Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če maj 24, 2012 7:14 am

plinaš je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a:Je že kdo imel kako izkušnjo za vgradnjo LPG sistema v Renault tako, da mu tovarniška garancija ostane? Sam sem namreč dobil ustni in pisni odgovor, da je to možno izvesti le pri enem serviserju v sloveniji (Vovk iz Trebnja).

Ker se z tem seveda nikakor ne morem strinjati, glede na to, da si bom dal vgradit čisto isti sistem z istimi navodilo o vgradnji, ki ga predpisuje Renault matična tovarna (Zavolijev sistem, turbo dodatek, prilagojena mapa itd..), jim bom seveda še zatežil, ker to niso nič drugo, kot prijateljske vezi. Ne bom dal vgradit sistema tam, kjer še niso tako vgradnjo naredili, ampak bom odnesel tja, kjer imajo z tem že izkušnje.

Kak predlog?

če že , potem vovk trebnje ...zakaj pa pa vprašaj tiste ki so montirali drugje ...


Tudi zato ke je Landi boljši sistem kot Zaboli ups pardon Zavoli. Čeprav imajo slednji zagotovo ''pro sistem'' za Renaulta :lol:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če maj 24, 2012 7:37 am

Ne bom montiral drugačen sistem kot ga predlaga Renault (Zavoli), kajti ta sistem so oni stestirali in deluje 100% odlično. Tudi noben drugi sistem, katerega so mi predlagali nima turbo dodatka Za vse ostale sisteme bi bila vgradnja kot loterija...

Torej vprašanje je le to, kako si lahko tako velika tovarna privošči kaj takega, da kupc dobesedno prisili, da more it vgradit na določeno mesto. To se bo vsekakor spremenilo, kajti vedno več teh vgradenj bo, če bodo cene tako rasle.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Če maj 24, 2012 7:39 am

Zavoli nima nekih pro sistemov posebej za Renaulta, kot tudi ne za vozila drugih znamk.
To se lahko preveri na njihovi spletni strani.

Da bi bil Landi boljši od Zavolija pa ne vem.
Nekih dokazov za to trditev nisem našel.
Je pa res, da je Landi starejša znamka z večjim tržnim deležem in posledično tudi bolj znana znamka.

Moje mnenje je, da sta sistema zelo primerljiva in da je bolj pomembno kdo ti bo sistem vgradil, kot pa ali boš izbral Zavoli ali Landi.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Če maj 24, 2012 7:56 am

"Tudi noben drugi sistem, katerega so mi predlagali nima turbo dodatka"

Ne vem če bo to držalo. Za kakšen turbo dodatek gre? Gre mogoče za močnejši uparjalnik?
Tudi druge znamke ga imajo.
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če maj 24, 2012 8:33 am

brs je napisal/-a:"Tudi noben drugi sistem, katerega so mi predlagali nima turbo dodatka"

Ne vem če bo to držalo. Za kakšen turbo dodatek gre? Gre mogoče za močnejši uparjalnik?
Tudi druge znamke ga imajo.


Da ne bom na pamet pisal, bom rajši kopiral spodaj. Vsekakor je samo ta sistem stestiran in uradno odobren z strani Renaulta, zato se bom odločil samo za tega. Sem tudi preveril na Zavoli v sloveniji in imajo točno vgradno dokumentacijo od renoja, nič na pamet...

Citat:
"Kompletni strošek materiala in vgradnje sistema v Vaše vozilo se giblje sedaj z ECO subvencijo ter gotovinskim plačilom od 1.040,00 do 1.450,00€ in za pro sisteme od 1.480,00 do 1.780,00€, seveda odvisno od sistema, ki ga izberete. Vsekakor se za vaše vozilo priporoča originalni pro sistem Zavoli, kateri ima že integrirane tovarniške parametre ter turbo dodatek. Poleg posamičnih injektorjev, ter ECU enote ima prednost v malenkost povečani moči motorja ter vžiga na plinu. Cena tega sistema je 1,520.00€. Alternativa je sistem Emer iz višjega srednjega ranga po ceni 1,350.00€ V navedeno ceno je že vključen DDV, vsa homologacijska dokumentacija , kakor tudi elektronski sistem »v-lube«, ki z mazanjem in hlajenjem ventilov skrbi za podaljšano življenjsko dobo agregata."
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a LaMike Če maj 24, 2012 9:13 am

plinaš je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:[quote="iziboy"
Rad bi videl kvaliteto vgradnje pri tistih ki delajo 2 avta na dan. To enostavno ni izvedljivo.... Prins-ovci rabijo za montažo 2dni, pa tudi material je krepko čez jurčka...


Ja no... Je kar pod jurija (samo material). ;)

lamike ... če je pa prins tako poceni kot praviš bi si ga pa ja lahko privoščil ... :?:[/quote]

Oprosti, ker nismo vsi toliko vedni kot ti in nisem vedel kaj vse je potrebno kupiti... In če te že toliko rit srbi, sem jaz dal za komplet vgradnjo in sistem pod jurija.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Če maj 24, 2012 9:20 am

Meni so pred letom dni poslali zelo podoben mail.
Tudi za mojega mercedesa so priporočali originalni pro sistem Zavoli, pa kolegu ravno tako za BMW in tako naprej.
Ko sem pa šel za spletno stran proizvajalna http://www.zavoli.com o takšnem sistemu ni nič napisano.
Tudi o kakšnih turbo dodatkih na uradni spletni strani Zavoli ne piše nič.
Zato sem jih jaz takrat zaprosil, da mi pošljejo kakšen link kjer je proizvajalec napisal kaj o "originalnem pro sistemu Zavoli" pa mi seveda niso poslali nič takšnega.

Ne me narobe razumeti.
Jaz imam tudi sam v avtomobilu Zavoli sistem že dobro leto in sem z njim zelo zadovoljen.
Vprašanje je samo, pri komu boš vgradil Zavoli sistem.
Od ene kolegice mož je vgradil Zavoli sistem pri TRZ avtoservis v laguno in je zadovoljen.
Vsekakor razmisli.
Pa še to. Meni z Zavoli sistemom pije 20% več plina kot je prej bencina.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Če maj 24, 2012 9:36 am

Jaz imam v Renaultu TCe sistem od G1 in je po 45000km b.p. ... in upam, da bo tako tudi v prihodnje, garancije na motor pa baje nimam več po izjavah enega servisa in "...le zakaj ne bi veljala zaradi vgradnje plina?", po izjavi na drugem servisu...

Aja... G1 in ne Landi pa je zgolj zaradi tega, ker se Volku ni da ukvarjat s 7-sedežnim grand scenicom, čeprav je bilo kasneje dokazano, da se zadeva čisto normalno vgradi (...milsim rezervoar). Pa srečno z "pro" sistemom in turbo dodatkom... ;)

lp
J
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če maj 24, 2012 9:55 am

No, meni so pa ravno pri zavoliju še preverili v računalniku, da ta 2.0 turbo motor od renoja potrebuje vse te zadeve in mi je točno naštel kaj vse je treba vgraditi, pa podaljšane šobe itd.

Zanimivo je tudi to da sem pred tem tudi vprašal pri G-1 za njihov sistem, kjer so mi rekli, da mazanja ne potrebuje. In tako sem se rajši odločil, da si bom v prihodnje vgradil plinsko napeljavo, ki je že preizkušena. Pri takem vozilu enostavno ne morem experimentirati.

Če bi imel kak enostaven 1.6 motor, bi bilo skoraj vseeno kaj bi vgradil.

Drugače je poraba plina zato višja, ker ima avtoplin pač manjšo kalorično vrednost in posledično ga več rabiš. Vendar se avtoplin razlikuje tudi od dobavitelja do dobavitelja. Petrol je največji in nam lahko proda, kar on želi za ceno ki jo oni postavijo.
Saj to je čisto isto kot če bi stanovanje ogreval na kurilno olje ali na plin. Pri kurilnem olju so kar velike izgube, je dražji in dosti bolj "umazano" gori, zato potrebuje več vzdrževanja...
 
MEDUSA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če nov 02, 2006 8:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MEDUSA Če maj 24, 2012 10:54 am

iziboy je napisal/-a:
MEDUSA je napisal/-a:Živijo!

Zgolj informativno me zanima sledeče:

Avto imam predelan na LPG, na certifikatih ter homologaciji mi piše da imam rezervoar prostornine ''TMS volumna 52l'' ko grem na Petrol nikoli ne napolnim manj kot 47l, na Butan plinu na Verovškovi pa sem danes napolnil 51,67l :shock:

Po pravilih naj ne bi napolnil več kot 80% rezervoarja, torej 41,6l :?:

Sem vprašal gospoda, ki mi je zadevo montiral v avto in mi je odgovoril, da je to možno, ker imajo črpalke različen pritisk v polnilnih mehanizmih in se rezervoar lahko napolni preko 80% kapacitete, ter da ni nikakršne nevarnosti tudi če se zadeva napolni čez omenjeno mejo :?:

Zanima me vaše mnenje o tej zadevi ( z argumenti seveda :D )

P.S.: sem 10x pogledal kaj piše na certifikatu kolikšen je rezrvoar, da ne bo kakšnih dvomov, da imam mogoče dejansko večji ''kestl'' :DDD


Vsi rezervorji za LPG so homologirani na delovni (trajni pritisk) 30 barov. Zakonsko morajo zdržati 3 kratnik delovnega pritiska, se pravi najmanj 90 barov. Večina polnilnih (varnostnih) ventilov prihaja iz Italije kjer je pritisk na črpalkah okoli 8 barov, zato tam res polnijo do 80% bruto volumna tanka. Na naših črpalkah je po večini tlak večji kot 10 barov zato ti lahko napolnijo tudi (bogato) čez 80% bruto volumna tanka. Ni nobene nevarnosti saj imajo ventili tudi varnostni ventil bi moral spustiti tlak ko preseže 27 barov. Nobeden se ne pritožuje če lahko tanka čim več, ker to pomeni manj obiskov črpalke, lahko pa rečeš monterju da ti plovec ''zablokira''. Drugače pa če iščeš točen podatek o volumnu tanka, poglej na tipsko tablico, ki je privarjena na tank, edino tam so zanesljivi podatki o vlumnu tanka in ostalo.




Pozdravljeni!

Še eno vprašanje glede prostornine rezervoarja.....Danes sem šel na Petrol ''tankat''. Kolikor sem ugotovil glede na zgornjo debato imam 52l rezervoar, vendar mi je danes dejansko uspelo napolniti 52,1l pa še bi šlo notri, me ja ratalo malo strah pa sem raje kar nehal točiti...... :huh:

Torej kako sem lahko natankal več kolikor je dejanska fizična prostornina rezervoarja :?:

Lep pozdrav
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če maj 24, 2012 10:56 am

MasTTer je napisal/-a:No, meni so pa ravno pri zavoliju še preverili v računalniku, da ta 2.0 turbo motor od renoja potrebuje vse te zadeve in mi je točno naštel kaj vse je treba vgraditi, pa podaljšane šobe itd.

Zanimivo je tudi to da sem pred tem tudi vprašal pri G-1 za njihov sistem, kjer so mi rekli, da mazanja ne potrebuje. In tako sem se rajši odločil, da si bom v prihodnje vgradil plinsko napeljavo, ki je že preizkušena. Pri takem vozilu enostavno ne morem experimentirati.

Če bi imel kak enostaven 1.6 motor, bi bilo skoraj vseeno kaj bi vgradil.

Drugače je poraba plina zato višja, ker ima avtoplin pač manjšo kalorično vrednost in posledično ga več rabiš. Vendar se avtoplin razlikuje tudi od dobavitelja do dobavitelja. Petrol je največji in nam lahko proda, kar on želi za ceno ki jo oni postavijo.
Saj to je čisto isto kot če bi stanovanje ogreval na kurilno olje ali na plin. Pri kurilnem olju so kar velike izgube, je dražji in dosti bolj "umazano" gori, zato potrebuje več vzdrževanja...


Moram...oprosti...

1. Zavoli = PLineks = nateg... zanimivo je da imajo za vse znamke in modele vozil pro sistem! A dej ne be basat...
2. zavoli je ''preveril'' v računalniku... in če je pa tako pa že mora bit res, ane?!
3. 2.0 T motor v Renaultu ni nič posebnega kar se tiče vgradnje plina, (turbo ''dodatki'', podalšane šobe?!?!...)
4. Poraba MORA biti večja kot si že sam napisal, moč motorja je MANJŠA in ne večja kot nekateri obljubljajo, je pa res da je pri nekaterih napravah bolj, pri drugih manj opazno
5. za vse nejeverne Tomaže: dogovorite se pri monterjih naj vam pokažejo kako delajo njihovi turbo motorji na plinu, pa primerjajte z ostalimi.
6. glede na količino Renaultov ki jih je predelal, mislim da Vovk dobro ve kaj govori
7. po naši in evropski zakonodaji ti ne morejo vzeti garancije zaradi vgradnje plina, je pa odvisno od posameznika kako hitro se pusti prepričati.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če maj 24, 2012 10:59 am

MEDUSA je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
MEDUSA je napisal/-a:Živijo!

Zgolj informativno me zanima sledeče:

Avto imam predelan na LPG, na certifikatih ter homologaciji mi piše da imam rezervoar prostornine ''TMS volumna 52l'' ko grem na Petrol nikoli ne napolnim manj kot 47l, na Butan plinu na Verovškovi pa sem danes napolnil 51,67l :shock:

Po pravilih naj ne bi napolnil več kot 80% rezervoarja, torej 41,6l :?:

Sem vprašal gospoda, ki mi je zadevo montiral v avto in mi je odgovoril, da je to možno, ker imajo črpalke različen pritisk v polnilnih mehanizmih in se rezervoar lahko napolni preko 80% kapacitete, ter da ni nikakršne nevarnosti tudi če se zadeva napolni čez omenjeno mejo :?:

Zanima me vaše mnenje o tej zadevi ( z argumenti seveda :D )

P.S.: sem 10x pogledal kaj piše na certifikatu kolikšen je rezrvoar, da ne bo kakšnih dvomov, da imam mogoče dejansko večji ''kestl'' :DDD


Vsi rezervorji za LPG so homologirani na delovni (trajni pritisk) 30 barov. Zakonsko morajo zdržati 3 kratnik delovnega pritiska, se pravi najmanj 90 barov. Večina polnilnih (varnostnih) ventilov prihaja iz Italije kjer je pritisk na črpalkah okoli 8 barov, zato tam res polnijo do 80% bruto volumna tanka. Na naših črpalkah je po večini tlak večji kot 10 barov zato ti lahko napolnijo tudi (bogato) čez 80% bruto volumna tanka. Ni nobene nevarnosti saj imajo ventili tudi varnostni ventil bi moral spustiti tlak ko preseže 27 barov. Nobeden se ne pritožuje če lahko tanka čim več, ker to pomeni manj obiskov črpalke, lahko pa rečeš monterju da ti plovec ''zablokira''. Drugače pa če iščeš točen podatek o volumnu tanka, poglej na tipsko tablico, ki je privarjena na tank, edino tam so zanesljivi podatki o vlumnu tanka in ostalo.




Pozdravljeni!

Še eno vprašanje glede prostornine rezervoarja.....Danes sem šel na Petrol ''tankat''. Kolikor sem ugotovil glede na zgornjo debato imam 52l rezervoar, vendar mi je danes dejansko uspelo napolniti 52,1l pa še bi šlo notri, me ja ratalo malo strah pa sem raje kar nehal točiti...... :huh:

Torej kako sem lahko natankal več kolikor je dejanska fizična prostornina rezervoarja :?:

Lep pozdrav


Deklarirana bruto prostornina je eno, dejansko pa imajo vedno še kak liter več... mojega ki je 62l bruto sem tankal tudi že 63,5l pa ima še vedno isto obliko :D
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če maj 24, 2012 11:42 am

LaMike je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
LaMike je napisal/-a:[quote="iziboy"
Rad bi videl kvaliteto vgradnje pri tistih ki delajo 2 avta na dan. To enostavno ni izvedljivo.... Prins-ovci rabijo za montažo 2dni, pa tudi material je krepko čez jurčka...


Ja no... Je kar pod jurija (samo material). ;)

lamike ... če je pa prins tako poceni kot praviš bi si ga pa ja lahko privoščil ... :?:


Oprosti, ker nismo vsi toliko vedni kot ti in nisem vedel kaj vse je potrebno kupiti... In če te že toliko rit srbi, sem jaz dal za komplet vgradnjo in sistem pod jurija.[/quote]

oprosti a napisal si tako kot da poznaš vse nabavne cene različnih naprav za slovensko tržišče .. kajti omenjena je bila nabavna cena in ne prodajna ...
za koliko si pa ti zmontiral si pa itak že napisal ..
pa če bi se mogoče dalo pisati in odgovarjati brez teh rjavi-zeleno-krvavih barv ....
plin je cnej k bencin
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Bor Če maj 24, 2012 11:50 am

Tole ni možno, ker bi rabu že tak tlak, da bi prej razneslo rezervoar. Razen če ima rezervoar deklarirano, da tolko noter spraviš, njegova prostornina pa je dejansko večja. Potem pa je to nihanje pač odvisno od pritiska na bencinski.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če maj 24, 2012 11:59 am

Bor je napisal/-a:Tole ni možno, ker bi rabu že tak tlak, da bi prej razneslo rezervoar. Razen če ima rezervoar deklarirano, da tolko noter spraviš, njegova prostornina pa je dejansko večja. Potem pa je to nihanje pač odvisno od pritiska na bencinski.

črpalke pri nas imajo malce večji tlak ... potemtakem lako natankaš pri nas več kot drugje ... in varnostni pritisk je 30 bar-ov... minimalni rušilni tlak je krepko čez 65 bar-ov...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če maj 24, 2012 12:04 pm

Pozdravljeni!

Še eno vprašanje glede prostornine rezervoarja.....Danes sem šel na Petrol ''tankat''. Kolikor sem ugotovil glede na zgornjo debato imam 52l rezervoar, vendar mi je danes dejansko uspelo napolniti 52,1l pa še bi šlo notri, me ja ratalo malo strah pa sem raje kar nehal točiti...... :huh:

Torej kako sem lahko natankal več kolikor je dejanska fizična prostornina rezervoarja :?:

Lep pozdrav


Po moje je tvoj rezervar bruto 61L, ki ga lahko napolniš do 80% (odvisno od črpalk do črpalk) in tako ti pride neto okoli 52L. Po moje pa sploh ni nobene panike, tudi če ga napolniš dokler pač pištola pusti, ker je to že tako narejeno, da ima varnostni ventil in spusti ven, če bi že res moralo, kar pa po moje morejo biti že extremi....
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Če maj 24, 2012 12:21 pm

iziboy je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a:No, meni so pa ravno pri zavoliju še preverili v računalniku, da ta 2.0 turbo motor od renoja potrebuje vse te zadeve in mi je točno naštel kaj vse je treba vgraditi, pa podaljšane šobe itd.

Zanimivo je tudi to da sem pred tem tudi vprašal pri G-1 za njihov sistem, kjer so mi rekli, da mazanja ne potrebuje. In tako sem se rajši odločil, da si bom v prihodnje vgradil plinsko napeljavo, ki je že preizkušena. Pri takem vozilu enostavno ne morem experimentirati.

Če bi imel kak enostaven 1.6 motor, bi bilo skoraj vseeno kaj bi vgradil.

Drugače je poraba plina zato višja, ker ima avtoplin pač manjšo kalorično vrednost in posledično ga več rabiš. Vendar se avtoplin razlikuje tudi od dobavitelja do dobavitelja. Petrol je največji in nam lahko proda, kar on želi za ceno ki jo oni postavijo.
Saj to je čisto isto kot če bi stanovanje ogreval na kurilno olje ali na plin. Pri kurilnem olju so kar velike izgube, je dražji in dosti bolj "umazano" gori, zato potrebuje več vzdrževanja...


Moram...oprosti...

1. Zavoli = PLineks = nateg... zanimivo je da imajo za vse znamke in modele vozil pro sistem! A dej ne be basat...
2. zavoli je ''preveril'' v računalniku... in če je pa tako pa že mora bit res, ane?!
3. 2.0 T motor v Renaultu ni nič posebnega kar se tiče vgradnje plina, (turbo ''dodatki'', podalšane šobe?!?!...)
4. Poraba MORA biti večja kot si že sam napisal, moč motorja je MANJŠA in ne večja kot nekateri obljubljajo, je pa res da je pri nekaterih napravah bolj, pri drugih manj opazno
5. za vse nejeverne Tomaže: dogovorite se pri monterjih naj vam pokažejo kako delajo njihovi turbo motorji na plinu, pa primerjajte z ostalimi.
6. glede na količino Renaultov ki jih je predelal, mislim da Vovk dobro ve kaj govori
7. po naši in evropski zakonodaji ti ne morejo vzeti garancije zaradi vgradnje plina, je pa odvisno od posameznika kako hitro se pusti prepričati.



Hehe.. no bom pa napisal kar opažam in to je, da se okoli teh LPG predelav bije prava bitka med monterji. Vsak pravi, da je njihov sistem najboljši, najbolj kvaliteten, da imajo najboljša priznanja itd... In vsak isto pravi. Tako da na koncu že res ne veš kdo koga nateguje hehe...

1. Če je vse nateg, so me hoteli nategniti na G1, na plinexu, na zavoliju, pa še pri Renoju ?? To ni mogoče, malce pa je treba vseeno zaupati drugim in ne vse po vrsti kritizirat mar ne?
2. 2.0T motor od renoja JE poseben. Pred dnevi je bil šele 1. tak avto predelan v SLO. V EU jih je le nekaj. Je pa res, da tu najbrž niso vštete "home made" predelave.
3. Z Vovkom se nisem sploh menil, tako da njih ne poznam, se bom pa vsekakor odločil za predelovalca, ki je tako montažo že opravil in ne za tistega, z katerim ima Renault dogovor. Aja, ta mreža se bo v kratkem končno razširila.
4. Mi lahko prosim daš kak link ali nekaj, kjer bi naj to pisali glede tovarniške garancije in vgradnje plinskega sistema oz. nekaj v tej smeri, da bi se lahko na to skliceval?? Ker če bi si vgradil in bi prišlo do težav, sem 100% da nebi priznali garancije, kljub temu, da ima ta motor že tovarniško napako, za katero v SLO niso obvestili (v tujini večinoma so), vendar jo priznajo če gor prideš in se potrudiš uveljavit garancijo.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če maj 24, 2012 12:31 pm

MasTTer je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a:No, meni so pa ravno pri zavoliju še preverili v računalniku, da ta 2.0 turbo motor od renoja potrebuje vse te zadeve in mi je točno naštel kaj vse je treba vgraditi, pa podaljšane šobe itd.

Zanimivo je tudi to da sem pred tem tudi vprašal pri G-1 za njihov sistem, kjer so mi rekli, da mazanja ne potrebuje. In tako sem se rajši odločil, da si bom v prihodnje vgradil plinsko napeljavo, ki je že preizkušena. Pri takem vozilu enostavno ne morem experimentirati.

Če bi imel kak enostaven 1.6 motor, bi bilo skoraj vseeno kaj bi vgradil.

Drugače je poraba plina zato višja, ker ima avtoplin pač manjšo kalorično vrednost in posledično ga več rabiš. Vendar se avtoplin razlikuje tudi od dobavitelja do dobavitelja. Petrol je največji in nam lahko proda, kar on želi za ceno ki jo oni postavijo.
Saj to je čisto isto kot če bi stanovanje ogreval na kurilno olje ali na plin. Pri kurilnem olju so kar velike izgube, je dražji in dosti bolj "umazano" gori, zato potrebuje več vzdrževanja...


Moram...oprosti...

1. Zavoli = PLineks = nateg... zanimivo je da imajo za vse znamke in modele vozil pro sistem! A dej ne be basat...
2. zavoli je ''preveril'' v računalniku... in če je pa tako pa že mora bit res, ane?!
3. 2.0 T motor v Renaultu ni nič posebnega kar se tiče vgradnje plina, (turbo ''dodatki'', podalšane šobe?!?!...)
4. Poraba MORA biti večja kot si že sam napisal, moč motorja je MANJŠA in ne večja kot nekateri obljubljajo, je pa res da je pri nekaterih napravah bolj, pri drugih manj opazno
5. za vse nejeverne Tomaže: dogovorite se pri monterjih naj vam pokažejo kako delajo njihovi turbo motorji na plinu, pa primerjajte z ostalimi.
6. glede na količino Renaultov ki jih je predelal, mislim da Vovk dobro ve kaj govori
7. po naši in evropski zakonodaji ti ne morejo vzeti garancije zaradi vgradnje plina, je pa odvisno od posameznika kako hitro se pusti prepričati.



Hehe.. no bom pa napisal kar opažam in to je, da se okoli teh LPG predelav bije prava bitka med monterji. Vsak pravi, da je njihov sistem najboljši, najbolj kvaliteten, da imajo najboljša priznanja itd... In vsak isto pravi. Tako da na koncu že res ne veš kdo koga nateguje hehe...

1. Če je vse nateg, so me hoteli nategniti na G1, na plinexu, na zavoliju, pa še pri Renoju ?? To ni mogoče, malce pa je treba vseeno zaupati drugim in ne vse po vrsti kritizirat mar ne?
2. 2.0T motor od renoja JE poseben. Pred dnevi je bil šele 1. tak avto predelan v SLO. V EU jih je le nekaj. Je pa res, da tu najbrž niso vštete "home made" predelave.
3. Z Vovkom se nisem sploh menil, tako da njih ne poznam, se bom pa vsekakor odločil za predelovalca, ki je tako montažo že opravil in ne za tistega, z katerim ima Renault dogovor. Aja, ta mreža se bo v kratkem končno razširila.
4. Mi lahko prosim daš kak link ali nekaj, kjer bi naj to pisali glede tovarniške garancije in vgradnje plinskega sistema oz. nekaj v tej smeri, da bi se lahko na to skliceval?? Ker če bi si vgradil in bi prišlo do težav, sem 100% da nebi priznali garancije, kljub temu, da ima ta motor že tovarniško napako, za katero v SLO niso obvestili (v tujini večinoma so), vendar jo priznajo če gor prideš in se potrudiš uveljavit garancijo.


1. za g-1 nisem nič rekel, niti za Renault...za ostalo pa, stojim za svojimi izjavami
2. ali gre mogoče za motor z direktnim vbrizgom goriva v motor, če ja, potem se pardoniram in bodi še eposebno previden pri izbiri sistema
3. najlaže boš to preveril v Zvezi za zaščito potrošnikov. Njihovi pravniki obladajo zadeve
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zbogi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po sep 05, 2011 7:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zbogi Če maj 24, 2012 6:36 pm

Ciao,
eno vprašanje imam glede plinske naprave in sicer, meni ne dela glih najbolj dobro, pa še zmeraj ugotavljam kaj je narobe. Rabil pa bi informacijo glede ene stvari. Danes sem za foro odklopil plinsko napravo od baterije na negativni strani, pa se je po prižigu vžgala kontrolna lučka,da kisikova sonda ne dela (p0131) in avto je začel crkovat, kot da bi delal na 2 cilindra. Drugič je delal normalno samo voltaža od kisikove sonde se je gibala od 1v do 1,2v. Delal je na bencin.Zanima me če je to normalno ali ne, ker bi morala naprava samo brati podatke. Ob ponovnem priklopu pa zadeva deluje normalno.
Hvala vsem za odgovore.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če maj 24, 2012 7:18 pm

zbogi je napisal/-a:Ciao,
eno vprašanje imam glede plinske naprave in sicer, meni ne dela glih najbolj dobro, pa še zmeraj ugotavljam kaj je narobe. Rabil pa bi informacijo glede ene stvari. Danes sem za foro odklopil plinsko napravo od baterije na negativni strani, pa se je po prižigu vžgala kontrolna lučka,da kisikova sonda ne dela (p0131) in avto je začel crkovat, kot da bi delal na 2 cilindra. Drugič je delal normalno samo voltaža od kisikove sonde se je gibala od 1v do 1,2v. Delal je na bencin.Zanima me če je to normalno ali ne, ker bi morala naprava samo brati podatke. Ob ponovnem priklopu pa zadeva deluje normalno.
Hvala vsem za odgovore.

avto ? naprava ? montirano kje ? garancija ? kilometri na plin ?
naprava ne bere podatkov saj ni hodila v šolo ... prekinjeni so signali za bencinske injektorje ki gredo pelje prek modula in plinskega računalnika na plinske injektorje ter potem nazaj na bencinske injektorje ter nazadnje na bencinski računalnik ....
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov