Mare77 je napisal/-a:Definitvno ni bilo omenjano, da bo strošek servisa recimo 100€. Večji poseg naj bi bil ali na 90 ali pa na 120k km, nekaj v zvezi z uparjalnikom. Trenutno se ne spomnim preveč dobro, bi se moral spet pozanimati... Mi je pa bilo rečeno s strani serviserja, da če bo vse ok, da tudi to ne bi smelo biti več kot navadni servis...
rosonero je napisal/-a:Mare77 je napisal/-a:Definitvno ni bilo omenjano, da bo strošek servisa recimo 100€. Večji poseg naj bi bil ali na 90 ali pa na 120k km, nekaj v zvezi z uparjalnikom. Trenutno se ne spomnim preveč dobro, bi se moral spet pozanimati... Mi je pa bilo rečeno s strani serviserja, da če bo vse ok, da tudi to ne bi smelo biti več kot navadni servis...
Torej če povzamem so te malo okoli prinesli. Namreč če se prav spomnim debate z konca prejšnega leta in začetka letošnjega leta je bilo govora o dosti manjši številkah
saj res kater servis pa je bil to do sedaj in koliko km imaš prevoženih na na plin ?
plinaš je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Mare77 je napisal/-a:Definitvno ni bilo omenjano, da bo strošek servisa recimo 100€. Večji poseg naj bi bil ali na 90 ali pa na 120k km, nekaj v zvezi z uparjalnikom. Trenutno se ne spomnim preveč dobro, bi se moral spet pozanimati... Mi je pa bilo rečeno s strani serviserja, da če bo vse ok, da tudi to ne bi smelo biti več kot navadni servis...
Torej če povzamem so te malo okoli prinesli. Namreč če se prav spomnim debate z konca prejšnega leta in začetka letošnjega leta je bilo govora o dosti manjši številkah
saj res kater servis pa je bil to do sedaj in koliko km imaš prevoženih na na plin ?
pozabljaš , da se filtri zaradi olja v plinu ( namenjeno je mazanju črpalk za plin a ga je veliko preveč ) zabašejo veliko bolj kot po normativih...tukaj vgrajevalec in naprava ( čisto logično je , če je naprava bolj prefinjena in filtri bolj gosti potem se tudi hitreje zabašejo ) nimata nobenega vpliva - krivda je izključno pri distributerju plina ... in s tem seveda ko moraš menjati oba filtra namesto samo enega zrastejo stroški servisa ....
to je ravno tako kot eni novi avti , ki imajo variabilen čas menjave zobatega jermena ... pač potrošni material ...
rosonero je napisal/-a:Torej če povzamem so te malo okoli prinesli. Namreč če se prav spomnim debate z konca prejšnega leta in začetka letošnjega leta je bilo govora o dosti manjši številkah
saj res kater servis pa je bil to do sedaj in koliko km imaš prevoženih na na plin ?
Buffy je napisal/-a:Prosil bi če mi lahko mal poveste če se vam zdi da ko je hladneje spravite kaj več plina v rezeovar ali ne... Namreč to se sedaj sprašujem zaradi točnosti meritev dejanske porabe... Nevem al se nej zanašam na to ali pač nima smisla ker je preveč netočno...
hvala!
plinaš je napisal/-a:Buffy je napisal/-a:Prosil bi če mi lahko mal poveste če se vam zdi da ko je hladneje spravite kaj več plina v rezeovar ali ne... Namreč to se sedaj sprašujem zaradi točnosti meritev dejanske porabe... Nevem al se nej zanašam na to ali pač nima smisla ker je preveč netočno...
hvala!
kaj pa vem ..tankaj vozi in se smej ... pa ne preveč ker ti pri tvoji grdosiji lahko tudi umreš od smeha ...![]()
vse je odvisno od pumpe - pritiska , temperature ... točnost stikala je pa itak znano da ni 100% ker deluje mehansko - na plovec in šele potem na spremembo upornosti... ne obremenjuj se preveč : če hočeš izračunat neko povprečno porabo to naredi na 1000 ali več km ... boš imel bolši rezultat...lp
matejhoc je napisal/-a:Zdravo,
imam xp l.08. Plinsko instalacijo od prinsa imam vgrajeno od novembra 2009. Do sedaj sem prevozil okoli 30000km.
Vse deluje brez težav, poraba je okoli 9.8 l/100km. Delam 90% vožnje po avtocesti (130km/h), ostalo umirjeno po stranskih.
Prvega rednega servisa plinske inštalacije še nisem imel, tako da o stroških zanj ne morem govoriti.
Glede na to, da je tukaj gor nekaj ljudi, ki se očitno spoznajo na zadeve me zanima sledeče:
pri prinsu imajo olje za mazanje ventilov. Poraba naj bi bila 1 plastenka na do 10000km (mislim da je nekako tako rekel serviser). Opozoril me je, da prihaja novo olje s podvojenim časom delovanja, torej 1/15000-20000km, vendar imam jaz staro olje.
Z avtom sem naredil že 30000km, vendar imam v uporabi še vedno prvo! plastenko, pa še vedno je v njej ca. 15% olja. Po 10000km sem na to opozoril serviserja, avto sem peljal na servis, kjer so spremenili parametre. Spremembe nobene. Glede na to, da imajo verjetno za posamezne modele avtomobilov narejene tabele in so enkrat že spremenili parametre, mi ni jasno kako lahko avto tako odstopa od povprečja. Olje sicer porablja, ampak v zelo majhnih količinah.
Kaj mislite, da bi lahko bil vzrok, oz. kaj svetujete naj naredim?
LP, Matej
P.s.: Mare77, vem da imaš enak avto kot jaz. Kako je s porabo olja pri tebi?
matejhoc je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Kaj točno je narobe ti bo moral serviser ugotovit, saj bi posledice znale biti v najslabšem primeru tprecej neprijetne za denarnico.
/quote]
Za mojo denarnico vsekakor ne, ker je vse v garanciji in ne mislim ničesar plačevati. Sploh, ker sem jih opozoril, sem bil tam in stvari niso bile nič bolje. Se bo pa(če je kaj narobe) pokazalo še v garanciji, tako da...
Ja, servis bo res kmalu po novem letu, tako da se pišemo. Mi je pa že takrat serviser rekel, da je prvi servis malo dražji.
Kakorkoli, se pišemo.
LP
rosonero je napisal/-a:matejhoc je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Kaj točno je narobe ti bo moral serviser ugotovit, saj bi posledice znale biti v najslabšem primeru tprecej neprijetne za denarnico.
/quote]
Za mojo denarnico vsekakor ne, ker je vse v garanciji in ne mislim ničesar plačevati. Sploh, ker sem jih opozoril, sem bil tam in stvari niso bile nič bolje. Se bo pa(če je kaj narobe) pokazalo še v garanciji, tako da...
Ja, servis bo res kmalu po novem letu, tako da se pišemo. Mi je pa že takrat serviser rekel, da je prvi servis malo dražji.
Kakorkoli, se pišemo.
LP
Garancije se na papirju vedno lepo slišijo, ko pa jo je potrebno uveljavit pa se včasih znajo pojavit komplikacije.
Sem pozabil prej vprašat : ko si novenbra 2009 to vgradil koliko ti je bilo rečeno da bodo stroški servisov ( če se morda še slučajno spomniš )?
matejhoc je napisal/-a:Zdravo,
imam xp l.08. Plinsko instalacijo od prinsa imam vgrajeno od novembra 2009. Do sedaj sem prevozil okoli 30000km.
Vse deluje brez težav, poraba je okoli 9.8 l/100km. Delam 90% vožnje po avtocesti (130km/h), ostalo umirjeno po stranskih.
Prvega rednega servisa plinske inštalacije še nisem imel, tako da o stroških zanj ne morem govoriti.
Glede na to, da je tukaj gor nekaj ljudi, ki se očitno spoznajo na zadeve me zanima sledeče:
pri prinsu imajo olje za mazanje ventilov. Poraba naj bi bila 1 plastenka na do 10000km (mislim da je nekako tako rekel serviser). Opozoril me je, da prihaja novo olje s podvojenim časom delovanja, torej 1/15000-20000km, vendar imam jaz staro olje.
Z avtom sem naredil že 30000km, vendar imam v uporabi še vedno prvo! plastenko, pa še vedno je v njej ca. 15% olja. Po 10000km sem na to opozoril serviserja, avto sem peljal na servis, kjer so spremenili parametre. Spremembe nobene. Glede na to, da imajo verjetno za posamezne modele avtomobilov narejene tabele in so enkrat že spremenili parametre, mi ni jasno kako lahko avto tako odstopa od povprečja. Olje sicer porablja, ampak v zelo majhnih količinah.
Kaj mislite, da bi lahko bil vzrok, oz. kaj svetujete naj naredim?
LP, Matej
P.s.: Mare77, vem da imaš enak avto kot jaz. Kako je s porabo olja pri tebi?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov