
Potem ko imaš en tak senzor na sprednji in enega na zadnji osi, pa je potrebno njuno stanje odčitavati. Za to se najenostavnjeje uporabljajo mikrokrmilniki. Na koncu pa je potrebno napisati program, algoritem, kako naj na podlagi senzorjev premika žaromete.
In sicer nekak tak:
-ko je avto najbolj nagnjen nazaj (sprednja os zunaj in zadnja noter, skrčena) je pomik motorja največji
-ko je avto najbolj nagnjen naprej (sprednja os notri in zadnja zunaj) lahko pomaknemo motorček tako da žarometi svetijo dlje - nisem pa prepričan če imajo originalni pomiki tudi to možnost, tako da lahko ta korak tudi izpustimo
-in ko je cel avto obremenjen (vse vzmeti skrčene) - podobno kot v 2. točki
Zakaj posebaj senzorja za sprednjo in zadnjo os? Zato, ker avto visi nazaj pri obremenjeni zadnji osi, pa tudi če je razbremenjena prednja os. Zato se na na tak način z dvema senzorjema natančneje določi položaj karoserije. Program pač mora prebrati položaj senzorjev, nato pa njuni vrednosti ustrezno seštet, odštet, in drugače izračunati da dobi položaj avta.
Nekaj še nisem nikjer zasledil glede samih motorčkov - ali so ti za ksenonske luči, enaki kot tisti za navadne luči? Zanima me predvsem glede hitrosti, če so ti za ksenonke kaj hitrejši od navadnih? In kako hitro se pri original vgrajenih ksenonkah te luči nastavijo, če pride do spremembe položaja senzorja? Ker nastavljanje pri navadnih lučeh se mi zdi razmeroma počasno...