nasamorpheus je napisal/-a:Koliko pa si plačal za gorivo s strehe?
5 panelov več stane morda dobrega jurja, garancije imajo pa 30 let.
Tako da ja, sem plačal, cca 40 evrov na leto bi moral prištet, res je...
nasamorpheus je napisal/-a:Koliko pa si plačal za gorivo s strehe?
Highupthere je napisal/-a:Nisem prebral vseh odgovorov, ampak a kdo sploh razmišlja o depriciaciji EV avta? Ne dolgo nazaj sem bral o ID3, novi okoli 40k eur, čez 3 leta cca 60k km so vredni okoli 18k eur.
Je čisto brezpomensko koliko te ceneje pride vožnja, če je avto tako nezanimiv za prodajo čez par let.
cc09 je napisal/-a:Highupthere je napisal/-a:Nisem prebral vseh odgovorov, ampak a kdo sploh razmišlja o depriciaciji EV avta? Ne dolgo nazaj sem bral o ID3, novi okoli 40k eur, čez 3 leta cca 60k km so vredni okoli 18k eur.
Je čisto brezpomensko koliko te ceneje pride vožnja, če je avto tako nezanimiv za prodajo čez par let.
Prvič, nihče ni dal 40 jurjev za id3, in drugič, kar najdi mi 3 leta starega za 18.
cc09 je napisal/-a:Nemci so leta 2021 za ta id3 plačali cca 22 jurjev po subvenciji. Izguba vrednosti je praktično nič. Nov je koštal 32 jurjev, VW je dal 4 jurje popusta, država pa 6 subvencije. Tu nekje.
Pri nas so se pa 2 leti prej prodajali e-golfi po 20 jurjev, zdaj ga prodaš za 15-16 jurjev brez problema.
Highupthere je napisal/-a:Nisem prebral vseh odgovorov, ampak a kdo sploh razmišlja o depriciaciji EV avta? Ne dolgo nazaj sem bral o ID3, novi okoli 40k eur, čez 3 leta cca 60k km so vredni okoli 18k eur.
Je čisto brezpomensko koliko te ceneje pride vožnja, če je avto tako nezanimiv za prodajo čez par let.
cc09 je napisal/-a:Ne glede kaj kdo reče, očitno ima vsak človek že vnaprej ustvarjeno mnenje.
Ne vem zakaj ljudje, ki "potrebujejo" 1000 km dosega sploh hodijo na testne vožnje električnih avtov. Res nimate pametnejšega dela?
Zakaj hodite na testne vožnje, če itak veste, da itak "niso tako zelo zeleni"? Je treba it na testno vožnjo, da to ugotoviš? Sicer ne verjamem, da je to razlog za kogarkoli proti EV, tako da ne vem zakaj to sploh omenjat.
Isto za polnilnice itd. Če ne veš, da ga lahko polneš doma in po kaki ceni, ti tudi testna vožnja tu ne bo pomagala. Niti ni šel nihče na testno vožnjo v Dalmacijo z vsakim EV posebej, da bi ugotovil kako je s tem v praksi.
Vnaprej odločen človek gre sprobat 5 električnih avtov...enostavno ne razumem.
Uganete koliko dizlov sem šel jaz sprobat ko sem nazadnje kupoval nov avto? Nobenga. Ker sem vedel, da ga ne bom kupil, niti ga ne bi kupil niti če bi bil pol cenejši. Tako da res ne razumem...
Tommaazz je napisal/-a:malo računam, da bi polnil na 3-4 dni, delam 70 km/dan in bi tako potreboval vsaj med 50-60 kwh baterijo...ne bi pa rad, da bi ga polnil kot mobitel, ki ga moram polnit skoraj vsak dan .
D12J12 je napisal/-a:Tommaazz je napisal/-a:malo računam, da bi polnil na 3-4 dni, delam 70 km/dan in bi tako potreboval vsaj med 50-60 kwh baterijo...ne bi pa rad, da bi ga polnil kot mobitel, ki ga moram polnit skoraj vsak dan .
Čim manjši cikli med 40 in 80% (100% pred daljšo potjo) in čim nižja moč polnjenja pa bo degredacija baterije neopazna. Tako da priporočam polnjenje vsak dan pa tudi če samo za 10-20%, bo na daljši rok bolje. Lahko nastaviš, da ti viške pobere avto.
Po forumu brska: slikar in 11 gostov