Ta statistika dobesedno smrdi.
Če f..neš atomsko v LJ in si iz MB maš tud 98% možnosti za preživetje. In z vsakimi desedimi kilometri bližje se ta procent zmanjša za 5%....

Taka statistika pač ne pove praktično nič.
FBR je napisal/-a:@Gustelj:
Ta statistika dobesedno smrdi.
Če f..neš atomsko v LJ in si iz MB maš tud 98% možnosti za preživetje. In z vsakimi desedimi kilometri bližje se ta procent zmanjša za 5%....![]()
Taka statistika pač ne pove praktično nič.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
TommyGun je napisal/-a:v italiji, kjer so tudi precej vročekrvni so na rizičnih mestih zunaj naselj in v naseljih postavili semaforje z radarji, katerim se prižge rdeča luč če prekoračiš dovoljeno hitrost. Na teh relacijah se je promet kar hitro umiril, saj so ljudje razumeli da se bolj splača vozit po omejitvah kot pa čakati po 2minuti pri rdeči luči.
bi bilo vredno poskusiti tudi v Sloveniji?
Psepi je napisal/-a:OFFTOPIC:
Sedaj pa še za enega umetnika, ki je napisal da policisti ne lovijo za tablami in ravninami:
Lej človek, natankaj avto za 30 evrov in se pejdi vozit ob 5ih popoldne kamorkoli. Sam ti lahko povem za Posavje in Obalo konkretne primere.
Posavje:
-Naselje Skopice( ni 5m stran od table, kjer ustavljajo), Naselje Vihre( prideš iz mosta se pelješ proti naselju tabla za naselje je še 50m od dejanske prve zgradbe v naselju ustavljen boš po 20m), cesta Krško-Drnovo(proti AC izvozu sredi največje ravnine je za kratko obdobje tabla 60m, ker je drugje 90... Seveda ne stojijo tam ko se ljudje mimo petrola vozijo 120km/h.... gledajo kdo gre 67km/h)..O cesti v Pohanci , Libni ne bi razlagal. Tudi o tem s katero hitrostjo in zakaj si ustavljen na Brežiški obvoznici).
Obala:
Na vrhu Markovca ko si že mimo blokov in je samo še 5hiš ki so cca. 20m v desno na travnik odmaknjene od cestišča, cesta je široka in pregledna omejitev je 50 ker je tabla za konec naselja postavljena toliko naprej da če bodo še kaj gradili ne bo treba premikat tabel. Imajo prostor in ustavljajo. Ko prideš v Izolo iz Kopra po glavni cesti prideš desno noter z 90km/h in potem je lejga zlomka tabla 40km/h Izola za tablo dobesedno je parking kjer policaji stojijo in merijo. Če tam požlajfaš ob pol treh iz recimo 80 na 40 se ti še kdo v rit zaleti. Spodaj na začetku lucije na semaforijh imajo dve taki lokaciji, kjer je na eni zmanjšanje iz 90 na 60, drugi iz brezomejitve(90) na 40. Pri žusterni v smeri KP-Portorož stojijo prav tako za tablo kjer je tisto strateško zmanjševanje hitrosti iz 100 na 60, seveda cesta sama dobušča 80 oz zelo udobnih 70km/h se zavedajo tudi oni, in radi zato tam malo posedijo.
Če te pa še kje zanima za kakšne lokacije ti jih pa lahko povem...
LP, Dejan
PureTNT je napisal/-a:Uporabnik 'gustelj' je prilepil veliko teksta, vendar ni navedel vira, tako da je takšno pisanje popolnoma brez vsakršne vrednosti.
Po drugi strani pa, če se osredotočimo na Združeno kraljestvo, je TRL (Transport Research Laboratory), ki obratuje že od leta 1933 in izvaja neodvisne raziskave na področju prometne problematike ter razvoja novih tehnologij, podal poročilo, v katerem je jasno razvidno, da je le 5% nesreč s smrtnim izidom, ki se pripetijo v ZK, posledica vožnje s hitrostjo iznad predpisane omejitve. ......
gustelj je napisal/-a:Iz sveže slovenske statistike na www.policija.si za leto 2007
Najpogostejši dejavniki prometnih nesreč
- mrtvi:
neprilagojena hitrost – 126 (111) ali za 14 % več kot v enakem lanskem obdobju,
nepravilna stran oz. smer vožnje – 90 (55) ali za 64 % več,
neupoštevanje pravil o prednosti – 39 (39),
nepravilno prehitevanje – 12 (23),
nepravilnosti pešcev – 8 (11),
nepravilni premiki z vozilom – 5 (8),
drugi vzroki – 13 (15).
- hudo telesno poškodovani:
neprilagojena hitrost – 473 (448),
neupoštevanje pravil o prednosti – 235 (255),
nepravilna stran oz. smer vožnje – 274 (277),
nepravilno prehitevanje – 71 (65),
nepravilni premiki z vozilom – 52 (51),
nepravilnosti pešcev – 47 (38),
Psepi je napisal/-a:
gustelj vse lepo in prav. Ampak te statistike žal vsaj pri nas niso kreditibilne. To ti celo potrdijo na ministrstvu prav tako smo se na faksu malo poglobili vanje pri predmetu varnost v prometu in dognali da žal še niso na takem nivoju kot bi morali imeti. Manjka ena inštitucija, ki bo začela redno hodit na takšne nesreče teh kategorij katere si izpostavil, ter preučila nesrečo. V prihodnosti se bo morali graditi na preprečevanju vzrokov, sedaj se dela žal na preprečevanju posledic.Neprilagojena hitrost je posledica nečesa in ne vzrok... Če bo debata ostala na nivoju, bom prilepil še kaj strokovnega materiala gor.. To da glede na to da si sedaj že želimo da bi se nekdo kar zaletel da ne bi pisal več malce dvomim kam bo tole zaplavalo![]()
PureTNT in Joie imata oba prav, samo vsak iz drugega vidika razmišljanja.. Že če bi samo vajino razmišljanje uporabili v zakonu pa bi našli lep kompromis, ki bi ustrezal množici
PureTNT je napisal/-a:Kar pa se tiče prilagojene hitrosti, je točno to tisto, kar mnogo nas govori že stalno. Hitrost naj se prilagodi razmeram na cesti, pa če je to hitreje ali počasneje od predpisane hitrosti.
gustelj je napisal/-a:
Izvoli Psepi, ugovarjaj uradni statistiki, ampak argumentirano! In občutek, da nekaj ni prav še ni argument. Se strinjam, da bi potrebovali neodvisno institucijo za preučevanje vzrokov nesreč, a za to so potrebni cekini. In ko nekoga plačuješ za njegove storitve, ta ni več tako "neodvisen", kajti na naslednjem državnem razpisu lahko ta sredstva hitro izgubi, če njegovi rezultati niso "strokovno in politično" sprejemljivi. Takšne probleme neodvisnih institucij vidimo vsakodnevno pri merjenju politične opredeljenosti ljudi.
Drocky je napisal/-a:@Psepi: dej nalimaj tisti mail ko si ga dobil, al pa kr direkt link od teme, ker očitno veleumni, superiorni iskušeni voznik, vsesplošno razgledani gustelj ne vrjame tebi, medtem, ko sam še vedno ni navedel vira, od kod je dobil podatke za Anglijo.
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov