kaj je polarizator goriva:
Polarizator goriva je magnetna naprava, ki jo namestimo na dovodno cev goriva, kjer s svojim delovanjem orientira mulekule v gorivu tako, da so dostopnejse za vezavo s kisikom v hitrem procesu gorenja.
Vse se je zacelo z iskanjem metode za boljsi energetski izkoristek goriva, ki bi pomenil manjse onasnezevanje zraka in nizjo porabo. dieselski in bencinski motorji uporabljajo za pogonsko sredstvo tekoca goriva, ki pa v tekocem agregatnem stanju niso eksplozivna. zato vbrizgovalni sistemi motorjev gorivo razprsijo, da se drobne kapljice goriva bolje povezejo z zrakom oz kisikom iz zraka, ki je nujno potreben za izgorevanje. zelo uporabna in razsirjena tehnologija, ki pa ima eno bistveno pomankljivost - nepopolno izgorevanje.
To za uporabnika brezhibnega redno vzdrzevanega motorja pomeni manjsi energetski izkoristek pri vecji porabi goriva, hitrejse nabiranje ogljikovih oblog v izgorevalnih komorah motorja in vecje onesnazevanje okolja oziroma vecje obremenjevanje katalizatorja.
Kako se temu izogniti? Goriva, ki jih uporabljamo v tekocem ali plinastem tekocem agregatnem stanju v napravah z notranjim izgoreanjem, so ogljikovodiki, ki so sestavljeni iz skupin in verig molekul. zaradi omenjene molekulske sestave ima gorivo obliko kletke - notranji ogljikovi atomi pa za kisik niso dostopni. to pomeni da doloceno stevilo molekul kljub razprsevanju ostane v skupkih in se ne morejo povezati z kisikom iz zraka do te mere, da bi prislo do popolnejsega izgorevanja.
Posledica so visoke koncentracije neizgorelega ogljika, saje ter izpusni plini - neizkoriscena energija. Da bi to pomankljivost v tehnologiji razprsevanja zmanjsali, so znanstveniki iznasli metodo, s katero skupke molekul z uporabo magneta postavijo v vrsto in uredijo molekulsko strukturo. delci goriva se tako veliko bolje razprsijo in bolje vezejo s kisikom. Rezultat je jasen - gorivo popolneje zgori, nastane manj sajastih oblog, v zrak je spusceno manj strupenih plinov in z isto kolicino goriva se lahko vozimo dlje. Ta postopek se strokovno imenuje polarizacija, magnet pa polarizator goriva. uporablja se lahko pri vseh napravah z notranjim izgorevanjem, od sezigalnih peci in avtomobilskih motorjev do motorjev tovornjakov, colnov, letal.
V domaci rabi je polarizator goriva najbolj razsirjen pri avtomobilskih motorjih in ogrevalnih sistemih, saj se strosek nakupa hitro povrne z manjso porabo goriva in pocasnejso mehansko izrabo motorja.
Zadovoljni uporabniki porocajo o spremembi delovanja motorja, ta se bolje odziva na pospesevanje v nizjih obratih in porabi do 15% manj goriva. Bistvene prednosti pri uporabi polarizatorja za gorivo so nizja poraba, ciscenje izgorevalnega prostora v motorju - ogljikovih oblog, boljse odzivanje motorja v nizjih vrtljajih, lahkotnejsi tek motorja ter manjse mehanske obrabe motorja ter s tem daljsa zivljenska doba motorja.
@lublancan:
clovek gorivo je tekocina, in ne granitna kocka. verjetn res ce bi hotu manipulirat z molekulami granita da bi rabu ogromn magnet, sam tle se govori o tekocini.
pa tud se neki je, avtomobili so porabniki goriva, ne pa manipujatorji le tega. ko kupis avto tovarna predvideva da bo not tankano velik razlicnih vrst goriva, zato ne smejo vgrajevati sistemov ki bi z gorivom manipulirali, ker so izkljucno porabniki.
pravico do tega da uporabljas gorivo ki je bilo podvrzeno manipulaciji mas sele ti ki si uporabnik tega avta in bos sam precenu kaj ti bolj sede tankat.
@demo:
lej naprimer lupo je avto ki je tako mejhn, da se prakticno noben nebo zanj odlocil ker je enostavno premejhn za resno prevazanje okol.
ce pa naredijo pri recimo avtu ki bo masovno prodan, torej recimo kr tko na blef, da bo prodanih 200.000 enot. zdej pa recomo da tak avto povprecno pije 10 litrov, doticna tovarna pa naredi isti avto ki pozre 6 litrov na 100km.
kaj se zgodi?
200.000 krat 4 litre manj goriva se proda na 100km vsakega vozila.
to se prav cca 800.000 litrov goriva manj je prodano v recimo dveh dneh samo tem kupcem ki so kupili ta avto.
se pravi ce je liter goriva 200 sit, je to 160.000.000 sit zgube za neko skupino ljudi v dveh, pazi moc te besede: v DVEH dneh.
zdj pa ce bi se to zacelo dogajat mnozicno, bi se dogajal brutalni preobrati, in na tisoce ljudi bi mogl mal bol zategnt pas, k zdj veselo vlecejo denar. oni tega nocejo, pravtako je v interesu tovarn da njihov avte ne pije ne premal ne prevec ampak lih prou. delno tud zaradi tega ker majo tud tovarne koristi od tega ce se goriva proda vec.
sploh pa k smo ze glih pr tem zakaj pa v ameriki ne zacnejo uporabljat take tehnologije k jo mi, pa majo za njihove razmere super ekonomicna vozila??
ampak ne pr njih se se zmer proizvajajo avti k pijejo galono bencina na 6 milj
gorivo je pac en izmed glavnih ekonomskih faktorjev, in zelo upliva na gospodarstvo vsake drzave, in zdj je zadeva relativno v ravnovesju, ce bi se pa zacele vlect kksne wild karte, bi pa znal pridt do brutalnih gospodarskih sprememb v dolocenih drzavah, kar bi v najslabsem primeru znal povzroct vojno svetovne razseznosti.
tko da tist litrcek manj k bi ti ga korito lahko manj zrlo, sploh ni tok nedolzna stvar kokr se mogoce zdi na prvi pogled.
mal razmislte o vsem tem, pa kdo vas vse nateguje, kdo nadzira, pa zakaj.
enostavno zivimo v takem zafukanem sistemu.