Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gaara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne jul 12, 2009 5:34 pm

Napisal/-a gaara Ne jan 03, 2010 8:01 pm

sej ne rabiš videt, če ve kdo, neki sem iskal po netu, pa za D3 ni
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 03, 2010 8:27 pm

gaara je napisal/-a:sej ne rabiš videt, če ve kdo, neki sem iskal po netu, pa za D3 ni


Ni kaj, prijazen odgovor novinca kjub temu, da smo ze povedali kaj prinasa visanje
K (Kelvinov) pri lumnih... Ne, D3S 10000K in 12000K ni. Je pa 8000K - Tukaj
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
gaara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne jul 12, 2009 5:34 pm

Napisal/-a gaara Ne jan 03, 2010 8:37 pm

kaj pa naj rečem, sej kr skoz naprej tulite da že 8k ni uporabna, sej na avtu za 250km/h so gor 4300, nč se bat,
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 1:53 pm

@mactron

http://www.youtube.com/watch?v=klkVdKH5Vp0

na 2:16 se lepo vidi kako dela pranje žarometov. Če to očisti luči...
Relax take it easY
Slika
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Napisal/-a ma_hi Sr jan 06, 2010 2:02 pm

Verjeto je bilo že odgovorjeno, pa se mi ne da vseh 151 strani brat. Zakaj Xenon potrebuje pranje žarometov?
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 2:06 pm

Zato ker če je steklo pred xenonko umazano se "blešči" in svetloba se bolj prši itd itd. skratka pravijo da se blešči in slepi druge.

Vsi ki majo original imajo potem pranje žarometov. Če pa bolje pogledaš kako imajo narejeno pranje pa vidiš da je vse skup brezveze, razumel bi tiste avte ki imajo še "brisalce" da obriše luč, če pa ti tak šprica ko je na posnetku pa dvomim v uspešno čiščenje.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 06, 2010 2:11 pm

ma_hi je napisal/-a:Verjeto je bilo že odgovorjeno, pa se mi ne da vseh 151 strani brat. Zakaj Xenon potrebuje pranje žarometov?


Ja že ne 100 krat. Xenon žarnica se ne greje tako kot halogenska, zato se pozimi na lučeh lahko nabere sneg in led. Že zdaj ti pa povem, da mi ljudje kot ti niste všeč, ker ne si ne morete vzet 5 min časa pa prečekirat sami.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jan 06, 2010 3:47 pm

Moram reči da sem tudi sam ravno o tem gruntal zadnje dni...



Sklep je da sta tako pranje žarometov kot avtomatska nastavitev višine luči nateg.

Tisto pranje ni ničemur podobno in odstrani kvečjem kakšno frišno mušico nalimano pri 30km/h. Za resno pranje je treba gobo v roke tako ali tako.

Nastavitev višine snopa pa ravno tako ni to to, ker se višina ne nastavlja sproti med vožnjo ampak samo na začetku, ko se prižge avto nastavi višino in adijo... to ni nič... to se da na roke narediti še pri marsikaterem avtu. Pravzaprav je tisto na roke že skoraj boljše, saj lahko menjaš višino snopa tudi med vožnjo kar ponavadi z avtomatsko nastavitvijo ne moreš.



Skratka neki kvazi high-tech sistemi ki so dobesedno samo pesek in denar v oči zaslužkarjev.
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 3:50 pm

Se strinjam.

Podnevi imam vedno luči spuščene čisto dol, zato ker jih imamo samo zato da smo opazni da se nekaj sveti. Ponoči pa jih nastavljam glede na voznike u avtu in teren.

Če je to res da avtomatsko nastavljanje nastavi samo na začetku, potem je še slabše kot ročno, ker nemoreš ročno znišat snopa med vožnjo.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr jan 06, 2010 5:38 pm

@Prokarjon: Toliko casa kot si ti gruntal zadnje dni, bi lahko preprosto le pogledal kaj
omogoca sistem ALWR in ne bi pisal taksnih neumnosti kot sedaj... "ko se prizge avto
nastavi visino in konec
" ...uglavnem tvoj sklep je mimo.

svetujem: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 234#774234

@dejcc: Smesno, strinjas se z nekom, ki niti prebral ni, kaj sele videl v zivo tak delujoc
sistem v kompletu (pranje in ALWR). Verjemi, tisti blizji brizg odstrani veliko in ne se
ozirati na posnetek. Pojdi si to pogledat v zivo... sicer si pa ze dovolj povedal s tvojim
strinjanjem.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 Sr jan 06, 2010 5:47 pm

MacTron je napisal/-a:@Prokarjon: Toliko casa kot si ti gruntal zadnje dni, bi lahko preprosto le pogledal kaj
omogoca sistem ALWR in ne bi pisal taksnih neumnosti kot sedaj... "ko se prizge avto
nastavi visino in konec
" ...uglavnem tvoj sklep je mimo.

svetujem: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 234#774234

@dejcc: Smesno, strinjas se z nekom, ki niti prebral ni, kaj sele videl v zivo tak delujoc
sistem v kompletu (pranje in ALWR). Verjemi, tisti blizji brizg odstrani veliko in ne se
ozirati na posnetek. Pojdi si to pogledat v zivo...
sicer si pa ze dovolj povedal s tvojim
strinjanjem.



Se absolutno strinjam z okrepljenim - in mi je žal, da nisem včeraj slika avto (luči), predenj sem šel iz službe, nato po prihodu domov (vmes sem enih trikrat pral vetrobran in luči) ter danes dopoldne pred odhodom - pa bi lahko videli, če je tisto pranje res tak nateg ...
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jan 06, 2010 6:56 pm

@MacTron: Kako pa ti veš da jaz še nisem v živo videl. Torej sodiš ti brez da veš.

Jaz sem vozil in vem da je nastavil višino samo na začetku. Res popravlja višino ampak samo ob dodatni obtežitvi, kar pa ni enako kot če bi popravljal glede na težo in teren.

Pranje je pa tako. Ne rečem da ne pomaga. Opere kot bi moral pa tudi ne. Vsake toliko časa moraš ravno tako sam na roke oprati da je res čisto. In glede na to da se pri tem pranju lovijo dlake v jajcu potem tudi ta pralec nebi smel bit dovoljen sam, ampak samo v navezi z mehanskim pralom, kot je nekdo že omenil.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jan 06, 2010 7:07 pm

Ko ti zaviraš ali speljuješ in ob pozibavanju avta zaradi neravnin se sproti nastavlja snop. Ko počepne nos ali rit, se temu primerno nastavlja. Drugič bodi pozoren bolj.
Daj ne piši nekaj na pamet.

Pa kaj si ti nor :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 06, 2010 7:13 pm

enim avtomobilom se snop nastavi samo ko prizges avto.
drugim se pa stela tudi med samo voznjo,kot je lumpy napisal
Ni vse res kar napišem
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 Če jan 07, 2010 12:17 am

Prokarjon je napisal/-a:Pranje je pa tako. Ne rečem da ne pomaga. Opere kot bi moral pa tudi ne. Vsake toliko časa moraš ravno tako sam na roke oprati da je res čisto. In glede na to da se pri tem pranju lovijo dlake v jajcu potem tudi ta pralec nebi smel bit dovoljen sam, ampak samo v navezi z mehanskim pralom, kot je nekdo že omenil.


Aja res? Tega menda pri navadnih halogenkah ni potrebno početi - ali kaj hočes povedati s tem?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če jan 07, 2010 12:35 am

@Prokarjon: Ne da vem, pac pa preberem po zgornjem besedilu kaksen sklep si naredil
ne, da bi prej preveril kako deluje avtomatska nastavitev in koliko taksnih variant
obstaja. Verjemi, vsak, ki bo videl kako si to napisal in kateri se odloca pri nakupu
dodatne opreme ga bo vrglo v vprasljiv polozaj... in zopet sledi ponavljanje skupka,
ampak na drugi strani ga pa caka zakonski predpis.

O nekom, ki pa le slepo sledi nepreverjenemu besedilu pa ne bom izgubljal besed.

Preprosto sem ti zato tudi linkal, da si preberes in ne da govoris na pamet o kompletnem
sistemu
. Sedaj v drugem postu si se popravil za polovico in tudi verjetno preucil kako
si prej dal celoten sistem v 0, ceprav smo ze nic-kolikokrat povedali ..ne bom ponavljal.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če jan 07, 2010 11:59 am

Zadeva je nadvse preprosta... avto ki sem ga vozil je popravil snop samo 1X.
Pranje je kakršno je in ne dela nobenega čudeža.


Sicer pa bi ljudem, ki se odločajo za xenon dodatek priporočal premislek in še najboljše eno vožnjo ponoči z avtom ki ima xenon.
Jaz moram reči da me po letu vožnje ni prepričal. Da sveti bolje, zgleda fency in to je to. Noben pa ne pove pomanjkljivosti. Ena takih zelo motečih zame je razlika med osvetljenim delom ceste in temo ko imaš prižgane samo kratke luči. Ker je xenonka zelo močna in ima izrazit cut-off je dejansko kar koli nad snopom popolna tema, ker je za oko prevelik konstrast. Torej ne vidiš brez dolgih luči čisto nič razen tistih 10m pred sabo. Pri navadni halogenki je ta snop veliko bolj razpršen, tudi cut-offa ponavadi ni in predvsem nima tako velike konstrastne moči glede na temo tako da vidiš tudi s kratkimi vsaj nekaj naprej v temo. To se zelo pozna na kakšni avtocesti ponoči, ko ne moreš imeti prižganih dolgih zaradi prometa in tako ti ostane 10m osvetljitve pred avtom medtem ko se voziš 150kmh... ne preveč prijetno.

PS:Na avtu ki sem ga vozil je za povrhu vsega bil snop avtomatično nastavljen še nižje kot bi lahko bil tako da je bila katastrofa še večja.


Skratka stvar odločitve. Mene je na dolgi rok razočaralo. Danes bi skoraj rekel raje manj moči osvetljitve in zato večjo razpršenost.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Če jan 07, 2010 12:14 pm

dejcc je napisal/-a:@mactron

http://www.youtube.com/watch?v=klkVdKH5Vp0

na 2:16 se lepo vidi kako dela pranje žarometov. Če to očisti luči...


Pranje deluje s pritiskom cca 7barov in uporabljati se mora posebna tekočina. Vsaj koliko se spomnim iz zahtev za to zadevo... Lahko da sem se kje zmotil.
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jan 07, 2010 1:19 pm

Prokarjon je napisal/-a: Ker je xenonka zelo močna in ima izrazit cut-off je dejansko kar koli nad snopom popolna tema, ker je za oko prevelik konstrast. Torej ne vidiš brez dolgih luči čisto nič razen tistih 10m pred sabo.

Če si ti takole videl, si mel 101% narobe nastavljene luči. Xenonka sveti dosti dlje ravno zaradi cut-offa, ti pa govoriš ravno obratno. Lih zato ker se zgornji del odreže, da ne slepiš ostalih, lahko luč sveti skoraj vodoravno s cesto..
Zadnjič spremenil W|zz, dne Če jan 07, 2010 1:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jan 07, 2010 1:19 pm

@Prokarjon, čisto vsak avto, ki ima lečo, bo svetil do ene točke in potem tema oz. cut-off. Pa naj bo to xenon ali halogen. Ker leča to naredi.

Drugače pa jaz nikoli nisem imel problema, da nebi videl, pa sem imel xenon na dveh avtih. Te pa nevem, kake luči ste meli tisti.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 27 gostov