, pa brez alternatorja sem tut naredu par 100 km tak da na cesti na ostaneš kr tak - ampak point avta ni to, da ga boš ti na servis furu (čeprav mi vedn dajo nadomestnega) ampak je point avta to, da če reskiraš nekaj tisoč €, da boš potem stal na rednih servisih, ne pa menjal vse po tekočem traku...

Js razumem, da če ti ne upoštevaš navodil za vožnjo dizla npr., se prav stop&go cel cajt, pa tišiš k blesav, po ti pa turbo crkne - ajde. Al pa da naprimer je treba sklopko po tuk 10.000 km menjat, al pa da včasih kak senzor odpove ipd... se razume. Ampak da ti pa DVAKRAT menjajo cel mehanizem za zadnje šipe in te v tretje padejo noter (pa so bili mehanizmi res menjani) pa mi ne bo noben reku, da je to normalno. Razen če so, podobno kot pri mercedesu, tut v VW grupi podkupil folk, da mal sabotirajo proizvodnjo.
Zadnjič spremenil Kael, dne To nov 18, 2008 6:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To nov 18, 2008 6:23 pm

kaj majo zaj razni leoni pa ibize veze z touranom? :roll:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 18, 2008 6:25 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:kaj majo zaj razni leoni pa ibize veze z touranom? :roll:

Like isti deli v avtomobilih in isti motorji npr... sicer pa je v vsakem postu point Touran.

Update: a obstaja kakšna stran, kjer folk objavla oz. vodi seznam klasičnh napak posameznega avtomobila? Bi blo prav zanimivo pogledat, kaj vse sodi mednje :P
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 18, 2008 6:41 pm

Sam s svojim Golfom V nimam težav. Verjetno zato ker delam malo km.

No sam bi se potožil nad japonci, natančneje Nissan Primero 1.8 l.2002 :
- ob vzvratni vožnji cvilile zavorne čeljusti
- vroča ni vžigala
- čakanje na rezervne dele je dolgo
- dragi servisi
- neke napake z elektroniko ( po tretjem obisku servisa so porihtali )

Res pa da sem nekaj časa imel Murana in z njim ni bilo težav. Zdaj ga vozi kolega in ima preko 200k - z avtomobilom se je delalo kot presica z melono in se še zdaj pelje BP.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 18, 2008 6:43 pm

1.9 TDI 110KM v starem toledu je bil šparovček.

Takšnih ne delajo več - emisije ipd.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To nov 18, 2008 6:47 pm

 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To nov 18, 2008 7:35 pm

@Kael: dobro da si ti na forumu po pravici poveš in ne kuješ VW grupe v zvezede.
Po takih uporabnikih pa se vidi, da VW grupa ni čist nič več tako zlata, kot bi nekateri radi to prikazali. In potem se nekdo dela norce iz renoja. Ma nmate se kej norce delt, danes je vse skupaj isti šmoren. Kako naletiš, imaš srečo pa ti služi brez napak, če maš pa nesrečno roko pri nakupu si ga pa lahko tudi pri švabu naj**** kot kistos.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 18, 2008 8:11 pm

mišek je napisal/-a:@Kael: dobro da si ti na forumu po pravici poveš in ne kuješ VW grupe v zvezede. Po takih uporabnikih pa se vidi, da VW grupa ni čist nič več tako zlata, kot bi nekateri radi to prikazali. In potem se nekdo dela norce iz renoja. Ma nmate se kej norce delt, danes je vse skupaj isti šmoren. Kako naletiš, imaš srečo pa ti služi brez napak, če maš pa nesrečno roko pri nakupu si ga pa lahko tudi pri švabu naj**** kot kistos.

Glej marsikaj pri avtu je odvisno kako ti z njim ravnaš. Tu se zdej pogovarjamo o čričkih, stanju armortizerjev, pobiranu gum, zavorah, menjalniku, motorju, turbini in tako naprej. Ampak če sem js naredu 26.000 km vsaj od 34.000 prevoženih na avtocesti pri 110 na uro (predstavljaj si koliko vžiganj manj je to, napram nekomu kot je npr. mat ki se večinoma fura služba 4km, služba nazaj, sestra na trening, sestra nazaj, pes na trning, pes nazaj, 4x na dan parcela, ipd fore) pa kanta ne vžge froča - mislim čak mal, podobno okni - šlamparija, podobno sropna obloka šlamparija, vse žarnice naenkrat crknejo sprti oz zadi - šlamparija, radio zamenjal !2x spet šlamparija (j*** mamo temo grundigu), kondenz v sprednjih lučeh (serijsko gratis) In podobno kar nagaja mat na Touranu, spet šlamparija (sej sodelavc, dokler ni prodal enakega Tourana isti problemi). Zato če me prašaš za ta dva modela, jih samo pošljem nekam, kar se takih šlamparij tiče (sej tudi kako sta avta skupaj dana, raje nebom razlagal... npr. zadnji odbijač na eni strani štrli od karoserije za vsaj pol centimetra, spet serijsko gratis.

In takega sranja potem res ne morem v zvezde kovat, kaj meniš? Če pa bi me prašal za toleda 1.9 TDI s 110 KM... pa ga še danes kujem v zvezde. Razen zadnje varovalke (gretje šipe), katerih sma z mamo kupila kr ene 50 al 60 in jih mela v škatli ob bombonov pa menjala ko je crknala je bilo takih bedarij za vzorec.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To nov 18, 2008 9:08 pm

Debatam o okvarah in vzdržljivosti se bom raje izognil, ker se vedno znova čudim, kaj vse gre ljudem pri praktično novih avtomobilih narobe...sedaj pa res ne vem, ali imam le jaz tako srečo (hvala bogu :lol: ) ali pa je razlog kje drugje?! :roll: Ampak po različnih zapisih (tudi na tem forumu) o tem kaj vse ljudje delajo z avtomobili se niti ne čudim več....

Deset let imam izpit za avto in v vsem tem času sem zamenjal kar nekaj avtomobilov različnih znamk (Renault 5, Peugeot 206, Daihatsu Applause, Škoda Octavia, VW Golf IV, Renault Laguna 1, VW Passat) pa niti z enim avtomobilom nisem imel nobenih težav. Edina malenkostna izjema je bil samo Peugeot 206, pri katerem so serijsko crkovale sprednje žarnice (ena na približno dva meseca)...ostalo pa pri vseh izključno samo redni servisi! ;)

Drugače pa pojdimo kar po vrsti...
sonic je napisal/-a:Še eno vprašanje glede novih touranov, ki jih trenutno prodajajo pri nas in sicer glede motorja 1.4 TSI (140KM) - ali ima le turbino ali tudi kompresor?

(kolikor vem, ima 1.4 TSI v novih golfih le turbino če je 122KM, če ima 160 KM pa tudi kompresor; po moči torej touranov 140 KM motor pade nekje vmes - čemu razlike?)

Oba 1.4 TSI motorja (140 in 170 KM) pri Touranu za tlačno polnjenje uporabljata kombinacijo mehanskega kompresorja in turbine.

sonic je napisal/-a:Skoraj zagotovo bo pa kombinacija z DSG menjalnikom - ga je že kdo preizkusil v touranu?

Kombinacijo bencinskega TSI motorja (140 KM) in DSG menjalnika sem imel priložnost preizkusiti konkretno na CrossTouranu in kombinacija se mi je zdela odlična...za Tourana je 140 KM ravno prav, DSG menjalnik je pa tako brez konkurence med avtomatskimi menjalniki! Povprečna poraba se je gibala med 7,5 - 8 litrov, kar se mi zdi za 140 KM in bencinski motor presenetljivo nizko...res pa je, da ob priganjanju hkrati ni noben problem imeti povprečno porabo tudi čez 10 l/100 km (ampak ob takem režimu vožnje bo tudi dizel povprečno porabil blizu 10 l/100 km :roll: ). Če se letno dela do 30k km je kombinacija TSI + DSG vsekakor zelo mamljiva...

Kael je napisal/-a:Zdej če se pogovarjamo o novem 2.0 TDI 140 KM (ki je menda zdej common rail) potem ti ne bom pameti solil.

V Touranu je kar še "stari" 2.0 TDI motor s pumpe-düse vbrizgavanjem! ;)

esem je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:...Kar se tiče pa TSI motorjev: a nimajo tudi slednji, predvsem ena verzija 1.4 precenjšnje težave in so jih nehali delat. Tudi mene zanima, kako je z novimi izvedenkami?


Paradni 170-konjski VW motor (1,4 l), ki je dobil kup nagrad kot motor leta itd, naj bi imel probleme. O tem smo že pisali, a nič konkretnega.
Kolikor vem, ga ni več v ponudbi, nadomestil ga je 160-konjski, kar pove vse!

Ta fama o nekih blaznih problemih pri močnejšem TSI motorju s 170 KM se je v SLO razvila ravno na tem forumu...in sedaj je ta fama po principu "baba čula, baba rekla" postala že kar neka univerzalna resnica?!? :roll: In ne 1.4 TSI motorja s 170 KM niso prenehali izdelovati in v Touranu ga je še vedno možno dobiti! Taki komentarji, kot ga je napisal esem z nepopolnimi in nepreverjenimi informacijami pa samo še podpihujejo vso to famo in različne "teorije zarote"...

Dejstvo pa je (tako kot je že sašo5 povedal), da je 1.4 TSI motor s 170 KM pri novem Golfu / Sciroccu nadomestil 1.4 TSI motor s "samo" 160 KM izključno samo zaradi ustrezanju prihajajočim okoljskim normativom EURO5! Drugače gre pa v osnovi za enak motor...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To nov 18, 2008 10:40 pm

Kael je napisal/-a:Kater - Touran al Leon?
Touran me zanima, touran. Saj je BTW tudi tema o njemu, Seati me ne zanimajo, zaenkrat (čeprav bom šel za štos enkrat pogledat Alteo).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 18, 2008 11:29 pm

Tattoo- je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:...Kar se tiče pa TSI motorjev: a nimajo tudi slednji, predvsem ena verzija 1.4 precenjšnje težave in so jih nehali delat. Tudi mene zanima, kako je z novimi izvedenkami?


Paradni 170-konjski VW motor (1,4 l), ki je dobil kup nagrad kot motor leta itd, naj bi imel probleme. O tem smo že pisali, a nič konkretnega.
Kolikor vem, ga ni več v ponudbi, nadomestil ga je 160-konjski, kar pove vse!


Ta fama o nekih blaznih problemih pri močnejšem TSI motorju s 170 KM se je v SLO razvila ravno na tem forumu...in sedaj je ta fama po principu "baba čula, baba rekla" postala že kar neka univerzalna resnica?!? :roll: In ne 1.4 TSI motorja s 170 KM niso prenehali izdelovati in v Touranu ga je še vedno možno dobiti! Taki komentarji, kot ga je napisal esem z nepopolnimi in nepreverjenimi informacijami pa samo še podpihujejo vso to famo in različne "teorije zarote"...

Dejstvo pa je (tako kot je že sašo5 povedal), da je 1.4 TSI motor s 170 KM pri novem Golfu / Sciroccu nadomestil 1.4 TSI motor s "samo" 160 KM izključno samo zaradi ustrezanju prihajajočim okoljskim normativom EURO5! Drugače gre pa v osnovi za enak motor...


Ta fama izhaja iz tujih zapisov - ob mojem hkratnem povdarku, da ni preverjeno/zanesljivo. Več tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 659#869659

Je pa Avtomanija pred nami pisala o tem - očitno napajana iz istih virov.

esem je napisal/-a:....
To sem takrat napisal po tujih virih, ki o tem kasneje niso pisali (ali pa sem to spregledal?), tako da je verodostojnost vprašljiva, čeprav naj bi citirali Ulricha Hackenburga (head of development for VW).

esem je napisal/-a:Ni vprašljiv samo design naslednjega golfa, problemi so tudi z zanesljivostjo 1.4 TSI motorjev, katerih proizvodnjo naj bi opustili - vsaj po za sedaj še nepreverjenih informacijah. Sliši se malo divje - kot da ne morejo urediti težav (če so). Morda je problem bolj v (visoki?) ceni proizvodnje? GTI (2.0 TFSI) bo pa (naturlich) močnejši.

Carscoop.blogspot.com je napisal/-a:According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard (od koga, od Hackenburga ali od govoric ??? - opomba esem 23. 7. ), VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor.

....
lp
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr nov 19, 2008 7:27 am

@esem: če ti avto še tako priganjaš furaš čez drn in strn, to verjetno ima bolj malo veze z odpadanjem obloge stropa, crknjenim radijem,... in podobne zadeve kaj meniš. Nič ne rečem, da bi napisal, da smo na avtu menjal 5 turbin, 3 motorjem, 10 sklopk ipd. Ne, ravno ti deli (KNOCK KONCK) zanenkrat brez težav držijo. Še tako grdo ravnanje z avtom kar se vožnje tiče in motorčki za pomikanje stekel majo bol malo skupnega, razen če res tak offroad furaš, da vse skupaj polomiš.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr nov 19, 2008 9:51 am

esem je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:...Kar se tiče pa TSI motorjev: a nimajo tudi slednji, predvsem ena verzija 1.4 precenjšnje težave in so jih nehali delat. Tudi mene zanima, kako je z novimi izvedenkami?


Paradni 170-konjski VW motor (1,4 l), ki je dobil kup nagrad kot motor leta itd, naj bi imel probleme. O tem smo že pisali, a nič konkretnega.
Kolikor vem, ga ni več v ponudbi, nadomestil ga je 160-konjski, kar pove vse!


Ta fama o nekih blaznih problemih pri močnejšem TSI motorju s 170 KM se je v SLO razvila ravno na tem forumu...in sedaj je ta fama po principu "baba čula, baba rekla" postala že kar neka univerzalna resnica?!? :roll: In ne 1.4 TSI motorja s 170 KM niso prenehali izdelovati in v Touranu ga je še vedno možno dobiti! Taki komentarji, kot ga je napisal esem z nepopolnimi in nepreverjenimi informacijami pa samo še podpihujejo vso to famo in različne "teorije zarote"...

Dejstvo pa je (tako kot je že sašo5 povedal), da je 1.4 TSI motor s 170 KM pri novem Golfu / Sciroccu nadomestil 1.4 TSI motor s "samo" 160 KM izključno samo zaradi ustrezanju prihajajočim okoljskim normativom EURO5! Drugače gre pa v osnovi za enak motor...


Ta fama izhaja iz tujih zapisov - ob mojem hkratnem povdarku, da ni preverjeno/zanesljivo. Več tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 659#869659

Je pa Avtomanija pred nami pisala o tem - očitno napajana iz istih virov.

esem je napisal/-a:....
To sem takrat napisal po tujih virih, ki o tem kasneje niso pisali (ali pa sem to spregledal?), tako da je verodostojnost vprašljiva, čeprav naj bi citirali Ulricha Hackenburga (head of development for VW).

esem je napisal/-a:Ni vprašljiv samo design naslednjega golfa, problemi so tudi z zanesljivostjo 1.4 TSI motorjev, katerih proizvodnjo naj bi opustili - vsaj po za sedaj še nepreverjenih informacijah. Sliši se malo divje - kot da ne morejo urediti težav (če so). Morda je problem bolj v (visoki?) ceni proizvodnje? GTI (2.0 TFSI) bo pa (naturlich) močnejši.

Carscoop.blogspot.com je napisal/-a:According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard (od koga, od Hackenburga ali od govoric ??? - opomba esem 23. 7. ), VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor.

....
lp


Najprej se moraš odločit kako boš novinarje in njihove trditve sprejemal,ocenjeval … in kasneje interpretiral. Tvoje različne interpretacije (beri : verjameš/ne verjameš novinarjem) pritrjujejo trditvi uporabnika TATTOO- o »teoriji zarote« in ostalem … kar je pač zapisal.

V temi o GOLF-u VI si kritiziral nekatere ugotovitve novinarjev - nisi verjel njihovim trditvam in to zgolj na račun tvojega povsem napačnega razumevanja/ocene nekaterih dejstev …, ki si jih kasneje napačno/po svoje interpretiral.

V tokratnem primeru brez najmanjšega dvoma verjameš v njihove trditve , kljub temu, da so dejstva (bistveno) drugačna.

Avtomanija (ki je kot si sam zapisal »prepis«/isti vir tvojega članka)je zapisala takole

»To pa bi se naj zgodilo zaradi Volkswagnove ustavitve proizvodnje 1.4 TSI motorja s 170 konjskimi močmi, saj se pri tem motorju pojavljajo nekateri problemi.«

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=3077

Govora pa je o GOLF-u VI, kjer naj bi 1,8 TFSI - 160 agregat zamenjal zgoraj omenjeni agregat.

Navedba novinarja (ki sicer povzema izjavo katero je podal g. Hackenburg) je zapisana v slogu » naj bi se zgodilo » - torej ni nujno - dejansko se tudi ni zgodilo - 1,4 TSI - 170 je še vedno na voljo v VW paleti vozil (TOURAN npr.), torej motor še vedno v prodaji/proizvodnji. Kvečjemu lahko govorimo o spremembah na račun ekologije, kjer je doživel spremembe/drugačne recimo temu nastavitve režima delovanja. V osnovi pa gre vendar za enak agregat.

Skratka na račun neke recimo ji domneve ustvarjaš resnico, pri tem pa novinarjem seveda trdno verjameš, kljub temu, da so dejstva (bistveno) drugačna.

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 19, 2008 11:46 am

Hvala za poduk o tem, kako brati konkretne povedi/izraze - npr. kaj pomeni ta izjava
"Ta fama izhaja iz tujih zapisov - ob mojem hkratnem povdarku, da ni preverjeno/zanesljivo."
in ta
"To sem takrat napisal po tujih virih, ki o tem kasneje niso pisali (ali pa sem to spregledal?), tako da je verodostojnost vprašljiva, čeprav naj bi citirali Ulricha Hackenburga (head of development for VW)."
in ta
"katerih proizvodnjo naj bi opustili - vsaj po za sedaj še nepreverjenih informacijah"
in ta
"Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard (od koga, od Hackenburga ali od govoric ??? - opomba esem 23. 7. ),"
in ta
"Paradni 170-konjski VW motor (1,4 l), ki je dobil kup nagrad kot motor leta itd, naj bi imel probleme. O tem smo že pisali, a nič konkretnega" (kar pomeni tudi "nič preverjenega, gotovega - op esem)

pa še kaj bi se našlo. Med drugim tudi to, da sem kasneje na linku, ki sem ga podal (in ga očitno nsi prebral ali pa si spregledal odgovor), spraševal Tattoo-ja, kdaj je bilo to na Avtomaniji objavljeno in se je po njegovem odgovoru izkazalo, da Avtomanija ni prepisovala zapisa na A.comu, pač pa je - očitno po istih virih - o tem pisala pred nami (seveda tega kasneje nisem povdarjal, saj je bilo že s Tattoo-jevim odgovorom vse jasno).


Sem pa zakrivil to: "Kolikor vem, ga ni več v ponudbi, nadomestil ga je 160-konjski, kar pove vse!" - zaradi tokrat slabe informiranosti (in spet sem dodal pogojnik - kolikor vem!) o tem, da 170 KM motorja ne delajo več, sem pretirano povdaril pomen take (slabe) informacije in prehitro sklepal oz to podajal kot dokaz, da je nekaj res bilo narobe. Za to se seveda opravičujem..
:oops:


Če rezimiram - čisto ob vsakem zapisu sem povdarjal vprašljivo verodostojnost vira, ki sem ga samo povzemal in ga tudi objavil (od kje torej "zmišljevanje"?) - kdor tu vidi pri meni teorijo zarote, bi se moral sam pri sebi vprašati o tem. In to, da enkrat verjamem novinarjem, enkrat pa ne, ko tako očitno vedno povdarjam samo vprašljivost, sodi v bogato malho nenatančnega branja ali morda samo napačnega (zlobnega?) reinterpretiranja.
Nadaljnji komentarji niso potrebni :roll: . Kot tudi ne, kakšen užitek je možen ob vlečenju črev (in žaljenju) iz nekega povsem korektnega povzemanja tuje informacije.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr nov 19, 2008 12:29 pm

@esem & Karl

Moj osnovni namen vsekakor ni bil kogarkoli (negativno) okarakterizirati...hotel sem samo opozoriti na problem, ki se večkrat pojavlja po različnih forumih, da v osnovi pomankljive in nepopolne informacije po principu "baba rekla, baba čula" skozi čas postanejo univerzalne resnice! :? In tipičen primer je ravno ta 1.4 TSI s 170 KM...

Drugič pa ne vsega takoj prenesti na osebno raven! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr nov 19, 2008 1:12 pm

Bottom line te diskusije je, da je verjetno res marsikatera govorica le "govorica" in ne resnica, ki jih zlobni jeziki (beri: "haterji" določenih avt. znamk) širijo po forumih in med ljudmi. Če to izjavi nek medij (novinar), je zadeva le še dodatno potencirana...

Na drugi strani pa imamo tudi marsikatero resnico, ki se nanaša na konkretne probleme, konkretnega uporabnika pri konkretni znamki. Tu pa se najdejo raznorazni "fanboy-i" posameznih znamk, ki se jih po forumih (tudi tu) tare kot jesenskega listja in ki te resnice vsi užaljeni nikakor nočejo sprejeti ali če hočete priznati, ker je bila pač skritizirana njihova "sveta" znamka. Pa čeprav upravičeno... :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 19, 2008 1:42 pm

Tattoo- je napisal/-a:Drugič pa ne vsega takoj prenesti na osebno raven! ;)


Kako zelo se strinjam... ;)

----------------------------------------------------------------

Sem malo poguglal, če je v zvezi s tem kaj novega. Je kar nekaj zadetkov, vsi pa imajo praktično enak tekst kot osnovni (po katerem sem povzel tudi sam) Carscoop.Blogspot.com, saj so očitno vsi povzemali po njem tekst. C.B.com ima tekst še vedno na strani - kljub uradnim demantijem.
V moj zagovor - bil sem edini, ki je tako povdarjal vprašljivo verodostojnost informacije. Res pa, da večina "avto-medijev" tega ni objavila. Vse je staro poldrugo leto.

Nek zaskrbljen kupec je takrat poslal e-mail v VW in odgovorili so mu to:

Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007


Dear Mr. ……….,

thank you for your request concerning the our TSI-technology.

Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their
business not by cross-checking information, but apparently by inventing
information. What can you expect from reporters qouting themselves "...
since from what we`ve heard ...". Heard from who?

To stay with the facts:

Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with
a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there
will be a third version (single charged) with 122 hp out.

Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested
the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines
had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single
problem. Neither do we have information on customers complaining about the
reliability of their vehicle.

Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced
in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel
consumption results as well as lower CO2-emissions.

best regards,

Christian Buhlmann


VOLKSWAGEN AG
Produktkommunikation
Christian Buhlmann
Brieffach 1971
D-38436 Wolfsburg
Deutschland


Internet je očitno res idealen medij za razširjanje "baba rekla..." neresnic.

---------------------------------------

Če avtor teme želi, lahko zbrišem vse poste , ki se na to diskusijo navezujejo.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov