Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So okt 09, 2004 9:37 pm

1.8T je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:tisto na petrolu ni vredno pol pi.zde hladne vode!!!


Se strinjam. Se nikoli nisem menjal olja na Petrolu, se mi je pa cudno zdelo, da tipi to oglasujejo. Kdo pri zdravi pameti bi prepustil menjavo olja Petrolovi pumpi?


/jan


Se strinjam #2 :!:

Pri Petrolu ti samo od vrha posesajo ven olje, tako da VSE usedline ostanejo noter :huh:

To je za motor direkt :-:o In kaksna stara mama ali 2467194519127569283 celo nasede... :roll:
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Ne okt 10, 2004 5:05 pm

zuneking je napisal/-a:@jat2di: Mogoče bi pomagalo, če bi povedal kater avto maš. Mislim, da rešimo konkretno tvoj primer.


Golf 2, 1.6, diesel.....vsaj temperatura nebi smela bit problem.

Vceraj sem torej zlil noter liter polsinteticnega na skromno kolicino neznane osnove prejsnjega, zdej pa bo kar bo. Nekaj sem moral dat noter, ker je bilo olja res kriticno malo.

Bom sporocu ce se miga po par dneh...
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Ne okt 10, 2004 5:34 pm

Mešanje mineralnega in sintetičnega olja res ni tako škodljivo. Seveda na kratke razdalje! Kar se pa tiče xxw-xx pa tole!
Oznake kažejo kakšna je viskoznost pri določenih temperaturah. Manjša je prva, boljš je olje pri nižjih temperaturah in večja je druga, boljš je olje pri visokih temperaturah. Fora RS in drugih podobnih olj je predvsem v dodatkih in ne tok v številkah.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Ne okt 10, 2004 5:44 pm

jaz2di je napisal/-a:
zuneking je napisal/-a:@jat2di: Mogoče bi pomagalo, če bi povedal kater avto maš. Mislim, da rešimo konkretno tvoj primer.


Golf 2, 1.6, diesel.....vsaj temperatura nebi smela bit problem.

Vceraj sem torej zlil noter liter polsinteticnega na skromno kolicino neznane osnove prejsnjega, zdej pa bo kar bo. Nekaj sem moral dat noter, ker je bilo olja res kriticno malo.

Bom sporocu ce se miga po par dneh...


Tole bo po moje mineralno olje. Jaz sem dajal v 1.3 B Aral basis tronic 10W40
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne okt 10, 2004 8:15 pm

jaz2di je napisal/-a:Golf 2, 1.6, diesel.....


Eh, a ves kaj, ti 1.6 tastari dizli so pa tko robustne in vzdrzljive masine, da bi sle tudi z jedilnim oljem (za mazanje in kot gorivo) :P

/jan
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Če okt 14, 2004 11:03 am

No, pa sem uspel dobit mojega mehanika. :)
Ocitno imam vec srece kot pameti - mehanik mi toci olje istega tipa kot sem ga nabavil jaz. :D Sicer drugega proizvajalca, ampak to ni take sile.

Mogoce bi lahko iz delckov debate v tej temi naredili eno vsaj zasilno temo v rubriki "Tovarna znanja", saj se lahko se kdo znajde v podobni dilemi. Povrhu vsega pa so mnenja o olju ocitno zelo razlicna in deljena - mogoce bi bilo koristno zbrati nekaj dejstev za razlago osnovnih lastnosti, potem pa se nekaj prakticnih nasvetov.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če okt 14, 2004 11:38 am

jao, kermu se da vse to brat :D

lohk bi takoj en napisal tko da bi blo vsem jasno ne pa litanij matere božje pisat, mešanje olj je tko kt bi laško pa union mešal :P ni ga korenjaka :twisted:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 14, 2004 12:25 pm

red_mamba je napisal/-a:jao, kermu se da vse to brat :D

lohk bi takoj en napisal tko da bi blo vsem jasno ne pa litanij matere božje pisat, mešanje olj je tko kt bi laško pa union mešal :P ni ga korenjaka :twisted:


Si ziher da ga ni? :P

Sam pa mislim da tud če recimo maš 5000km z enim oljem pa ga mal manjka..... pa doliješ mal druzga(se prav da mešaš) na 10000km pa tko olje menjaš..... tud ne boš pa zdej mašino zaribal....
Al pa na 10000km naliješ pol litra enga druzga.... na 15000km pa menjaš vse skupi..... isti drek.
Sicer ni dobro ampak mislim da neke extra škode ne boš nardil.Seveda pa to ni dobro skoz delat..... mogoč sam izhod v sili.
Še bolš pa je da ko olje menjaš kupiš še kak liter preveč.... pa maš pol tist liter za dolivat.Tko jaz delam.Kupim 6 litrov...... 4.5 litra ga gre not če filter menjam liter pa pol pa mam za dolivat... ker pa tko ne porabim celga litra pa pol pa mam še pol za nasljednji menjavo ker tko al tko spet kupim istega.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če okt 14, 2004 2:23 pm

za golfa 2 pa res ni panike, pa še dizl je...
kaj pa npr. mešanje olja 10W40 in 10W50 ??
tut ne bi smelo bit problema... ali pač? ista firma, polsintetika....
Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če okt 14, 2004 3:00 pm

red_mamba je napisal/-a:mešanje olj je tko kt bi laško pa union mešal :P


Ce TI tako pravis :P

No ja, lahko bi povedal ze takoj na zacetku, ne pa da sem jaz cisto brezveze prevedel vse tisto :EE

Sicer se pa strinjam: Ni ga hrabrega junaka, ki ne lula, kadar kaka... :vc

Eni ste pa tapravi :bow :cry :rofl
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Če okt 14, 2004 3:14 pm

lisko je napisal/-a:Še bolš pa je da ko olje menjaš kupiš še kak liter preveč.... pa maš pol tist liter za dolivat.Tko jaz delam.Kupim 6 litrov...... 4.5 litra ga gre not če filter menjam liter pa pol pa mam za dolivat... ker pa tko ne porabim celga litra pa pol pa mam še pol za nasljednji menjavo ker tko al tko spet kupim istega.


Kje si bil s to idejo lani? :)

Jep. To sem si tudi jaz reku, zdaj ko me je izucilo. Definitivno ena boljsih praks za tiste ki imamo bolj poredko dvignjeno haubo. Evo, se ena ideja za "Tovarno znanja" : TOP 10 (ali s casom vec) lestvica dobrih praks.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če okt 14, 2004 3:21 pm

zupi13 je napisal/-a:kaj pa npr. mešanje olja 10W40 in 10W50 ??
tut ne bi smelo bit problema... ali pač? ista firma, polsintetika....


Ni problema, edino odpornost olja na (visoke) temperature se poslabsa, ce olju 10W50 dolivas taksnega z gradacijo 10W40 in izboljsa, ce naredis obratno. Stevilki pred in za W ti povesta primernost olja za uporabo pri ekstremno nizkih oz. ekstremno visokih zunanjih temperaturah -prvo je pomembno pri vzigu in delovanju hladnega motorja, drugo pa pri delovanju ogretega... Pri hladnem vzigu je pomembno, da olje ni pregosto, ker drugace ob vzigu motorja ne stece takoj po motorju in ga ne maze (kar ima lahko usodne posledice za motor), pri razgretem motorju pa je pomembno, da olje ni preredko (vodeno), kar bi mu prav tako skodovalo :wink: Dobi se sicer tudi olje, ki je primerno za velike temperaturne razlike (primer: 5W50), a je zelo drago in se uporablja predvsem tam, kjer ni financnih omejitev ali pa so te zelo visoke (npr.za potrebe vojske), ali pa na podrocjih in v podnebjih, za katera so znacilna velika temperaturna nihanja v relativno kratkih casovnih intervalih. Pri nas to ni potrebno, nasemu (celinskemu, ce se ne motim) podnebju gradacija 10W40 povsem zadosca, razen v primeru res ekstremno nizkih jutranjih temperatur (predvsem na severuzahodu nase drzavice) in ce avto ni garaziran...

P.S.: Za natancno razlago gradacijskih oznak si poglejte tabele: :bere
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 15, 2004 12:08 am

jaz2di je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Še bolš pa je da ko olje menjaš kupiš še kak liter preveč.... pa maš pol tist liter za dolivat.Tko jaz delam.Kupim 6 litrov...... 4.5 litra ga gre not če filter menjam liter pa pol pa mam za dolivat... ker pa tko ne porabim celga litra pa pol pa mam še pol za nasljednji menjavo ker tko al tko spet kupim istega.


Kje si bil s to idejo lani? :)

Jep. To sem si tudi jaz reku, zdaj ko me je izucilo. Definitivno ena boljsih praks za tiste ki imamo bolj poredko dvignjeno haubo. Evo, se ena ideja za "Tovarno znanja" : TOP 10 (ali s casom vec) lestvica dobrih praks.


Hehe jaz to prakticiram od kar mam avto (4 leta) olje pa servise tko vedno sam delam.In tko al tko kupim vedn več olja..... ker tud če bi ga kupo točno bi pol kantico stran vrgu in pol naj voham kero olje mam not :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov