Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
robertto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 30, 2012 3:22 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a robertto Ne okt 07, 2012 9:43 am

Če je z ventili nekaj narobe se opazi tako, da avto ko ga zalaufaš deluje pri štantgasu nemirno tako na bencin kakor tudi na plin. Kliko km si pa prevozil ko si opazil, da z ventili nekaj ne štima?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne okt 07, 2012 12:05 pm

bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.


glede na prevožene kilometre minus strošek mazanja plus strošek popravila ------ kolikšen bo končni rezultat prihranka ???
plin je cnej k bencin
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Ne okt 07, 2012 1:42 pm

Seveda ni prihranka. A ker človek zaupa nekomu z strašnimi certifikati in priznanji na koncu izpade bu****. Welcome in Slovenia.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Gregor Humar Ne okt 07, 2012 5:53 pm

Evo, končno smo odkrili, kaj je bilo narobe pri mojem Mercedesu. Pokvarjen uparjalnik (že nov z okvaro, očitno). Po menjavi le tega vžiga zdaj normalno.
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Ne okt 07, 2012 7:01 pm

Z plinom sem do sedaj naredil cca. 9000 kilometrov. Ta zvok pri hladnem vžigu pa sem opazil kakih 2000 lilolmetrov nazaj. Da ga še enkrat opišem. Ko ga vžgeš avto deluje dokaj mirno, nato spelješ ter ko daješ plin se sliši neko klaklanje lahko tudi klenkanje. Če plin spustiš se stvar umiri. To se praviloma umiri po kakem prevoženem kilometru skratka nato deluje vse normalno. Imam občutek kot pri starem dizlu pozimi ko en čas oz. dokler se ne zagreje vse kloka. Od G-1 vem kaj lahko pričakujem tak, da se mi z njimi ni niti za ukvarjat. Sem pa razmišljal če bi dal noter zmontirat zadevo za hlajenje oz. podmazovanje ventilov pa me zanima kaj menite o tem. Zanima pa me tudi če kdo ve kakšen je to strošek. Sicer pa je moje mnenje sledeče. Plin ti znajo te firme zmontirat v vozilo, nastavit pa sigurno ne več. Če se jim vserje dela drugače si pa pečen.
 
robertto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 30, 2012 3:22 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a robertto Ne okt 07, 2012 7:33 pm

Poskusi z nastavitijo ventilov, ker če imajo ventili preveliko zračnost potem klenkajo. Če bi pa ventili bli skurjeni bi pa avto med delovanjem v prostem teku bil zelo nemiren ali ga laufaš na bencin ali pa na plin.
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Ne okt 07, 2012 8:15 pm

Pa kaj klenkajo samo pri hadnem motorju?
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Po okt 08, 2012 7:10 am

bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.

Pusti kaj govorijo, važno kaj imaš na papirju. Pa še to včasih ni dovolj pri nekaterih .....
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Po okt 08, 2012 7:55 am

žuža je napisal/-a:
bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.

Pusti kaj govorijo, važno kaj imaš na papirju. Pa še to včasih ni dovolj pri nekaterih .....

Folk, pa a vi veste, da živite v Sloveniji, kjer je stalna podjetniška praksa: nategni človeka kolikor se da, ko plača, pa ga ne jebaj za 5%. Poštenih podjetij in gentelmanskih dogovorov ni več - nekaj malega teže ima samo pisna obveza za neko stvar, za preostalo se lahko pod nosom obrišeš (četudi je zakonodaja in tvoje pravice prekleto kršena, rabiš much € da to dokažeš) - boj z mlini na veter. Pri vgradnji plina v avtomobil ni samo poslat tri maile za vgradnjo in izbrat tistega, ki se ti najboilj dopade, ampak postavit ljudem goro vprašanj - in ponavadi se pri tistih najbolj neprijetnih + zahtevi, da se zadeva pisno napiše vidi, koliko resno stojijo za svojimi izjavami. Sam zbiram informacije o garanciji, vgradnji plina in kako je s tem v EU že dobra dva meseca. Že pri odgovorih sta me pogojno prepričali dve podjetji, ko pa sem še govoril po telefonu, je ostal samo IQ sistemi in PRINS. Tu smo načeloma dogovorjeni za vgradnjo, vendar je preostalo nekaj stvari za razjasnit in dogovorit - meddrugim bom želel ob nakupu tudi pisno dokazilo, da je moj sistem/avtomobil zavarovan (zaradi mene tudi izjava) za take okvare in izjavo o dovoljeni porabi goriva - če se pogovarjamo o od 5 do 25% višji porabi in 3% izgubi moči motorja , potem to tudi naj piše v pogodbi. Če ne, plinskega sistema enostavno nebo.

V tvojem primeru, mi je razumljivo, da ti proizvajalec avtomobila ne prizna garancije - saj gre za tisti del (kolikor so mi povedali) motorja, ki ga plinski sistem, če ni vse tako kot je treba najprej poškoduje - se pravi strošek nosiš ti oziroma G1. Če ti bodo znesek popravila postavili astronomski svetujem kontaktiranje IQ sistemi, kjer bi ti znali pomagati in dati kontakt h komu tako zadevo dat popravit, da s tem nebo nikoli več težav. Cena pa tudi ni astronomska. Za vprašat je.

Drugače pa so meni pri uvozniku avtomobila lepo povedali: če se odločite za predelavo, izgubite vso garancijo na vozilo (tudi na npr. zavorni sistem). Sicer strašno čudno, a korektno s strani uvoznika - takoj so jasno povedali kako je na stvari. Je pa zanimivo, da so garancijski pogoji v Nemčiji in UK drugačni - garancija ne velja samo na predelani del. Tu še raziskujemo ali je to v skladu z evropsko zakonodajo (diskriminacija potrošnika na nivoju EU). Kot bombonček pa še tole, kje mi danes živimo: človek gre v avtohišo (nima veze s vozilom katerega predelujemo na plin) in prosi za informativni izračun njihovega financiranja. Pogledajo na računalnik in ti dajo okvirne številke - če date ene tuk pologa, je obrok tuk, če date tuk pologa, je obrok tuk - natisnjenih izpisov ni mogoče dobiti dokler ne kupuješ vozila. :? :?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po okt 08, 2012 7:56 am

bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.

Te avti imajo vgrajene Oplove Ecotec motorje. Vsi ki vsaj malo spremljajo avtoplin in ta forum vejo, da so Oplovi motorji zelo občutljivi. Očitno velemojstri, prvi na svetu s patentom(kakšnim že?!?!) in nevemkajševse pa to ne vejo ali pa nočejo vedet. In pridemo nazaj do tega, zakaj so nekateri cenejši, drugi pa dražji...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Energetik81 Po okt 08, 2012 9:44 am

celinko je napisal/-a:Z plinom sem do sedaj naredil cca. 9000 kilometrov. Ta zvok pri hladnem vžigu pa sem opazil kakih 2000 lilolmetrov nazaj. Da ga še enkrat opišem. Ko ga vžgeš avto deluje dokaj mirno, nato spelješ ter ko daješ plin se sliši neko klaklanje lahko tudi klenkanje. Če plin spustiš se stvar umiri. To se praviloma umiri po kakem prevoženem kilometru skratka nato deluje vse normalno. Imam občutek kot pri starem dizlu pozimi ko en čas oz. dokler se ne zagreje vse kloka.
Eden ali več hidravličnih dročnikov - olje po dolgem mirovanju delno odteče. Ko se spet napolnijo, ni več zračnosti. Če se avto po parih minutah umiri, je vse OK. Bi rekel, da to nima veze s plinom, verjetno je samo slučaj, da so začeli klepati ravno zdaj.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a DePalmo Po okt 08, 2012 9:48 am

Ena čist nevmesna: vse bolj ko spremljam tole temo, vse bolj me mineva vgradnja plina. Sem upal da me bo kaj navdušilo da bi prihranil tistega tisočaka na leto, a me resno mineva. Vedno sami problemi, skos neka nastavljanja, vedno si v strahu da bo kaj narobe z motorjem in strošek popravila kar zna presegat vrednost same plinske naprave... A se splača? Se vam res da jebat samega sebe in se spuščat v to? Koliko dejansko prihraniš ko se vedno kregaš s "serviserji" oz. "vgrajevalci" ter z okvarami? In da ne pozabimo na dejstvo da po opravljeni "montaži" zelo radi ignorirajo in kaj malo poštimajo, da se moraš spustiti na njihov nivo ali celo v tožbo?
In če se že kupuje nov avto, (se opravičujem) kok prfuknjen moraš bit da vzameš bencinarja, nato pa še svežega pelješ predelat na plin? Vzameš dizla in je problem že iz začetka rešen. (ja vem, marsikdo bo rekel da grejo turbine, egr, ... če koga to tok skrbi, so forumi in prej preveriš kateri motor je zanesljiv).

Iz začetka sem še bil navdušen nad plinom, a vidim da bom raje ostal kar na bencinu oz. dizlu. Nebo sivih las, nebo nepotrebnih obiskov servisa ker neznajo nastavit naprave že v prvo, nebo okvar na motorju zaradi šalabajzarstva monterjev, komponent, nebo kregarij, itd...
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Po okt 08, 2012 10:01 am

iziboy je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a:Najbrž bo znal kdo od vas razložit eno zadevo.

Kolega ima pri hiši plinohram z UNP plinom. To je isto kot LPG kolikor vem. Najbrž če nabavi kompresor in pištolo bi lahko točil ta plin v avto? Kajti cena za 1m3 je 3,9€, kar je skoraj zastonj ;)

Drugo kar me zanima, koliko več kalorij ima ta UNP plin da stae 1m3 3,9€, CNG (mestni plin) pa okoli 0,50€ na 1m3???

Zasledil sem te vrednosti na petrolovi strani:
-zemeljskem plinu je Kurilna vrednost (kJ / Sm3) 34.076
-UNP plinu je Kurilnost Hi = 92.970 kJ / Nm3 Hi = 121.800 kJ / Nm3

Vendar Sm3 in Nm3 ni najbrž isto, ali pač? Eno je najbrž tekoča faza druga plinasta faza?

Ni mi jasno....

UNP je slovenska kratica - utekočinjen naftni plin = LPG je angleška kratica - liquified petroleum gas
Pri nas je malo težje dobiti kompresor in pištolo, v Italiji je to veliko lažje. Vprašaj pri Jelen-u iz Mengša, mislim pa da je strošek okoli 500€+...
Malo mi ne gre skupaj da imaš podatek o ceni m3, ker LPG/UNP se tanka in prodaja v litrih, saj je v plinohramu v tekočem stanju, tako kot v avtu...
CNG(compressed natural gas) pa se uporablja in dovaja do uporabnikov vplinastem stanju - tudi pri avtomobilih. Če je cena ki jo omenjaš za kubik tekoče faze LPG-ja, takoj kupit, pa povej kje se to dobi da gremo še ostali iskat :D


Podatke sem dobil na tej strani: http://www.petrol.si/energija-za-dom/en ... ne-izracun

Vendar sem res spregledal oz. mi ni blo jasno, da je uparjen plin navaden Uparjena mešanica propan butan z ceno 3,9570 €/m3 in tam kjer piše samo Mešanica propan butan je pa v bistvu utekočinjen z ceno na liter, torej 0,9660 €/L. Torej nič ne bo z tega ;) Vseeno hvala za odgovore.

Me pa res zanima, če zemeljski plin (mestni plinovi za ogrevanje) stane okoli pol evra, ta uparjen pa 3,9€, kakšna je razlika med njima v kurilnosti? V ceni vsekakor ogromna....Nikakor mi ni jasno.
Cena zemeljskega plina - GOSPODINJSTVA - veljavnost od 1.10.2012: 0,4390 €/m3
Uparjena mešanica propan butan - Maloprodajna cena po števcu: 3,9570 €/m3 - Cena velja od 1. februarja 2012
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Energetik81 Po okt 08, 2012 10:59 am

MasTTer je napisal/-a:Me pa res zanima, če zemeljski plin (mestni plinovi za ogrevanje) stane okoli pol evra, ta uparjen pa 3,9€, kakšna je razlika med njima v kurilnosti? V ceni vsekakor ogromna....Nikakor mi ni jasno.
Cena zemeljskega plina - GOSPODINJSTVA - veljavnost od 1.10.2012: 0,4390 €/m3
Uparjena mešanica propan butan - Maloprodajna cena po števcu: 3,9570 €/m3 - Cena velja od 1. februarja 2012
Mestni (zemeljski) plin je v glavnem metan, ki ima okoli 39MJ/kubik.
Uparjen propan ima okoli 95MJ/kubik, butan okoli 125MJ/kubik.
Jasno, da je potem mešanica propan/butan dražja. Je pa precej več-krat dražja, kot ima več energijske vrednosti, verjetno ker so nahajališča metana večja ali pa ker gre pač za tržne špekulacije.

Če pa gledaš utekočinjene pline, imajo pa zemeljski in propan/butan skoraj enako energijsko gostoto, okoli 25MJ/L. Torej če bi imel doma napravo za utekočinjanje mestnega plina, bi se lahko vozil še dosti bolj poceni kot na LPG.

EDIT: utekočinjen metan (LNG) moraš imeti shranjen v termoski, tako da ne pride ravno v poštev za v avto. Kompresiran metan (CNG) pa bi mogoče lahko stlačil v LPG tank in bi bilo še vedno ceneje kot LPG. Poraba bi bila pa cca. 2x večja kot pri LPG.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po okt 08, 2012 2:03 pm

Energetik81 je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a:Me pa res zanima, če zemeljski plin (mestni plinovi za ogrevanje) stane okoli pol evra, ta uparjen pa 3,9€, kakšna je razlika med njima v kurilnosti? V ceni vsekakor ogromna....Nikakor mi ni jasno.
Cena zemeljskega plina - GOSPODINJSTVA - veljavnost od 1.10.2012: 0,4390 €/m3
Uparjena mešanica propan butan - Maloprodajna cena po števcu: 3,9570 €/m3 - Cena velja od 1. februarja 2012
Mestni (zemeljski) plin je v glavnem metan, ki ima okoli 39MJ/kubik.
Uparjen propan ima okoli 95MJ/kubik, butan okoli 125MJ/kubik.
Jasno, da je potem mešanica propan/butan dražja. Je pa precej več-krat dražja, kot ima več energijske vrednosti, verjetno ker so nahajališča metana večja ali pa ker gre pač za tržne špekulacije.

Če pa gledaš utekočinjene pline, imajo pa zemeljski in propan/butan skoraj enako energijsko gostoto, okoli 25MJ/L. Torej če bi imel doma napravo za utekočinjanje mestnega plina, bi se lahko vozil še dosti bolj poceni kot na LPG.

EDIT: utekočinjen metan (LNG) moraš imeti shranjen v termoski, tako da ne pride ravno v poštev za v avto. Kompresiran metan (CNG) pa bi mogoče lahko stlačil v LPG tank in bi bilo še vedno ceneje kot LPG. Poraba bi bila pa cca. 2x večja kot pri LPG.

CNG-ja ne moreš spraviti v LPG tank, ker bi ga že pri polnjenju razneslo kot pločevinko cole. CNG se uporablja za predelavo vozil z bencinskim motorjem, problem so drage naprave in domet, ker so tanki zaradi lastne teže manjši. Razmerje porabe CNG/bencin je ccca0,7kg/1l. Medtem ko LPG tankamo utekočinjen se CNG shranjuje v avtu v plinastem stanju, kar pomeni velike pritiske in posledično težke ali drage rezervarje. Pa tudi črpalk s CNG-jem pri nas ni, no ja...ena v LJ
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Po okt 08, 2012 2:35 pm

DePalmo je napisal/-a:Ena čist nevmesna: vse bolj ko spremljam tole temo, vse bolj me mineva vgradnja plina. Sem upal da me bo kaj navdušilo da bi prihranil tistega tisočaka na leto, a me resno mineva. Vedno sami problemi, skos neka nastavljanja, vedno si v strahu da bo kaj narobe z motorjem in strošek popravila kar zna presegat vrednost same plinske naprave... A se splača? Se vam res da jebat samega sebe in se spuščat v to? Koliko dejansko prihraniš ko se vedno kregaš s "serviserji" oz. "vgrajevalci" ter z okvarami? In da ne pozabimo na dejstvo da po opravljeni "montaži" zelo radi ignorirajo in kaj malo poštimajo, da se moraš spustiti na njihov nivo ali celo v tožbo?
In če se že kupuje nov avto, (se opravičujem) kok prfuknjen moraš bit da vzameš bencinarja, nato pa še svežega pelješ predelat na plin? Vzameš dizla in je problem že iz začetka rešen. (ja vem, marsikdo bo rekel da grejo turbine, egr, ... če koga to tok skrbi, so forumi in prej preveriš kateri motor je zanesljiv).

Iz začetka sem še bil navdušen nad plinom, a vidim da bom raje ostal kar na bencinu oz. dizlu. Nebo sivih las, nebo nepotrebnih obiskov servisa ker neznajo nastavit naprave že v prvo, nebo okvar na motorju zaradi šalabajzarstva monterjev, komponent, nebo kregarij, itd...

Danes se moraš že v času garancije skoraj spustit v tožbo, da kaj premakneš ko na avtu kaj crkne in je ta v garanciji. Skos neka izgovarjanja in vse je potrošni material... seveda :huh: . Tako pač je ker živimo v Sloveniji, ne v kakšni pravni državi, kjer se take politike ne da it, ker se znajdeš v sobici z rešetkami, pri nas pa se voziš v dragem luksuznem avtomobilu. Prebral sem ogromno forumov in pri IQ sistemi (PRINS) če se držiš nekaj preprostih napotkov, kar se tiče vzdrževanja avtomobila, čekiranja določenih parametrov, težav naj nebi bilo - poudarjam naj nebi bilo. Kaj se bo zgodilo nihče ne ve. Po zagotovilih uporabnikov tega sistema in kako izgledajo, kaže, da so ena svetlih izjem, ki poslujejo profesionalno - se pravi, če je težava, se jo tudi odpravi. Oče ima Superba (1.8 TSI) predelanega na plin (sicer drago drago plačal - okoli 2500 € - zza naš plebejski atmosferski motor bo cena seveda bistveno nižja) in vse kar je bilo dosedaj, je šel ponastavit sistem prikazovanja porabe plina. Vse naredili zastojn, profesionalno, brezplačno - sistem vgrajen kot je treba. Kar se vožnje tiče - naredil že kar nekaj kilometrov, enega problema.
Svoje mnenje o inteligenci tistega, ki kupi nov avtomobil in ga da predelat na plin, prihrani zase. Sam ko avtomobil kupim, ga kupim za do takrat, ko bo stal skupaj in tako je tudi s tem (pogoj je seveda, da ne prične nagajat - a potem si tako generalno popušil več tisoč € pa naj bo dizel ali becinar). O razlogih zakaj vse dizel odpade sem že pisal. Je pa res, da če se spuščaš v predelavo, se je dobro pozanimat, kdo ti bo plinski sistem vgradil in kakšen renome ima firma. Ali drugače: če bi v Sloveniji plin vgrajeval samo Plineks npr., mi lahko plin vgradijo zastojn pa še zavarovanja plačajo, pa avtomobila ne dam predelat na plin.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Pero Po okt 08, 2012 5:13 pm

MasTTer je napisal/-a:Najbrž bo znal kdo od vas razložit eno zadevo.

Kolega ima pri hiši plinohram z UNP plinom. To je isto kot LPG kolikor vem. Najbrž če nabavi kompresor in pištolo bi lahko točil ta plin v avto? Kajti cena za 1m3 je 3,9€, kar je skoraj zastonj ;)

Drugo kar me zanima, koliko več kalorij ima ta UNP plin da stae 1m3 3,9€, CNG (mestni plin) pa okoli 0,50€ na 1m3???

Zasledil sem te vrednosti na petrolovi strani:
-zemeljskem plinu je Kurilna vrednost (kJ / Sm3) 34.076
-UNP plinu je Kurilnost Hi = 92.970 kJ / Nm3 Hi = 121.800 kJ / Nm3

Vendar Sm3 in Nm3 ni najbrž isto, ali pač? Eno je najbrž tekoča faza druga plinasta faza?

Ni mi jasno....


Pred leti so se dobile ročne črpalke za prepumpavanje plina iz hišnih jeklenk v avte. Verjetno se še kje dobijo. Koliko se pa splača pa ne vem. Vprašanje ali ima ta plin isto kurilno vrednost (porabo) glede na razmerje propana in butana.

CNG naprave za avte tudi obstajajo, ampak glede na redkost črpalk mislim da nima smisla.

http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 08, 2012 5:52 pm

DePalmo je napisal/-a:Ena čist nevmesna: vse bolj ko spremljam tole temo, vse bolj me mineva vgradnja plina. Sem upal da me bo kaj navdušilo da bi prihranil tistega tisočaka na leto, a me resno mineva. Vedno sami problemi, skos neka nastavljanja, vedno si v strahu da bo kaj narobe z motorjem in strošek popravila kar zna presegat vrednost same plinske naprave... A se splača? Se vam res da jebat samega sebe in se spuščat v to? Koliko dejansko prihraniš ko se vedno kregaš s "serviserji" oz. "vgrajevalci" ter z okvarami? In da ne pozabimo na dejstvo da po opravljeni "montaži" zelo radi ignorirajo in kaj malo poštimajo, da se moraš spustiti na njihov nivo ali celo v tožbo?
In če se že kupuje nov avto, (se opravičujem) kok prfuknjen moraš bit da vzameš bencinarja, nato pa še svežega pelješ predelat na plin? Vzameš dizla in je problem že iz začetka rešen. (ja vem, marsikdo bo rekel da grejo turbine, egr, ... če koga to tok skrbi, so forumi in prej preveriš kateri motor je zanesljiv).

Iz začetka sem še bil navdušen nad plinom, a vidim da bom raje ostal kar na bencinu oz. dizlu. Nebo sivih las, nebo nepotrebnih obiskov servisa ker neznajo nastavit naprave že v prvo, nebo okvar na motorju zaradi šalabajzarstva monterjev, komponent, nebo kregarij, itd...


kolk se ti nič ne motiš o sebi ... prav neumestna je , ja ...

pa vseeno ... jaz sem kupil novo xsaro ... bencinarca 108 konjev 13600€ ...dizel 90 konjev +2200€ ...dizel 108 konjev +3525€ ...

vgradil (takratna cena 1900€ z homologacijo ), resda po 850km zamenjal injektorje in dobil nove iz modificirane serije , ki so odporni na naš umazan plin ( prins je na podlagi vzorcev plina našel neko stvar , ki je mehčala tesnila v injektorjih) . od takrat 47,000km brez kakršnegakoli problema !

ti kar ostani na bencinu ..ali še bolje - pojdi na dizla ... en kibic manj v tej temi , ki bi , pa ne bi ...pa med najbolj izkušenimi kar se plina tiče ... sorry ampak ko boš zvozil nekaj plina ti bom pa tudi kaj verjel...do takrat pa :hi
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža To okt 09, 2012 9:36 am

Kael je napisal/-a:
žuža je napisal/-a:
bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.

Pusti kaj govorijo, važno kaj imaš na papirju. Pa še to včasih ni dovolj pri nekaterih .....

Folk, pa a vi veste, da živite v Sloveniji, kjer je stalna podjetniška praksa: nategni človeka kolikor se da, ko plača, pa ga ne jebaj za 5%. Poštenih podjetij in gentelmanskih dogovorov ni več - nekaj malega teže ima samo pisna obveza za neko stvar, za preostalo se lahko pod nosom obrišeš (četudi je zakonodaja in tvoje pravice prekleto kršena, rabiš much € da to dokažeš) - boj z mlini na veter. Pri vgradnji plina v avtomobil ni samo poslat tri maile za vgradnjo in izbrat tistega, ki se ti najboilj dopade, ampak postavit ljudem goro vprašanj - in ponavadi se pri tistih najbolj neprijetnih + zahtevi, da se zadeva pisno napiše vidi, koliko resno stojijo za svojimi izjavami. Sam zbiram informacije o garanciji, vgradnji plina in kako je s tem v EU že dobra dva meseca. Že pri odgovorih sta me pogojno prepričali dve podjetji, ko pa sem še govoril po telefonu, je ostal samo IQ sistemi in PRINS. Tu smo načeloma dogovorjeni za vgradnjo, vendar je preostalo nekaj stvari za razjasnit in dogovorit - meddrugim bom želel ob nakupu tudi pisno dokazilo, da je moj sistem/avtomobil zavarovan (zaradi mene tudi izjava) za take okvare in izjavo o dovoljeni porabi goriva - če se pogovarjamo o od 5 do 25% višji porabi in 3% izgubi moči motorja , potem to tudi naj piše v pogodbi. Če ne, plinskega sistema enostavno nebo.

V tvojem primeru, mi je razumljivo, da ti proizvajalec avtomobila ne prizna garancije - saj gre za tisti del (kolikor so mi povedali) motorja, ki ga plinski sistem, če ni vse tako kot je treba najprej poškoduje - se pravi strošek nosiš ti oziroma G1. Če ti bodo znesek popravila postavili astronomski svetujem kontaktiranje IQ sistemi, kjer bi ti znali pomagati in dati kontakt h komu tako zadevo dat popravit, da s tem nebo nikoli več težav. Cena pa tudi ni astronomska. Za vprašat je.

Drugače pa so meni pri uvozniku avtomobila lepo povedali: če se odločite za predelavo, izgubite vso garancijo na vozilo (tudi na npr. zavorni sistem). Sicer strašno čudno, a korektno s strani uvoznika - takoj so jasno povedali kako je na stvari. Je pa zanimivo, da so garancijski pogoji v Nemčiji in UK drugačni - garancija ne velja samo na predelani del. Tu še raziskujemo ali je to v skladu z evropsko zakonodajo (diskriminacija potrošnika na nivoju EU). Kot bombonček pa še tole, kje mi danes živimo: človek gre v avtohišo (nima veze s vozilom katerega predelujemo na plin) in prosi za informativni izračun njihovega financiranja. Pogledajo na računalnik in ti dajo okvirne številke - če date ene tuk pologa, je obrok tuk, če date tuk pologa, je obrok tuk - natisnjenih izpisov ni mogoče dobiti dokler ne kupuješ vozila. :? :?


Mene citiraš? :) Verjetno si zgrešil citat ..
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4375
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl Sr okt 10, 2012 3:09 pm

-če kupuješ nov avto in si želiš plin,je še najbolj ziher kupit tovarniško vgrajen plin,ki ga pri nas ponuja FIAT (panda,ostalo po naročilu) ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov