mc123 je napisal/-a:Mighi je napisal/-a:mc123 je napisal/-a:No, ne glede na vse, sem se tudi sam odločil vgradit avtoplin v svoj avto.
Prebiral sem forum več dni in prišel do zaključka, da je navsezadnje vseeno kateri sistem vgradim(od proizvajalca) ker eni pač nek sistem hvalijo, drugi pa ne in če bi sedaj delal statistiko proti in za, ne bi nikamor prišel.
Odločil sem se da bom vgradil sistem od plineksa-PE Koper. Slišal sem da z njimi ni težav, pa kakorkoli-servis imam blizu. Cena vgradnje : 1250 €. Moj avto popije 7 l na 100 km, prevozim pa tam okoli 15-20000 km letno. Tudi če se mi investicija ne povrne ravno v enem letu-avto bom namreč vozil še veliko let. Vzel sem teh 12500 € investicije kot depozit, z obrestno mero 50 %. Namreč prihranka na leto bom imel okoli 600 €, kar je polovica investicije.
Kar se tiče problemov z obljubami glede porabe plina-da presega samo par procentov, je dobro vedeti in si bom vse to tudi zabeležil in imam tudi njihov email v katerem to zatrjujejo. Če bodo kakršnakoli odstopanja me ne skrbi, ker imam sklenjeno pravno zaščito in bom uredil vse [b]težave preko sodišča[/b] če bo treba.
Ne bom trdil, vendar iz prebranega vidim da se porava plna res poveča, v primerjavi z bencinom, in je za to prihranek manjši, vendar pa: cena bencina v italiji znaša 1,8 €, cena avtoplina v italiji pa 0,774 €. Zakaj si ne bi privoščil eno turo do Rima? Prihranek je tako ob povečani porabi 10 % celih 100 € ( za 1400 km). In če gremo v štirih, znaša strošek goriva na osebo samo 25 €.
Hočem reči, da poleg prihranka v Sloveniji, je dobro tudi gledat, prihranek v tujini, kjer vedno tankamo plin in posledično lahko gremo kam v lastni režiji, še posebno na dolge relacije. In na račun večje razlike v tujini plin/bencin, prihranimo še več. No ok. Nisem upošteval manjšega prihranka na dolge relacije, ker bi lahko preden gremo recimo v italijo, natankali poln rezervar cenejšega bencina, za cca 500 km.
Če dodam še manjšo obrabo katalizatorja, katerega strošek novega je za moj avto okoli 250 €.
Ne me držat za napisano, ker nimam še vgrajenega avtoplina in ne morem vedeti, dejanskega stanja. Če sem se pa kaj zmotil, kr navalite
Veliko sreče s pravdanjem :=)
(pazi, da si ne nakoplješ samo dodatnih stroškov)
jaz delam tudi cca 15k km na leto in je prihranek megančka po predelavi na plin:
- prihranek gorivo v letu 2011 380 EUR
- po odbitku dodatnih stroškov (90EUR stroškov servisa in menjava nosilca, 20za FlashLube) pa samo 270 EUR
- prihranek gorivo v letu 2010 405 EUR (prevoženih malenkost manj kot 17k km)
- po odbitku dodatnih stroškov (50 EUR stroškov servisa in menjava nosilca, 30 za FlashLube) pa samo 325 EUR
v 2012 sem menjal plinske injektorje (250 EUR) tako, da bo računica še slabša in investicijo (1270) si bom mogoče povrnil do 2015 (če ne upoštevam obresti seveda). Se pa vozim bolj ekološko in enkrat tudi (upam) ceneje. poraba je vidna na:
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=3519
HM, nekam majhen prihranek,.... Izračunal sem , da ob porabi 7 l/100 km in ob povečani porabi plina za 25 % bi moral biti bruto prihranek 504 €. Minus seveda servis itd., bi prišlo okoli 450 €. Povrnitev investicije torej v treh letih, če vgradim sistem za cca 1300 €,...
Ja nepotrebnih stroškov s pravdanjem na srečo ne bo, ker imam ARAG pravno zaščito. Krijejo vse sodne stroške.
Samo eden jim pač mora stopit na prste. Recimo plineks, ima kalkulator, kateri ne upošteva dodatnih stroškov mazanja, pa povečane porabe plina. Če bi bili fer, bi morali to dopisati pod opombe ali vključiti v kalkulator.
Če citiram odlomek iz njihovega odgovora na povpraševanje:
Avtoplinski sistemi, ki jih vgrajujemo, imajo deklarirano izgubo moči med 0% in 8% ter sorazmerno toliko večjo porabo, vsi trije profesionalni sistemi pa se gibljejo znotraj 2%. Izpostaviti je potrebno, da so to deklarirane meritve in normativi, dejansko pa smo na podlagi naših izkušenj in meritev narejenih s Slovenjskim avtoplinom prišli do zaključka, da je ta procent lahko tudi nekaj večji. Le ta se sicer ne odraža na moči, saj so meritve s profesionalnimi sistemi pokazale odstopanja znotraj 0.7%, nekateri sistemi pa lahko celo rahlo povečajo moč motorja. Med navedenimi avtoplinskimi sistemi nudimo tudi takšne, ki imajo vbrizg plina v »realnem času« (real time), vrhunski sistemi pa poleg »realnega časa« lahko brizgajo plin v »past« času, za kar poskrbi avtoplinska elektronika, katera je vezana na potrebe določenega agregata. To je odločilnega pomena predvsem pri pospeševanju ter ohranjanju moči, prav tako pa bistveno pripomore k izboljšanju izkoristka in posledično same karakteristike vožnje na avtoplin.
Si lahko vsak razlaga, da se mu bo poraba plina povečala sorazmerno z izgubo moči, kar po njihovih trditvah znaša med 0 in 8 %. In če so oni prišli do zaključka da so ti procenti lahko nekaj večji, si teh nekaj večji vsak razlaga različno in meni ne bi nikakor prišlo na misel, da bi NEKAJ VEČJI pomenilo trikrat večji. Nekaj večji bi moralo po moji logiki pomeniti recimo tam do 5 %. Temu se dobesedno reče prikrivanje podatkov, ki bi bili ključni za kupca, pri odločitvi za nakup. In če izdelek nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, lahko potrošnik uveljavlja stvarno napako, kar pomeni da lahko zahteva povrnitev sorazmernega deleža kupnine, ali da vrne izdelek in se mu vrne celotna kupnina ali zahteva da prodajalec napako odpravi.
Tudi ko sem šel na poslovno enoto, kjer vgrajujejo sistem, sem mehanika izrecno vprašal: koliko pa je povečana poraba plina v primerjavi z bencinom? Odgovoril je da minimalna. Vprašal sem ga: a ni povečana poraba tudi 25 %? Na to vprašanje mi je zatrdil da temu niti približno ni tako.
Bomo vidli kaj bo,... če ne drugega bom mel vsaj vsako leto registracijo, tehnični, dajatve zastonj. Seveda po treh letih.
mc123 je napisal/-a:Res dela hudiča tale Plineks,...
Dejansko nimam ravno veliko izbire, ker kot sem že napisal, samo plineks in Zavoli ponujata na obroke preko položnic,...... Kot SP ne morem še dobiti kredita. Še eno leto pa ne bi čakal na vgradnjo. Žal. Je pa dobro vedet na kaj naj bom pripravljen. Noro se sliši, toda kljub vsem bom pa reskiral in ga vgradil.
Malo sem gledal, in našel te podatke:
Plineks:
Čisti prihodki od prodaje: 220.534 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: 5.684 EUR
IQ SISTEMI d.o.o. (PRINS)
Čisti prihodki od prodaje: 190.602 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: -65.718 EUR
populi
Čisti prihodki od prodaje: 402.197 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: 292 EUR
ZAVOLI
Čisti prihodki od prodaje: 96.489 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: 1.657 EUR
Če pogledam zgornje podatke, je največ prometa ustvaril populi, Plineks pa malo več kot Prins. Seveda se ne more vedeti, ali so bili prihodki izključno od vgradnje avtoplina,..... Na oko rečeno: po cesti se vozi toliko avtomobilov z vgrajenim sistemom od Plineksa kot od Prinsa. Plineks je imel celo dobiček, vendar to ne ira pomena, ker vsako podjetje na koncu leta poskrbi, da tega ni veliko. Morda so me pa tile podatki mal zavedli,...
nejc1971 je napisal/-a:Meni se predelava na plin, glede na to da letno prevozim dobrih 10.000 km, najverjetneje ne bi splačala.
Mighi je napisal/-a:@Mighi .... kaj garancije nimaš ????? 7 letne ??? aja droben tisk v knjižici ... ni garancije na ventile , uparjalnik , računalnik in gumi lajtnge ... na tej osnovi ti v 7-letni garanciji zamenjajo zastonj samo tank za plin če ti prerjavi kajne...
V bistvu sem dal jaz predalati enemu bolj kot ne eksotu na obali, ki mi je ob prodaji naprave v akciji (STAG4) za jurcka ojrov +mazanje in homologacija "pozabil" povedati, da ima ta naprava bolj švoh injektorje, ki jih je potrebno menjat na nevem cca 45k km. Garancija itaq je bila samo njegova, 2 leti in še to ne na potrošni material. Je pa majster blizu in ko sem imel (imam) kakšno težavo ala pozimi vonj po plinu v kabini, hitro in poceni reši.
bomber111 je napisal/-a:MOJI IZRAČUNI
Prvič sem resneje testiral svojega megana na bencin glede porabe. Presenečen na bencinski ko sem po 905 kilometrih enake vožnje kot na plin natankal do vrha 46,1 litra bencina. kar znese preračunano 5,094 litra bencina na 100 kilometrov. Po računalniku je kazalo porabljenega 46,3 litra in porabo 5,1. do sem vse štima. ( vožnja večina na AC 110 - 115 km/h)
pri plinu je bil moj najmanjši dosežek 6,4 litra plina na 100 kilometrov plus cca 0,2 litra bencina na 100 kilometrov. Saj če pavšalno gledaš te 6,6 litra je to super a v primerjavi z bencinskimi 5,1 pa se je treba malo vprašat. poraba cca slabih 30 % večja? nekdo bo rekel to je normalno, a ko gledam v servisno kjer piše približno 5 % mi gredo kar lasje pokonci. Čeferin bi tu znal kaj iztržit.
za 46,1 litra bencina sem dal 66,06 eur (1,433 eur 95 oktan)
za 58 litrov plina bi dal 43,73 eur ( 0,754 eur - petrol)
razlika 22,33 eur na 905 kilometrov je 24,67 eur na 1000 kilometrov kar pomeni cca 65.000 kilometrov z upoštevanjem servisov in ostalimi stroški ( recimo 200 eur v 65.000 kilometrih z bencinom in servisi in flash lubom - verjetno še premalo) za povrnitev investicije 1400 eur
a to je računica na izredno ugodno trenutno razmerje plin/bencin. Mi je dalo kar malo misliti.
popravite me če sem se kje vsekal pri računanju.
evolva je napisal/-a:Avto ima porabo 5L/100km bencina ? To se pa res ne splača! Ekonomsko opravičena predelava na plin je recimo pri +2.0 motorjih naprej, da imaš porabo blizu 10L/100km
Pri meni je računica takšna: mesečno 3000km, poraba plina 10L/100km (bencin 9L/100km), (večino AC 130-150km/h)
Na 100km cca. 8,5€, proti bencinu cca. 12,5€.
Poraba plina: 10L (7,50€)
Poraba bencina 0,5L (0,7€)
Letno pri taki ceni plina/bencina 1440€, dosedaj na plin prevoženih 140.000 (prvi injektorji, brez dodatnega mazanja, sistem REGomvl montiran pri plineksu 5 let nazaj).
MasTTer je napisal/-a:http://www.plinske-crpalke.si/izracun.php <--- ta kalkulator dejansko upošteva 10% večjo porabo plina, tako da ta kar ok računa.
Kar me pa še bolj zanima je sledeče. Kako imate nastavljeno plinsko napravo, da vam reagira v primeru praznega rezervarja za plin?
Meni so namreč pri plinexu nastavili, da naprava začne piskati in takoj preklopi na bencin.
Sestri so pa pri Vovku svetovali in nastavili tako, da ji ne preklopi na bencin, ampak ko se vozilu zmanjša moč in začne cukat more sama preklopit na bencin, ker le tako lahko porabi cel plin v rezervarju. Drugače lahko kar nekaj plina ostane v rezervarju neizkoriščenega brez veze. No tako so ji zatrdili.
Kaj vi priporočate in kje se to nastavlja, najbrž spet preko plinskega računalnika?
In zasledil sem še, da avto ne sme biti parkiran v garaži Je to res ? Ker avto bo vedno parkiran v garaži in nočem da mi raznese celo bajto...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov