Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kaj meniš o novem Zakonu o varnosti cestnega prometa?

Zakon je povsem napačen - na referendumu bi glasoval proti
86
54%
Zakon ni dovolj dober - na referendumu bi glasoval proti
39
25%
Zakon je dovolj dober - na referendumu bi glasoval za
4
3%
Zakon je dovolj dober - sem proti referendumu
4
3%
Zakon ni dovolj dober - a sem proti referendumu
10
6%
Zakon ni dober, a ne bi šel na referendum
5
3%
Zakon je dober, a ne bi šel na referendum
1
1%
Ne poznam
9
6%
 
Skupaj glasov : 158
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So mar 01, 2008 9:50 am

@Gustelj:

Ta statistika dobesedno smrdi.


Če f..neš atomsko v LJ in si iz MB maš tud 98% možnosti za preživetje. In z vsakimi desedimi kilometri bližje se ta procent zmanjša za 5%.... :roll:




Taka statistika pač ne pove praktično nič.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So mar 01, 2008 10:01 am

FBR je napisal/-a:@Gustelj:

Ta statistika dobesedno smrdi.


Če f..neš atomsko v LJ in si iz MB maš tud 98% možnosti za preživetje. In z vsakimi desedimi kilometri bližje se ta procent zmanjša za 5%.... :roll:




Taka statistika pač ne pove praktično nič.


WORD! Sploh pa ne moreš primerjati Slovenclije z Anglijo... :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So mar 01, 2008 10:37 am

@esem

Tudi kadilski zakon je čista represija za 30% kadilcev, 70% nekadilcev pa je nad njim navdušena. Pri njem ni bilo nobene težke diskusije in komplikacij. V javnih prostorih se ne kadi in konec. Kazni so rigorozne. Ravno tako bi bilo pri novem ZVCP, 70% voznikov ne bo storil nič, 30% strastnih homo bencinusov pa bo pod njim trpelo. Nič hudega. Na javnih cestah se ne bo divjalo in pika. Tako kot sem preživel kadilskega, bom preživel tudi tega.

Glede na to, kaj vse nas še čaka, je tale zakon ena ku*čeva malenkost. Na koga se boš pizdil, ko ti bodo zaprli celo Ljubljano do obvoznice?

Snega ni več nikjer, kmalu še dežja ne bo več in to so tisti pravi problemi, pri katerih bomo najprej nastradali avtomobilisti, potrošniki. Nihče ne ve, kako bomo živeli čez 30 let in če bomo sploh še obstajali, vi pa jamrate nad enim genralno gledano nepomembnim zakonom.
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 1:28 pm

Živjo,

Kar se kazni tiče so in niso zgrešene. Dejansko, kolikor sem dobil razlago iz ministrstva za promet imajo gor načrt da do 2010 mora biti 50% manj žrtev v cestnem prometu. Kaj je najlajžje nabiti kazni do konca in "ropati" narod. Dosedaj sem bil zelo prijazen v debatah okoli države, toda temu je počasi konec. Namreč na ministrstvu so mi podali za odgovor naj si pogledam francijo kakšne kazni imajo in da so v enem letu zmanjšali smrt po cestah za 30%. Seveda imajo Frenchyi nižje denarne kazni kot mi(sem šel prebirat njihov zakon), ampak imajo bolje zastavljenega. Če bi bil cilj novega zakona preprečiti nesreče in ne toliko pobirati denar bi bil res lahko bolj podoben Francoskemu, kjer je 135eur kazen za vsakega ki ni pripet v avtu s tem da voznik dobi še toliko točk koliko je nepripetih. Ali pa recimo, če napihaš nad dovoljeno mejo te lahko zaprejo za en dan in plačaš 4500eur, pa povej šefu da si bil pijan in nisi mogel na šiht ker si bil na postaji na treznenju. Tudi za hitrosti imajo lepe normalne kazni(to pomeni malo manjše kot mi sedaj) je pa struktuirano tako da si kaj hitro ob izpit saj imajo kazni več kazenskih točk. Torej je to en pogled več da so se pri nas narobe lotili projekta. Kar se tiče statistik, so mi potrdili da dejansko niso popolne, saj pri nas v teh statistikah razen to da je za vsako nesrečo kriva neprilagojena hitrost ne moreš odkriti. Pa da si ne bi lagali v živo. Ne zagovarjam da prehitra ali pa neprilagojena hitrost ni največkrat oz. velikokrat pravi razlog za smrtne izide, toda toliko je tega ostalega, ki ga pri nas še ne poznajo da je adijo. So mi rekli nimamo istih inštitucij, da bi lahko take stvari delali. !?!? ja pa jo naredte, sej je za vsako bedarijo inštitut pr nas.... Lahko bi vam še veliko napisal, ampak saj vsi vemo da ne bo nekih sprememb. Pri nas bi lahko bla kazen 20eur za katerkoli prekršek pa bi blo isto kot sedaj, ker je trenutno premalo in napačnega nadzora, medtem ko se jim bo sedaj z novim splačalo it pobirat denar na ravnice, da bomo čez 4 mesece priča ponovni stavki policistov, da bi meli večje plače ker naredijo toliko prometa čez mesec.

Pa da razjasnim še to, da ne bi bilo narobe razumeto. Še prav jim dam da stavkajo policisti , saj so v končni fazi najmanj krivi in mu je to samo služba na kateri včasih tut sam psihično trpi, ker ma tko fajn nadrejene 2kolena višje na ministrstvu in generalni upravi.

OFFTOPIC:
Sedaj pa še za enega umetnika, ki je napisal da policisti ne lovijo za tablami in ravninami:

Lej človek, natankaj avto za 30 evrov in se pejdi vozit ob 5ih popoldne kamorkoli. Sam ti lahko povem za Posavje in Obalo konkretne primere.

Posavje:
-Naselje Skopice( ni 5m stran od table, kjer ustavljajo), Naselje Vihre( prideš iz mosta se pelješ proti naselju tabla za naselje je še 50m od dejanske prve zgradbe v naselju ustavljen boš po 20m), cesta Krško-Drnovo(proti AC izvozu sredi največje ravnine je za kratko obdobje tabla 60m, ker je drugje 90... Seveda ne stojijo tam ko se ljudje mimo petrola vozijo 120km/h.... gledajo kdo gre 67km/h)..O cesti v Pohanci , Libni ne bi razlagal. Tudi o tem s katero hitrostjo in zakaj si ustavljen na Brežiški obvoznici).

Obala:
Na vrhu Markovca ko si že mimo blokov in je samo še 5hiš ki so cca. 20m v desno na travnik odmaknjene od cestišča, cesta je široka in pregledna omejitev je 50 ker je tabla za konec naselja postavljena toliko naprej da če bodo še kaj gradili ne bo treba premikat tabel. Imajo prostor in ustavljajo. Ko prideš v Izolo iz Kopra po glavni cesti prideš desno noter z 90km/h in potem je lejga zlomka tabla 40km/h Izola za tablo dobesedno je parking kjer policaji stojijo in merijo. Če tam požlajfaš ob pol treh iz recimo 80 na 40 se ti še kdo v rit zaleti. Spodaj na začetku lucije na semaforijh imajo dve taki lokaciji, kjer je na eni zmanjšanje iz 90 na 60, drugi iz brezomejitve(90) na 40. Pri žusterni v smeri KP-Portorož stojijo prav tako za tablo kjer je tisto strateško zmanjševanje hitrosti iz 100 na 60, seveda cesta sama dobušča 80 oz zelo udobnih 70km/h se zavedajo tudi oni, in radi zato tam malo posedijo.

Če te pa še kje zanima za kakšne lokacije ti jih pa lahko povem...

LP, Dejan
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So mar 01, 2008 7:26 pm

TommyGun je napisal/-a:v italiji, kjer so tudi precej vročekrvni so na rizičnih mestih zunaj naselj in v naseljih postavili semaforje z radarji, katerim se prižge rdeča luč če prekoračiš dovoljeno hitrost. Na teh relacijah se je promet kar hitro umiril, saj so ljudje razumeli da se bolj splača vozit po omejitvah kot pa čakati po 2minuti pri rdeči luči.

bi bilo vredno poskusiti tudi v Sloveniji?


To pa sploh ni slaba ideja!
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So mar 01, 2008 7:34 pm

Psepi je napisal/-a:OFFTOPIC:
Sedaj pa še za enega umetnika, ki je napisal da policisti ne lovijo za tablami in ravninami:

Lej človek, natankaj avto za 30 evrov in se pejdi vozit ob 5ih popoldne kamorkoli. Sam ti lahko povem za Posavje in Obalo konkretne primere.

Posavje:
-Naselje Skopice( ni 5m stran od table, kjer ustavljajo), Naselje Vihre( prideš iz mosta se pelješ proti naselju tabla za naselje je še 50m od dejanske prve zgradbe v naselju ustavljen boš po 20m), cesta Krško-Drnovo(proti AC izvozu sredi največje ravnine je za kratko obdobje tabla 60m, ker je drugje 90... Seveda ne stojijo tam ko se ljudje mimo petrola vozijo 120km/h.... gledajo kdo gre 67km/h)..O cesti v Pohanci , Libni ne bi razlagal. Tudi o tem s katero hitrostjo in zakaj si ustavljen na Brežiški obvoznici).

Obala:
Na vrhu Markovca ko si že mimo blokov in je samo še 5hiš ki so cca. 20m v desno na travnik odmaknjene od cestišča, cesta je široka in pregledna omejitev je 50 ker je tabla za konec naselja postavljena toliko naprej da če bodo še kaj gradili ne bo treba premikat tabel. Imajo prostor in ustavljajo. Ko prideš v Izolo iz Kopra po glavni cesti prideš desno noter z 90km/h in potem je lejga zlomka tabla 40km/h Izola za tablo dobesedno je parking kjer policaji stojijo in merijo. Če tam požlajfaš ob pol treh iz recimo 80 na 40 se ti še kdo v rit zaleti. Spodaj na začetku lucije na semaforijh imajo dve taki lokaciji, kjer je na eni zmanjšanje iz 90 na 60, drugi iz brezomejitve(90) na 40. Pri žusterni v smeri KP-Portorož stojijo prav tako za tablo kjer je tisto strateško zmanjševanje hitrosti iz 100 na 60, seveda cesta sama dobušča 80 oz zelo udobnih 70km/h se zavedajo tudi oni, in radi zato tam malo posedijo.

Če te pa še kje zanima za kakšne lokacije ti jih pa lahko povem...

LP, Dejan



- Da še dodam (če smo že proti Primorski) - stara cesta mimo Razdrtega (tam, ko se zavija na AC), je omejitev (če se ne motim 50 ali 60 tu nekje), večina vozi 70-80 (zelo udobnih 70). Tam so zelo pogosto, ker je inkasant plac.

- In seveda... Blagovica (skrivanje v hišici na avtobusni postaji in tudi tam na stranski cesti). Cesta sama omogoča čist komot 70, ker so prve hiše 20-30m stran (baje je tam šola, pa sem se včasih dnevno vozil mimo, dopoldan jih ni bilo NIKOLI - ko so otroci v šoli/na poti v šolo/na poti iz šole), jih pa najdeš zelo, zelo pogosto v časovnem intervalu med 22h in 3h zjutraj.

- če še malo pomislim.. Ja dosti je na to temo za napisat.
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 7:35 pm

PureTNT je napisal/-a:Uporabnik 'gustelj' je prilepil veliko teksta, vendar ni navedel vira, tako da je takšno pisanje popolnoma brez vsakršne vrednosti.

Po drugi strani pa, če se osredotočimo na Združeno kraljestvo, je TRL (Transport Research Laboratory), ki obratuje že od leta 1933 in izvaja neodvisne raziskave na področju prometne problematike ter razvoja novih tehnologij, podal poročilo, v katerem je jasno razvidno, da je le 5% nesreč s smrtnim izidom, ki se pripetijo v ZK, posledica vožnje s hitrostjo iznad predpisane omejitve. ......


Ha , ha, ha, draga Petarda. Navedi vir in letnico tega poročila, da ga preberemo!

In tebi se zdi razglablanje o prevelikih hitrostih v prometu tako ali tako brezveze, pa naj bo iz Anglije ali Culukafrije in ne glede na krute statistike, ki jih namerno prezreš. Svoje bolane teorije o hitrosti razlagaš že nekaj let po forumih. Daj zaleti se že enkrat, da bo mir pred tabo!
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 8:09 pm

Iz sveže slovenske statistike na www.policija.si za leto 2007

Najpogostejši dejavniki prometnih nesreč

- mrtvi:
�� neprilagojena hitrost – 126 (111) ali za 14 % več kot v enakem lanskem obdobju,
�� nepravilna stran oz. smer vožnje – 90 (55) ali za 64 % več,
�� neupoštevanje pravil o prednosti – 39 (39),
�� nepravilno prehitevanje – 12 (23),
�� nepravilnosti pešcev – 8 (11),
�� nepravilni premiki z vozilom – 5 (8),
�� drugi vzroki – 13 (15).

- hudo telesno poškodovani:
�� neprilagojena hitrost – 473 (448),
�� neupoštevanje pravil o prednosti – 235 (255),
�� nepravilna stran oz. smer vožnje – 274 (277),
�� nepravilno prehitevanje – 71 (65),
�� nepravilni premiki z vozilom – 52 (51),
�� nepravilnosti pešcev – 47 (38),
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 8:19 pm

gustelj je napisal/-a:Iz sveže slovenske statistike na www.policija.si za leto 2007

Najpogostejši dejavniki prometnih nesreč

- mrtvi:
􀂉 neprilagojena hitrost – 126 (111) ali za 14 % več kot v enakem lanskem obdobju,
􀂉 nepravilna stran oz. smer vožnje – 90 (55) ali za 64 % več,
􀂉 neupoštevanje pravil o prednosti – 39 (39),
􀂉 nepravilno prehitevanje – 12 (23),
􀂉 nepravilnosti pešcev – 8 (11),
􀂉 nepravilni premiki z vozilom – 5 (8),
􀂉 drugi vzroki – 13 (15).

- hudo telesno poškodovani:
􀂉 neprilagojena hitrost – 473 (448),
􀂉 neupoštevanje pravil o prednosti – 235 (255),
􀂉 nepravilna stran oz. smer vožnje – 274 (277),
􀂉 nepravilno prehitevanje – 71 (65),
􀂉 nepravilni premiki z vozilom – 52 (51),
􀂉 nepravilnosti pešcev – 47 (38),


gustelj vse lepo in prav. Ampak te statistike žal vsaj pri nas niso kreditibilne. To ti celo potrdijo na ministrstvu prav tako smo se na faksu malo poglobili vanje pri predmetu varnost v prometu in dognali da žal še niso na takem nivoju kot bi morali imeti. Manjka ena inštitucija, ki bo začela redno hodit na takšne nesreče teh kategorij katere si izpostavil, ter preučila nesrečo. V prihodnosti se bo morali graditi na preprečevanju vzrokov, sedaj se dela žal na preprečevanju posledic.Neprilagojena hitrost je posledica nečesa in ne vzrok... Če bo debata ostala na nivoju, bom prilepil še kaj strokovnega materiala gor.. To da glede na to da si sedaj že želimo da bi se nekdo kar zaletel da ne bi pisal več malce dvomim kam bo tole zaplavalo :roll:

PureTNT in Joie imata oba prav, samo vsak iz drugega vidika razmišljanja.. Že če bi samo vajino razmišljanje uporabili v zakonu pa bi našli lep kompromis, ki bi ustrezal množici ;)
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso So mar 01, 2008 9:01 pm

Nisem bral vsega, ker se mi ne da in predvidevam , da tople vode niste odkrili, tako kot je ne bom jaz, ampak vseeno...
Zakon je milo rečeno slab in zelo žaljiv do nas državljanov.Nekako razumem primitivno načelo palice in korenčka, ampak ker je to Slo smo samo pri palici.Zakaj ne bi vzorne voznike za spremembo kako nagradili.Pa pustimo lopovske zavarovalniške ideje o 50 posto skonto.
Naslednja stvar je, da je v PRAKSI DOKAZANO, da višje kazni ne znižuejo smrtnih žrtev.Mislim da 2004 so bile občutno povišane kazni za hitrost in je bil mir par mesecev in potem še več mrličev.Kje za ku.rca jim logika, da bo tokrat drugače?Jaz sem očitno k****n, ampak, če ne gre na en način poskusiš drugače.Tukaj se pa rine z glavo skozi zid.Pa nej rečejo, da bi radi več pokasirali pa bo ok.Vsaj vemo o čem se pogovarjamo.Garnitura bebcev, ki skrbi za varnost je vedno ista, stvari se pa slabšajo.Če nisi nečesa sposoben narest, pojdi delat kej druzga.
Se strinjam, da hitrost ubija in trdim, da potrebujemo omejitve, ampak represija redkokdaj prinaša koristi.Kaj jim bo kazen, če je ne bodo mogli izterjati?Spet en kup birokracije.A zaradi potencialnega policaja za tablo bomo šli ogrožat eksistenco nekaterih državljanov.To je mesečni proračun nekaterih 4+ članskih familij.A ste normalni?
Druga žalitev je polovička.Si velika baraba, ker ogrožaš okolico in življenja otrok, ker prehitro voziš, ampak....ker lahko takoj plačaš ti bomo šenkali 50% kazni.wtf?ne me jebat brez vazelina.
Alkoholne kazni bi povišal rigorozno, pravtako kazen za varnostni pas.sicer, ko si bo nebivedu razbil glavo, ker se ne pripenja(zakaj to ne počne nisem sposoben dojet), bo sicer on mrtev, ampak bo s tem povzročil velik strošek državi in davkoplačevalcem.Mrtvi stanejo.....
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 9:13 pm

Predraga Petarda,

Da bi mi ti, izpričan avtocestni terorist, očital nekulturo, je pa res smešno. Še enkrat se globoko zazri v svoj emblem in se pokloni z minuto molka vsem udeležencem v prometu, ki si jih s svojo noro vožnjo življensko ogrožal.

Ampak pustimo to in se raje opredelimo do "neprilagojene hitrosti". Ta pojem je v resnici še dosti ostrejši od prekoračene dovoljene hitrosti, saj predvideva "divjanje" tudi znotraj hitrostnih omejitev, če so razmere na cestah slabe. Prilagajenje hitrosti voznim razmeram ti narekuje ZVCP, ko pravi:
Hitrost vožnje
30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.


Ampak še bolj kot zakon ti tako vožnjo narekuje zdrava pamet, ki jo večina voznikov sicer ima, a nemajhen delež voznikov s sindromom razvajenega otroka, ki se izkazuje z očitnim precenjevanjem svojih sposobnosti in podcenjevanjem posledic, žal resno ogroža nas vse.
In psihologija za takšne otročaje narekuje strogo in dosledno kaznovanje, sicer učinkov ne bo.
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 9:26 pm

Psepi je napisal/-a:
gustelj vse lepo in prav. Ampak te statistike žal vsaj pri nas niso kreditibilne. To ti celo potrdijo na ministrstvu prav tako smo se na faksu malo poglobili vanje pri predmetu varnost v prometu in dognali da žal še niso na takem nivoju kot bi morali imeti. Manjka ena inštitucija, ki bo začela redno hodit na takšne nesreče teh kategorij katere si izpostavil, ter preučila nesrečo. V prihodnosti se bo morali graditi na preprečevanju vzrokov, sedaj se dela žal na preprečevanju posledic.Neprilagojena hitrost je posledica nečesa in ne vzrok... Če bo debata ostala na nivoju, bom prilepil še kaj strokovnega materiala gor.. To da glede na to da si sedaj že želimo da bi se nekdo kar zaletel da ne bi pisal več malce dvomim kam bo tole zaplavalo :roll:

PureTNT in Joie imata oba prav, samo vsak iz drugega vidika razmišljanja.. Že če bi samo vajino razmišljanje uporabili v zakonu pa bi našli lep kompromis, ki bi ustrezal množici ;)


Izvoli Psepi, ugovarjaj uradni statistiki, ampak argumentirano! In občutek, da nekaj ni prav še ni argument. Se strinjam, da bi potrebovali neodvisno institucijo za preučevanje vzrokov nesreč, a za to so potrebni cekini. In ko nekoga plačuješ za njegove storitve, ta ni več tako "neodvisen", kajti na naslednjem državnem razpisu lahko ta sredstva hitro izgubi, če njegovi rezultati niso "strokovno in politično" sprejemljivi. Takšne probleme neodvisnih institucij vidimo vsakodnevno pri merjenju politične opredeljenosti ljudi.
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 9:48 pm

Najdražja Petarda,

1.Prehitevalni pas ne obstaja.

2.Hitrost se lahko prilagaja le znotraj omejitev.

3.Pod ritjo imam že vsaj 1 miljon km in bistveno več iskušenj kot ti.
Zadnjič spremenil gustelj, dne So mar 01, 2008 10:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So mar 01, 2008 9:51 pm

Neprilagojena hitreos je če se jaz vozim po ledeni avtocesti 20km/ in me zaradi tega odnese iz ceste. Policaj potem napiše, če bi vozil z prilagojeno hitrostjo (10km/h) nebi letel iz ceste in jaz dobim 400 evrov kazni, ker nisem vozil s prilagjeno hitrostjo in povzročil nesrečo. Ne glede na to da je najmanjša hitrost 60km/h če je ledena avtocesta.

Tako da tale neprilagojena hitrost je izgovor in olajšanje dela policajem, ki napišejo neprilagojena hitrost za vzrok in se s tem rešijo vsega, pa še zavarovalnica je vesela, ker si sam kriv za nesrečo in jim ni treba nič izplačat.

Mogoče pa kake procente dobivajo? :twisted:
Old subarus never die, they just get faster!
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 10:01 pm

Ti, ki nič ne veš,

Pogovarjamo se o vzrokih za nesreče s smrtnim izidom ali hudimi telesnimi poškodbami, ne pa o vsakem manjšem zvitju pločevine.
Če bi se pri svojem ledenem zdrsu ubil ali hudo ranil, bi se to seveda štelo v rubriko neprilagojena hitrost.
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So mar 01, 2008 10:13 pm

Petardica,

Argumenti!
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter So mar 01, 2008 10:24 pm

PureTNT je napisal/-a:Kar pa se tiče prilagojene hitrosti, je točno to tisto, kar mnogo nas govori že stalno. Hitrost naj se prilagodi razmeram na cesti, pa če je to hitreje ali počasneje od predpisane hitrosti.

Že res, ampak stvar je spet dvoumna - za domnevno (ali pa samooklicane) dobre in hitre voznike je prilagoditev denimo deževnim razmeram izven naselja voziti 100km/h (ker bi šli sicer 120 ali več), za domnevne počasne voznike (dedki, telefonistke, "vever'ce"...) pa to pomeni peljati 60-70 km/h (ker bi šli sicer 80-90km/h oz. povedano drugače: po omejitvi).
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So mar 01, 2008 11:04 pm

@Psepi: dej nalimaj tisti mail ko si ga dobil, al pa kr direkt link od teme, ker očitno veleumni, superiorni iskušeni voznik, vsesplošno razgledani gustelj ne vrjame tebi, medtem, ko sam še vedno ni navedel vira, od kod je dobil podatke za Anglijo.

Edini problem je po mojem skromnem mnenju miselnost ljudi pri nas in pa zelo slabo poučevanje v avtošoli. Vem, da bi vsaj js bil vesel, če bi me v avtošoli naučili prehitevati(pa ne sam traktorje pa kolesarje), da bi mi pokazali kak se avto obnaša v krizni situaciji(zaviranje na polno v ovinku, po možnosti še spolzka cesta) ipd.

Zanima me tudi, kod je sodeloval pri sestavi zakona oz. kje bi lahko to našel
:?:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 11:16 pm

gustelj je napisal/-a:
Izvoli Psepi, ugovarjaj uradni statistiki, ampak argumentirano! In občutek, da nekaj ni prav še ni argument. Se strinjam, da bi potrebovali neodvisno institucijo za preučevanje vzrokov nesreč, a za to so potrebni cekini. In ko nekoga plačuješ za njegove storitve, ta ni več tako "neodvisen", kajti na naslednjem državnem razpisu lahko ta sredstva hitro izgubi, če njegovi rezultati niso "strokovno in politično" sprejemljivi. Takšne probleme neodvisnih institucij vidimo vsakodnevno pri merjenju politične opredeljenosti ljudi.


To kar si sedaj povedal mi ne pove nič drugega kot, da si že bil soočen s korupcijo in si bil ti v takšnem položaju, ko si govoril kakšni bodo rezultati ;)

Če jih imajo lahko v tujini jih bomo lahko meli tudi pri nas, sploh pa nevem kaj bi mela država od laganja pri smrtih, pri katerih bi bilo potrebno neprilagojeno hitrost navesti kot končno posledico, vmes pa najti ostale vzroke ;)

Torej kar se tiče uradne statistike, ti lahko povem kar takoj par faktorjev zaradi katerih ta zadeva ne drži:

- Če se umakneš srni na regionalni cesti kjer je omejitev 90, policisti pa izmerijo da si se peljal 60, ti pa si odletel zaradi umika in recimo slabih gum v drevo in se ubil ali huje poškodovan... Ko boš prišel iz kome in povedal kaj je bilo, ti bodo rekli pripelji nam srno :P Smešno ampak žal je tako... Vzrok nesreče bo neprilagojena hitrost ;)

- Če boš odletel po mokrem z slabimi načetimi gumami, ne bo pisalo neizpraven avto, pisalo bo neprilagojena hitrost ;) (sploh mi ne napisat nazaj, da moreš vedet kake gume maš ker pol se ne pogovarjava več...)

- Če se boš ubil zadet, bo kriva neprilagojena hitrost ;)

- Če se boš ubil pa se ne bo sprožil airbag, bo kriva neprilagojena hitrost ;)

- Če se boš ubil ker si se pogovarjal po telefonu sredi največje ravnice, bo kriva neprilagojena hitrost

....
....
.....
Glej že prej sm ti argumentiral malo bolje, ampak sem ti moral zdj še po domače... Tko da ti utemeljevat nimam veliko kej več, pač tako je in se sprijazni. Me veseli da se najde kdo ki verjame vsem kar se vidi po TV :lol:

Kar se tiče pa kilometrov pod ritjo, če jih maš miljon al pa dva mi je vseeno. Tudi sam jih naredim toliko da moram vsako leto in pol , dve menjat avto če hočem še kaj dobit zanj, pa se vseeno ne počutim nič boljšega voznika kot tistega ki gre dvakrat na dan iz Viča v BTC čez center ;)
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 11:19 pm

Drocky je napisal/-a:@Psepi: dej nalimaj tisti mail ko si ga dobil, al pa kr direkt link od teme, ker očitno veleumni, superiorni iskušeni voznik, vsesplošno razgledani gustelj ne vrjame tebi, medtem, ko sam še vedno ni navedel vira, od kod je dobil podatke za Anglijo.



Lej se zmenim z gospo Merklovo iz ministrstva če jih lahko objavim tu, ker tistega je zdj še več samo več ne lepim tudi na Alfa Romeo forum. Pač brez njenega dovoljenja se mi zdi podlo dajat nekaj sm gor, sploh zato da bodo ljudje pljuvali po njej pa čeprav smo zdj v fazi konstruktivne debate z njo ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov