Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe avg 31, 2007 10:59 pm

tomson je napisal/-a:

torej krivdo vališ samo na sistem in ne voznike same :?:

primer v Cirkovcah, železniški prehod JE bil zavarovan z andrejevim križem in STOP znakom, kar pomeni, da bi se moral tam ustaviti
če ste gledali po televiziji, ste lahko videli, da bi se v vsako smer videlo cca. 150 m, in potem krivijo vlado itd. češ, da so za nesrečo krivi samo oni in noben%! drug
je kdo sploh pomislil, da bi lahko bil kriv voznik sam :?:

glede izobraževanja
človek se nauči cestno prometnih predpisov v avto šoli, kot tudi prakso in ne mi rečt, da je 99% ljudi nesposobno varno vozit

prepotentnim voznikom ne bo pomagal noben, niti država s svojimi infrastrukturami


Krivda je na vseh, več kot očitno pa tudi na sistemu. Moti me ko sistem prevaljuje krivdo samo na uporabnike, predlaga povečanje kazni, ne pomete pa pred svojim pragom da bi dejansko kaj naredili za uporbnike.

Meni tudi ni jasno kako lahko kdo spregleda vlak če je 100+ m levo in desno jasno/pregledno. Ampak tako pač je. Dejstvo je da če bi bile tam zapornice te nesreče nebi bilo! Zato da tam ni zapornic pa niso krivi uporabniki ampak tisti ki upravljajo s cestami/železnicami. Isto je z nesrečo pod Golovcem. Če bi bila tam betonska ograja nebi bilo mrtvih.

Glede 99% sem mord malo pretitaval. Morda poznam več ljudi ki dejansko varno vozijo in obvladajo svojh avto. Ampak dejstvo je da velika večina ne obvlada avto v kritičnih razmerah. Brez veze da začnem naštevat vse možne kombinacije, ki se lahko zgodijo, ali pa sem jih doživel med mojo vožnjo ali z drugimi. Prej ali slej bi se zreduciralo da marsikdo ne zna pravilno odreagirat.

V moji vozniški praksi nisem niti razbil avta, niti spraskal, niti zletel z ceste... pa se nimam za dobrega voznika. In sem sprobal vse žive varijante odnašanja, obračanja, drsenja, bremzanja... vedno po prostorih kjer nisem motil in ogrožal drugih. Kje so pa tisti ki vozijo nad omejitvami, pa niso tega probali? Ja , teh je pa morda res 99% !

V glavnem: rad bi povedal da naj država/oblast ''pomete prvo pred svojim pragom'' in naj proba res kaj narediti za večjo varnost potem naj pa govori o večjih kaznih za katere vemo da so samo polnenje proračuna in čez 2 tedna je ponovno isto.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe avg 31, 2007 11:22 pm

VGLAVNEM:

nabijaje kazni ob takih primerih je hinavščina brez primere in prelaganje odgovornosti na druge (ko sami v ministrstvu niso naredili dovolj, oziroma nič).

Pa naj novi/bodoči/sedanji ministri in minstrstva naredijo še kaj več in bolje, pa bomo videli kakšen bo efekt! Naj se izkažejo s konkretnimi dejanji, ne pa samo z kaznimi. Sicer pa, kaj je kazen za njihovo (ne) delovanje ?

Pa počasi bo cajt da neham tulit eno in isto non stop. Efekta očitno ni in ne bo!
LP

Pero
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Pe avg 31, 2007 11:52 pm

Pero drugič uporabi gumb "Uredi" in daj vse v eno, ne pa 3 poste eden za drugim zaradi preglednosti


kot si že napisal, bi država lahko marsikaj storila k tem, da bo majn nesreč, ker je kar nekaj takih ki vedo osnove vožnje(menjavat iz prve v drugo in nekaj osnovnih znakov), ostalo pa enostavno ne vedo oz. kako pravilno odreagirati v določeni kritični situaciji. Poznam tudi dve punci kateri ob pogledu na nasproti vozečemu tovornjaku zaprejo oči kot da bi blo to nevem kaki bav bav... Nisem pa rekel z tem da so punce slabi vozniki, ker so nekateri moški še stokrat hujši in delajo take norosti, da bi se kar sam najraje odpeljal z ceste kot pa mi taki "janez" pride pred avto oz. nasproti.

Že v avtošoli bi moral bit obvezen tečaj varne vožnje kot en zaključek, kjer bi se naučili pravilno odreagirati brez panike, prav tako pa bi se te <šole varne vožnje> morali udeležiti vsakih par let(npr. 5let) in bi se z tem ugotavljalo kako so sploh ljudje pripravljeni na kako nevarnost na cesti oz. krizno situacijo.

Potem sama postavitev prometnih znakov bi se morala bistveno spremeniti, ker so na enih mestih zelo nesmiselno postavljena in ljudje se še samo bol živčarijo ko morajo več gledat na znake kot na cesto. Npr. naši severni sosedje imajo to veliko lepše rešeno, smiselno postavljene znake kjer ti sploh ni problem peljat po omejitvah, ker če si pri zdravi pameti sam vidiš da je to vredu.
Tudi samo cestišče bi lahko na marsikaterih mestih malo razširili in obnovili, po možnosti še postavili pločnike oz. med cesto in potjo za pešce in picikliste samo pustit travo, kako majhno drevo ali grmek in je to to. Mislim da je to še ceneje kot postavljanje nevem kakih gromozanskih pločnikov ipd. Tudi mi ni jasno zakaj je omejitev čez vas 50km/h, kjer je na vsaki strani pločnik za pešce in picikliste, in še cesta je ravna enih 500m. Pa to vsak normalen človik znori...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So sep 01, 2007 1:17 am

PureTNT je napisal/-a:Ženska je izpustila volan ter si z rokami pokrila oči. Tega ne bo popravila nobena količina informacij in izobrazbe. Kot sem že napisal se policist zdravi še danes, pet let po nesreči, gospa pa ima še vedno izpit. Če to ni dovolj jasno, potem ne vem kaj je.


Te ženske še peš ne bi več smeli spustiti blizu ceste.

Po drugi strani pa je pri njej začuda delovalo, da če si pokriješ oči, da te pol ni in se ti nič ne more zgodit.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So sep 01, 2007 7:37 am

PureTNT je napisal/-a:


Ženska je izpustila volan ter si z rokami pokrila oči. Tega ne bo popravila nobena količina informacij in izobrazbe. Kot sem že napisal se policist zdravi še danes, pet let po nesreči, gospa pa ima še vedno izpit. Če to ni dovolj jasno, potem ne vem kaj je.


Kot prvo: žal mi je policista, kot mi je tudi žal vseh žrtev nesreč ki niso sami krivi in so bili slučajno na nepravem mestu ob nepravem času.

Ampak ali bi povečanje kazni spremenilo izid tega dogodka?

Kaj pa če bi tisti ženski 1000 krat ponavljali da če je omejitev 50 da je včasih treba vozit 40 in ne 60? Kaj pa če bi ji kdo povedal kako se zavira do zadnjega, drži volan ob primeru nesreče, poiskusi izogibati ko avto drsi, itd... Morda bi se jo pa kaj prijelo , oziroma tudi ostale ki povzročajo nesreče.

V avtošolah se ljudje naučijo samo kako vozit do predpisov. Ko so na izpitni vožnji verjetno vsi lepo vozijo, kako je pa kasneje pa sami vidimo.

Rad bi povedal da je nabijanje kazni nesmiselno in prelaganje odgovornosti na druge, ministrstva pa ne delajo nič. Kdaj je bil zgrajen kakšen poligon za učenje vožnje? Kdaj se je kaj vlagalo v reklame o varni vožnji? Kdaj je bila kakšna odaja o upravljanju vozila v kritičnih situacijah? Kdaj se je izdala kakšna brošura o varnosti (pa obstajajo brezplačni časopisi, država pa ne more narediti kaj podobnega ki po ekonomski logiki praktično nebi obremenilo proračuna), itd

Je ta ženska ki je to nesrečo povzročila imela potem kakšen tečaj ali nasvet glede vožnje, ali ji je država samo nabila kazen? Ali to prepreči druge da nebi delali podobne neumnosti? V nekaterih državah imajo ''programe'' za povzročitelje nesreč, pri nas pa očitno da ne, pa bi jih še kako rabili.

Rad bi da tudi država dejansko kaj naredi, ne pa da samo nabija kazni in govori da so vedno krivi samo vozniki.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So sep 01, 2007 11:31 am

Pero saj so krivi vozniki, ampak ta če dobi kazen, še vedno ne bo vedel kako pravilno odreagirati v kritični situaciji, zato bi bli dobri kaki tečaji kot si že napisal
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So sep 01, 2007 12:13 pm

PureTNT je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:


Ženska je izpustila volan ter si z rokami pokrila oči. Tega ne bo popravila nobena količina informacij in izobrazbe. Kot sem že napisal se policist zdravi še danes, pet let po nesreči, gospa pa ima še vedno izpit. Če to ni dovolj jasno, potem ne vem kaj je.


Kot prvo: žal mi je policista, kot mi je tudi žal vseh žrtev nesreč ki niso sami krivi in so bili slučajno na nepravem mestu ob nepravem času.

Ampak ali bi povečanje kazni spremenilo izid tega dogodka?

Kaj pa če bi tisti ženski 1000 krat ponavljali da če je omejitev 50 da je včasih treba vozit 40 in ne 60? Kaj pa če bi ji kdo povedal kako se zavira do zadnjega, drži volan ob primeru nesreče, poiskusi izogibati ko avto drsi, itd... Morda bi se jo pa kaj prijelo , oziroma tudi ostale ki povzročajo nesreče.

V avtošolah se ljudje naučijo samo kako vozit do predpisov. Ko so na izpitni vožnji verjetno vsi lepo vozijo, kako je pa kasneje pa sami vidimo.

Rad bi povedal da je nabijanje kazni nesmiselno in prelaganje odgovornosti na druge, ministrstva pa ne delajo nič. Kdaj je bil zgrajen kakšen poligon za učenje vožnje? Kdaj se je kaj vlagalo v reklame o varni vožnji? Kdaj je bila kakšna odaja o upravljanju vozila v kritičnih situacijah? Kdaj se je izdala kakšna brošura o varnosti (pa obstajajo brezplačni časopisi, država pa ne more narediti kaj podobnega ki po ekonomski logiki praktično nebi obremenilo proračuna), itd

Je ta ženska ki je to nesrečo povzročila imela potem kakšen tečaj ali nasvet glede vožnje, ali ji je država samo nabila kazen? Ali to prepreči druge da nebi delali podobne neumnosti? V nekaterih državah imajo ''programe'' za povzročitelje nesreč, pri nas pa očitno da ne, pa bi jih še kako rabili.

Rad bi da tudi država dejansko kaj naredi, ne pa da samo nabija kazni in govori da so vedno krivi samo vozniki.


Glej, narobe si me razumel. Sam sem za ZMANJŠANJE kazni, vendar za redno preverjanje vozniških sposobnosti. S kaznimi ne dosežeš ničesar, z izobrazbo pa. Če pa voznika tudi z ustreznim treningom ni mogoče spraviti na primerno stopnjo sposobnosti, pa se mu pač ne podeli/obnovi dovoljenja. Se pa strinjam, da je trenutni sistem zanič.

LP


Tudi sam sem za tak sistem. Plus obvezni del poligona v avto šoli.

Kot sem že pred mescem dejal. Izpit ne bi smel bi samoumeven, kot je na žalost danes.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So sep 01, 2007 1:48 pm

Ja sam je pa neki an, tist ki vozi prek omejitev, dela prekrške in povzroča nevarne situacije bo sigurno na takih rednih preverjanjih lepo vozil in bil zgleden voznik. Tudi za take je treba najti rešitev. Bi pa imeli kakšni nesposobneži več dela da obdržijo izpit ja :) Je pa ena večjih neumnosti že dejstvo da lahko delaš 10x izpit in vedno enga konkretno izsiliš, potem ti pa 11ič rata da ne narediš napake in kar dobiš izpit, ko pa vsi vejo da je znanje tega kandidata katastrofalno,...
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So sep 01, 2007 1:50 pm

Energetik81 je napisal/-a:@FBR: Po predpisih lohk po zakonu voziš povsod 50% manj od omejitve.


Lp


To maš ti kako zakonsko podlago ali napamet streljaš ?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So sep 01, 2007 2:26 pm

AndrejD je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:@FBR: Po predpisih lohk po zakonu voziš povsod 50% manj od omejitve.

Lp


To maš ti kako zakonsko podlago ali napamet streljaš ?

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Malo napačno si folk razlaga te člene...tudi če se voziš 80 namesto 90 in se za tabo nabira kolona si jo dolžan spustit...ne pa da lahko furaš po mili volji 50% pod omejitvijo...ne serite no... :roll:
Saj se lahko furaš tudi z tistim pijađotom 50kubičnim po magistralki, pa verjetno ne gre v vsak hrib 45(x2 = 90)...pa zato nikjer ne piše da se ne smeš peljat, ker ne gre najmanj 50% dovoljene hitrosti...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
bivedu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po avg 20, 2007 7:04 pm

Napisal/-a bivedu So sep 01, 2007 2:42 pm

nebivedu je napisal/-a:Kazen mi lahko dajo samo če vozim manj kot 50% prepočasi, kar pomeni, da če je omejitev 50, jaz vozim pa 30 mi ne morejo nič.


:roll:
RwD je ZaKoN
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 So sep 01, 2007 3:15 pm

Država mora začeti z preventivo in vzgojo že v vrtcih in osnovnih šolah, najstnikom ki so tik pred tem da gredo delat vozniški izpit pa pokazat kakšen film, kaj se zgodi če se pretirava in neodgovorno obnaša. Nujno pa ene tri poligone v Sloveniji, da z izkušenimi rally vozniki nazorno pokažejo kaj se zgodi pri veliki hitrosti, premajhni var, razdalji itd. Nadalje pa starši , ki otrokom ki so ravno naredili izpit kupujejo avtomobile z 100 in več konji, je neodgovorno. Če imajo preveč denarja naj ga raje nakažejo v kak center za rehabilitacijo invalidov.

Če je pa smisel novega zakona v tem da se polni proračun potem je pa morija na cestah dobrodošla.

Pa srečno vožnjo
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So sep 01, 2007 3:24 pm

seeman66 je napisal/-a:Država mora začeti z preventivo in vzgojo že v vrtcih in osnovnih šolah, najstnikom ki so tik pred tem da gredo delat vozniški izpit pa pokazat kakšen film, kaj se zgodi če se pretirava in neodgovorno obnaša. Nujno pa ene tri poligone v Sloveniji, da z izkušenimi rally vozniki nazorno pokažejo kaj se zgodi pri veliki hitrosti, premajhni var, razdalji itd. Nadalje pa starši , ki otrokom ki so ravno naredili izpit kupujejo avtomobile z 100 in več konji, je neodgovorno. Če imajo preveč denarja naj ga raje nakažejo v kak center za rehabilitacijo invalidov.

Če je pa smisel novega zakona v tem da se polni proračun potem je pa morija na cestah dobrodošla.

Pa srečno vožnjo

Ne moreš rečt da je neodgovorno, če posameznikov ne poznaš. Nekomu, ki ma neki v glavi je vseeno če mu daš 100 konjev ali pa 200, bo vozil lepo, drugemu, ki ma pa željo po dokazovanju, je pa tudi vseeno a daš 100 ali pa 200, ker se oba avta da spravit do skoraj 200kmh, že dosti prej pa rata usodno,če se razkantaš. Kot da včasih se pa ni s švoh jugiči dirkal..
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp So sep 01, 2007 4:21 pm

se strinjam. sicer sem pa mnenja, da je z večjo močjo motorja vožnja bolj varna, tu mislim na vključevanje ter reševanje in raznih situacij.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So sep 01, 2007 4:36 pm

Slide je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:@FBR: Po predpisih lohk po zakonu voziš povsod 50% manj od omejitve.

Lp


To maš ti kako zakonsko podlago ali napamet streljaš ?

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Malo napačno si folk razlaga te člene...tudi če se voziš 80 namesto 90 in se za tabo nabira kolona si jo dolžan spustit...ne pa da lahko furaš po mili volji 50% pod omejitvijo...ne serite no... :roll:
Saj se lahko furaš tudi z tistim pijađotom 50kubičnim po magistralki, pa verjetno ne gre v vsak hrib 45(x2 = 90)...pa zato nikjer ne piše da se ne smeš peljat, ker ne gre najmanj 50% dovoljene hitrosti...


Ta člen mi je dobro znan zato pa sprašujem energetika od kje njemu tista ideja
Slika
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks So sep 01, 2007 6:14 pm

avtošole bi morale imeti poligone, da bi se tisti vozniki\ce ki pač tega nimajo v krvi, usaj malo navadili odreagirati na določene situacije... primer ko je ženska spustila volan...?

voznik ki ne ve kaj je prilagojena hitrost ni voznik

kazni pa bi morale biti veliko nižje, kontrola pa veliko večja. če bi na vsake npr. 3X ko prekoračiš hirost malo bolj, bil kaznovan, pa lahko samo s 50eur, bi tega ne delal... tko pa veš da pač boš plačal 250, 500eur, ampak ker so kontrole redke, pač dostikrat malo tvegaš. na splošno so pa prekrški zelo čudno ocenjeni. 3km/h preveč 80eur? 13 - 250eur?

obup! in se zelo strinjam s tem da so kazni povečali zaradi neučinkovitosti sistema..
in mislim da se kazni še nikoli niso bistveno znižale, tko da smo ga na dolgo najeb***

aja še nekaj: veljavnost izpita do 80. leta? brez besed

moje mnenje, lp
 
CM
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: So feb 14, 2004 12:38 pm

Napisal/-a CM Ne sep 02, 2007 3:34 am

daks je napisal/-a:avtošole bi morale imeti poligone, da bi se tisti vozniki\ce ki pač tega nimajo v krvi, usaj malo navadili odreagirati na določene situacije... primer ko je ženska spustila volan...?

voznik ki ne ve kaj je prilagojena hitrost ni voznik

kazni pa bi morale biti veliko nižje, kontrola pa veliko večja. če bi na vsake npr. 3X ko prekoračiš hirost malo bolj, bil kaznovan, pa lahko samo s 50eur, bi tega ne delal... tko pa veš da pač boš plačal 250, 500eur, ampak ker so kontrole redke, pač dostikrat malo tvegaš. na splošno so pa prekrški zelo čudno ocenjeni. 3km/h preveč 80eur? 13 - 250eur?

obup! in se zelo strinjam s tem da so kazni povečali zaradi neučinkovitosti sistema..
in mislim da se kazni še nikoli niso bistveno znižale, tko da smo ga na dolgo najeb***

aja še nekaj: veljavnost izpita do 80. leta? brez besed

moje mnenje, lp


Tisti, ki ne znajo odreagirat sploh izpita ne bi smeli imeti :? Tudi te kazni ne bojo učinkovale, dokler folk ne bo imel vsega pri sebi razčiščenega, to se pa verjetno ne bo nikoli zgodilo. Je bilo mogoče kaj manj nesreč zaradi prejšnjega zakona, ko so tudi dvignili kazni? Ni problem hitrost, ampak nesposobni vozniki za volanom.
 
Uporabniški avatar
K@TJA
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:37 am

Napisal/-a K@TJA Ne sep 02, 2007 12:08 pm

ja bo tole po mojem še kr zanimivo,predvsem pa drago,sam jz mislim da bo še zmeri nekaj takih ljudi na cesti ,ko jim te dnarje ne bo problem odštet ,sam da bojo uživali v svoji hitrosti s svojimi dragimi jeklenimi konjički,itak pa vedn dobijo takega ko slučajn naleti,unih ko pa divjajo ko norci pa itak majo srečo da vedn zvozijo da jih ne ujamejo na radar,če pa jih ,majo pa veze ,tk da plačval bomo spet mi navadni ljudje :D :D :D :D
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne sep 02, 2007 12:10 pm

Kopirano iz druge spletne strani

Nahajal sem se na regionalni cesti peljal sem 80km/h(izven naselja), po cca 5 min vožnje sem prišel do table kjer je bila omjitev 50km/h (naselje)zato sem počasi zmanjševal hitrost toliko, da sem peljal nekje 55km/h, po cca 1 km vožnje in 55km/h se mi je zadaj nabralo cca 10 avtov, prvi zadnji avto mi je skozi mahal z rokami in enkrat za blental, češ, da zakaj tako počasi vozim kasneje me je v zelo nevarnem sicer preglednem cestišču prehitel, sigurno ej mimo mene švignil 80km/h in to v nasleju kjer je 50km/h omejitev, prehitel sta me dva avta z tako hitrostjo, kasneje pa se je cesta razdelila in spet sem imel prazno za seboj.

KAJ ŠE ČAKAMO, SPREJET ZAKON IN NABIT KAZNI,!!!!!

Ko pa sem se vračal domov sem spet naletel na dve vozili, ki sta mi vozili čisto za rit, ne vem, če so se vidle sploh luči. Tista cesta pa je zelo nevarna, !!!!!!

KAJ NI ŽE ČAS, DA POVIŠAMO KAZNI ZA 2X
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
bibek
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Če sep 29, 2005 4:31 pm

Napisal/-a bibek Ne sep 02, 2007 12:12 pm

K@tja se strinjam vedno mi navadni ljudje najebemo-pri nam vsako malenkost pregledajo oni pa ko pijan pa vozi ko butl-pa sploh ne opazijo...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost