nevermind je napisal/-a:Najboljša je pa tista z mejo 7°C.
Takrat naredi v letni gumi klik in se začneš z letnimi gumami vrtet, obračat ... v glavnem sploh se ne da več naravnost vozit

nevermind je napisal/-a:Najboljša je pa tista z mejo 7°C.
Pa res tako piše. No to je že bolj logično.Vikking je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
Sicer se delno strinjam s tabo, a se mi zdi da samega članka nisi dobro prebral. Citiram: Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.
Ali sem jaz narobe članek razumel? Mislim da so njihove ugotovitve in testiranja v zasneženi/poledenli cesti povsem pravilne. Kolikor vidim na testu ni govora o 7 stopnijah in suhi cesti.
Meja je 7 stopinj Celzija
Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.
X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
2. A če se jaz prej ustavim pred vsemi mercedesi in high tech gumami (imel je gor nove TS830 in me je res fasciniral pri vožnjah), pomeni, da se kupi avto brez ABS-a (še najbolje enega bosanca in leto dni rabljene LM-22, sicer so ble pa že stare 3,5 leta, ma to nima veze) in se boš hitreje ustavil.
kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/
V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.
belkaena je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/
V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.
Spoštujem tvoje mnenje.
Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.
http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif
In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif
Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.
Lp
belkaena je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/
V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.
Spoštujem tvoje mnenje.
Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.
http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif
In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif
Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.
Lp
kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.
joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume. Pamet v roke. Vsak, ki je kdaj imel močnejši avto, presenečen z letnimi gumami ob prvem snegu v začetku novembra, ni prišel s parkirišča. Res pa so najboljše zimske tiste, ki so na pol trde, to vsekakor ni nobena od Save, ki je sicer odlična v snežnem zametu, kar pa je le dvakrat na leto. Ostali deli zime so ali suhi ali skidani, tako, da najbolj pride prav srednja trdota, kot je kakšen Michelin ali Toyo, važno da je dodana silica za ohranitev prožnosti.
kalbo je napisal/-a:Zgoraj pri testu intenze poglej prosim hitrostni razred W. Pomojem na omenjenem testu v avtomagazinu ni blo tega hitrostnega razreda in te dimenzije, vemo pa vsi, da se lahko lastnosti precej razlikujejo.
Sicer se pa brezveze tukaj štukamo. Pamet v glavo pa bo, zarad mene, če se vozte z letnimi gumami pozim, dokler ne priletite vame, je meni prav.
dask je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali-test-zimska-proti-letni-pnevmatiki/
V prejšnji temi ste prilimali tale test. Sava Intenza, guma znana po tem, da je dobra v mokrem (njena slabost je bla ravno obraba, torej je med mehkejšimi pnevmatikami), proti Savi S3, ki je izrazito usmerjena v dobre rezultate na snegu in je znana po svojih slabostih na mokri in suhi cesti. Zelo realen test, moram povedat.
Spoštujem tvoje mnenje.
Vseeno bi pripomnil, da si na sledečem linku pogledaš AMZSjev test letnih pnevmatik in pogledaš oceno Save Intese, predvsem lastnosti v mokrem. Videl boš, da so primerjali dve Savini pnevmatiki, ki sta obe slabi na mokrem, oz sta slabi na skoraj vseh področjih. Pnevmatiki sta istega razreda in zato je test, ki govori v prid letni pnevmatiki za mene povsem sprejemljiv.
http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif
In še Sava Intesa HP (če so morda testirali to) http://www.motorevija.si/datoteke/tab%2 ... %20195.gif
Obe pnevmatiki sta porazni v mokrem in imata dobro oceno za porabo, torej naj bi bile trde pa je pnevmatika še vedno boljša od zimske eskimo S3.
Lp
Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.
5cho je napisal/-a:Word!
joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume.
belkaena je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.
Moram priznati, da ne razumem točno kaj si želel povedatu, kot tudi ne na koga je to letelo. Zanima me tudi, ali si prebral obe strani teme, saj smo tvoje štiri stavke v tej temi že večkrat slišali, jim pritrdili in se z njimi tudi strinjali.
kalbo je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
2. A če se jaz prej ustavim pred vsemi mercedesi in high tech gumami (imel je gor nove TS830 in me je res fasciniral pri vožnjah), pomeni, da se kupi avto brez ABS-a (še najbolje enega bosanca in leto dni rabljene LM-22, sicer so ble pa že stare 3,5 leta, ma to nima veze) in se boš hitreje ustavil.
Prvič: Teli filmčki tvojga vrtenja volana ne dokazujejo ničesar in ko boš mene naslednjič označil za ovco, ker kupim zimske gume boš rabil kaj več kot posnetke iz avta.
Drugič: ABS predvsem na snežni podlagi niti pod razno ne pomeni krajše zavorne poti, ampak vodljiv avto in daljšo zavorno, če pa toej razliki prišteješ še razliko v masi in dejstvo, da hud avto še ne pomen sposobnega voznka pa imaš odgovor na to, zakaj si se ti prej ustavil.
Tretjič: V prvem filmčku si preveč vrtel volan, v drugem si stvar naredil z občutkom, v tretje pa z instinktom in v tretje je blo prav, neglede na gume in tisto, kar ti ploza un v mikrofon. Pri Küzmiču smo na nadaljevalnem tečaju moral delat po svoje, ker so tist reakcije instinkta, na začetnem pa po njihovo.
In še enkrat, do razlike vsaj pri meni prihaja na znucanem rahlo mokrem asvaltu, takšnega asvalta je pa v Sloveniji 70 odstotkov, če ne gledamo avtoceste. Na poplavljeni cesti z brozgo se najbrš strinjamo, da zimska zmaga. In tistih 7 stopinj je povprečna dnevna temperatura. Takrat maš zjutraj lahko pod nič, čez dan pa 10.
Glede verig se pa strinjam s tabo. Kazni bi morale bit in to bogate, če s slabo opremljenim avtom narediš zastoj, v sončnem vremenu in suhi cesti je kazen za neopremljen avto velika neumnost.
Vikking je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:
Zaključek.
1. Ne verjemite vsemu, kar vam povejo. Zimska guma se bolje odreže samo v snegu. PIKA.
Sicer se delno strinjam s tabo, a se mi zdi da samega članka nisi dobro prebral. Citiram: Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.
Ali sem jaz narobe članek razumel? Mislim da so njihove ugotovitve in testiranja v zasneženi/poledenli cesti povsem pravilne. Kolikor vidim na testu ni govora o 7 stopnijah in suhi cesti.
lizard je napisal/-a:@X-Hair: Daj razloži še kakšna je bila razlika pri tvojih zaviranjih na Vranskem - torej kakšni so bili napotki s strani strokovanjaka in kako si ti ravnal drugače, da si bolje zaviral. Pomojem marsikoga zanima ta razlika, pa komu lahko pride tudi prav.
BBoss je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Se slišimo, ko vam bo kdo v decembru povozil otroka in imel na avtu letne gume.
A če ga bo pa z zimskimi je pa OK?![]()
Huh kakšnih primerjav se eni znebite a niti enega dokaza oziroma NEODVISNEGA testa nimate, ki bi dokazovala to famozno teoriji 7°C na suhi ali mokri cesti. Sneg in led ne štejejo ker tukaj se normalno vsi strinjamo, da je zimak v ekstremnih pogojih (parkrat letno) bistveno boljši. Res bi rad videl en tak test, ki dokazuje teh 7°C, ki jih kot papige ponavljajo vsako leto v skoraj vsakem neavtomobilističnem mediju - v kontra primeru, da takega testa ni pomeni, da je vse to blejanje samo v službi gumarskega lobija in ste nekateri le njihovi neplačani glasniki.
dask je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:Vse lepo in prav AMPAK - do piz..rij po cestah, zastojev, oviranja prometa, prihaja v snegu. Takrat pride do težav, takrat bi morali imeti zimske gume ali pa znati veriga dat gor. Mi je čist ravno za te teste, če me potem na zasneženi cesti oviraš in lahko celo ogrožaš, ko te odnese na ovinku. Pa tudi, če imaš po testu boljše letne gume. V zasneženo cesto to ne gre.
Moram priznati, da ne razumem točno kaj si želel povedatu, kot tudi ne na koga je to letelo. Zanima me tudi, ali si prebral obe strani teme, saj smo tvoje štiri stavke v tej temi že večkrat slišali, jim pritrdili in se z njimi tudi strinjali.
Vsi se strinjate, da je v snegu zimska boljša, ja. Ampak debata gre v smer, da je letna v vseh ostalih pogojih boljša. Se pravi, se zagovarja, da je pozimi boljša letna - ali pa jaz nekaj ne razumem prav.
Moj post pa je letel na vse tiste, ki se pozimi vozijo z letnimi, še posebno takrat, ko je sneg. O mokri, suhi, ledeni cesti nisem pisal. V snegu mi delate gužvo, po mokri me zaradi mene lahko prehitiš skozi ovinek.
belkaena je napisal/-a:Tu se pa strinjavaRes je, jaz zagovarjam, da je letna pnevmatika pozimi boljša, razen kadar je zasneženo, poledenelo ali plundrasto vozišče. Vseeno sam tega nikoli nisem prakticiral in verjetno tudi ne bom. Vedno imam zimske gume ravno zaradi tistih treh sneženih metežev na sezono, poleg tega pa mi oprijem dobre zimske gume več kot zadostuje, ker nisem šumaher.
dask je napisal/-a:Vsi se strinjate, da je v snegu zimska boljša, ja. Ampak debata gre v smer, da je letna v vseh ostalih pogojih boljša. Se pravi, se zagovarja, da je pozimi boljša letna - ali pa jaz nekaj ne razumem prav.
Moj post pa je letel na vse tiste, ki se pozimi vozijo z letnimi, še posebno takrat, ko je sneg. O mokri, suhi, ledeni cesti nisem pisal. V snegu mi delate gužvo, po mokri me zaradi mene lahko prehitiš skozi ovinek.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov