Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
trance0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 10, 2012 3:30 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a trance0 Če okt 02, 2014 11:14 am

Še en konkreten primer: testna vožnja s Hyundai i20 1.25(85 KM). Relacija Črnuče-Višnja Gora(avtocesta po omejitvah hitrost 100-130 km/h), nazaj grede sem šel po avtocesti do Ljubljane, potem pa naprej do Domžal po lokalni cesti, skozi Domžale in nazaj v Črnuče pa po trzinski obvoznici. Povprečna poraba po BC je znašala točno 5 l/100, baje pri Hyundai-ih BC laže za 3-6 deci, recimo torej, da je bila realna poraba okoli 5.5 l/100 km, kar je dobrega pol litra nad tovarniško deklarirano povprečno porabo, ki znaša 4.9 l/100. Je pa res, da sem praktično povsod vozil po omejitvah, vendar nisem šparal pri pospeševanju.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a pskoda Če okt 02, 2014 11:20 am

I20 ima mešan cikel 4,7l tovarniško izvenmestni pa 4,1l
Priponke
Zajeta slika.JPG
Lp
 
trance0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 10, 2012 3:30 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a trance0 Če okt 02, 2014 11:47 am

Bolj natančno je za i20 tovarniška kombinirana poraba 4.7-4.9 l/100 km. Vir: hyundai.si. Prilagam pdf datoteko. ;)
Priponke
i20 - Tehnični podatki - s plini_052014.pdf
(32.48 KiB) Prenešeno 38 krat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a abbe Če okt 02, 2014 12:44 pm

J.McLane je napisal/-a:Takole ti povem, tista dva odseka v skupni dolžini 1 km kjer te omejitve ni nimata bistvenega vpliva na celotno povprečno hitrost in porabo na tem odseku. Če ne verjameš resetiraj BC v Kranju se zapelji do Loke v krožnem obrni in v Kranju spet odčitaj BC.

Ne vem ali je res treba na vsako besedo zapenjat in takoj obtoževat nekaj kar samo domnevaš :evil:


lej čist nepotrebno se razburjaš.
seveda se bom obregnu v vse.zakaj pa ne.
dejstvo je da se tovarniške porabe ne da doseči z normalno vožjno.
temu pričajo sprintmotor, pa en kup raziskav.
in poj se najdes ti in se par posameznikov ki pravite da vi dosežete še manjšo porabo kot jo deklarirajo oni za izvenmestno vožnjo.
po pa napišeš da se celo pot voziš 50 kmh(sj je že res da je omejitev v 95% poti ki si jo navedu 50 kmh).sam ne moremo pa poj kle govort o porabi če je pot dolga 10 km.
naredi ti nižjo porabo v 100 km vožnje pa ti bom poj vrjel da ti to redno uspeva.
ker tko kokr si ti navedu lahko vsak lahko vsak najde en odsek dolžine 10 km pa se tm vozi z konstantno hitrostjo pa bo dosegu nižjo porabo kot je tovarniška.sam je to brezveze in ni čisto nič mereodajno.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a J.McLane Če okt 02, 2014 1:05 pm

Imaš pa energije, da bi šel z glavo skozi zid, sem mislil, da sem jasno napisal:

... vendar moraš za to imeti primerno dnevno relacijo


Tega v praksi skoraj nihče nima, tudi jaz ne, zato imam 20% višjo porabo od deklarirane.

In še stotič napišem, poraba bo odvisna od tega KJE se voziš in ne samo od tega KAKO hitro voziš.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a srcnik Če okt 02, 2014 5:43 pm

kje je pa tu fora?

Slika
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Jerry007 Če okt 02, 2014 5:56 pm

Verjetno ker se v realnem stanju ne odmaknejo čisto ploščice od diskov, so rahlo naslonjene na diske. Drugega smisla ne vidim.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Gosic Če okt 02, 2014 6:50 pm

Moj avto ima 53l rezervoar. Z vsakim rezervoarjem naredim med 1050-1150km. Izjema sta bila dva rekordna: 1220 in 1250km. V povprečju to pomeni, da se mi poraba giblje okoli 4.8l/100km. Deklarirana kombinirana je 4.7l/100km. Z rekordnim sem prišel na porabo 4.2l/100km, kar je manj, kot navaja tovarna. Problem v porabi je le v tem, da vsak misli in je prepričan, da ve, kako je najbolje voziti in kako je 'najpametneje'. Včasih je potrebna samokritika, preklop mišljenja pa bo. Meni se vsak kilometer pozna, ker jih delam ogromno. Spet drugim se mogoče ne. Po drugi strani pa marsikdo špara pri gorivu, na drugi strani pa stoji v vrsti za novega Iphona 6.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 02, 2014 7:55 pm

J.McLane je napisal/-a:In še stotič napišem, poraba bo odvisna od tega KJE se voziš in ne samo od tega KAKO hitro voziš.


To je dejstvo, ki sem ga tukaj že dostikrat poudaril, pa se ga marsikdo ne zaveda, ker večina največ kilometrov naredi z vožnjo na istih relacijah (služba ipd.). Če se pogosto voziš na različnih relacijah, je razlika zelo opazna, nekje boš z lahkoto prišel na tovarniško porabo, spet drugje lahko šparaš na polno, pa bo višja.

Kar se sam teme tiče, moram zelo pohvalit Octavio 2011 2.0 TDI 110KM, poraba od tovarniške odstopa kvečjemu par deci (če bi jo samo jaz vozil, bi bilo povprečje nižje od tovarniškega), s premišljeno vožnjo greš pa lahko tudi nekoliko čez omejitve in je celo nižja, npr. na "ugodnih" relacijah se zadovolji tudi z manj kot štirimi litri brez kakšnega pretiranega "hajpermajlinga".

Gosic je napisal/-a:Po drugi strani pa marsikdo špara pri gorivu, na drugi strani pa stoji v vrsti za novega Iphona 6.


Kaj točno ma veze kje, za kaj in kako kdo špara in za kaj si "privošči", če ga to veseli (pa naj gre za Iphona, S&M pripomočke, avto, izlete...)? Recimo nekdo bo pa imel telefon za 10€ najmanj 5 let, šparal na gorivu, se vozil s staro kanto, ne bo šel nikamor na izlet in dajal denar v "štumfe" in bo umrl "bogat". Moraš pa razumet, da se nekomu pač ne da gledat na porabo tako kot tebi in se bo vozil tako, kot mu paše, kar je čisto njegova stvar...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4401
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a xxl Če okt 02, 2014 8:56 pm

Vi ki trdite,da imate porabo podobno tovarniški; če bi jaz,recimo, imel službo vsaj 30km daleč po regionalki,bi tudi imel porabo kot obljublja tovarna.V mešanem ciklusu,večina avtomobilov se ne more niti približat obljubam,zato je brezpredmetna razprava komu uspeva komu ne.Kot so eni že povedali,nimamo vsi enake relacije,pogoje,stil vožnje...
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Daedalus Če okt 02, 2014 9:30 pm

Jerry007 je napisal/-a:Verjetno ker se v realnem stanju ne odmaknejo čisto ploščice od diskov, so rahlo naslonjene na diske. Drugega smisla ne vidim.


NE. Posledica tega bi bilo pregrevanje diskov.

Fora tistega...je ni. Bullshit. Oz. z drugimi besedami...ali ne zavirajo (dvomim, bi pa to lahko nekako pomenilo "zmanjšano trenje" :lol: ) ali pa enostavno ni res. Ker če zaviraš, rabiš trenje. Če boš namazal disk z mastjo, boš rabil začet zavirat 1km prej. Ni pointa, tko da predvidevam, da je zadevo spisal laik.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a pskoda Če okt 02, 2014 10:01 pm

Kaj ste eni čudni in sploh ne vem ali bi se smejal ali jokal, ker to so res blesave stvari, kar pišete. Neodvisne organizecije oz varstvo potrošnika govorijo, da imajo dokaze in bodo šli v tožbo zaradi zavajanje kupcev (tudi za vas bebce se borijo, da boste vedli oz razumeli) vi pa tukaj bluzite, da imate porabo kot obljublja tovarna. WTF!? Take stari če že mislite vsaj zase obdržite :roll:
Lp
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a _furby_ Pe okt 03, 2014 12:00 am

Evo se moje prcanje :mrgreen:

corsa d gsi 1.6T motor (cipana na nekaj cez 200 konjev)
tovarniska kombinirana poraba je 7.9. jaz jo vozim na 7.6 l/100km.
tovarniski podatek za ekonomicno voznjo je 6.4 ... jaz sem naredil varcnih 1000 km naenkrat z porabo 5.3 l/100km.

ne vem niti sam kaj si mislit =P
turbo inside
 
trance0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 10, 2012 3:30 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a trance0 Pe okt 03, 2014 5:39 am

Je že res težko dosegati tovarniško kombinirano porabo, vendar po mojih izkušnjah tudi tista povprečja na spritmonitorju niso ravno merodajna, ker večina ljudi avtov ne zna ali noče voziti (varčno). Za Cliota 0.9 tce sem že napisal, da je po spritmonitorju povprečje 6.2 l/100, po ADAC testu pa 5.2 l/100, kar pa je le mnogo bližje tovarniški porabi v mešanem ciklu, ki znaša 4.5 l/100. Je pa tudi jasno, da je odvisno od reliefa terena po katerem se voziš. Če živiš v hribih, je jasno, da boš imel z vsakim avtom precej višjo porabo kot nekdo, ki živi v dolini in se vozi le po ravnini, njegov avto pa konkreten breg vidi enkrat na leto.
 
knt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne nov 17, 2013 7:56 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a knt Pe okt 03, 2014 9:18 am

Meni pa Spritmonitor čisto velja:
Scenic 1.6 16V: 7,5 l/100km (SM: 7,6)
Touran 1.4 TSI: 8,2 l/100km (SM: 8,3)

Upoštevano vsepovprek: semafor, regional, AC...
Glavni problem na svetu je, da so bedaki in fanatiki vedno prepričani, modreci pa stalno v dilemi. [ Bertrand Russell ]
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Matjazy Po okt 06, 2014 8:31 am

pskoda je napisal/-a:Tisti, ki reče da doseže tovarniške podatke je zelooo ..... Če bi vsaj enkrat videl kaj oni vse naredijo, da pridejo do te porabe bi čisto drugače razmišljali


Pri meni je poraba nizka predvsem zato, ker se vozim skoraj samo relacije. Od doma imam 500m in nobenega semaforja do AC, služba pa je od AC oddaljena 1 semafor in spet 500m. Vozim se 120-130, na poti v službo in nazaj sem v glavnem na prehitevalnem pasu, hitreje itak ne gre.
Bremzam pa res ne, pač malo gledaš naprej in je to to.
 
lovec1990
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: So mar 08, 2014 1:00 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a lovec1990 Po okt 06, 2014 9:47 am

jaz gledam na tovarniške podatke kot kaj se da doseči ne koliko mora bit poraba, ker vsak avto ima drugačne gume in tudi teža voznika je pri vsakemu drugačna,nato pa še pride način kako voznik vozi.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a ~toMmy~ Po okt 06, 2014 12:17 pm

pskoda je napisal/-a:Kaj ste eni čudni in sploh ne vem ali bi se smejal ali jokal, ker to so res blesave stvari, kar pišete. Neodvisne organizecije oz varstvo potrošnika govorijo, da imajo dokaze in bodo šli v tožbo zaradi zavajanje kupcev (tudi za vas bebce se borijo, da boste vedli oz razumeli) vi pa tukaj bluzite, da imate porabo kot obljublja tovarna. WTF!? Take stari če že mislite vsaj zase obdržite :roll:


Ti pa tudi takoj popeniš... Jaz sem kot svetlo izjemo napisal avto, ki ima brez kakšnega jajcanja porabo cca. takšno, kot obljublja tovarna in to ne na idealnih relacijah, ampak povsod, pa zanimivo, da motor ni plod downsizinga, ampak je ""odčipana"" različica močnejšega motorja.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a cc09 Po okt 06, 2014 12:50 pm

Sej glih to je problem, zdej prodajajo downsajzana j***a, ki imajo uradno nižjo porabo, v resnici so pa dražja, bolj komplicirana, manj vzdržljiva, pa tudi poraba v realnosti ni čisto nič manjša. Pod 2,0 dizel in 1,8 bencinar se škoda kaj pogovarjat, razen za najmanjše avte. Naj montirajo gor še turbine, kompresorje, rekuperatorje in kar želijo, ampak v osnovi mora bit zadost kubikov, ali pa je vse skupaj brez veze. Nek 1,8 tsi ima tako malo višjo porabo s toliko boljšimi zmogljivostmi od 1,2 mlinčka, da sploh tu nima smisla komplicirat, 30 kil več železa pa tudi ne stane spet tolk.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a .com Po okt 06, 2014 3:49 pm

cc09 je napisal/-a:Nek 1,8 tsi ima tako malo višjo porabo s toliko boljšimi zmogljivostmi od 1,2 mlinčka, da sploh tu nima smisla komplicirat, 30 kil več železa pa tudi ne stane spet tolk.


ne... cca 2500 € ... Veliko? kakor za koga... 10% vrednosti vozila srednjega razreda...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov