Voith je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.
dejstvo je da vecja klolicina izpusnih plinov v dolocenem casu(recimo v sekundi) bolj zarola turbino. itak.
sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante. poanto ma kot pravis backpressure, oz upornost auspuh sistema, ker je pri manjsi upornosti mozen vecji pretok. sam to mislm izpusni sistem od turbine naprej.
intercooler pa hladi zrak, in hladen zrak se skrci, zato v isto kubaturo pride vecja kubatura zraka(recimo v 2000ccm motor pride 2000ccm ohlajenega zraka, ta zrak ima pri normalni temperaturi 2200 ali vec ccm) , posledicno je tle vecja moc. hladen zrak ne naredi vecjega tlaka, dokler se zopet ne ogreje. pri prehodu skozi tlacilni del turbine pa se kokr jz vem ta zrak ne ogreje nazaj, ker pol bi bil intercooler nesmiselen.
vecji intercooler bolj ohladi zrak, posledicno veca dejansko kubikazo motorja, od tu vecja moc. (aja btw turbina dela isto, vec zraka nabije v manj prostora, tko da u bistvu turbo intercooled 2.0 masina v enem ciklu poje tok zraka kokr recimo od oka 3.5 natural aspirated masina.)
stari ti si bolan nooooooooo!
Intercooler pred turbino??'? turbina ne ogreje zraka????
PA KAJ STE DONS KLE VSI NA TABLETAH?
CEV OD KOLEKTORJA DO TURBINE???? OD KDAJ MAMO TURBINE V PRTLAZNIK?
kubikaza motorja se dinamicno veca po novem?
zrak ki gre v motor se greje na 150 stopinj, intercooler pa ga ohladi kar ga!
se prav ce ma pri 50 stopinjah pol 2000 ccm pri 20 stopinjah pa 2200, kolk ma to pol pri -30?
Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga
ikst, od tebe sm mal vec soli v glav.
se prav vecji intercooler vecji tlak? se prav je turbolukna isto ko prehlad? dobis, preide in spet nimas? ma vis te bolani! tolk bolani! kaj ma wastegate tukaj s tlakom??? pa razlika med mehanskim in elektronskim????? a lahko elektronskemu wastegatu se ton piskanja stelas ko ti visa tlak izpusnih plinov?
ma vi ste za v begne!clovek vprasa nekaj pa tak bruhanje nazaj dobi!
izpuh se poveca glede na motor in kubaturo, da vec, isto ko downpipe. basta.
ja fak ej, se spat dons nam mogu...
lp, kr3mn1
...narodni heroj...