bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.
bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.
žuža je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.
Pusti kaj govorijo, važno kaj imaš na papirju. Pa še to včasih ni dovolj pri nekaterih .....
bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.
Eden ali več hidravličnih dročnikov - olje po dolgem mirovanju delno odteče. Ko se spet napolnijo, ni več zračnosti. Če se avto po parih minutah umiri, je vse OK. Bi rekel, da to nima veze s plinom, verjetno je samo slučaj, da so začeli klepati ravno zdaj.celinko je napisal/-a:Z plinom sem do sedaj naredil cca. 9000 kilometrov. Ta zvok pri hladnem vžigu pa sem opazil kakih 2000 lilolmetrov nazaj. Da ga še enkrat opišem. Ko ga vžgeš avto deluje dokaj mirno, nato spelješ ter ko daješ plin se sliši neko klaklanje lahko tudi klenkanje. Če plin spustiš se stvar umiri. To se praviloma umiri po kakem prevoženem kilometru skratka nato deluje vse normalno. Imam občutek kot pri starem dizlu pozimi ko en čas oz. dokler se ne zagreje vse kloka.
iziboy je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:Najbrž bo znal kdo od vas razložit eno zadevo.
Kolega ima pri hiši plinohram z UNP plinom. To je isto kot LPG kolikor vem. Najbrž če nabavi kompresor in pištolo bi lahko točil ta plin v avto? Kajti cena za 1m3 je 3,9€, kar je skoraj zastonj
Drugo kar me zanima, koliko več kalorij ima ta UNP plin da stae 1m3 3,9€, CNG (mestni plin) pa okoli 0,50€ na 1m3???
Zasledil sem te vrednosti na petrolovi strani:
-zemeljskem plinu je Kurilna vrednost (kJ / Sm3) 34.076
-UNP plinu je Kurilnost Hi = 92.970 kJ / Nm3 Hi = 121.800 kJ / Nm3
Vendar Sm3 in Nm3 ni najbrž isto, ali pač? Eno je najbrž tekoča faza druga plinasta faza?
Ni mi jasno....
UNP je slovenska kratica - utekočinjen naftni plin = LPG je angleška kratica - liquified petroleum gas
Pri nas je malo težje dobiti kompresor in pištolo, v Italiji je to veliko lažje. Vprašaj pri Jelen-u iz Mengša, mislim pa da je strošek okoli 500€+...
Malo mi ne gre skupaj da imaš podatek o ceni m3, ker LPG/UNP se tanka in prodaja v litrih, saj je v plinohramu v tekočem stanju, tako kot v avtu...
CNG(compressed natural gas) pa se uporablja in dovaja do uporabnikov vplinastem stanju - tudi pri avtomobilih. Če je cena ki jo omenjaš za kubik tekoče faze LPG-ja, takoj kupit, pa povej kje se to dobi da gremo še ostali iskat
Mestni (zemeljski) plin je v glavnem metan, ki ima okoli 39MJ/kubik.MasTTer je napisal/-a:Me pa res zanima, če zemeljski plin (mestni plinovi za ogrevanje) stane okoli pol evra, ta uparjen pa 3,9€, kakšna je razlika med njima v kurilnosti? V ceni vsekakor ogromna....Nikakor mi ni jasno.
Cena zemeljskega plina - GOSPODINJSTVA - veljavnost od 1.10.2012: 0,4390 €/m3
Uparjena mešanica propan butan - Maloprodajna cena po števcu: 3,9570 €/m3 - Cena velja od 1. februarja 2012
Energetik81 je napisal/-a:Mestni (zemeljski) plin je v glavnem metan, ki ima okoli 39MJ/kubik.MasTTer je napisal/-a:Me pa res zanima, če zemeljski plin (mestni plinovi za ogrevanje) stane okoli pol evra, ta uparjen pa 3,9€, kakšna je razlika med njima v kurilnosti? V ceni vsekakor ogromna....Nikakor mi ni jasno.
Cena zemeljskega plina - GOSPODINJSTVA - veljavnost od 1.10.2012: 0,4390 €/m3
Uparjena mešanica propan butan - Maloprodajna cena po števcu: 3,9570 €/m3 - Cena velja od 1. februarja 2012
Uparjen propan ima okoli 95MJ/kubik, butan okoli 125MJ/kubik.
Jasno, da je potem mešanica propan/butan dražja. Je pa precej več-krat dražja, kot ima več energijske vrednosti, verjetno ker so nahajališča metana večja ali pa ker gre pač za tržne špekulacije.
Če pa gledaš utekočinjene pline, imajo pa zemeljski in propan/butan skoraj enako energijsko gostoto, okoli 25MJ/L. Torej če bi imel doma napravo za utekočinjanje mestnega plina, bi se lahko vozil še dosti bolj poceni kot na LPG.
EDIT: utekočinjen metan (LNG) moraš imeti shranjen v termoski, tako da ne pride ravno v poštev za v avto. Kompresiran metan (CNG) pa bi mogoče lahko stlačil v LPG tank in bi bilo še vedno ceneje kot LPG. Poraba bi bila pa cca. 2x večja kot pri LPG.
DePalmo je napisal/-a:Ena čist nevmesna: vse bolj ko spremljam tole temo, vse bolj me mineva vgradnja plina. Sem upal da me bo kaj navdušilo da bi prihranil tistega tisočaka na leto, a me resno mineva. Vedno sami problemi, skos neka nastavljanja, vedno si v strahu da bo kaj narobe z motorjem in strošek popravila kar zna presegat vrednost same plinske naprave... A se splača? Se vam res da jebat samega sebe in se spuščat v to? Koliko dejansko prihraniš ko se vedno kregaš s "serviserji" oz. "vgrajevalci" ter z okvarami? In da ne pozabimo na dejstvo da po opravljeni "montaži" zelo radi ignorirajo in kaj malo poštimajo, da se moraš spustiti na njihov nivo ali celo v tožbo?
In če se že kupuje nov avto, (se opravičujem) kok prfuknjen moraš bit da vzameš bencinarja, nato pa še svežega pelješ predelat na plin? Vzameš dizla in je problem že iz začetka rešen. (ja vem, marsikdo bo rekel da grejo turbine, egr, ... če koga to tok skrbi, so forumi in prej preveriš kateri motor je zanesljiv).
Iz začetka sem še bil navdušen nad plinom, a vidim da bom raje ostal kar na bencinu oz. dizlu. Nebo sivih las, nebo nepotrebnih obiskov servisa ker neznajo nastavit naprave že v prvo, nebo okvar na motorju zaradi šalabajzarstva monterjev, komponent, nebo kregarij, itd...
MasTTer je napisal/-a:Najbrž bo znal kdo od vas razložit eno zadevo.
Kolega ima pri hiši plinohram z UNP plinom. To je isto kot LPG kolikor vem. Najbrž če nabavi kompresor in pištolo bi lahko točil ta plin v avto? Kajti cena za 1m3 je 3,9€, kar je skoraj zastonj
Drugo kar me zanima, koliko več kalorij ima ta UNP plin da stae 1m3 3,9€, CNG (mestni plin) pa okoli 0,50€ na 1m3???
Zasledil sem te vrednosti na petrolovi strani:
-zemeljskem plinu je Kurilna vrednost (kJ / Sm3) 34.076
-UNP plinu je Kurilnost Hi = 92.970 kJ / Nm3 Hi = 121.800 kJ / Nm3
Vendar Sm3 in Nm3 ni najbrž isto, ali pač? Eno je najbrž tekoča faza druga plinasta faza?
Ni mi jasno....
DePalmo je napisal/-a:Ena čist nevmesna: vse bolj ko spremljam tole temo, vse bolj me mineva vgradnja plina. Sem upal da me bo kaj navdušilo da bi prihranil tistega tisočaka na leto, a me resno mineva. Vedno sami problemi, skos neka nastavljanja, vedno si v strahu da bo kaj narobe z motorjem in strošek popravila kar zna presegat vrednost same plinske naprave... A se splača? Se vam res da jebat samega sebe in se spuščat v to? Koliko dejansko prihraniš ko se vedno kregaš s "serviserji" oz. "vgrajevalci" ter z okvarami? In da ne pozabimo na dejstvo da po opravljeni "montaži" zelo radi ignorirajo in kaj malo poštimajo, da se moraš spustiti na njihov nivo ali celo v tožbo?
In če se že kupuje nov avto, (se opravičujem) kok prfuknjen moraš bit da vzameš bencinarja, nato pa še svežega pelješ predelat na plin? Vzameš dizla in je problem že iz začetka rešen. (ja vem, marsikdo bo rekel da grejo turbine, egr, ... če koga to tok skrbi, so forumi in prej preveriš kateri motor je zanesljiv).
Iz začetka sem še bil navdušen nad plinom, a vidim da bom raje ostal kar na bencinu oz. dizlu. Nebo sivih las, nebo nepotrebnih obiskov servisa ker neznajo nastavit naprave že v prvo, nebo okvar na motorju zaradi šalabajzarstva monterjev, komponent, nebo kregarij, itd...
Kael je napisal/-a:žuža je napisal/-a:bomber111 je napisal/-a:Pri G-1 so že marsikomu rekli da ne rabi hlajenja ventilov. Meni so dve leti nazaj predelali Chervolet cruze. Takrat je bil star 2 meseca in prevoženih 2500 km. Zatrjevali da se ti avti odlično obnesejo na plin. Sedaj so baje šli ventili na 3. in 4. cilindru. A oni seveda ne priznavajo svoje krivde. Najbolj zanimivo pa je da so pred vgradnjo obljubljali da imajo zavarovano pri neki zavarovalnici v primeru takšnih stvari. Pa kaj še. Samo napizdujejo mater jim šv... Garancije pa seveda ne priznajo ne G-1 ne chervolet.
Pusti kaj govorijo, važno kaj imaš na papirju. Pa še to včasih ni dovolj pri nekaterih .....
Folk, pa a vi veste, da živite v Sloveniji, kjer je stalna podjetniška praksa: nategni človeka kolikor se da, ko plača, pa ga ne jebaj za 5%. Poštenih podjetij in gentelmanskih dogovorov ni več - nekaj malega teže ima samo pisna obveza za neko stvar, za preostalo se lahko pod nosom obrišeš (četudi je zakonodaja in tvoje pravice prekleto kršena, rabiš much € da to dokažeš) - boj z mlini na veter. Pri vgradnji plina v avtomobil ni samo poslat tri maile za vgradnjo in izbrat tistega, ki se ti najboilj dopade, ampak postavit ljudem goro vprašanj - in ponavadi se pri tistih najbolj neprijetnih + zahtevi, da se zadeva pisno napiše vidi, koliko resno stojijo za svojimi izjavami. Sam zbiram informacije o garanciji, vgradnji plina in kako je s tem v EU že dobra dva meseca. Že pri odgovorih sta me pogojno prepričali dve podjetji, ko pa sem še govoril po telefonu, je ostal samo IQ sistemi in PRINS. Tu smo načeloma dogovorjeni za vgradnjo, vendar je preostalo nekaj stvari za razjasnit in dogovorit - meddrugim bom želel ob nakupu tudi pisno dokazilo, da je moj sistem/avtomobil zavarovan (zaradi mene tudi izjava) za take okvare in izjavo o dovoljeni porabi goriva - če se pogovarjamo o od 5 do 25% višji porabi in 3% izgubi moči motorja , potem to tudi naj piše v pogodbi. Če ne, plinskega sistema enostavno nebo.
V tvojem primeru, mi je razumljivo, da ti proizvajalec avtomobila ne prizna garancije - saj gre za tisti del (kolikor so mi povedali) motorja, ki ga plinski sistem, če ni vse tako kot je treba najprej poškoduje - se pravi strošek nosiš ti oziroma G1. Če ti bodo znesek popravila postavili astronomski svetujem kontaktiranje IQ sistemi, kjer bi ti znali pomagati in dati kontakt h komu tako zadevo dat popravit, da s tem nebo nikoli več težav. Cena pa tudi ni astronomska. Za vprašat je.
Drugače pa so meni pri uvozniku avtomobila lepo povedali: če se odločite za predelavo, izgubite vso garancijo na vozilo (tudi na npr. zavorni sistem). Sicer strašno čudno, a korektno s strani uvoznika - takoj so jasno povedali kako je na stvari. Je pa zanimivo, da so garancijski pogoji v Nemčiji in UK drugačni - garancija ne velja samo na predelani del. Tu še raziskujemo ali je to v skladu z evropsko zakonodajo (diskriminacija potrošnika na nivoju EU). Kot bombonček pa še tole, kje mi danes živimo: človek gre v avtohišo (nima veze s vozilom katerega predelujemo na plin) in prosi za informativni izračun njihovega financiranja. Pogledajo na računalnik in ti dajo okvirne številke - če date ene tuk pologa, je obrok tuk, če date tuk pologa, je obrok tuk - natisnjenih izpisov ni mogoče dobiti dokler ne kupuješ vozila.![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov