
maky je napisal/-a:moje 19 so za 1-2 kg težje kot serijske 15... (točno cifro serijskih sem pozabil ampak 19 so težke nekje 21kg z gumo vred) rezlika je torej zanemarljiva kljub temu da so oboje alu feltne
INFINITI je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Obstaja en test golfa 4 z 15 in 18 zoll feltnami. Pri ustavljanju so dobili mislm da 6 metrov od 100 do 0.
6m manj, da ne bo pomot.
Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?
HMX je napisal/-a:Ja, samo razlika ni zanemarljiva, ker je vztrajnostni moment veliko večji:> KOT PREJ
Fora večje feltne je, da je več mase nabrano na robu, tam ko je r^2 večji!
Eh, kdor razume, razume, kdor pa ne, pa ne...
HMX je napisal/-a:Zej mi pa ne rečt, da se 60 kg teže ne čuti v avtomobilu. Jaz čutim,
če se sam vozim ali pa je še kdo zraven. Seveda je tu govora o bolj
švoh motoriziranih avtomobilih (za kar štejem tudi svojega mondeota).
Itaq, da če maš 200+ km, ti je čisto vseeno, kolk jih v avtomobilu sedi,
al pa če maš klimo prižgano.
Da nebi začel o drugih nezaželenih vplivih nevzmetene mase...![]()
Mate je napisal/-a:Problem, k ga nekateri ne razumete pr razporejanju mase pr vrtenju. Usedte se na en vrtljiv stol, pa v vsako roko utez 2kg (al pa tud ne) pa mejte iztegnjene roke, pa nej vs nekdo zavrti... pol pa roke skrcte. Zacel se boste vrtet dost hiterjs. Energija bo v obeh primerih enaka, masa tud, spreminjali se bosta pa hitrost vrtenja pa razporeditev mase.
Fora nevzmetene mase... poglejte npr bager, k se pelje cez grbino. (tam ima vpliv se visoko tezisce, itd) samo hitro rata jasno, kaj nastane.
Ce je stvar uredu narejena in so platisca dost lahka, stvar funkcionira boljs kot pa 15 cm gume po visini, k se upogiba in krivi. Morjo pa temu ustrezat tud bremze, lezaji pa osi. Ker te stvari potem neprimerno bl trpijo k prej.
Mike_E_ je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?
Masa česa že?![]()
![]()
Poveča se edino oprijem s cestiščem zaradi širše gume (delno tudi zaradi nižjega profila, ker se guma ne zvija toliko), kar pomeni da je kolo težje zablokirat (če nimaš ABS), kar pa pomeni krajšo zavorno pot, ker je zaviranje lahko bolj optimalno. Polo je mel očitno že precej slabe bremze
B4 Turbo je napisal/-a:Mike_E_ je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?
Masa česa že?![]()
![]()
Poveča se edino oprijem s cestiščem zaradi širše gume (delno tudi zaradi nižjega profila, ker se guma ne zvija toliko), kar pomeni da je kolo težje zablokirat (če nimaš ABS), kar pa pomeni krajšo zavorno pot, ker je zaviranje lahko bolj optimalno. Polo je mel očitno že precej slabe bremze
Kar jst vem zaradi sirse gume se ti oprijem nic ne poveca!
B4 Turbo je napisal/-a:Mike_E_ je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?
Masa česa že?![]()
![]()
Poveča se edino oprijem s cestiščem zaradi širše gume (delno tudi zaradi nižjega profila, ker se guma ne zvija toliko), kar pomeni da je kolo težje zablokirat (če nimaš ABS), kar pa pomeni krajšo zavorno pot, ker je zaviranje lahko bolj optimalno. Polo je mel očitno že precej slabe bremze
Kar jst vem zaradi sirse gume se ti oprijem nic ne poveca!
Mate je napisal/-a:B4 Turbo je napisal/-a:Mike_E_ je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?
Masa česa že?![]()
![]()
Poveča se edino oprijem s cestiščem zaradi širše gume (delno tudi zaradi nižjega profila, ker se guma ne zvija toliko), kar pomeni da je kolo težje zablokirat (če nimaš ABS), kar pa pomeni krajšo zavorno pot, ker je zaviranje lahko bolj optimalno. Polo je mel očitno že precej slabe bremze
Kar jst vem zaradi sirse gume se ti oprijem nic ne poveca!
Jest pa mislim in iz lastnih izkusenj vem, da se ob sirsi gumi oprijem poveca. Sama sticna povrsina je vecja, zarad cesa se pomoje spremeni koeficient lepenja, ker se guma na vecih mestih mal deformira in se na vecih mestih oprime delcev asfalta. Sirsa guma obicajno tud pomeni manjso visino gume, kar ma za posledico manj "ovijanja" gume v ovinkih in manj "napenjanja" gume pri zaviranju oz. hudem pospesevanju. Sej je bla ena tema s to tematiko, kjer smo dobr razlozil vpliv sirse in nizje gume.
INFINITI je napisal/-a:Sm že vidu take teste; isti tip gum le razliga v colaži in širini. ožja guma je mela prednost le v aquaplaningu in kotalnem uporu. Bla je pa tut malce tišja in udobnejša - jasno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov