Napisal/-a Sigor Če sep 14, 2006 2:22 pm
Za VW mi je še razumljivo, za Hondo pa....
okej, šalo na stran
Izkušnja z Roverjem (ki ima sloves ne preveč zanesljivega avta):
model 214 SI, torej 1.4 motor 16V, 103 konji, kupil sem novega leta 1997, v skoraj devetih letih do sedaj naredil 208.000 km, v tem času pa menjal sklopko, bencinsko črpalko, vžigalno tuljavo, termostat, tesnilo sesalnega kolektorja, tesnilo pokrova ventilov kaj več pa tako izrednega ni bilo.
zavorne ploščice sem menjal prvič pri 100.000, dal not ponovno originalne, jih menjal pri 200.000, nakar nisem dal več originalnih not. Zadnji lonec je tud bil menjan, kar je po moje normalno in po sedmih letih akumulator.
Drugače pa olje in oljni filter na vsakih 20.000 km, svečke na vsakih 40.000 (vedno originalne), zobati jermen prvič na 80.000, drugič na 160.000 skupaj z vodno črpalko in napenjalcem in ... to je to.
Za Roverja 75 pa ne morem še nič napisat, ga mam še premalo časa, samo eno žarnico sem menjal (H1, žarnice so baje hiba tega avtomobila).