Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
rrobic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr feb 21, 2007 12:03 pm

razlika 4-motion, synchro, quatro

Napisal/-a rrobic Če avg 30, 2007 5:30 am

Zdravo zanima me ali je razlika med temi pogoni synchro, 4-motion, quatro saj vw ima 4-motion in synchro audi pa quatro ali je to isto ali ni. ali ima kdo kakšen link kje je to delovanje opisano. In ali delujejo ti pogoni tudi v vzvratni prestavi.
Hvala
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če avg 30, 2007 5:40 am

quattro = http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_%2 ... _system%29

4 motion = http://www.volkswagen.si/ve_o_volkswagn ... sni_pogon/

" the "syncro" moniker becomes merely a generic term to distinguish an all wheel drive VW from a two wheel drive variant " - http://home.comcast.net/~eliot_www/awd.html
 
Uporabniški avatar
zlode
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Po mar 06, 2006 4:26 pm

Napisal/-a zlode Če avg 30, 2007 8:01 am

quattro in syncro sta stalna in oba imata zadnji Torsen diferencial(zelo kvaliteten in dobro naštudiran), medtm ko 4motion ni stalni in se vklopi ko se tista tekočina v haldex sklopki zagreje al neki takiga ;) po zdrsu prednjih koles!
syncro se je uporabljal v volkswagnovih avtomobilih pred 4motion-om :idea:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če avg 30, 2007 11:20 am

zlode je napisal/-a:quattro in syncro sta stalna in oba imata zadnji Torsen diferencial(zelo kvaliteten in dobro naštudiran), medtm ko 4motion ni stalni in se vklopi ko se tista tekočina v haldex sklopki zagreje al neki takiga ;) po zdrsu prednjih koles!
syncro se je uporabljal v volkswagnovih avtomobilih pred 4motion-om :idea:

Torsen je pri Audijih in VW na sredini in ne zadaj. Zadaj je klasičen odprt diferencial(razen pri določenih precej starejših modelih, ki so premogli še mehansko špero za zadnjo os, ki si jo vklopil z gumbom ali pa je bil poleg sredinskega torsena torsen še na zadnji osi.(Audi V8 ).
Synchro je pomenil pri določenih modelih tudi viskozno sklopko, ki je v primeru zdrsa sprednjih poslala kolač navora še na zadnja kolesa, torej je delovala tako kot danes deluje haldex le da občutno počasneje.

Tudi Passat 4motion je imel še vedno Torsen sredinski diferencial. Ime ne pove vedno vrsto diferenciala in pogona. (Tudi Audi A3 in TT quattro se vozita "na haldex", kljub oznaki quattro)Na podlagi zagrevanja olja je deloval tudi synchro(razen tam kjer je bil torsen-passat) torej viskozna sklopka v oljni kopeli, haldex pa je za povrhu še elektronsko nadziran in ravno zato bistveno hitrejši ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: razlika 4-motion, synchro, quatro

Napisal/-a MacTron Če avg 30, 2007 11:25 am

@rrobic: razpredeno po dolgem in pocez o teh pogonih smo ze govorili
malo je treba iskalnik uporabit

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=27726
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov