Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To nov 06, 2007 7:39 pm

Mene pa zanima, kakšni so podatki o številu tujcev udeleženih v nesrečah na naših tleh. V zadnjih nekaj letih skoraj ne mine tedna, da ne bi bili udeleženi tujci pa naj si bodo iz prometno povsem anarhičnih držav tipa romunija ali pa tudi takih, ki se imajo za prometno kulturne kot je Avstrija a so kljub temu njihovi vozniki cepljeni proti vožnji v pravo smer na AC.

Aja pa še to v treh od štirih najhujših nesreč (zadnja pred Golovcem) v Slo so bili vedno udeleženi tujci.

1.) 16. julij 1992 – na klancu pred predorom Pletovarje je italijanski voznik z roverjem prehiteval kolono vozil in čelno trčil v nemško toyoto. Pri tem sta eksplodirala oba bencinska rezervoarja, v goreči rover pa se je zaletel še renault 5. V ognju in zmečkani pločevini je v nekaj trenutkih umrlo deset ljudi, med njimi tudi otroka, stara šest in tri leta.

2.) April 2005 – na Poljanskem klancu dolenjske magistrale je zgorelo osem ljudi, med njimi tudi petletna deklica, ko se je po trku na njih prevrnil hrvaški vlačilec naložen za avtomobili

3.) 27.Avgust 2007 - Romunski avto je zaradi prevelike hitrosti bočno zaneslo na nasprotni pas, kjer je vanj trčilo drugo vozilo - 7 mrtvih.

Da ne bo pomote nikakor ne branim domačih udeležencev in njihovega obnašanja na cestah ampak postavlja se resno vprašanje ali smo res vedno in vsega krivi zgolj in samo slovenski vozniki?

Lahko se skandinavci, angleži, nizozemci in drugi NEtranzitni narodi hvalijo z odlično varnostjo v prometu - ker tam ni tranzita, da bi jim krojil žalostno statistiko prometnih nesreč. :?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To nov 06, 2007 8:41 pm

S tem se ne strinjam. Res da pri nas tranzit predstavlja večji odstotek vozil na cesti kot drugje, a vseeno npr. angleška vlada naredi veliko za varnost, na Top Gearu je bil gost prometni minister za božjo voljo! In kljub Clarcksonovemu sarkazmu in očitnemu posmehovanju je bilo očitno, da se možak (g.Ladyman) zelo trudi pridobiti in ohraniti zaupanje javnosti v državo in njene aparate.

Pri nas pa se odgovornim gladko *ebe, saj imajo ovce nafutrane z bullshitom o hitrosti vsaj še za par let, navsezadnje nam hočejo oprati možgane ze več kot desetletje in glede na starostne in pa smrtne statistike (ki so v povezavi) jim je hudičevo dobro uspelo!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To nov 06, 2007 10:38 pm

Na statistiko nesreč vpliva še en dejavnik, ki se ga večinoma pozablja. To je število vozil na cestah. Precej zanimivi bi bili procenti nesreč in mrtvih od vseh udeležencev v prometu. Mislim da relativni deleži izračunani na povprečju parih let padajo. Vsi pa nas strašijo z absolutnimi številkami. Mislim da so bili v eni Motoreviji objavljeni podatki o številu nesreč in tudi primerjava z številom udeležencev v prometu.

Poleg tega pa so tu še hitrostne omejitve, ki s časom ostajajo enake, kljub temu, da gre tehnologija naprej. Jasno, reakcijski čas voznika bo ostal enak, zavorna pot avtomobila se je pa prav gotovo precej zmanjšala. Veliko nesreč je bilo tudi preprečenih zaradi ABSa in ESCja. In ko že omenjam ESC, zakaj vlagajo toliko truda v višje kazni, namesto v sprejetje zakona, ki bi določal ESC kot standradno vgrajeno varnostno napravo v vozilo. Mislim, da bi bil efekt s tem večji.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Sr nov 07, 2007 11:20 am

BBoss je napisal/-a:Tako kot pravi PureTNT je višina kazni v našem ZVCP-ju popolnoma skregana s težo in nevarnostjo prekrška. Nekateri posebej težki bi lahko bili prekategorizirani celo v kazniva dejanja pa niso. Zakaj?

Hitrost je zato tako demonizirana, ker se v statistike ne ve razlike med neprilagojeno in prekoračeno hitrostjo. In tukaj lahko zaključimo z debato zakaj se bodo drastično povečale samo kazni za hitrostne prekoračitve.

Zakaj pa naj bi druge kazni ostale enake (vožnja v nasprotno smer po AC je najbolj v oči vpijoč primer) in nekatere celo zmanjšale (mobitel) pa verjetno izhaja iz tega, kdo se ukvarja s sestavljanjem, preučevanjem in sprejemanjem takih zakonov.

Iz tega torej lahko sklepamo naslednje in sicer da so to "strokovnjaki", ki so že zelo v letih (zato izpit brez omejitev za večino do 85 leta), ki so motorično tako nesposobni, da jim že vožnja po omejitvah predstavlja skoraj nepremostljiv problem (hitra a normalno varna vožnja ostalih jih straši in spravlja v obup saj se težko znajdejo v današnjem prometu). Radi ga malo cuknejo (ne preveč oziroma v mejah "normale" po njihovo) in so že rahlo senilni saj sem jim prerado zgodi, da pozabijo v katero smer je pravilno voziti po AC. Obenem pa so spoznali čudež moderne tehnologije imenovan tudi mobitel in bi zdaj radi nadoknadili vse tisto, kar so v mladosti zamudili, ko še niso poznali mobilcev.

Se opravičujem, če sem koga slučajno užalil samo struktura kazni (in višina le te) za prekrške, pač kaže kdo jih ustvarja in sprejema in komu so tudi namenjene. Ti osebki pač promet razumejo zgolj iz svojega zornega kota, ki je še dodatno omejen s plašnicami njihove samopomembnosti kot zakonodajalcev.


Tole si pa zadel v nulo naše "strokovnjake". Odlično napisano. :tomidelej: Se takoj podpišem pod to. :)
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Sr nov 07, 2007 12:48 pm

Se kdo vpraša koliko manj smrti je na cesti zaradi varnih vozil (NCAP *****).
kaka bi bila situacija, če bi se zaletavali z vozili 1980 letnik in starejši.
Mislim, da si velik delež preživelih in nepoškodovanih LAHKO pripisuje AVTOMOBILSKA INDUSTRIJA, ne pa neki zakoni in njihovi politiki.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr nov 07, 2007 3:52 pm

cordo je napisal/-a:Se kdo vpraša koliko manj smrti je na cesti zaradi varnih vozil (NCAP *****).
kaka bi bila situacija, če bi se zaletavali z vozili 1980 letnik in starejši.
Mislim, da si velik delež preživelih in nepoškodovanih LAHKO pripisuje AVTOMOBILSKA INDUSTRIJA, ne pa neki zakoni in njihovi politiki.

Del resnice je v tem, pa vseeno si avtomobilska industrija ne more pripisat vecjega deleza, nikakor. Zacne in konca se v cloveskih glavah.
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

marsikaj

Napisal/-a sergej Sr nov 07, 2007 6:54 pm

Pri nas marsikaj na cestah ni ok!!
Od kvalitete asvalta...dalje....zmes označbe...pa..še veliko kaj...

Cilj višjih kazni pa je denar za proračun!......gola resnica!!
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr nov 07, 2007 7:44 pm

Glede omejevanja konjev za mlade voznike je tak, da mam izpit 2 leti in sem mel od 1.1 mlinčka do 1.9 td motorja in bol varno sem se pelal s slednjim, ker hitreje in varneje prehitiš z močnejši avtom, 70 izven naselja se pa ne mislim vozit, tak ko se ne vozim 70 in več po strnjenem naselju

PureTNT je napisal/-a:Elektronska stabilizacija vozila bi absolutno morala biti del standardne opreme - zagotovo zmanjša število žrtev med mladimi ter motorično manj sposobnimi vozniki vozniki.

Glede na to, da se je v zadnjih petih letih število vozil tako skokovito povečalo, bi bil skrajni čas, da se več vloži v infrastrukturo in v sam sistem šolanja voznikov. Za današnje razmere je velik del voznikov na cesti preokoren, prepočasen, premalo pozoren in predvsem popolnoma nepoučen o osnovah prometnih predpisov.

Edina rešitev je, da se celotno vozniško populacijo še enkrat pošlje v avtošolo, sistem poučevanja pa se prilagodi modernim časom. Absolutno bi morali tečajniki v avtošoli po opravljeni izpitni vožnji opraviti preizkus na poligonu varne vožnje, saj ogromna večina tečajnikov (tečajnic) po opravljenem izpitu pogosto ni sposobnih rešiti niti najbolj trivialnih situacij, kaj šele odreagirati, ko avtomobil resnično uide nadzoru. Predvsem preplašenim dekletom, ki jim je edina poznana stvar za volanom telefon, ki ga držijo k ušesu, bi morali na poligonih strah pred vožnjo dobesedno izbiti iz glave. Če je za to potrebnih 200 ur, pa naj traja 200 ur - vzpostaviti je potrebno visok vozniški standard in ga tam tudi obdržati, saj je očitno, da trenutni sistem odpoveduje po vsej črti.

LP

s tem se popolnoma strinjam in poleg tega bi mogli vsi esp-ji met nareto tak da se nad 50km/h avtomatsko vklopjo, stalni izklop pa samo po želji in za doplačilo, ker redki so tisti ki avto obvladajo na meji.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
v3sn4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe jan 12, 2007 11:46 pm

Napisal/-a v3sn4 Sr nov 07, 2007 8:33 pm

kvaliteta asfalta je taka,da imamo mi vseh slojev skupaj toliko,kot nemci samo finega na vrhu..potem pa se tisto kar je,unicijo kamioni..
novejsi avti pa so lahko varljivi v voznji (res so varnejsi), ker ko zacutis kam ga vlece,je precej pozno.pri stari gajbi,ce jo vsaj malo poznas,tocno ves kaj se z avtom dogaja. sicer je pa precejsen problem razni hudi avti v rokah idiotov ali starih vampezev. kolk je takih k ga po ravnini zgejo 150,ko pa pride v rahel ovinek pa 40,50..kolk je mulcev,k si sposodijo fotrovo meco,pa se mu tud sanja ne,kaj ma pod havbo.zgat ga je lahko,sam ustavt se ne zna vsak. ali pa kaka goveda,k ma po nesrec lih BMW-ja,pa ga gres prehtevat z jugotom in se mu zamal zdi pa ti da po gasu ko si vstric z njim :nae vzvratnih ogledal vecina populacije niti ne pozna,ker ma prevec dela po mobitelu, da ne govorim o izsiljevanju v kriziscih.so ljudje,ki mislijo,da so sami na cesti.
vozniska bi mogla bit precej bolj 'nedosegljiva',kot je, pac ni vsak za na cesto,ne more vsak vsega pocet. pa tud kaki psiho testi nebi bili odvec za kake neuravnovesence. voznja ob polni luni pa bi nasploh morala biti prepovedana :lol: hec
policaji majo pa itak ze delo tok neumno organizirano,da sami niti niso krivi-norma je norma,blagajno je treba filat :lol:
sistem je tak k je, v k****-sami mormo mislit in pazit nase in na druge,sploh pa gledat kaj drugi pocnejo.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr nov 07, 2007 8:54 pm

@v3sn4: razen par stavkov ...vendar ne sodi to sem kvecjemu v to temo
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56731

ki pa je ze dozivela svoj prerod...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Sr nov 07, 2007 10:19 pm

PureTNT je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Na statistiko nesreč vpliva še en dejavnik, ki se ga večinoma pozablja. To je število vozil na cestah. Precej zanimivi bi bili procenti nesreč in mrtvih od vseh udeležencev v prometu. Mislim da relativni deleži izračunani na povprečju parih let padajo. Vsi pa nas strašijo z absolutnimi številkami. Mislim da so bili v eni Motoreviji objavljeni podatki o številu nesreč in tudi primerjava z številom udeležencev v prometu.

Poleg tega pa so tu še hitrostne omejitve, ki s časom ostajajo enake, kljub temu, da gre tehnologija naprej. Jasno, reakcijski čas voznika bo ostal enak, zavorna pot avtomobila se je pa prav gotovo precej zmanjšala. Veliko nesreč je bilo tudi preprečenih zaradi ABSa in ESCja. In ko že omenjam ESC, zakaj vlagajo toliko truda v višje kazni, namesto v sprejetje zakona, ki bi določal ESC kot standradno vgrajeno varnostno napravo v vozilo. Mislim, da bi bil efekt s tem večji.


Elektronska stabilizacija vozila bi absolutno morala biti del standardne opreme - zagotovo zmanjša število žrtev med mladimi ter motorično manj sposobnimi vozniki vozniki.

Kar se tiče absolutnih številk mrtvih imaš po vsej verjetnosti prav, čeprav je zanimivo, da kljub strmo naraščajočemu prometu tudi v ostalih evropskih državah tam trend smrtnosti v prometu ne narašča.

Glede na to, da se je v zadnjih petih letih število vozil tako skokovito povečalo, bi bil skrajni čas, da se več vloži v infrastrukturo in v sam sistem šolanja voznikov. Za današnje razmere je velik del voznikov na cesti preokoren, prepočasen, premalo pozoren in predvsem popolnoma nepoučen o osnovah prometnih predpisov.
Edina rešitev je, da se celotno vozniško populacijo še enkrat pošlje v avtošolo, sistem poučevanja pa se prilagodi modernim časom. Absolutno bi morali tečajniki v avtošoli po opravljeni izpitni vožnji opraviti preizkus na poligonu varne vožnje, saj ogromna večina tečajnikov (tečajnic) po opravljenem izpitu pogosto ni sposobnih rešiti niti najbolj trivialnih situacij, kaj šele odreagirati, ko avtomobil resnično uide nadzoru. Predvsem preplašenim dekletom, ki jim je edina poznana stvar za volanom telefon, ki ga držijo k ušesu, bi morali na poligonih strah pred vožnjo dobesedno izbiti iz glave. Če je za to potrebnih 200 ur, pa naj traja 200 ur - vzpostaviti je potrebno visok vozniški standard in ga tam tudi obdržati, saj je očitno, da trenutni sistem odpoveduje po vsej črti.

LP


:tomidelej:
to je sigurno ena stvar ki bi jo lahko že rešli...samo problem je da kretena ne boš spravu k pamet..on lahko nardi preizkušnjo in potem se ga napije in n vem še kaj...sigurno pa bi pripomoglo k varnosti.


danes sem vozu za eno s telefonom jjjjjjjjoooooojjjjj :x ...popizdiš....jo gledaš v ogledalcu in neveš al bi se smejal al kaj ker je tko zgubljena nikamor ne pogleda itd....
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr nov 07, 2007 11:45 pm

Vaje ki se izvajajo v šolah varne vožnje takoj po opravljenem izpitu ne bi pomagale, ker novi vozniki niti ne obvladajo avta dovolj, da bi v raznih kočljivih situacijah sploh smiselno odreagirali, kaj šele da bi ravnali popolnoma pravilno in v skoraj nerešljivih situacijah pravilno manevrirali z avtom. Pri takih vajah kot se delajo tam, bi se med drugim začetniki še z hitrim menjavanjem prestav ubadali, sploh če se prvič vsedejo v tist avto, tako da ne bi odnesli od tečaja tolk kot bi drugače lahko. Sem bil priča ko je ena pri kuzmiču 3x ponovila vajo in se je 3x zašaltala, pa je mela tudi že 3 leta izpit :) To je tudi eden izmed razlogov da inštruktorji varne vožnje priporočajo obisk teh poligonov šele po nekem času oz. po nekaj prevoženih kilometrih. Bi pa se lahko uvedlo tak izpit ob prestopu iz voznika začetnika v navadnega, "izkušenega" voznika.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če nov 08, 2007 8:56 am

Kakor koli obračamo, nove kazni bodo. Spet bo pred 1.1. vroča debata na televiziji, na kvazi avtomobilistični oddaji ADBC, na trenjih,.... nima smisla razpredat kaj bi bilo bolje kot visoke kazni. Tako ali tako gre vse k vragu v naši državi (sodstvo, zdravstvo, gospodarstvo), zakaj ne tudi kazni. Življenje je iz leta v leto slabše, čedalje manj pravic imamo, čedalje več plačujemo, čedalje večji razkorak se pojavlja med nami, tisti ki služijo veliko so še bolj arogantni, tisti ki služijo malo so še bolj zagrenjeni.... vse to se odraža na cestah, parkiriščih itd.
Veliko članov tu gor je imelo kar nekaj dobrih predlogov kaj bi se lahko storilo... spoštovani tega foruma ne bere nihče z ministrstva za promet, nihče z notranjega ministrstva,..... tu ne bo kruha. Treba se je organizirat, če imamo listo za čisto pitno vodo, pa listo proti dzamiji (ki imata po čudežu istega debila za predsednika) bi lahko imeli tudi listo za varne ceste in smiselne kazni. Pri nas logika ne deluje več, samo še politika. In potem kot grupa, pisat dopise na ministrstva, dajat pobude itd... Mislim da se samo tako lahko kaj premakne.
Če jo ustanovite se takoj včlanim.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Če nov 08, 2007 9:17 am

Ja se strinjam, pri nas ni vec strokovnosti, temvec le, da si v pravi stranki...ja zdravstvo,...itd gre v...k aja sam vojska ma denar... itak kdo je glavni v vladi :twisted:
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 15, 2007 6:39 pm

Kaj od kdaj zacnejo veljat te visje kazni?Od katerega datuma dalje?
 
Uporabniški avatar
smernik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne nov 18, 2007 1:20 pm

Napisal/-a smernik Sr nov 21, 2007 10:14 am

če bi ves denar od višjih kazni namenil za izboljšavo cestišč bi se tudi tako zmanjšale smrtne žrtve. Kar poglejte kakšne so slovenske ceste, ne vse, vendar jih je veliko takih: ozke, nepregledne, razruvane in bi lahko s tem denarjem to lepo popravli ne pa da ga država porabi za ne vem kaj
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Sr nov 21, 2007 11:41 am

smernik je napisal/-a:če bi ves denar od višjih kazni namenil za izboljšavo cestišč bi se tudi tako zmanjšale smrtne žrtve. Kar poglejte kakšne so slovenske ceste, ne vse, vendar jih je veliko takih: ozke, nepregledne, razruvane in bi lahko s tem denarjem to lepo popravli ne pa da ga država porabi za ne vem kaj


Ja, samo potem bi bilo manj nesreč in bi ne imeli več razloga za naslednjo povišanje kazni čez ene 2 leti :twisted:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr nov 21, 2007 12:45 pm

se spomnete, ko so nazadnje povišali kazen za vožnjo čez rdečo luč (sj ne vem, kolk je točn kazen - 250€?). Kolk jih dejansko sploh pokasira kazen za vožnjo čez rdečo luč? Ker jih je zadnje cajte kr precej, ko jih vozi čez rdečo (ko imajo uni na glavni cesti že zeleno, s stranske ceste pa še kr veselo vozijo).
Slika
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Sr nov 21, 2007 9:58 pm

PureTNT je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:se spomnete, ko so nazadnje povišali kazen za vožnjo čez rdečo luč (sj ne vem, kolk je točn kazen - 250€?). Kolk jih dejansko sploh pokasira kazen za vožnjo čez rdečo luč? Ker jih je zadnje cajte kr precej, ko jih vozi čez rdečo (ko imajo uni na glavni cesti že zeleno, s stranske ceste pa še kr veselo vozijo).


Kazen za uporabo mobilnega telefona med vožnjo se bo z uveljavitvijo najnovejših sprememb prepolovila. Glede na to, da je efekt podoben dobremu promilu alkohola v krvi, se mi zdi ta sprememba maloumna.


seveda, če maloumneži pišejo zakone, policaj je lahka vsak ko ma pet minut časa, potem se pa lahko izživljajo in pokažejo nadvlado nad vsemi ki jim niso všeč(so tudi izjeme,žal redke), cestnih gverilcev si pa itak ne upajo povohat. Zaključek- denar je treba dobit od delavskega razreda, ker po njihovi logiki bo vsak rajši plačal 50 eurov kazni, ko pa šel do odvetnika po pomoč.

lp
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr nov 21, 2007 11:32 pm

država hoče nižji in srednji sloj prebivalstva še bolj potolčt, kakor so že.samo da bo višji sloj ratu en "ultimat" sloj (da bi se kosali z naftnimi šejki).kr naj to počnejo, bodo pa protesti. 3/4 politikom ne smeš nič vrjet (tut če ti reče dober dan, morš pogledat v nebo in se prepričat na lasne oči).denarja seveda NI, če ga pa porabljajo za take neumosti da te glava peče.
ampak ne razumem, zakaj so v vladi letos porabli 9miljonov € za vladna vozila.maš od taboših bmw-jev, mercedesov itd.kaj manjka kakemu japonskemu avtu

se pač potem lahko njihove žene furajo v vladnih vozilih...(mislim da vam je znano)

da so si zrihtali politiki pisarne so porabili več kot 15 miljard tolarjev (brez materiala:comp, fotokopirc, listine...).da ne omenjam nepotrebnega denarja, ki teče v vojsko ( pa še tist dnar potem zaide, bogve kam-če pa vojake ne izplačujejo tako, kot bi mogli).državi zdevamo pol plače, pa še vseeno ga imajo premalo

preračunajte malo:povprečna plača (neto 830€)torej je bruto 2x večja
bruto (kar gre je 25%-nism zihr )=830€ - 25%=207,5€
recimo da je delavce (nevem točno koliko jih je)=1 000 000
to je: 207 500 000€/mesec = 2 490 000 000€/leto
(to je samo od plač, kje pa so še odbdavčeni dobički podjetij, ki niso v lasti državi) :roll:

vem da sm se pri tej računici zmotil (nam me kdo popravi)
hočem sam povedat, da denarja imajo dovolj, samo koristijo ga za takšne zadeve, da ti je kr slabo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov