Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Po sep 05, 2011 2:19 pm

Pozdravljen

Jaz imam Zavoli sistem, a ne na Mazdi, imam Mercedesa.
Izguba moči je majhna tako da je res skoraj ne opazim, poraba pa mi je na plinu za približno 20% večja kot na bencinu.
Pri Zavoliju računaj na 15 do 25% večjo porabo.

Da bi imel ravno Zavoli poseben sistem samo za Mazde, v to resno dvomim.
Zanimivo je da so tudi meni v ponudbi od Plineksa napisali da imajo sistem Zavoli beta s ki naj bi bil ustrezen ravno za mercedese.

Drugače sem s sistemom Zavoli zadovoljen, nimam nobenih težav z njim.

Lp
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 05, 2011 5:24 pm

bento je napisal/-a:Zdravo, premišljujem, da bi si vgradil avtoplin v mojo mazdo 3 1.6 l. 2006. Na Plineksu so mi priporočili Zavoli sistem, ker naj bi bil prilagojen za mazde. Pravijo, da se poraba poveča do 4%, moč ostane ista in da že od vžiga deluje na plin in ne na bencin dokler se ne segreje. Zanima me če je kdo tukaj, ki ima mazdo in vgrajen Zavoli oz. kakšno je mnenje ostalih, ki imajo izkušnje z Zavolijem.

Hvala in lp


noben sistem razen tistih , ki jih razvijejo za prvo vgradnjo v tovarni in "dedicated kit-ov "ni prilagojen samo za določen tip motorja ali vozila !
"dedicated kit" ali kit prilagojen točno določenemu motorju pa vgrajujejo v državah kjer s tem pridobijo tudi nižjo stopnjo izpustov škodljivih plinov ter tako tudi manjše dajatve pri registraciji vozila ..ti kit-i imajo že narezane vse cevi na mero , točno določena so mesta pritrditev vseh mehanskih in elektronskih elementov v motornem prostoru , potek cevi in kablovja je točno določen in predpisan v elaboratu , ki ga proizvajalec plinske naprave priloži k ostalemu kupu dokumentacije ob pregledu - testirabju za evropsko homologacijo točno te dotične naprave za točno določen motor v točno določenem vozilu ( če je enak motor v dveh različnih tipih vozil , morajo opraviti dve homologacije ) .. tako na osnovi tega malce dvomim , da je zavoli-ju bilo v interesu homologirati napravo , ki bi bila "prilagojena " točno za mazdo 3 1,6 ... mogoče bi se jim to izplačalo na japonskem , v evropi pa jih le ni bila prodana tako velika količina , da bi se stroški homologacije "dedicated kit-a" povrnili ...

teoretično bi lahko bila poraba na plinu celo manjša od porabe na bencinu .. a potem se zaradi revne mešanice zelo poviša temperatura izgorevanja ( isto bi se seveda zgodilo tudi na bencinu ) in bi posledično še hitreje prišlo do poškodb na ventilih in sedežih ventilov .....poraba se poveča nekje med 10 in 25 % odvisno od motorja , sistema ki je vgrajen ter znanja in volje ter vloženega časa tistega , ki napravo montira in nastavi...

moč na motorjih z indirektnim vbrizgom bencina pa ja na plinu zmeraj ( za normalnega uporabnika za volanom tistih nekaj % zmanjšanja moči dejansko neopazno )manjša kot na bencinu pri pravilnih nastavitvah - ko pravimo , da gre avto na plin enako kot na bencin..

brez segrevanja dela sistem na prirobnico . ki se jo vgradi pod vpljinjač ... po bivši jugi na tak način montirajo tudi mono injection in multipoint injection , a je padec moči in povišanje porabe gromozanski... take avtomobile sem že videl ... peljejo - premikajo se ... a to je daleč od tistega , kar avto zmore...

bento je napisal/-a:Saj tudi meni se je to zdelo čudno, ampak tako so mi rekli. :-?


ker nihče ne pelje ( seveda zaradi kar solidno visokega stroška ) avta na merjenje moči - dyno , se lahko potem zgovarjajo , da je pač motor obraljen do te mere , da je pač nekaj moči izgubil...
plin je cnej k bencin
 
bento
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po sep 05, 2011 12:45 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bento Po sep 05, 2011 6:27 pm

Plinaš hvala za pojasnila. Se pravi, da ni pametno imeti sistema, ki deluje od vžiga na plin? Kako kakovosten pa je sistem Zavioli. Kaj pa drugi sistemi Prins, G-1? (vem, da so bile dabate že na to temo, ampak vseeno)
 
Uporabniški avatar
evolva
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr jun 09, 2004 11:42 am
Kraj: Lesce

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evolva Po sep 05, 2011 6:33 pm

plinaš je napisal/-a:
do poškodb na motorju pri uporabi plina pride : na ventilih , sedežih ventilov in turbinah... za vse ostalo ( ležaji v motorju , drsne površine cilinder - bat , odmična gred - torej povsod kjer maže motorno olje ) je plin boljši kot bencin zaradi minimalne prisotnosti saj , ki nastanejo pri izgorevanju ter je na teh delih podaljšana življenska doba zaradi manjše obrabe pri rednih intervalih menjave olja... nekateri šparovci pa celo podaljšajo interval menjave olja - posledično je pač obraba enaka na isto število km a so dodatno prišparali ( ni pa to pametno )...

do poškodb na ventilih in sedežih ventilov pride zaradi nevsebnosti aditivov za mazanje sedežev in ventilov v plinu , kar je bencinu dodano , plinu pa tega ne dodajajo...zato obstaja dodatno mazanje http://www.prins.si/valve-care , ki pri večini avtomobilov z občutljivimi ventili in sedeži ( beri - 1. materiali zaradi šparanja manj kvalitetni - 2. ekstremno revna mešanica zrak/gorivo že na bencinu in tako posledično višja temperatura izgorevanja ter bolj obremenjeni materiali ) to težavo odpravi ali pa zmanjša na minimum ...




Valve-care odpravi težavo z ventili, kaj pa turbina?
Rollin´ on chrome
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 05, 2011 6:41 pm

MacTron je napisal/-a:Zgodi se lahko tudi naslednje... (pa ravno danes)

NESREČE V PROMETU
02.09.2011 17:46
Nesreče v cestnem prometu - prometne nesreče
Ob 17.48 so v predoru Karavanke, občina Jesenice, posredovali gasilci GARS Jesenice, ker je osebnemu vozilu odpadel rezervoar za plin. Gasilci so plinsko jeklenko na mestu začepili in jo odpeljali iz predora. Prav tako so izmerili vsebnost plina v predoru, kjer ni bilo zaznati prisotnosti plina. Poškodovano vozilo so odstranili iz predora.

http://spin.sos112.si/spin2/javno/wap/d ... px?Vrsta=0

Kar me nekako preseneca pri vsej tej notranji montazi. Ocitno bo to v "garanciji".


rezervoar pri notranji montaži ne odpade temveč se lahko kvečjemu prerine skozi prerjavelo pločevino luknje za rezervno gumo .. pravilno montiran je pa itak privijačen na kar ( najmanj 3 ) nekaj mestih s ploščatimi jeklenimi nosilci in to zraven same luknje za rezervno kolo ... to pa serviser ob rednih servisih same napeljave mora opaziti ...

veliko avtomobilov - predvsem dandanašnjih enoprostorcev ( predvidevam , da je to kategorija vozil , ki vodi v deležu predelanih vozil na plin v slo ) ima rezervno kolo pod dnom prtljažnika in se namesto rezerve montira tank za plin .. ta je pritrjen na dno vozila z "objemnimi" trakovi ki pa so pritrjeni skozi samo dno vozila z vijaki m10 ali m12 ter velikimi podložkami . ki površinko razpodelijo obremenitev ...
tudi tukaj serviser plinske naprave opazi poškodbe jelenih trakov zaradi prerjavitve ...

novinarske buče : plinski rezervoar ima varnostni ventil , ki za svoje odprtje potrebuje kontakt plus ter signal obratov motorja .. takoj ko en od pogojev ni izpolnjen , se ventil zapre (ali ne odpre ) ...
ob prebitju bakrene cevi po kateri potuje tekoč plin do izparilca se sam izpust plina enormno poveča - zaradi posebne mehanske konstrukcije se ventil ob prevelikem izhodu plina avtomatsko zapre ..
če ni bil rezervoar mehansko poškodovan ( v kar globoko dvomim saj je maksimalni delovni pritisk deklariran na min 30 bar-ov , ob tlačnih preizkusih pa so rezervoarji zdržali prek 100 bar-ov notranjega pritiska ) ali če ni bilo poškodovano-počeno ohišje ventilov potem tudi izpusta plina ni bilo ( vsa količina izpusta je tekoč plin v bakrenki z notjanjim premerom cca 3,5mm in dolžino okoli 2,5-3 m ) in če niso izmerili vsebnosti plina ( elektronski merilec plinov zazna že zelooo majhen delež plina v zraku ) potemtakem samega izpusta iz rezervoarja ni bilo in ga tudi ni bilo potrebno "začepiti" - kvečjemu so ga zavarovali pred mehanskimi poškodbami za prenos-prevoz ..

garancija seveda velja samo , ko so opravljeni vsi predpisani servisi za plinsko napravo.... garancija na plinsko napravo ne vključuje mehanski poškodb na napravi , ki so posledica dotrajanosti materiala na katerega je sama naprava pritrjena ( ravno tako , kot ne velja garancija za prekomerno obrabo gum zaradi zamaknjene optike ter zračnosti na kolesnih ležajih in vpetjih podvozja - rokah, končnikih etc)....


evolva je napisal/-a:
Valve-care odpravi težavo z ventili, kaj pa turbina?


res ne vem , zakaj si pri citiranju mojega posta izbrisal ravno to po čemer sprašuješ ??

--- tudi pri turbini lahko pride do poškodb zaradi povišanih temperatur izpušnih plinov , kar pa je bilo verjetno posledica prerevne mešanice zrak/ plin ( verjetno zaradi doseganja manjšega % povišanja porabe lpg glede na bencin ) .. seveda so to za ta motor domneve ... dejansko se bo zvedelo za vzrok poškodb po strokovni analizi poškodovanih delov. ... lp -------------------

viewtopic.php?f=2&t=43038&start=1660#p1465037

pri normalnih nastavitva plin proti bencinu je mešanica goriva enaka kot na bencinu ... vsa opravila elektronike , lambde in katalizatorja so enake kot na bencinu ..saj avto ne ve , da teče na plin ...


bento je napisal/-a:Plinaš hvala za pojasnila. Se pravi, da ni pametno imeti sistema, ki deluje od vžiga na plin? Kako kakovosten pa je sistem Zavioli. Kaj pa drugi sistemi Prins, G-1? (vem, da so bile dabate že na to temo, ampak vseeno)


zavoli je kulturen sistem .. problem je najti monterja , ki ga bo kvalitetno vgradil...

jaz sem se vezal na prins-a.. pa nekaj mojih kolegov in znancev tudi ... meni je super !
plin je cnej k bencin
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Frips To sep 06, 2011 12:11 pm

Dodju Mujo i Haso na benzinsku pumpu u Njemackoj i pita ih radnik:
"Diesel? Super?"
Kaze Mujo: "Wasser!"
Gleda Nijemac u cudu, ali svejedno natoči vode do vrha. Mujo izvadi neku
tabletu i ubaci u rezervoar, sjedne u auto, upali i ode.


Nijemcu pala vilica.

Sutra, ista situacija, opet Mujo traži vodu, Nijemac natoči, Mujo ubaci
tabletu i ode.

Treći dan, Mujo dolazi na pumpu, traži vode, ali dolazi mu neki gospodin
u odijelu i kaže: "Čuo sam da imate neke posebne tablete. Ja sam
direktor ESSO-a i spremni smo vam dati milijun eura za njih!"

Kaže Mujo: " Ili tri milijuna ili ništa od posla."
Nijemac izbroji tri milijuna, Mujo mu da bočicu tableta i ode.

Voze se oni tako, kad ga pita Haso:
"Je li Mujo, kako ćemo se mi sad vozit'?"
"Pa na plin, k'o i do sada..."
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs To sep 06, 2011 2:51 pm

V kratkem bom imel reden servis za moj avto.
Glede na prevožene kilometre bi moral zamenjati tudi svečke.

Zanima me ali je smislelno da vzamem svečke za avtoplin ali pa navadne, torej take kot sem jih imel na avtomobilu do sedaj.

S svečkami, ki jih imam sedaj na avtu, sem naredil 14000 kilometrov na plin (brez težav) ostale kilometre pa na bencin.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To sep 06, 2011 7:16 pm

brs je napisal/-a:V kratkem bom imel reden servis za moj avto.
Glede na prevožene kilometre bi moral zamenjati tudi svečke.

Zanima me ali je smislelno da vzamem svečke za avtoplin ali pa navadne, torej take kot sem jih imel na avtomobilu do sedaj.

S svečkami, ki jih imam sedaj na avtu, sem naredil 14000 kilometrov na plin (brez težav) ostale kilometre pa na bencin.


iridium in boš imel mir preko 40,000 km... seveda če je avto pravilno nastavljen..
plin je cnej k bencin
 
bento
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po sep 05, 2011 12:45 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bento Sr sep 07, 2011 7:56 am

Kako ste pa zadovljni s sistemom G-1 (servis, ostale storitve, sistem sam,...)?
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr sep 07, 2011 9:09 am

Če ti avto vredud ela, ne vem zakaj bi pol menjal sveček z drugimi, sploh pa pri 14kkm. Jaz imam na svojem orginal, jih mam notr že 40kkm nobenih problemov
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Sr sep 07, 2011 9:54 am

bento je napisal/-a:Kako ste pa zadovljni s sistemom G-1 (servis, ostale storitve, sistem sam,...)?


Jaz zelo...imam prevoženih dobrih 30.000 na LPG in zaenkrat (pa upam, da bo tako tudi ostalo) b.p. Je pa res, da je verjetno veliko njihovega zgolj propaganda in da niso kaj bistveno boljši (ali pa sploh ne) od ostalega povprečja plinskih naprav, ampak kot se rekel do sedaj sem zelo zadovoljen.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Sr sep 07, 2011 3:06 pm

Svečke imam na avtomobilu že 60000 kilometrov, od tega sem naredil 14000 na plin in 46000 na bencin.
Mehanik mi je svetoval menjavo svečk tako ali tako.

Hvala plinašu za odgovor. Dal bom iridium svečke, kot si svetoval in to je to.

Upam da mi je sistem dobro nastavljen, po 14000 km. težav nimam.
Kako bi pa sploh opazil da mi sistem ni dobro nastavljen? Na kaj moram biti posebej pozoren?

Še glede sistemov G1, Zavoli in Prins.

Znam dobro italijansko in pregledal sem kar nekaj internetnih strani glede plina.
V Italiji je zelo veliko avtov predelanih na plin.
Od teh treh sistemov je mnenje tam, da je Prins kvaliteten a hkrati tudi drag. Kvaliteto pač moraš plačati.
Zavoli je dober sistem za ugodno ceno. Zavoli (imam ga tudi sam) ni ne najdražji in ne najbolj cenjen sistem od italijanskih sistemov a je zelo dober kompromis med ceno in kvaliteto.
G1 sistema pa v Italiji sploh ne poznajo.
Moje mnenje je, da je najbolj pomembno da izbereš strokovnega monterja (to je pa tudi najtežje).
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr sep 07, 2011 4:57 pm

brs je napisal/-a:Upam da mi je sistem dobro nastavljen, po 14000 km. težav nimam.
Kako bi pa sploh opazil da mi sistem ni dobro nastavljen? Na kaj moram biti posebej pozoren?

Še glede sistemov G1, Zavoli in Prins.

Znam dobro italijansko in pregledal sem kar nekaj internetnih strani glede plina.
V Italiji je zelo veliko avtov predelanih na plin.
Od teh treh sistemov je mnenje tam, da je Prins kvaliteten a hkrati tudi drag. Kvaliteto pač moraš plačati.
Zavoli je dober sistem za ugodno ceno. Zavoli (imam ga tudi sam) ni ne najdražji in ne najbolj cenjen sistem od italijanskih sistemov a je zelo dober kompromis med ceno in kvaliteto.
G1 sistema pa v Italiji sploh ne poznajo.
Moje mnenje je, da je najbolj pomembno da izbereš strokovnega monterja (to je pa tudi najtežje).


sistem je lahko nastavljen " v nulo " ali pa se lahko korigira vbrizg goriva - a le do mejne vrednosti , do katere ti lambda sonda popravlja .. kar je čez ti prižge "check engine " lučko...
problem je , ko zaradi čimmanjše razlike v porabi bencin - plin nastavijo prerevno mešanico plin - zrak in se potem temperature izgorevanja zvišajo ...

g1 poznajo mogoče v avstraliji ...saj pravijo , da veliko izvažajo tja in na bližnji vzhod...
plin je cnej k bencin
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe sep 09, 2011 9:20 am

Enkrat se mi je prižgala lučka "check engine" in to po nekih 8000 kilometrov prevoženih pa plin.
En dan je gorela, nato pa se ni prižgala nikoli več. To je bilo julija, ko sem bil na enem daljšem potovanju v tujini.
Tam sem tankal na eni črpalki na kateri nisem tankal nikoli prej niti nikoli kasneje.
Od takrat mi se 2 meseca (prevozil sem še 6 tisoč kilometrov) lučka ni več prižgala.

Je potrebno da grem zaradi tega na servis za plin, ali pa lahko počakam do rednega servisa plinske inštalacije ki bo čez 6000 km? (imam ga predvidenega na vsakih 20000 km.)

Upam da pri meni mešanica ni prerevna, po porabi sodeč ne, saj mi porabi 20% več kot pri bencinu.
Povprečje bencinske porabe je bilo 10l/100 km. Plina pa 12l/100 km.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe sep 09, 2011 10:05 pm

brs je napisal/-a:Enkrat se mi je prižgala lučka "check engine" in to po nekih 8000 kilometrov prevoženih pa plin.
En dan je gorela, nato pa se ni prižgala nikoli več. To je bilo julija, ko sem bil na enem daljšem potovanju v tujini.
Tam sem tankal na eni črpalki na kateri nisem tankal nikoli prej niti nikoli kasneje.
Od takrat mi se 2 meseca (prevozil sem še 6 tisoč kilometrov) lučka ni več prižgala.

Je potrebno da grem zaradi tega na servis za plin, ali pa lahko počakam do rednega servisa plinske inštalacije ki bo čez 6000 km? (imam ga predvidenega na vsakih 20000 km.)

Upam da pri meni mešanica ni prerevna, po porabi sodeč ne, saj mi porabi 20% več kot pri bencinu.
Povprečje bencinske porabe je bilo 10l/100 km. Plina pa 12l/100 km.


če se je prižgala in ugasnla je bila amo trenutna napaka .. in sploh ni nujno , da se prižge zaradi plina , ker je v osnovi lučka , ki opozarja na veliko napak ..če se ti ni več prižgala lahko brez skrbi počakaš do rednega plinskega servisa...na servisu pa bodo itak priklopili računalnik in pogledali vse napake , ki so se pojavile ...
plin je cnej k bencin
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Po sep 12, 2011 11:16 am

Hvala za nasvet plinaš. Torej bom počakal da rednega servisa za plin.
 
Uporabniški avatar
mihouca
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr mar 23, 2011 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mihouca Po sep 12, 2011 4:53 pm

@plinaš

veš mogoče kaj o kvaliteti plina petrol vs. plinarana oz. kater drug ponudnik

po občutku se mi zdi petrolov plin boljši razlika v ceni je pa tudi minimalna 73 prot 74.4 centov

ene dvakrat se mi je že zgodilo da je po tankanju na verovškovi zacel avto trokirat v prostem teku, čutilo se je le če si držu nogo na sklopki obrati pa niso padali nič to se je obakrat zgodilo ko je bil avto mrzl in on preklopu na bencin je nehalo, se ti mogoče sanja kaj bi bilo lahko to? meni je bilo rečeno da nej bi bilo to zaradi slabše kvalitete plina. Obakrat sem ga hotel peljat nazaj na servis a je obakrat nehalo dokler sem se pripeljal do Hribarja.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 12, 2011 5:32 pm

mihouca je napisal/-a:@plinaš

veš mogoče kaj o kvaliteti plina petrol vs. plinarana oz. kater drug ponudnik

po občutku se mi zdi petrolov plin boljši razlika v ceni je pa tudi minimalna 73 prot 74.4 centov

ene dvakrat se mi je že zgodilo da je po tankanju na verovškovi zacel avto trokirat v prostem teku, čutilo se je le če si držu nogo na sklopki obrati pa niso padali nič to se je obakrat zgodilo ko je bil avto mrzl in on preklopu na bencin je nehalo, se ti mogoče sanja kaj bi bilo lahko to? meni je bilo rečeno da nej bi bilo to zaradi slabše kvalitete plina. Obakrat sem ga hotel peljat nazaj na servis a je obakrat nehalo dokler sem se pripeljal do Hribarja.


po mojih izkušnjah je plin na verovškovi boljši in čistejši ..
se je pa folk zadnje čase nekaj pritoževal , da jim je poraba opazno zrasla - vseeno od naprave , avta ali črpalke .. pri meni pa je sedaj že tretji tank ( kar se tiče kilometrov / mesec poleti nisem najbolj kompetenten saj jih delam samo cca.1000 ) uravovešena poraba na 9,45 l / 100 km .. to je za mojo vožnjo in avto super glede na to , da sem prej težko dosegal porabo pod 10,5l/100km . res pa je , da se letos ne vozim po AC , kjer je razmerje med porabo bencin/plin višje kot v mestu ali na regionalki...

čakaj malo... mrzel motor ti je trokiral , ko je pa preklopil na bencin pa je nehal ? ali je bilo ravno obratno : avto je trokiral na bencinu , ko pa je preklopil na plin pa je bilo v redu ?? eh to dela tudi moj balko - se mi itak ne da ukvarjati ( pomoje bencinski injektor ) s popravilom ker je škoda denarja - avto pa na plinu dela odlično ( saj so ja novi injektorji ) ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mihouca
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr mar 23, 2011 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mihouca Po sep 12, 2011 5:55 pm

Ne. Zjutraj avto vžgem, ponavadi ga pustim 2minutke da se malo segreje nato odpeljem da takoj preklopi iz plina na bencin, ko preklopi na plin, se ustavim na semaforju, avto v prostem teku in začne trokirat, ampak to trokiranje je tako blago da se ga čuti res samo če si pozoren na to, recimo čuti se ko imaš nogo na sklopki (nepritisnjeni). Vodno ko mi je t počelo sem se odpravil do Hribarja, da bi mi ga priklopil na tester ampak se je trokiranje vsakič končalo recimo po dobrih 5min vožnje ko se je motor segrel na delovno temperaturo. Enkrat mi ga je tudi priklopil na tester a ni zaznalo nobene napake.

Sepravi trokira pri mrzlem motorju, ki lavfa na plin, čim preklopiš na bencin ko začne trokirati, trokiranje poneha.

Še eno vprašenje zate ki se malo bolj spoznaš na to očitno.
Misliš da bi bilo pametno filtra mejati prej kot na 20.000km, kot je prepisan interval?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 12, 2011 7:46 pm

mihouca je napisal/-a:Ne. Zjutraj avto vžgem, ponavadi ga pustim 2minutke da se malo segreje nato odpeljem da takoj preklopi iz plina na bencin, ko preklopi na plin, se ustavim na semaforju, avto v prostem teku in začne trokirat, ampak to trokiranje je tako blago da se ga čuti res samo če si pozoren na to, recimo čuti se ko imaš nogo na sklopki (nepritisnjeni). Vodno ko mi je t počelo sem se odpravil do Hribarja, da bi mi ga priklopil na tester ampak se je trokiranje vsakič končalo recimo po dobrih 5min vožnje ko se je motor segrel na delovno temperaturo. Enkrat mi ga je tudi priklopil na tester a ni zaznalo nobene napake.

Sepravi trokira pri mrzlem motorju, ki lavfa na plin, čim preklopiš na bencin ko začne trokirati, trokiranje poneha.

Še eno vprašenje zate ki se malo bolj spoznaš na to očitno.
Misliš da bi bilo pametno filtra mejati prej kot na 20.000km, kot je prepisan interval?


to se ponavadi - najbolj elegantno - reši z malo daljšim časom segrevanja na bencin ... da se izparilec segreje in ne dovoljuje prehoda tekoče faze na injektorje ...
če ti potem še nagaja , je napaka drugje - možnost je tudi v prenizkem vbrizgu plina , ko je motor še na "zaugu" a že teče na plin...

če nisi tankal na kakšni zelo "levi" črpalki v tujini - austrija , hrvaška - so verjetno filtri v redu ... sicer pa e najprej pokaže neprehodnost filtrov takrat , ko avto "nažgeš" od polnizkih obratov do maksimuma ... če ti takrat vrže avtomatsko na plin ( seveda ko je motor segret na optimum ) potem je velika možnost , da so filtri zapacani..dokler avto dela BP ni potrebe po zamenjavi filtrov.... lp
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov