Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS To feb 21, 2012 11:29 am

Za 10.000km/leto jaz ne bi vzel niti dizla niti plin. Razen, kdor misli imeti avto 10 let.
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair To feb 21, 2012 11:34 am

peroRS je napisal/-a:Za 10.000km/leto jaz ne bi vzel niti dizla niti plin. Razen, kdor misli imeti avto 10 let.


:lol:
Kje se pa sploh splača predelat dizla na plin lepo te prosim,dajte bit malo bolj realni!
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair To feb 21, 2012 11:35 am

LaMike je napisal/-a:
spaceair je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:Pa še to, včeraj sem prevozil z Corso točno 55km, poraba na teh 55km je bila 6,6l/100km. Torej je v povprečju 0,5l večja, kot je bila na bencin. Merjeno z diagnostično napravo. ;)


:lol:


Točno čakal tvoj odgovor v tem smislu. Konstruktivno, kot od tvojega prvega posta dalje... resnično! ;)



Če se ne bi vozil na plin bi ti skoraj verjel :lol:
Daj si na poraba.com vnašaj ko tankaš pa boma videla,,,...........kako in kaj ... ;)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS To feb 21, 2012 11:37 am

spaceair je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Za 10.000km/leto jaz ne bi vzel niti dizla niti plin. Razen, kdor misli imeti avto 10 let.


:lol:
Kje se pa sploh splača predelat dizla na plin lepo te prosim,dajte bit malo bolj realni!


Ne se delat neumnega. :roll:
Preberi tako kot piše. Plin pomeni bencinar predelan na plin. ;)
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1586
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a LaMike To feb 21, 2012 11:50 am

spaceair je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:
spaceair je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:Pa še to, včeraj sem prevozil z Corso točno 55km, poraba na teh 55km je bila 6,6l/100km. Torej je v povprečju 0,5l večja, kot je bila na bencin. Merjeno z diagnostično napravo. ;)


:lol:


Točno čakal tvoj odgovor v tem smislu. Konstruktivno, kot od tvojega prvega posta dalje... resnično! ;)



Če se ne bi vozil na plin bi ti skoraj verjel :lol:
Daj si na poraba.com vnašaj ko tankaš pa boma videla,,,...........kako in kaj ... ;)


Sej bi dal eno sliko gor, da bi ti bilo hudo pa ne bom. =P Na poraba.com sem imel odprt up.račun ampak sem ne redno vpisoval. Mogoče pa se ga bom sedaj malo resneje lotil. ;) Kakor koli, vse izračune sem si delal na 7l plina. Če smo tukaj bom več, kot zadovoljen! Danes in jutri me pa čakata dve večji rundi. ;)
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TOYOTA To feb 21, 2012 11:56 am

plinaš je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:no sam sem še vedno v dilemi, ker naredim ogromno km...

na dan naredim 150 km, sicer večina avtoceste, tako da mi kuri okoli 11l/100km = 23.5 eur/dan, če bi pokuril 15 % več (plin), je to 18,9 kg plina = 15,12 eur/dan, se pravi je skoraj 9 eur razlike , kar je pa ogromno, ampak predelava je cca. 2000 eur + večja poraba še zaradi 90 kg bombe v prtljažniku..bi to dobil notri v cca. 220 dneh( recimo 1 leto ), če bi vozil kot po jajcih...aja pa še do 1 l bencina na 100 km za hlajenje, če je potrebno...zato sem si rekel, da prodam yarisa, dam ta 2 jurja zraven in kupim dizla s porabo 7 do 8/100km = 14,3 eur/dan......za cel mesec me potem pride ( 25 dni sem računal): 587 eur bencin
387 plin
357,5 diesel...
...samo službene vožnje , večinoma AC do cca. 150 km/h... brez servisov plinske instalacije...stroški vzdrževanja vozila so pa približno enaki in niso pogojeni z plinsko instalacijo

avtoplin - lpg se meri v litrih ... in kako hudega yarisa imaš , da ti porabi 11l/100km ? :shock:

stroški vzdrževanja dizla še zdaleč niso enaki stroškom vzdrževanja bencinarja ... plinsko napravo vzdržujemo iz prihranka na plinu ( prins na 30,000km ! )...

in ne maram dizlov kolikokrat naj še to povem ( raznoraznim osebkom , ki mislijo da še nisem vozil dizla pa povem da sem jih in ne hvala ) .. ker se najmanj 95% voznikov dizlov ne premakne s križišča...ker vozijo 70 na 90 - po možnosti na levem pasu trzinske obvoznice ... in ker me dizel enostavno ne zdrži , ker se ne vrti nad 6500 in ker so za nabavo pregrešno dragi ter izpuščajo za sabo smrdljive in škodljive saje ( pa prosim ne mi pametovat s količino co2 ker kdor se vsaj malo spozna na izpuste iz motorjev z notranjim izgorevanjem točno ve kako se stvari streže) ...

aja pa še to - ali ste dizelaši v tej temi zaradi interesa da bi imeli avto na plin ali zaradu foušije ?


l ali kg dobro veš kaj sem mislil..

primerjava je med imprezo ( cca. 380 km ) in avensisom dcat 180 km in tukaj so stroški vdrževanja približno enaki in oba sta super za speljevanje iz križišča...jaz tukaj gledam izrecno zaradi interesa po čimmanjši porabi ob dokaj močnih motorjih(zaradi ogromno km, ki jih naredim na mesesc...ker pa dosedaj še nihče ni predlagal konkretnega sistema za stijko, gledam to tako, da bi yarisa zamenjal za avensisa z dodatkom cene vgradnje plinskega sistema...
potrebujem pa večji avto kot je yaris, ker sam yaris se da voziti tudi pod 5 l/100km...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Blink-182- To feb 21, 2012 3:53 pm

Berem po dolgem času spet tole temo, pa vidim da so omenjene razmeroma nizke cene predelav okoli 1000€. Kaj je naprimer razlika med temi predelavami in predelavo od prinsa? Ker ko sem nekaj časa nazaj spraševal je bila pri njih cena 1850€, kar se mi zdi preveč oz. se mi glede na moje kilometre ne izplača.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS To feb 21, 2012 4:46 pm

Blink-182- je napisal/-a:Berem po dolgem času spet tole temo, pa vidim da so omenjene razmeroma nizke cene predelav okoli 1000€. Kaj je naprimer razlika med temi predelavami in predelavo od prinsa? Ker ko sem nekaj časa nazaj spraševal je bila pri njih cena 1850€, kar se mi zdi preveč oz. se mi glede na moje kilometre ne izplača.


Jaz sem spraševal za 1.2TSI motor pri Prinsu in so rekli, da je plinska napeljava:
-tekoča varianta ca. 2300€ (dela na 90% plin 10% bencina, vžig na bencin, potem preklopiš na plin)
-plinasta varianta ca. 2600€, ki naj bi bila še v poskusni fazi (dela 100% na plin, poraba plina je manjša kot pri tekoči varianti, pa če ni celo vžig na plin, to ni sem zihr)

To so cene skupaj z računom in garancijo, ter z vključenim popustom, če vzameš preko uradnega servisa VW/Škoda/Audi/Seat.
Tako, da ni vse tako rožnato glede plina, sploh za te moderne motorje :?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To feb 21, 2012 7:37 pm

TOYOTA je napisal/-a:
l ali kg dobro veš kaj sem mislil..

primerjava je med imprezo ( cca. 380 km ) in avensisom dcat 180 km in tukaj so stroški vdrževanja približno enaki in oba sta super za speljevanje iz križišča...jaz tukaj gledam izrecno zaradi interesa po čimmanjši porabi ob dokaj močnih motorjih(zaradi ogromno km, ki jih naredim na mesesc...ker pa dosedaj še nihče ni predlagal konkretnega sistema za stijko, gledam to tako, da bi yarisa zamenjal za avensisa z dodatkom cene vgradnje plinskega sistema...
potrebujem pa večji avto kot je yaris, ker sam yaris se da voziti tudi pod 5 l/100km...


a ni zanimivo , da je primerjava med 180KM in 380 km v stroških vzdrževanja? torej je strošek vzdrževanje za dizla z več kot pol manj konji kakor jih ima bencinar tam - tam ? torej je še enkrat dražje za dizla , ki bi imel 380 KM ?

pa lepo prosim : če misliš primerjati tako legendo kot je wrx sti s smrdljivcem v štartu s križišča si usekal mimo ... ampak res ... kolega ima 99 toyoto avensis 2,0 na plin in je naredil že kar nekaj km ... brez kakršnihkoli problemov ... stroški vzdrževanja za 128 konjev so minimalni - med drugim je menjava zobatega jermena predpisana na 150,000km ali 10 let ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a moj-avto Sr feb 22, 2012 12:11 am

Manj avtov bo na plin, manjše bo povpraševanje in cenejše gorivo bo.
Si želim, da si večina od vas ne preuredi avto na plin. Vesel sem, da se najdejo radodarni ljudje kateri radi polnijo državno blagajno in nas rešujejo z visokimi trošarinami. Baje 50% denarja od cene benzina in diesla gre v državno blagajno.
Vozite benzin ali nafto pa srečno vožnjo.
Avto, moj partner!
 
zunar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne feb 19, 2012 2:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zunar Sr feb 22, 2012 11:19 am

pozdravljeni!

mene pa samo zanima kateri sistem bi bolj priporočali in zakaj, ima kdo izkušnje s temi sistemi)

ali originalni pro sistem Zavoli ali sistem Emer ? kaj se vam zdi, cena zavolija je 100 evrov dražja.

hvala in lp
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Blink-182- Sr feb 22, 2012 2:27 pm

peroRS je napisal/-a:
Blink-182- je napisal/-a:Berem po dolgem času spet tole temo, pa vidim da so omenjene razmeroma nizke cene predelav okoli 1000€. Kaj je naprimer razlika med temi predelavami in predelavo od prinsa? Ker ko sem nekaj časa nazaj spraševal je bila pri njih cena 1850€, kar se mi zdi preveč oz. se mi glede na moje kilometre ne izplača.


Jaz sem spraševal za 1.2TSI motor pri Prinsu in so rekli, da je plinska napeljava:
-tekoča varianta ca. 2300€ (dela na 90% plin 10% bencina, vžig na bencin, potem preklopiš na plin)
-plinasta varianta ca. 2600€, ki naj bi bila še v poskusni fazi (dela 100% na plin, poraba plina je manjša kot pri tekoči varianti, pa če ni celo vžig na plin, to ni sem zihr)

To so cene skupaj z računom in garancijo, ter z vključenim popustom, če vzameš preko uradnega servisa VW/Škoda/Audi/Seat.
Tako, da ni vse tako rožnato glede plina, sploh za te moderne motorje :?


To je pa res že ful velik.
Jaz npr. imam normalnega 1.6 bencinarja, pa je 1850€ naračunal, v tej temi pa vidim da so sistemi tudi po 1000€. Kakšna je razlika med temi sistemi?
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Sr feb 22, 2012 3:09 pm

PeroRS: mislim da je ravno obratno tekoča in plinasta faza. Tekoča je še v poskusni fazi, ravno injektorji so problem (direkten vbrizg tekočega plina v izgorevalno komoro, novi injektorji popolnoma nadomestijo bencinske). Medtem ko plinasta (tekoči plin se upari v uparjalniku, kjer se v plinasti fazi dovaja v sesalni kolektor) je že splošno razširjena in potrebuje bencin za vžig.

blink-182: Boljši injektorji, boljši uparjalnik, dražja oprema kot je npr. toroidni tank (namesto rezervne), boljši software... posledično to pomeni manj težav, boljše delovanje, manjše razmerje med porabo plina, glede na porabo bencina.
Vsekakor pa neglede na to za kateri sistem se odločiš, poišči res kvalitetnega vgrajevalca. Kateri bo imel potem seveda tudi takoj čas da zadevo popravi, če boš opazil da sistem ne deluje pravilno.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TOYOTA Sr feb 22, 2012 4:06 pm

plinaš je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:
l ali kg dobro veš kaj sem mislil..

primerjava je med imprezo ( cca. 380 km ) in avensisom dcat 180 km in tukaj so stroški vdrževanja približno enaki in oba sta super za speljevanje iz križišča...jaz tukaj gledam izrecno zaradi interesa po čimmanjši porabi ob dokaj močnih motorjih(zaradi ogromno km, ki jih naredim na mesesc...ker pa dosedaj še nihče ni predlagal konkretnega sistema za stijko, gledam to tako, da bi yarisa zamenjal za avensisa z dodatkom cene vgradnje plinskega sistema...
potrebujem pa večji avto kot je yaris, ker sam yaris se da voziti tudi pod 5 l/100km...


a ni zanimivo , da je primerjava med 180KM in 380 km v stroških vzdrževanja? torej je strošek vzdrževanje za dizla z več kot pol manj konji kakor jih ima bencinar tam - tam ? torej je še enkrat dražje za dizla , ki bi imel 380 KM ?

pa lepo prosim : če misliš primerjati tako legendo kot je wrx sti s smrdljivcem v štartu s križišča si usekal mimo ... ampak res ... kolega ima 99 toyoto avensis 2,0 na plin in je naredil že kar nekaj km ... brez kakršnihkoli problemov ... stroški vzdrževanja za 128 konjev so minimalni - med drugim je menjava zobatega jermena predpisana na 150,000km ali 10 let ...


ja primerjal sem stroške in so skoraj enaki, to pa zato, ker naj bi se avensis servisiral na pooblaščencu zaradi garancije, stijko, pa olje in filtre menjam sam, ostalo pa na pooblaščencu...od tukaj primerjava in nikjer nisem primerjal avensisa in stijko v štartih iz mesta...govorim za avensisa z 2.2 180 km ( ima verigo ) motorjem in ne 128 km....sicer pa, kot sem napisal, rad bi imel porabo okrog 7 in dokaj spodobne konje, za normalno (dinamično) vožnjo v službo...kakšno je vzdrževanje za 380 km diesla pa ne vem, ga pa tudi še videl nisem...in če nebi potreboval večjega avta je yaris glede porabe več kot primeren, samo ga dinamika jeb...:) še to servisi za stijko pridejo: na 8000km menjam olje in filtre, drugače je interval na 12000km (se mi zdi) , se pravi 5 l olja in filti = 87 eur...če bi toyoto servisiral doma bi bilo približno isto, pač na pooblaščencu, kot veš, cene navijajo u nebo...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair Sr feb 22, 2012 4:52 pm

zunar je napisal/-a:pozdravljeni!

mene pa samo zanima kateri sistem bi bolj priporočali in zakaj, ima kdo izkušnje s temi sistemi)

ali originalni pro sistem Zavoli ali sistem Emer ? kaj se vam zdi, cena zavolija je 100 evrov dražja.

hvala in lp


Vzameš tisti sistem ,ki ga firma vgrajuje najdle časa in nimajo slabih povratnih informacij,
v mojem primeru je to bil Zavoli...
Prins ne vem ,ker ne poznam,,,,mogoče se ga splača za nov avto,ker je dosti večja investicija in daljša doba "povrnitve investicije",... :-P
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr feb 22, 2012 6:05 pm

Vikking je napisal/-a:PeroRS: mislim da je ravno obratno tekoča in plinasta faza. Tekoča je še v poskusni fazi, ravno injektorji so problem (direkten vbrizg tekočega plina v izgorevalno komoro, novi injektorji popolnoma nadomestijo bencinske). Medtem ko plinasta (tekoči plin se upari v uparjalniku, kjer se v plinasti fazi dovaja v sesalni kolektor) je že splošno razširjena in potrebuje bencin za vžig.

blink-182: Boljši injektorji, boljši uparjalnik, dražja oprema kot je npr. toroidni tank (namesto rezervne), boljši software... posledično to pomeni manj težav, boljše delovanje, manjše razmerje med porabo plina, glede na porabo bencina.
Vsekakor pa neglede na to za kateri sistem se odločiš, poišči res kvalitetnega vgrajevalca. Kateri bo imel potem seveda tudi takoj čas da zadevo popravi, če boš opazil da sistem ne deluje pravilno.


za motorje s tsi/gdi/tfsi in vse ostale oznake , ki pomenijo direkten vbrizg bencina v izgorevalno komoro ima prins že razvit sistem vbrizga tekoče faze plina skozi bencinske injektorje - že videl tako zmontiran avto . zanimivo je to , da moč in navor (sicer malenkostno a vseeno nekaj procentov ) narasteta na plinu proti bencinu .. porabe bencina ni več , ker se vžiga na plin ... je pa res tudi to , da je sistem dražji in je poraba plina proti bencinu cca. 20/25% višja kot na bencinu.
melo je problematčna avtonomija , ker je v toroidnem (namesto rezervne gume ) plinskem tanku tudi črpalka za plin , ki pa odvzame nekaj volumna ter potrebuje določen nivo plina za hlajenje torej je uporabnega manj plina ob isti dimenziji rezervoarja ...
ker je po novem evropskem standardu za plinske naprave R115 potreben za vsak tip avtomobila svoj certifikat mora tudi proizvajalec plinske naprave za vsak tip posebej zmontirati - razviti "kit" - , ki ga mora s "špehom konstrukcijskih papirjev" potem tudi homologirati pri evropsko priznani instituciji , kjer avto in dokumentacijo pregledajo ter tudi stestirajo , če odgovarja istemu normativu izpuhov na plinu kot na bencinu..
posledično je čas razvijanja "kit-ov" daljši , saj ni več univerzalnega , kajti za vsako različno pritrditev komponente plinskega sistema na karoserijo če se le ta razlikuje ( razlika recimo med privitjem nosilca na obtoječe -proste-navoje ali pa na istem mestu odstranitev navojnika za plastično matico in vstavitev vijaka ter pritrditev s podložko + matico) pa je vseeno na istem mestu recimo v motornem prostoru pa čeprav je proizvajalec isti in motor identičen je drug kit in posledično druga homologacija ( eh seveda ..tudi v EU znajo zakomplicirati) ter na pregledu spet opraviho isti postopek preverjanja vozila v celoti !..

sistem : http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
prvi cerrtifikat za DLM ( direct liqui max ) : http://www.prinsautogas.com/articles/en ... undai.html
in brošura o DLM-u : http://www.prinsautogas.com/view_attach ... Max_EN.pdf
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Blink-182- Sr feb 22, 2012 6:29 pm

aha, kaj pa sistem zavoli, katerega se precej omenja tu, je to kvalitetna zadeva?
Zavoli bi prišem med 1250 - 1490€ (vrjetno odvisno a rabiš mazanje ali ne)
Prisn pa 1850€ + 320€ če bi rabil mazanje,

Tko da razlika je kar konkretna :roll:

Itak pa sploh ne vem če bi se mi plin splačal pri 15-20k km na leto in porabi 7,5-8l, ampak glede na to da gre bencin samo še gor, ter na to da se plinska naprava da prestaviti na drug avto za ~300€ malo razmišljam v tej smeri.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TOYOTA Sr feb 22, 2012 6:46 pm

...prebral sem že xxx forumov, nasvetov itd...eni trdijo, da je odličen sistem ta: "BRC Sequent LPG System with the latest generation Multipoint Technology and Flashlube valve protection", tega so mi tudi priporočili, drugi od prinsa...itd...mi lahko razloži nekdo kaj je razlika med recimo DLM od prinsa in tega od BRC-ja, kot berem delujeta oba neodvisno, vsak valj ima svoj injektor, svojo ecu enoto...razen mazanja, pri brcju je flashlube pri DLM-ju pa? predvsem sprašujem za imprezo, ker so očitne težave s plinom pri ventilih.....plinaš?
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr feb 22, 2012 7:01 pm

TOYOTA je napisal/-a:...prebral sem že xxx forumov, nasvetov itd...eni trdijo, da je odličen sistem ta: "BRC Sequent LPG System with the latest generation Multipoint Technology and Flashlube valve protection", tega so mi tudi priporočili, drugi od prinsa...itd...mi lahko razloži nekdo kaj je razlika med recimo DLM od prinsa in tega od BRC-ja, kot berem delujeta oba neodvisno, vsak valj ima svoj injektor, svojo ecu enoto...razen mazanja, pri brcju je flashlube pri DLM-ju pa? predvsem sprašujem za imprezo, ker so očitne težave s plinom pri ventilih.....plinaš?


BRC je navaden sekvent ... enako kot prins VSI in VSI-2 ... z indirektnim vpihovanjem vplinjenega plina v sesalni kolektor pred sesalni ventil ... problem j s flash lube-om kjer ga valve care od prinsa povozi - VC dozira tekočino glede na količino vbrizganega plina , flash lube je vezan na obrate motorja kar pa še zdaleč ne pomeni , da je mazanje optimalno( za primer - zelo dolgi časi in s tem količina plina je recimo v peti prestavi pri 90km/h ko pohodiš gas do konca a ko pohodiš gas do konca v peti pri 140 so ti časi krajši)..

prins DLM je sistem samo za motorje z direktnim vbrizgom ...tsi , gdi , toyotin d4 2,0 , mazda 2,0 in mazda 2,3 turbo (cx7) ... ti motorji ne rabijo dodatnega mazanja ventilov , ker jih tudi na bencinu ne maže saj gre preko sesalnih ventilov samo zrak ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če feb 23, 2012 10:15 am

malo za primerjavo, levo je svečka ki je imela za sabo 26kkm, od tega na plin ca. 5kkm, desno pa je svečka, ki ima za sabo 59kkm vožnje na plin. Leva je verjetno zato bolj zdelana, ker avto še ni bil dober nastavljen, pa so šle svečke u ...., pol sm jih mogu pač menjat.

Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov