Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če maj 20, 2004 2:24 pm

RegY je napisal/-a:fantje, samo sem razmišljal, ko sem danes lih dajal gor nastavek na auspuff

če bi on dal navadne (original) lonce, pa širše cevi - saj mu to nič ne pomaga, ker v loncu še je vedno original ¤ cevi, bi mu itaq zadušilo zadevo v loncih :D

če bo zamenju cel sistem bojo šli tud drugi lonci najbrž gor se ti ne zdi?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če maj 20, 2004 3:51 pm

iKst je napisal/-a:Z bolj prepustnim izpuhom se precej pridobi ravno zaradi povečanja tlaka polnjenja turbine. Torej, če pri turbaču zamenjaš auspuh je podobno kot bi dvignil tlak s čipom (čip tuning), le da se malo manj pozna. Preden boš montiral zadevo ti priporočam vgradnjo števca za tlak turbine, pa pozanimaj se koliko rezerve ma tvoja turbina, da res nebo čez par mesecev nardilo BUM.


ne....
Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.

...in še enkrat ne


zakaj neki bi se tlak zaradi izpuha ali intercoolerja dvignil?! :?:
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 20, 2004 9:15 pm

iKst je napisal/-a:Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.


dejstvo je da vecja klolicina izpusnih plinov v dolocenem casu(recimo v sekundi) bolj zarola turbino. itak.
sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante. poanto ma kot pravis backpressure, oz upornost auspuh sistema, ker je pri manjsi upornosti mozen vecji pretok. sam to mislm izpusni sistem od turbine naprej.

intercooler pa hladi zrak, in hladen zrak se skrci, zato v isto kubaturo pride vecja kubatura zraka(recimo v 2000ccm motor pride 2000ccm ohlajenega zraka, ta zrak ima pri normalni temperaturi 2200 ali vec ccm) , posledicno je tle vecja moc. hladen zrak ne naredi vecjega tlaka, dokler se zopet ne ogreje. pri prehodu skozi tlacilni del turbine pa se kokr jz vem ta zrak ne ogreje nazaj, ker pol bi bil intercooler nesmiselen.

vecji intercooler bolj ohladi zrak, posledicno veca dejansko kubikazo motorja, od tu vecja moc. (aja btw turbina dela isto, vec zraka nabije v manj prostora, tko da u bistvu turbo intercooled 2.0 masina v enem ciklu poje tok zraka kokr recimo od oka 3.5 natural aspirated masina.)
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Pe maj 21, 2004 12:12 am

shusuglao je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Z bolj prepustnim izpuhom se precej pridobi ravno zaradi povečanja tlaka polnjenja turbine. Torej, če pri turbaču zamenjaš auspuh je podobno kot bi dvignil tlak s čipom (čip tuning), le da se malo manj pozna. Preden boš montiral zadevo ti priporočam vgradnjo števca za tlak turbine, pa pozanimaj se koliko rezerve ma tvoja turbina, da res nebo čez par mesecev nardilo BUM.


ne....
Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.

...in še enkrat ne


zakaj neki bi se tlak zaradi izpuha ali intercoolerja dvignil?! :?:

STFU.. wiseguy, pa ti povej zakaj po tvojem mnenju to ne drži!! :evil:

iKst že ve o čem govori!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Pe maj 21, 2004 12:14 am

Voith je napisal/-a:dejstvo je da vecja klolicina izpusnih plinov v dolocenem casu(recimo v sekundi) bolj zarola turbino. itak.
sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante. poanto ma kot pravis backpressure, oz upornost auspuh sistema, ker je pri manjsi upornosti mozen vecji pretok. sam to mislm izpusni sistem od turbine naprej.

intercooler pa hladi zrak, in hladen zrak se skrci, zato v isto kubaturo pride vecja kubatura zraka(recimo v 2000ccm motor pride 2000ccm ohlajenega zraka, ta zrak ima pri normalni temperaturi 2200 ali vec ccm) , posledicno je tle vecja moc. hladen zrak ne naredi vecjega tlaka, dokler se zopet ne ogreje. pri prehodu skozi tlacilni del turbine pa se kokr jz vem ta zrak ne ogreje nazaj, ker pol bi bil intercooler nesmiselen.

vecji intercooler bolj ohladi zrak, posledicno veca dejansko kubikazo motorja, od tu vecja moc. (aja btw turbina dela isto, vec zraka nabije v manj prostora, tko da u bistvu turbo intercooled 2.0 masina v enem ciklu poje tok zraka kokr recimo od oka 3.5 natural aspirated masina.)

Še en pametn!
bla bla bla bla bla...
Govoriš točno o tem, kar je napisal iKst!
Boost! Boost! Boost! Get it?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Pe maj 21, 2004 12:42 am

Voith je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.


dejstvo je da vecja klolicina izpusnih plinov v dolocenem casu(recimo v sekundi) bolj zarola turbino. itak.
sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante. poanto ma kot pravis backpressure, oz upornost auspuh sistema, ker je pri manjsi upornosti mozen vecji pretok. sam to mislm izpusni sistem od turbine naprej.

intercooler pa hladi zrak, in hladen zrak se skrci, zato v isto kubaturo pride vecja kubatura zraka(recimo v 2000ccm motor pride 2000ccm ohlajenega zraka, ta zrak ima pri normalni temperaturi 2200 ali vec ccm) , posledicno je tle vecja moc. hladen zrak ne naredi vecjega tlaka, dokler se zopet ne ogreje. pri prehodu skozi tlacilni del turbine pa se kokr jz vem ta zrak ne ogreje nazaj, ker pol bi bil intercooler nesmiselen.

vecji intercooler bolj ohladi zrak, posledicno veca dejansko kubikazo motorja, od tu vecja moc. (aja btw turbina dela isto, vec zraka nabije v manj prostora, tko da u bistvu turbo intercooled 2.0 masina v enem ciklu poje tok zraka kokr recimo od oka 3.5 natural aspirated masina.)


stari ti si bolan nooooooooo!

Intercooler pred turbino??'? turbina ne ogreje zraka????

PA KAJ STE DONS KLE VSI NA TABLETAH?

CEV OD KOLEKTORJA DO TURBINE???? OD KDAJ MAMO TURBINE V PRTLAZNIK?

kubikaza motorja se dinamicno veca po novem?

zrak ki gre v motor se greje na 150 stopinj, intercooler pa ga ohladi kar ga!

se prav ce ma pri 50 stopinjah pol 2000 ccm pri 20 stopinjah pa 2200, kolk ma to pol pri -30?


Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga


ikst, od tebe sm mal vec soli v glav.

se prav vecji intercooler vecji tlak? se prav je turbolukna isto ko prehlad? dobis, preide in spet nimas? ma vis te bolani! tolk bolani! kaj ma wastegate tukaj s tlakom??? pa razlika med mehanskim in elektronskim????? a lahko elektronskemu wastegatu se ton piskanja stelas ko ti visa tlak izpusnih plinov? :noro

ma vi ste za v begne!clovek vprasa nekaj pa tak bruhanje nazaj dobi!

izpuh se poveca glede na motor in kubaturo, da vec, isto ko downpipe. basta.

ja fak ej, se spat dons nam mogu...

lp, kr3mn1
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 4:04 am

hehehe seveda da se dejanska kubatura(al pa beri poraba zraka) poveca z intercoolerjem in turbino.
ker stlacis vec kubicnih centimetrov zraka v manjsi prostor. pri tem ustvaris nadtlak. :idea:

ce hoces isto kolicino zraka dobit v motor brez turbo polnilnika inu interkulerja rabis velik vecjo prostornino motorja. ker tam ni nadtlaka.

in ne ,zrak se pri stiskanju ne segreva, to da pa bolj ko je hladen vecjo gostoto ima, je pa pofukano dejstvo.

ok zabluzu sm pa del z intercoolerjem, ki je praviloma za turbino in ne pred njo.

zrk se segreva samo od vrocih delov, od stiskanja pa zihr ne.

ce se ne strinjas z idejo da recimo v motor 2.0 z turbo polnjenjem stlacmo vec zraka kot "samo" 2litra, pol obrazloz v cem je sploh poanta turbine pa hladilnika zraka.

pa se neki, nekdo je prej bluzu lih o cevi od kolektorja do turbine, sicer je ni skor nc, sam nekdo je imeu zgori neko idejo da bi to cev zbasu gor sirso.(ce me spomin ne vara)

in ja, kubikaza se dinamicno veca, z povecevanjem nadtlaka, ki ga proizvede turbina.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe maj 21, 2004 8:59 am

Voith, iKst, svaka čast.... vid se da vesta dost več kot nekteri tle

A wastegate so gate ki so za stran al kua? :lol: Šala

Sej se vsak kdaj zmoč :lol:
Ne vem pa zkaj ju vsi tko napadate, kukr kej malga narobe poveta, se ju pač na izi opomne, pa sej vidte da popravta napako... Ste foušni k dost veta o tem...?

Pa dejte pol tisti pametni povedat, kako je s polnjenjem pa to!
Nben ni reku da ti cilindre raztegne pa da maš zato večo prostornino, ampak da ma hladnejš zrak majnšo gostoto...Posledično več zraka pride v motor...Ja, ja sej vem ni dost natančn povedan...

Škoda pametvat zej, ker sta itak iKst in Voith dost dobr vsaj za moj mnenje povedala.

Drgač si pa preberte kak Japanese Performance cajteng :bere ...sicer je 2 jurja, anglešk je, ampak je hudičevo vreden svojga dnarja. Tm je napisan boga in pol o ECU-jih, turbinah, wastegate-ih in še in še...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe maj 21, 2004 5:30 pm

Viper123 je napisal/-a:
shusuglao je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Z bolj prepustnim izpuhom se precej pridobi ravno zaradi povečanja tlaka polnjenja turbine. Torej, če pri turbaču zamenjaš auspuh je podobno kot bi dvignil tlak s čipom (čip tuning), le da se malo manj pozna. Preden boš montiral zadevo ti priporočam vgradnjo števca za tlak turbine, pa pozanimaj se koliko rezerve ma tvoja turbina, da res nebo čez par mesecev nardilo BUM.


ne....
Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.

...in še enkrat ne


zakaj neki bi se tlak zaradi izpuha ali intercoolerja dvignil?! :?:

STFU.. wiseguy, pa ti povej zakaj po tvojem mnenju to ne drži!! :evil:

iKst že ve o čem govori!

LP


če hočeš večji nadtlak bo treba kar lepo wastegate odpret zakaj pa misliš da je tam in kaj da počne?

IC ohladi zrak, ne veča pa nadtlaka!
nadtlak je vedno isti, če ima zrak 40 ali pa 90 stopinj(naprimer v obeh primerih 1bar), samo če bo zrak bolj vroč avto nebo šel nikamor, NADTLAK pa JE ISTI


zrk se segreva samo od vrocih delov, od stiskanja pa zihr ne.
...in turbina je ledeno mrzla?
če je tako bom pa pivo gor hladil :lol:
vse se greje če stiskaš, zatorej bi se tudi zrak moral
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Pe maj 21, 2004 6:09 pm

Fantje preveč komplicirate.

Pri turbini čim bolj direkten izpuh dejansko pomaga. Pri turbo motorju se ni treba preveč sekirati za podtlak v izpuhu, saj bi bilo najbolj optimalno za avto, da se izpuh konča takoj za turbino.

sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante


loooooool :lol: :lol:
zanimiva izjava :wink:

Gre se v bistvu samo za zmanjšanje backpressure-a, da se turbina še dodatno ne muči z tiščanjem izpušnih plinov skozi izpuh.

Predstavljaje si vašo rit kot turbino, pa da morate prdnit. Če sediš je malce težje, če se pa vstaneš pa kr fino izpušne pline ven rukne. :lol: :lol: :lol:

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Pe maj 21, 2004 6:12 pm

@shusuglao: govorimo o izpuhu :roll:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 6:42 pm

hehe.

ce bypass ali wastegate ZAPRES je vecji pritisk, ce ga ODPRES pa izpuh obide turbino, in nema turbo powah. torej manj ko se bypass odpre, vec gre prek turbine, poskedicno ta proizvaja veji pritisk.

pol un k je reku da se zrak segreva pri stiskanju, nj se mal pozanima, ker to NI res.
zrak se pri tlacenju hladi :wink: za primer si uzam kompresor, zakva misls da se notr dela led?? pa sploh, si se kdaj uprasu kako dela hladilnik k ga mas v kuhni??? to ves da je zadi kompresor ne?

Citiram:
sam oversized cev od kolektorja do turbine tle nima nobene poante


loooooool
zanimiva izjava


sm napisu OVERSIZED, torej prekomerno velika cev.
ce je tu ozko grlo pol itak da je bad, sam ce ima cev zadosten premer, pol se sirsa cev nima nikakrsnega efekta!
Zadnjič spremenil Voith, dne Pe maj 21, 2004 7:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 6:46 pm

pa se neki ciz neumesnga: stavm da vec kot polovica vs tle gor ne ve a se voda siri pri temperaturi pod 0C al nad 0C :lol: :lol: :lol: :lol: sploh glede na ful poznavanje fizicnih lastnosti zraka :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Pe maj 21, 2004 7:39 pm

pol un k je reku da se zrak segreva pri stiskanju, nj se mal pozanima, ker to NI res.
zrak se pri tlacenju hladi za primer si uzam kompresor, zakva misls da se notr dela led?? pa sploh, si se kdaj uprasu kako dela hladilnik k ga mas v kuhni??? to ves da je zadi kompresor ne?


Brez zamere sam tle si falil 100/h,če bi vedel da je v hladilniku hladilni plin in da je kompresor samo kot črpalka nebi to govoril.
Zrak ko stiškaš se segreje(a si kdaj pumpal gumo in je bila pumpa in cev vroča) samo pri turbini se največ segreje zrak zaradi žareče turbine.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 7:46 pm

ne ne itak da ne bom zameril ;)

sam vseen se ne strinjam z tabo, un zgor je reku da se vse stvari pri tlacenju segrevajo, no hladilni plin oz amoniak se tako kot zrak NE segreva, ampak se hladi.

pol ce bi rabl pr hladilniku samo simple pumpico zakaj mislis da bi sli v stroske in namontiral not ful mocn kompresor, z katerim lahk ce ga predelas pumpas gume ???

ko pumpas bicikl se pumpa in ventilcek segreva zaradi trenja pri prehodu zraka skozi ventilcek, in zaradi trenja bata ki ga poganjas pri pumpi ;)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 7:58 pm

upraste koga k voz kksn star avtobus, a se zrak segreva al hladi pri tlacenju.
vozniki starih busov majo to dobr nastudiran :D
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe maj 21, 2004 10:07 pm

Viper123 je napisal/-a:@shusuglao: govorimo o izpuhu :roll:

LP


o tem smo govorili :lol:
zdaj se prepiramo kdo je bolj butast :D


pol un k je reku da se zrak segreva pri stiskanju, nj se mal pozanima, ker to NI res.
zrak se pri tlacenju hladi

ti si kronan osel(oprosti ampak res si)
kako pa dizli delajo? ummmmm?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe maj 21, 2004 10:23 pm

vredu ko sem tole bral sem nekje do polovice prve strani še sledil zakaj se gre, kar je sledilo so bli taki kiksi da glava peče (obe zgorna in spodna). prvo opazil sem da 3/4 folka ne ve zakaj se gre pri tem športu, ampak men se ne da zdele pisat ob tej uri, pa že shusuglao vam je dal linke in berite.
1. večji "ror" ne pomen več nadtlaka! tudi če ma mehanski waste gate

2.večja izp. cev ne pomen da je slabš pa da je premal backpresurja, to majo problemi le atmosferski motorji, kle ni problema ker turbina ostvarja zadosten backpresure.
najbolj bi bila ena zadostna cev premera izhoda od turbine dolga en meter ali pa 1,4 m, sam pol bi še ogenj ven sekal.

3. hladen zrak ne spremeni nadtlaka!! edino kar je tle pomembno da ima hladen zrak manjšo prostornino!!! rezultat tega je da ob ISTEM nadtlaku lahko nardimo večjo mešanico bencina in zraka, kar tudi pomeni večja moč!!!! zato so intercoolerji.

4. turbina segreje zrak ZELO, ker brejo če turbino ene 3cm stran od kjer potuje hladen zrak, potuje izpušni plin ki ima krepko čez 500oC(se mi zdi), kar sledi da se zrak segreje.

kar sem napisal vse drži!!!!! če pa se najdejo kake male napake me pa le obvestite ampak vse bistveno je prav in da nov ker b**** pisu da bom tih, ker če nima pojma to ni moj problem.
če sem slučajno pustil kaj nerazjasnenega pa se zapodite v knjige brat kako ta stvar deluje funkcionira, in čemu služi to.
Zadnjič spremenil ZEeMF, dne Pe maj 21, 2004 10:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Pe maj 21, 2004 10:23 pm

shusuglao ima prav!
Zrak se pri stiskanju segreva!!

Lep primer Space Shuttle! V vstopu v atmosfero se zrak tako močno stisne, da zagori!

LP
Slika
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Pe maj 21, 2004 10:28 pm

Fantje zelo izčrpno, hvala! To seprav dam jst večji premer cevi lohk gor.
R5 GTT
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov