Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a BBoss Sr okt 26, 2011 10:19 pm

nevermind je napisal/-a:Najboljša je pa tista z mejo 7°C.


Takrat naredi v letni gumi klik in se začneš z letnimi gumami vrtet, obračat ... v glavnem sploh se ne da več naravnost vozit =P
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a domen_ Sr okt 26, 2011 10:37 pm

Vikking je napisal/-a:
X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.

:huh:


Sicer se delno strinjam s tabo, a se mi zdi da samega članka nisi dobro prebral. Citiram: Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.

Ali sem jaz narobe članek razumel? Mislim da so njihove ugotovitve in testiranja v zasneženi/poledenli cesti povsem pravilne. Kolikor vidim na testu ni govora o 7 stopnijah in suhi cesti.
Pa res tako piše. No to je že bolj logično.

Ampak je pa tudi zavajajoče, ker tistih 7°C potem sploh nima veze, saj je drseča podlaga odločilna.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a esem Sr okt 26, 2011 10:53 pm

Škoda besed za tak tekst, v katerem še sami ne vejo, kaj pišejo!

Meja je 7 stopinj Celzija

Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.


Torej je za njih meja tam, kjer so ene mnogo slabše od drugih in ne tam, kjer so še enakovredne oz ene (šele) začnejo prevladovat. Torej je prava "meja" po njihovem te(k)stu morda pri +23 stopinj, če malo pretiravam?
Kaj torej oni pomen izraza "meja" razumejo drugače, kot je po slovensko? Zakaj pišejo, če pomena najosnovnejših pojmov sploh ne razumejo? Isto velja tudi za urednike ter lektorje!


PS
Naj nekdo to kopira in objavi na siol-u, če se mu da in je registriran. Se mi ne da (ponovno) registrirat samo zaradi nekih polpismenih idiotov. Me zanima, če bo kakšna reakcija s strani novinarja ali urednika.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 7:00 am

http://www.avto-magazin.si/nasveti/prim ... nevmatiki/

V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat, čeprav novinar na začetku pove, da je hotel realen test, v resnici je pa zavozil pri izbiri pnevmatik.
Zadnjič spremenil kalbo, dne Če okt 27, 2011 7:54 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 7:12 am

X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
2. A če se jaz prej ustavim pred vsemi mercedesi in high tech gumami (imel je gor nove TS830 in me je res fasciniral pri vožnjah), pomeni, da se kupi avto brez ABS-a (še najbolje enega bosanca in leto dni rabljene LM-22, sicer so ble pa že stare 3,5 leta, ma to nima veze :mrgreen: ) in se boš hitreje ustavil.

:huh:


Prvič: Teli filmčki tvojga vrtenja volana ne dokazujejo ničesar in ko boš mene naslednjič označil za ovco, ker kupim zimske gume boš rabil kaj več kot posnetke iz avta.

Drugič: ABS predvsem na snežni podlagi niti pod razno ne pomeni krajše zavorne poti, ampak vodljiv avto in daljšo zavorno, če pa toej razliki prišteješ še razliko v masi in dejstvo, da hud avto še ne pomen sposobnega voznka pa imaš odgovor na to, zakaj si se ti prej ustavil.

Tretjič: V prvem filmčku si preveč vrtel volan, v drugem si stvar naredil z občutkom, v tretje pa z instinktom in v tretje je blo prav, neglede na gume in tisto, kar ti ploza un v mikrofon. Pri Küzmiču smo na nadaljevalnem tečaju moral delat po svoje, ker so tist reakcije instinkta, na začetnem pa po njihovo.

In še enkrat, do razlike vsaj pri meni prihaja na znucanem rahlo mokrem asvaltu, takšnega asvalta je pa v Sloveniji 70 odstotkov, če ne gledamo avtoceste. Na poplavljeni cesti z brozgo se najbrš strinjamo, da zimska zmaga. In tistih 7 stopinj je povprečna dnevna temperatura. Takrat maš zjutraj lahko pod nič, čez dan pa 10.

Glede verig se pa strinjam s tabo. Kazni bi morale bit in to bogate, če s slabo opremljenim avtom narediš zastoj, v sončnem vremenu in suhi cesti je kazen za neopremljen avto velika neumnost.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Če okt 27, 2011 7:43 am

kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/

V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.


Spoštujem tvoje mnenje.

Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.

http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif

Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.


Lp
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a dask Če okt 27, 2011 7:54 am

belkaena je napisal/-a:
kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/

V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.


Spoštujem tvoje mnenje.

Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.

http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif

Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.


Lp



Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 8:07 am

belkaena je napisal/-a:
kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/

V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.


Spoštujem tvoje mnenje.

Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.

http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif

Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.


Lp


Zgoraj pri testu intenze poglej prosim hitrostni razred W. Pomojem na omenjenem testu v avtomagazinu ni blo tega hitrostnega razreda in te dimenzije, vemo pa vsi, da se lahko lastnosti precej razlikujejo.

Sicer se pa brezveze tukaj štukamo. Pamet v glavo pa bo, zarad mene, če se vozte z letnimi gumami pozim, dokler ne priletite vame, je meni prav.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a joztom Če okt 27, 2011 8:07 am

Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume. Pamet v roke. Vsak, ki je kdaj imel močnejši avto, presenečen z letnimi gumami ob prvem snegu v začetku novembra, ni prišel s parkirišča. Res pa so najboljše zimske tiste, ki so na pol trde, to vsekakor ni nobena od Save, ki je sicer odlična v snežnem zametu, kar pa je le dvakrat na leto. Ostali deli zime so ali suhi ali skidani, tako, da najbolj pride prav srednja trdota, kot je kakšen Michelin ali Toyo, važno da je dodana silica za ohranitev prožnosti.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Če okt 27, 2011 8:08 am

kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.


Moram priznati, da ne razumem točno kaj si želel povedatu, kot tudi ne na koga je to letelo. Zanima me tudi, ali si prebral obe strani teme, saj smo tvoje štiri stavke v tej temi že večkrat slišali, jim pritrdili in se z njimi tudi strinjali.

joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume. Pamet v roke. Vsak, ki je kdaj imel močnejši avto, presenečen z letnimi gumami ob prvem snegu v začetku novembra, ni prišel s parkirišča. Res pa so najboljše zimske tiste, ki so na pol trde, to vsekakor ni nobena od Save, ki je sicer odlična v snežnem zametu, kar pa je le dvakrat na leto. Ostali deli zime so ali suhi ali skidani, tako, da najbolj pride prav srednja trdota, kot je kakšen Michelin ali Toyo, važno da je dodana silica za ohranitev prožnosti.


Tudi ti kot kaže nisi prebral obeh strani teme, ker še ni hče ni omenil, da so letne pnevmatike za v sneg.

Preberite si tudi zadnji dve strani v tej temi, kjer se je debata sploh začela. viewtopic.php?f=53&t=87319&start=180

kalbo je napisal/-a:Zgoraj pri testu intenze poglej prosim hitrostni razred W. Pomojem na omenjenem testu v avtomagazinu ni blo tega hitrostnega razreda in te dimenzije, vemo pa vsi, da se lahko lastnosti precej razlikujejo.

Sicer se pa brezveze tukaj štukamo. Pamet v glavo pa bo, zarad mene, če se vozte z letnimi gumami pozim, dokler ne priletite vame, je meni prav.


Žal nisem našel bolj realne dimenzije in imaš prav, da se lastnostni razlikujejo glede na dimenzijo. Za neko širšo sliko pa je :) Mogoče je bolj mirodajen test Intese HP na drugem linku, ne vem pa ali je Intesa HP naslednjih Intese?



PS: na svojem avtu imam že nameščene Continental TS830 in vsako zimo vozim z zimskimi pnevmatikami.
Zadnjič spremenil belkaena, dne Če okt 27, 2011 8:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a 5cho Če okt 27, 2011 8:42 am

dask je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:
kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/

V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.


Spoštujem tvoje mnenje.

Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.

http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif

Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.


Lp



Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.


Word!
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Če okt 27, 2011 8:57 am

5cho je napisal/-a:Word!


Sicer ste odkril toplo vodo, ampak ja Word!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a BBoss Če okt 27, 2011 9:09 am

joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume.

A če ga bo pa z zimskimi je pa OK? :huh:

Huh kakšnih primerjav se eni znebite a niti enega dokaza oziroma NEODVISNEGA testa nimate, ki bi dokazovala to famozno teoriji 7°C na suhi ali mokri cesti. Sneg in led ne štejejo ker tukaj se normalno vsi strinjamo, da je zimak v ekstremnih pogojih (parkrat letno) bistveno boljši. Res bi rad videl en tak test, ki dokazuje teh 7°C, ki jih kot papige ponavljajo vsako leto v skoraj vsakem neavtomobilističnem mediju - v kontra primeru, da takega testa ni pomeni, da je vse to blejanje samo v službi gumarskega lobija in ste nekateri le njihovi neplačani glasniki.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a dask Če okt 27, 2011 9:23 am

belkaena je napisal/-a:
kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.


Moram priznati, da ne razumem točno kaj si želel povedatu, kot tudi ne na koga je to letelo. Zanima me tudi, ali si prebral obe strani teme, saj smo tvoje štiri stavke v tej temi že večkrat slišali, jim pritrdili in se z njimi tudi strinjali.



Vsi se strinjate, da je v snegu zimska boljša, ja. Ampak debata gre v smer, da je letna v vseh ostalih pogojih boljša. Se pravi, se zagovarja, da je pozimi boljša letna - ali pa jaz nekaj ne razumem prav.
Moj post pa je letel na vse tiste, ki se pozimi vozijo z letnimi, še posebno takrat, ko je sneg. O mokri, suhi, ledeni cesti nisem pisal. V snegu mi delate gužvo, po mokri me zaradi mene lahko prehitiš skozi ovinek.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a X-Hair Če okt 27, 2011 9:29 am

kalbo je napisal/-a:
X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
2. A če se jaz prej ustavim pred vsemi mercedesi in high tech gumami (imel je gor nove TS830 in me je res fasciniral pri vožnjah), pomeni, da se kupi avto brez ABS-a (še najbolje enega bosanca in leto dni rabljene LM-22, sicer so ble pa že stare 3,5 leta, ma to nima veze :mrgreen: ) in se boš hitreje ustavil.

:huh:


Prvič: Teli filmčki tvojga vrtenja volana ne dokazujejo ničesar in ko boš mene naslednjič označil za ovco, ker kupim zimske gume boš rabil kaj več kot posnetke iz avta.

Drugič: ABS predvsem na snežni podlagi niti pod razno ne pomeni krajše zavorne poti, ampak vodljiv avto in daljšo zavorno, če pa toej razliki prišteješ še razliko v masi in dejstvo, da hud avto še ne pomen sposobnega voznka pa imaš odgovor na to, zakaj si se ti prej ustavil.

Tretjič: V prvem filmčku si preveč vrtel volan, v drugem si stvar naredil z občutkom, v tretje pa z instinktom in v tretje je blo prav, neglede na gume in tisto, kar ti ploza un v mikrofon. Pri Küzmiču smo na nadaljevalnem tečaju moral delat po svoje, ker so tist reakcije instinkta, na začetnem pa po njihovo.

In še enkrat, do razlike vsaj pri meni prihaja na znucanem rahlo mokrem asvaltu, takšnega asvalta je pa v Sloveniji 70 odstotkov, če ne gledamo avtoceste. Na poplavljeni cesti z brozgo se najbrš strinjamo, da zimska zmaga. In tistih 7 stopinj je povprečna dnevna temperatura. Takrat maš zjutraj lahko pod nič, čez dan pa 10.

Glede verig se pa strinjam s tabo. Kazni bi morale bit in to bogate, če s slabo opremljenim avtom narediš zastoj, v sončnem vremenu in suhi cesti je kazen za neopremljen avto velika neumnost.


Ti si čist falil kaj je moj post hotel povedat. ;) :mrgreen: Te motijo filmčki? A si eden izmed teoretikov? Kaj sem hotel povedat s tistim postom? Da je ovca tist, ki verjame tem bedarijam s temi stopinjami. In, da če se jaz prej ustavim z enim bosancem brez ABS-a, še ne pomeni, da se pozimi kupi bosanca brez ABS-a in se boš prej ustavil.


Sej tudi sam dam zimske gor. Ampak šele ko sneži. To si lahko privoščim, ker nimam nobenih prelazov do službe. Če bi bil trgovski potnik, men verjemi, da bi jih že imel gor, pa čeprav mi jih po zakonu še ni treba. In skoz se omenja neki gladek asfalt, s simulacije snega, plundre pri 7 stopinjah. Ja pri 7 stopinjah pada dež in ni nobenega simuliranja poledenele ceste in snega. Pa WTF?!?! Ko sem še imel čast se vozit na 050A je kazal na mojem displeyu 2-3 stopinje in je padal dež. Pa sem ga žgal domov brez problema. Kot vsak deževen dan, pri 20 stopinjah. In ja, na plundri in snegu je zimska boljša. Ma mi govorimo o dežju in dež pa pada, ko je zunaj 1- 2 stopinje. Konc debate. Na suhi cesti pa sploh ni panike. Tudi če je minus 7, sem se vozil sproščeno domov kot da bi bilo +7 in to z letnimi.

Jaz ne pravim, da ni prav, da se da pozimi zimske. Ampak glede teh sedmih stopinj, pa kako to prikažejo na Vranskem, na eni podlagi, katera nima z realnostjo nobene veze. Da pa potrdijo te butaste umotvore glede sedmih stopinj, je pa ODLIČNA.

Vikking je napisal/-a:
X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.

:huh:


Sicer se delno strinjam s tabo, a se mi zdi da samega članka nisi dobro prebral. Citiram: Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.

Ali sem jaz narobe članek razumel? Mislim da so njihove ugotovitve in testiranja v zasneženi/poledenli cesti povsem pravilne. Kolikor vidim na testu ni govora o 7 stopnijah in suhi cesti.



Članka sploh nisem bral, sem samo videl naslov in passata na tisti beli podlagi in sem se samo nasmehnil. Sedaj sem šele pogledal filmček. oops Kot je napisal abbe. Pri prvem poizkusu je imel vklopljen esp, pri drugem pa ne, pa tudi se ni trudil, da bi avto ulovil. Sicer je pa bil tole cilj, da se avtomobila ne ulovi in prikaža kako je letna pozimi nevarna. In kje ti vidiš poledenelo cesto in sneg? Jaz vidim dež in neko belo podlago, katera nima z realnostjo nobene veze. Če se pa grejo, da tale podlaga prikazuje poledenelo cesto. OK, potem pa vzamem vse nazaj. Sedaj pa, koliko situacije imaš ti na leto, da je poledenela in zasnežena cesta. Tisti, ki zagovarjamo letne pozimi, vseskozi govorimo za suho in mokro podlago pa niso važne stopinje. No sej ne zagovarjamo, samo pravimo, da je to s temi stopinjami en bullshit.

lizard je napisal/-a:@X-Hair: Daj razloži še kakšna je bila razlika pri tvojih zaviranjih na Vranskem - torej kakšni so bili napotki s strani strokovanjaka in kako si ti ravnal drugače, da si bolje zaviral. Pomojem marsikoga zanima ta razlika, pa komu lahko pride tudi prav.

Tolčeš po zavori. Kot se vidi na posnetku v četrtem poizkusu. Dejansko uprizarjaš ABS. In to jaz naredim boljše kot elektronika v avtomobilu. Namreč, ko elektronika zazna, da je kolo blokiralo zavore popustijo. To vemo vsi. Jaz pa nimam tega senzorja kdaj kolo blokira, da bi odvzel. Ampak samo tolčem po zavori. S tem, ko mi kolo še za nekaj desetink blokira mi vedno pred kolesom naredi kupček snega. In mam več trenja, kot avto z ABS-om kateri se ustavlja samo v odvisnosti od gume. Moje lajično hribovsko razmišljanje. Če se ne motim, so pa začeli že v avtomobile vgrajevati ABS sisteme, kateri popusti namesto 30x, samo 20x ( zgolj primer, dejanskih številk ne vem več). Torej kolo blokira več časa.

In še primer kako to zgleda, ko sva z bosancem trenirala in pilila tehniko. Dejansko se moreš zelo preprogramirat v glavi. Jaz sem mel kr težave. Sem se jebal po tem snegu v 3pm. To govorimo za krizni primer, ko imaš za premislek točno 0s.
Tukaj so bili še metuljčki v igri. Sem se že videl spet na optiki. :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=zQsUtlobmXs
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 9:33 am

BBoss je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume.

A če ga bo pa z zimskimi je pa OK? :huh:

Huh kakšnih primerjav se eni znebite a niti enega dokaza oziroma NEODVISNEGA testa nimate, ki bi dokazovala to famozno teoriji 7°C na suhi ali mokri cesti. Sneg in led ne štejejo ker tukaj se normalno vsi strinjamo, da je zimak v ekstremnih pogojih (parkrat letno) bistveno boljši. Res bi rad videl en tak test, ki dokazuje teh 7°C, ki jih kot papige ponavljajo vsako leto v skoraj vsakem neavtomobilističnem mediju - v kontra primeru, da takega testa ni pomeni, da je vse to blejanje samo v službi gumarskega lobija in ste nekateri le njihovi neplačani glasniki.


Tud kakega pametnega kontra testa ni. Še enkrat, gre za 7 stopinj povprečne dnevne temperature. In še to. Proizvajalec, ki bo pogruntal gumo, ki bo top v vseh kategorijah in pogojih, ki se navadno eden drugega izključujejo, pomojem bo mel težave narest pnevmatike za vse odjemalce.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Če okt 27, 2011 9:44 am

dask je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:
kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.


Moram priznati, da ne razumem točno kaj si želel povedatu, kot tudi ne na koga je to letelo. Zanima me tudi, ali si prebral obe strani teme, saj smo tvoje štiri stavke v tej temi že večkrat slišali, jim pritrdili in se z njimi tudi strinjali.



Vsi se strinjate, da je v snegu zimska boljša, ja. Ampak debata gre v smer, da je letna v vseh ostalih pogojih boljša. Se pravi, se zagovarja, da je pozimi boljša letna - ali pa jaz nekaj ne razumem prav.
Moj post pa je letel na vse tiste, ki se pozimi vozijo z letnimi, še posebno takrat, ko je sneg. O mokri, suhi, ledeni cesti nisem pisal. V snegu mi delate gužvo, po mokri me zaradi mene lahko prehitiš skozi ovinek.


Tu se pa strinjava :) Res je, jaz zagovarjam, da je letna pnevmatika pozimi boljša, razen kadar je zasneženo, poledenelo ali plundrasto vozišče. Vseeno sam tega nikoli nisem prakticiral in verjetno tudi ne bom. Vedno imam zimske gume ravno zaradi tistih treh sneženih metežev na sezono, poleg tega pa mi oprijem dobre zimske gume več kot zadostuje, ker nisem šumaher.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 9:47 am

@X-Hair: Ja in, kaj si hotel s tem povedat? Če še enkrat prebereš, kaj sem napisal boš mogoče videl, da moje mnenje ni kaj dosti drugačno od tvojega in tud filmčki me ne motjo, sam nimajo veze z debato o gumah. Razlikujeva se le v tem, da jest še vedno mislim, da se uravnotežena zimska guma pri minusu na povprečni mokri cesti bolje obnese od letne in to po mojih lastnih izkušnjah. Pa ne bom zdej o prevoženih kilometrih letno, ker sem mnenja, da tud človek z milion kilometri v volanu lahko nardi kiks in da tud on ne zna vsega.

Tud na mojem avtu mam raje gumo, ki je boljša v snegu, eno dimenzijo ožja in s tem zavestno vem, da je slabša na mokrem in suhem in se temu primerno obnašam, ker pač moram tud tisto nekajkrat (lani je blo vsaj desetkrat) prsmučat do vrtca, šole in podobno, službeno pa v vse možne rovte. Sam pri službenem žal nimam prava na glasanje glede gum.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a kalbo Če okt 27, 2011 9:49 am

belkaena je napisal/-a:Tu se pa strinjava :) Res je, jaz zagovarjam, da je letna pnevmatika pozimi boljša, razen kadar je zasneženo, poledenelo ali plundrasto vozišče. Vseeno sam tega nikoli nisem prakticiral in verjetno tudi ne bom. Vedno imam zimske gume ravno zaradi tistih treh sneženih metežev na sezono, poleg tega pa mi oprijem dobre zimske gume več kot zadostuje, ker nisem šumaher.


E, pa sva skupaj pri mnenju. Se popolnoma strinjam.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a BBoss Če okt 27, 2011 10:33 am

dask je napisal/-a:Vsi se strinjate, da je v snegu zimska boljša, ja. Ampak debata gre v smer, da je letna v vseh ostalih pogojih boljša. Se pravi, se zagovarja, da je pozimi boljša letna - ali pa jaz nekaj ne razumem prav.
Moj post pa je letel na vse tiste, ki se pozimi vozijo z letnimi, še posebno takrat, ko je sneg. O mokri, suhi, ledeni cesti nisem pisal. V snegu mi delate gužvo, po mokri me zaradi mene lahko prehitiš skozi ovinek.


Pazi vsepovsod se grejo neko posploševanje, da je zimska guma boljša v vseh razmerah pod 7°C :roll: Tukaj se samo pogovarjamo a je to res ali ni. Večino zime nimaš ekstremnih razmer in prepričan sem, da 80% voznikov v sneženju ne rabijo it nujno ven z avtom in se lahko poslužijo drugih načinov transporta oziroma ne grejo nikamor, če nimajo nujnih obveznosti.

Problem nastane, ker se v medijih tako pritiska oziroma pospešuje prodajo zimakov, da marsikdo, ki se mu ne da ukvarjat s tem pač v strahu naredi točno to kar mu perejo po možganih ves čas. Recimo tud moj fotr, ki je upokojenec in v 5-ih letih njegov avto ni videl snega ali ledu se čuti obvezanega, da mora kupit in dat gor zimske pa čeprav letno prevozi med 5-8kkm pa še to večino poleti. In takih fotrov in mamic je še ogromno vulkanizerji in gumarji pa si manej roke na človeški naivnosti in neizobraženosti.

Po drugi strani pa je normalno, da če avto nujno rabiš ne glede na vremenske razmere, da pa je ravno v izogib, da kje obstaneš, potrebno uporabljati ustrezne zimske gume. Pozor napisal sem ustrezne in pod to kategorijo sigurno ne spada čipšit kitajsko azijska roba in kdor da res nekaj na svojo varnost in varnost drugih bo pač izbral znamko renomiranih gum, ki se na testih najbolje obnese... tukaj se varčevanje res ne izplača. Predvsem pa upam, da se v medijih ne bodo več pojavljali taki umotvori tipa: "pozimi je najslabša zimska guma boljša od najboljše letne" :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov