odgovor Lipovsek:
Meni znano razmišljanje garancijskih inšpektorjev (pooblaščencev proizvajalca) je, da največkrat izničijo upravičenost uveljavljanja garancijskih popravil (na morebitno prerjavenje in barvo) z razlogom, da gre za predelavo ali dodelavo brez soglasja (priporočila) proizvajalca. Ne glede na to, da na tržišču ponujajo in reklamirajo raznorazne propustne folije, je praksa takšna, da lahko pride do deformacij barve in laka pod omenjeno prevleko. Namreč, vsak protikorozijski nanos (barva) je v svoji mikro sestavi porozen s sposobnostjo samo-reguliranja nasičenosti vlage v njem. V kolikor ga dodatno »zaprete«, mu onemogočite (ali pa vsaj omejite) omenjeno samo-regulacijo in ob dodanih reakcijah lahko pride do povečanja volumna barve, kar se največkrat opazi kot napihnjenost (neravnina)na površini laka; največkrat ob robu nalepke, še posebej po tem, ko jo odstranite. To sicer s stališča protikorozijske zaščite ni nič narobe, saj v koliko odstranite nalepko (prevleko), se po določenem času zmanjša količine vlage in lak usihne v prvotni volumen. Tako (če že nastane), je napaka le »začasnega« značaja, dokler se barva ne odzrači.
Se pravi, če želite prevleči vozilo s folijo, si skušajte dobiti »priporočilo« (approval) od proizvajalca ali zastopnika vozila, da vam ne zapade garancija na lak in prerjavenje (po sistemu preprečevanja morebitnih kasnejših zapletov). Če bi že prišlo do kakšne napake pod lakom in bi vam odobrili garancijsko popravilo, ne pričakujte, da vam bodo v garancijskem postopku priznali tudi odstranjevanje in lepljenje novih nalepk, ob tem ko bodo morali popraviti izvirno napako na pločevini ali laku.
Iz uporabno-tehničnega stališča pa je nalepka le dodatna zaščita površini, kar je čisto ok … pa še enostaven način, kako priti do izvedenke »united colors of benetton«
Lp,
rok